Meegeleverd boortje is niet geschikt voor harde tegels zou een glas boortje moeten zijn .

snelle levering, duidelijke beschrijving van het product

Super spul

Het werkt, na enige gewenning, allemaal uitstekend. Over de bij geleverde boortjes ben ik minder te spreken, heb mijn eigen 3mm steenboortjes gebruikt. Na uitharding waren alle behandelde tegels weer "echt" vast.

Niet wat ik gehoopt had

Stukje halve meter geprobeerd. Voegen schoongemaakte met reiniger. Laten drogen en toen kleur opgebracht. Overtollige kleur van tegels gehaald met doekje zoals voorbeeld. Lijkt erop dat kleur niet in de voegtrekt. Waarschijnlijk ligt dit aan mijn voege5.. Tegels liggen er al een kleine 20 jaar dus in de loop van jaren verschillende schoon maak spullen gebruikt. Denk dat het daarom voor ons niet werkt. Stukje op nieuwe voeg geprobeerd hier pakt ie wel..

Beste Richard, Als eerste vervelend om te lezen dat het niet gelukt is. zou je mij kunnen bellen en vertellen hoe je te werk bent gegaan. 27/28 Januari ben ik bij je in de buurt en zou graag even bij je langs gaan om eea te bekijken en uit te leggen. mvg Gerrit Medema team Tegelvast.

Tegel ligt vast; maar hars tube kon maar half leeg

De tube wilde niet verder leeg leek wel of de hars in de tube hard werd halverwege.

Beste Alex, de tube heeft 2 gescheiden kamer ivm met de 2 componenten hierdoor kun je de tube niet geheel tot het einde doordrukken. ca 1/3 van het einde is de tube leeg en zit er ca 185ml vloeistof onder je tegel. als je nog vragen hebt horen wij het graag. mvg Gerrit Medema team tegelvast

Teleurgesteld

Een van de tuitjes was gescheurd. Tuitjes voelen sowieso kwetsbaar aan. De kit zelf is niet zo vloeibaar als filmpje doet beloven dus vult moeizamer Als er enige weerstand wordt ondervonden tijdens inbrengen vd kit schiet tuitje los met kliederboel als gevolg. Voor een vrij dure kitset tegenvallend. PS : ik heb een kitpistool waarin siliconen of acrylaattubes probleemloos inpassen....de tegelvasttube paste moeizaam

Beste Dhr Klundert, heb u inmiddels gesproken en eea uitgelegd over injecteren. zoals besproken kom ik persoonlijk bij u langs. mvg Gerrit Medema

Goede en snelle levering van het bestelde product.

Keurig even gebeld dat er nog geen wikkel om de lijm zat.

Snelle service, goed product!

Goed advies, snelle service en een goed product.

Levering correct en snel.. Product doet wat moet

Geen opmerkingen

Snelle levering en goede service

Vakmensen met goede adviezen

Waanzinnig goed

Goede kwaliteit materiaal, en op tijd in huis als je het online besteld

Werkt snel en makelijk

Super spul het enige ik zou er meer spuitjes

Wat een geweldig product en wat een geweldige service!

Ik was ten einde raad......... In mijn gehele douche heb ik Beton-look aangebracht (eurocol 305). Het was een geweldig mooi gezicht, totdat er een blaar op de vloer ontstond. Vervolgens heb ik de blaar eraf gehaald, de vloer gerepareerd, opnieuw met beton-look bewerkt en afgelakt. Na een aantal weken kwam er weer een blaar op de vloer. Na een telefoontje met de leverancier bleek dat het product niet geschikt is voor badkamers. Ik had dus een groot probleem!!! Van Tegelvast kreeg ik het advies om de vloer opnieuw te repareren met betonlook en vervolgens een ANTISLIP COATING aan te brengen. Dit is een 2 componenten lak die eenvoudig is aan te brengen. Het eindresultaat is werkelijk waar verbluffend! Het is niet alleen mooi, maar ook ietsje ruw waardoor je niet uitglijdt. Maar wat vooral belangrijk is....... het is waterdicht, waardoor er geen vocht meer bij de betonlook kan komen. Ik ben super tevreden!

Beste Henk, Bedankt voor je eerlijke en oprechte beoordeling over Tegelvast wij hopen dat de oplossing voor je probleem nu over zal zijn. Graag horen wij als dit na langere gebruiksperiode ook daadwerkelijk het geval zal zijn. m.v.g. Gerrit Medema

Snelle levering van voegencoating

De voegen coating werkt prima! Wel eerst goed reinigen (in mijn geval met schoonmaakazijn). Het is wel wat werk, maar dan heb je ook wat... De badkamer ziet er weer uit als nieuw!

Goede service !!

In mijn badkamer tegelvast aangebracht te hebben lieten toch enkele stukjes weer los. Na telefonisch overleg is mij weer een nieuwe set opgestuurd met uitgebreide voorbehandelingsinstrukties. Deze ga ik weer opnieuw aanbrengen en ben ervan overtuigd dat het nu goedkomt. Hartelijk dank voor de goede service.

zeer vakkundige mensen en vriendelijk

vriendelijk en goed geholpen!

Redelijk

Snel geleverd. Verwerking valt nog niet mee. Ik had geen losse maar hol klinkende tegels. Ondanks vele gaatjes aan 2 kanten kreeg ik de lijm maar moeilijk onder de 30x30 tegel. Aan de kanten nu wel goed vast waar ik blij mee ben maar in het midden klinkt nog steeds hol. Maar met lopen hoor je dit niet meer. Vloeistof verlaat moeizaam het kipistool, en er komt veel op de tegel terecht. Met onverdunde azijn redelijk weg te krijgen. Tuitje ging dubbel door stevig aandrukken en brak zelfs in tweeën!!

Geweldig produkt

Al de tweede keer besteld (zelfde slechte tegelzetter voor 2 badkamers gehad..) Prima oplossing! Wel heb ik de tweede keer steeds een kleinere injectiespuit gevuld, daarna dikke naald er op en vullen maar. Je kunt nl. met de grote tube niet zien hoeveel er in gaat. Tegels vastzetten terwijl ze er in blijven liggen kun je op geen enkele andere manier doen dan met Tegelvast. Dus ondanks dat het een beetje aan de prijs is, is het zijn geld meer dan waard.

Product werkt maar scheve prijs/kwaliteit verhouding

Dit product doet in principe wel wat het moet doen. En dat is een loszittende tegel (deels) vastzetten. Echter is de prijs kwaliteit verhouding niet juist. Als je in de voeg injecteert loopt de hars natuurlijk ook in de lege tegellijm ruimte (lijmkam patroon) onder de naastliggende steen. Hierdoor kun je relatief maar weinig oppervlak onder een losse tegel vullen. Het werkt dus opzich wel maar je betaald er stevig voor.

Pluspunten

Tegelvast biedt een voldoende oplossing voor een regelmatig voorkomend probleem. Zelf heb ik de hars gebruikt om ruimte onder mijn 80x80 tegels te vullen. Het resultaat is dat met name dichtbij de randen van de tegels de ruimte goed gevuld is. Helaas komt de hars niet tot midden onder de tegels. Het doel, om de tegels vast te zetten zodat je ze niet meer hoort tikken als je erop stapt, is wel gehaald. Dat is het belangrijkste. De prijs is enigszins aan de hoge kant voor de hoeveelheid materiaal dat je krijgt.

Advies over het gebruik van de hars in combinatie met verschillende tegelformaten. Dat hoe groter de tegels hoe lastiger het voor de hars is om overal onder de tegel te komen.

Beste Johan, wij willen je erg bedanken voor je positieve reactie en je feedback omtrent de vermelding van verbruik van ons materiaal en extra aandacht punt betreft grootformaat. Wij zullen kijken hoe wij deze info nog beter kunnen toelichten op de site.

super product 6140

vloertegels lagen los eenvoudig met duidelijke uitleg van Tegelvast download weer vast gezet.

Geef tips bij verwerking van het product

de stappen kunnen wel uitgebreider zijn. verwerking vond ik niet eenvoudig Boortje brak vrij snel af, geen probleem nieuwe boortjes gehaald. Uiteindelijk aan de slag met de epoxy, er liep veel epoxy naast en weghalen met het bijgeleverde doekje alcohol van 3x2 cm is echt te weinig. ik vraag me af of er voldoende onder de tegels is gekomen want in sommige geboorde gaatjes ging er weinig in. Ik had zeker meer tips willen hebben, hoe verwijder je de epoxy, houd doeken bij de hand, verwijder het direct etc. etc. ik hoop dat mijn tegel nu goed vastzit en de epoxy voldoende is weggehaald...

Beste Klant, bedankt voor uw beoordeling ondanks de onvoldoende kunnen wij wat met uw opmerkingen onze dank hiervoor. Dit zijn beoordelingen waar wij als bedrijf verder mee kunnen en zullen ons meegeleverde infoblad bekijken en daarop aanpassen. op onze site staan wel de tips voor het injecteren! laat aub even weten als uw geinjecteerde tegel weer vast zit want dit is het uiteindelijke doel.