Verkwikkende ervaring

In het kader van 'de week van de werkstress' een heerlijke stoelmassage op het werk gehad. Daar laad je echt weer even helemaal van op 😊.

Ontspanning en verlichting op een laag-drempelige manier in een korte tijd

De stoelmassage die ik heb ontvangen, zorgde onverwachts in een korte tijd voor ontspanning en voor enorme verlichting van enkele van mijn pijnklachten. Dit effect heeft zeker een aantal dagen aangehouden! Ik ben zelfs zo tevreden over deze stoelmassage dat ik graag deze op regelmatige basis zou willen ontvangen (wekelijks of 1x per 2-weken). Ik heb onze bedrijfsgeneeskundige dienst tevens al gevraagd of ons bedrijf hier mogelijkheden toe ziet.

Het was een heerlijke ontspannende massage.

Heerlijk om als afsluiting van de dag (ik had mazzel) deze massage te hebben mogen ontvangen.

Wat een heerlijke ervaring!

Met mijn schoolteam, in het kader van de besteding werkdrukgelden, deze (als ludieke actie bedoelde) massages ondergaan. Deze ervaring heeft ons geleerd dat dit echt effectief is en zeker voor herhaling vatbaar! Twee ervaren masseurs hebben om de beurt de hele ochtend ons team kundig behandeld.

Een feestje

Eén keer per maand krijgen we op werk massages. Een enorme luxe waar ik elke keer weer naar uitkijk. Naast dat de massages fijn zijn, is het ook altijd weer gezellig om Vera te zien.

Geweldige massage!

Geweldige massage!

Als de massage afgelopen is dan denk je wanneer is de volgende!!!! Vera je doet het 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Massages van Incompanymassage zijn heel prettig en relaxed

Na de maandelijkse massage op mijn werk ben ik altijd helemaal relaxed. Ik vind het heerlijk en kijk er iedere maand weer naar uit.

Iedere keer nadat ik geweest ben, weer ontspannen de dag door! Zeker aan te bevelen.

Gisteren voor het eerst een massage gekregen en was in 1 woord super! Maar niet alleen dat, ze helpt je ook echt met andere klachten die je hebt (tenniselleboog) en probeert om een oplossing te vinden of ze geeft goede adviezen over wat je het beste kan doen en niet ;).

Gewoon top!

Goed oog voor detail, altijd luisterend naar specifieke lichamelijke klachten en doen er alles voor om het op te lossen.

heerlijke ontspanning in stressvolle periode

In de afgelopen anderhalf jaar zeer regelmatig een stoelmassage van Vera gehad. Vaak even ter ontspanning van de spieren, soms ook om het los te werken na perioden van drukte. Vera heel erg bedankt, we gaan je missen

Fantastische stoelmassages gehad de afgelopen tijd!

Zeer ervaren dames. Kundig, attent en hartstikke lief. Jammer dat het geldpotje van mijn baas op is😥. Het ga jullie goed en hopelijk tot weerziens. Gr,Simone Vos

Pluspunten

Al veel massages van Vera gehad. Altijd prettig. Vera heeft een fijne touch (goede druk, met veel gevoel) en is daarnaast ook een gezellig persoon.

Pluspunten

Vera is een topmasseuse. Absolute aanrader!

Pluspunten

Bedrijf is zeer professioneel, een vertrouwd gevoel, klantvriendelijk, de massages zijn erg goed kortom zeer aan te bevelen!

Pluspunten

Pluspunten

De stoelmassages van Vera heb ik ontzettend prettig gevonden. Een echt herstelmoment op de dag. Andere omgeving, andere energie en aandacht voor jezelf en je lijf. Vera voelt heel goed aan wat je nodig hebt en creeert een mooie openheid om stil te kunnen staan bij dat wat je bezig houdt.