Zeer vakkundige massages in een heerlijk ontspannen sfeer. Absolute aanrader

Ontstressend en motiverend

Super om tijdens de werkdag even te kunnen ontspannen tijdens de stoelmassage. Vera is een topper!

Ontspannend

Prettige en professionele behandeling! Altijd tevreden met de massage!

Relaxing massage during busy time

Vera gives a relaxing massage, which gave me time to relax and recharge, especially during busy and stressful times at work.

Rustgevend

Lekker een moment van ontspanning die altijd welkom is tussen de werkzaamheden door. Haar stoelmassage geeft je weer energie voor heel de dag!

DE hit bij onze week van de werkstress

Wij hebben Vera gevraagd om stoelmassages te verzorgen voor ons personeel tijdens de week van de werkstress. Dit is zeer goed ontvangen en Vera was DE hit van die week waarin we verschillende activiteiten hebben georganiseerd in het kader van ontspanning en bewustzijn van werkstress en de gevolgen. Echt een aanrader!!

Vera en incompany massage bieden een fantastische service aan die ik iedereen zou aanraden.

Ik en de rest van mijn collega's kijken er altijd naar uit dat Vera naar ons kantoor komt. Ze brengt een ontspannen sfeer en haar massages verminderen de werkstress. Ik zou haar aanbevelen aan iedereen!

Vera is een uitstekende masseur

Naast een goede masseur is Vera ook een Lief mens en dat helpt!

Buitengewoon

De stoelmassage van Vera gaf een heerlijke ontspanning aan mijn rug. Ik keerde altijd met een beter gevoel terug naar mijn werkplek.

Fantastische stoelmassage

Vera is een zeer deskundige en vriendelijke masseuse. De stoelmassages op het werk zijn zeer doeltreffend tegen de stress en fysieke klachten. Ik kan het iedereen aanraden!

Geweldig, absolute aanrader

Vera is een zeer goede en ervaren stoelmasseuse die precies aanvoelt wat haar cliënt nodig heeft. Ze stelt je direct op je gemak en geeft tips om klachten, ook na de behandeling, te verlichten of te voorkomen. Na haar behandeling voel je je als herboren en kun je weer met frisse energie je werk oppakken.

Vriendelijk en vakkundig!

Vera is een vakkundige masseuse en prettig in de omgang. Ze neemt de tijd voor je!

Super ontspannend

Vera kwam eens per maand bij ons op kantoor, voor een middag stoel-massages. Ik, en al mijn collega’s, kwamen altijd mega ontspannen de massage weer uit. Daarnaast is Vera ook nog eens heel vriendelijk - alles bij elkaar, dikke aanrader!

Heerlijke ontspanning

De massages van Vera zijn heerlijk ontspannend en een rustmoment tijdens een drukke werkdag. Zeker nu thuiswerkend achter de laptop zou een stoelmassage top zijn. Helaas!

Vera is zooo goed! Miss you!

Door professionele massage gecombineerd met een flinke dosis empathisch vermogen voelt Vera goed aan wat haar te doen staat: jou te laten ontspannen om weer te verkwikken. Heerlijk!

De stoelmassages van Vera toveren altijd weer een lach op het gezicht van mijn collega's. Wanneer de agenda open gaat om de massage te boeken zit iedereen klaar alsof het om festivalkaartjes gaat. Dat zegt genoeg volgens mij! :)

Gepensioneerd en een gemis

Ik ben nu een paar jaar met pensioen. Ik denk op allerlei manieren terug aan het werk. Soms met gemengde gevoelens, meestal positief. En wat ik echt mis zijn de sessie stoelmassage van Vera! Ton van Oostrum, voorheen beleidsmedewerker ministerie van SZW.

Vera is een topmasseuze

Vera heeft me snel van RSI klachten afgeholpen! Topmasseuze!

Heerlijk ontspannend en heilzaam!

Super fijn om tussen de bedrijven door op werk een heerlijke en oprecht goede en professionele massage te krijgen!

Verkwikkende ervaring

In het kader van 'de week van de werkstress' een heerlijke stoelmassage op het werk gehad. Daar laad je echt weer even helemaal van op 😊.

Ontspanning en verlichting op een laag-drempelige manier in een korte tijd

De stoelmassage die ik heb ontvangen, zorgde onverwachts in een korte tijd voor ontspanning en voor enorme verlichting van enkele van mijn pijnklachten. Dit effect heeft zeker een aantal dagen aangehouden! Ik ben zelfs zo tevreden over deze stoelmassage dat ik graag deze op regelmatige basis zou willen ontvangen (wekelijks of 1x per 2-weken). Ik heb onze bedrijfsgeneeskundige dienst tevens al gevraagd of ons bedrijf hier mogelijkheden toe ziet.

Het was een heerlijke ontspannende massage.

Heerlijk om als afsluiting van de dag (ik had mazzel) deze massage te hebben mogen ontvangen.

Wat een heerlijke ervaring!

Met mijn schoolteam, in het kader van de besteding werkdrukgelden, deze (als ludieke actie bedoelde) massages ondergaan. Deze ervaring heeft ons geleerd dat dit echt effectief is en zeker voor herhaling vatbaar! Twee ervaren masseurs hebben om de beurt de hele ochtend ons team kundig behandeld.

Een feestje

Eén keer per maand krijgen we op werk massages. Een enorme luxe waar ik elke keer weer naar uitkijk. Naast dat de massages fijn zijn, is het ook altijd weer gezellig om Vera te zien.

Geweldige massage!

Geweldige massage!