mooi op tijd

komt afspraak na

Simpel en makkelijk

Makkelijk en eenvoudig

prima advies

Gelukkig zijn er nog bedrijven met kennis van zaken en waar je dan op terug kan vallen als dit nodig is. Tegelvast is zo`n bedrijf. Tegels zitten weer vast bedankt hiervoor.

Heel goed product en zeer goede service

2 jaar geleden hebben wij onze douche behandeld met antislip coating. Supergoed spul. De tegels worden hartstikke stroef, dus uitglijden is niet meer aan de orde. Helaas liet het het en der los. Team Tegelvast leverde ons gratis een nieuwe antislip coating. Dat noem ik nog eens service!

Heb nog gebeld om te vragen hoe af te werken en netjes terug gebeld en goed advies gekregen

Prima hoor

Prima hoor

Snelle levering, maar injecteren is ons niet gelukt.

Op diverse plaatsen rondom losse tegel heb ik een gaatje in de voeg gemaakt met bijgeleverd boortje. Maar op geen van de plaatsen kon ik de hars onder de tegel spuiten. Dus niet gelukt. Jammer van die € 50,- maar ik laat het maar zo want ik wil de tegel er niet uit hakken.

Door de tegelhandel Van Veen in St Nicolaasga in contact gebracht, super oplossing voor onze vele voegen

Réactif

Prdouti de qualité et réactif. Livraison avec PostNl à revoir, nous sommes au bureau mais ne sonne pas.

Super oplossing!

Tegel zitten weer vast en holle ruimtes gevuld. Lukte niet altijd direct, maar na een paar keer proberen ging het goed!

Snel maar niet alles geleverd.

Melding gemaakt en onmiddellijk bericht dat de rest nagestuurd wordt. Product nog niet gebruikt dus.

Gemakkelijk en op tijd

Chckg

Top bedrijf !

Goed bedrijf , komt de afspraken na met leveringen en ook in het werk !

Snel geleverd, duidelijke uitleg en het resultaat is precies wat we verwachtten!

Goed product maar slechte opvolging niet levering

Over het product niets dan lof maar bij een niet levering door PostNl geen opvolging ondanks verschillende mails met de vraag voor opvolging

Beste Roger, Bedankt voor beoordeling en vinden het natuurlijk vervelend dat er niet snel genoeg is gereageerd op je mail. Denk dat dit te maken heeft gehad met de kerstvakantie periode waarin er minimaal bezetting was en deels geheel vrij was van werk. Zijn wel blij dat het product goed is bevallen. ONZE EXCUSSES voor de late reacties.

Betrouwbaar

Goede Kwaliteit..

Zo snel als de wind

Product besteld. De uitvoering en bestelling was zo snel en korrekt dat ik mij afvroeg hoe krijgen ze dat voor elkaar. Ongelooflijk.

Geweldige service en kundigheid!

Ik zocht hulp om voeg bij te kleuren, er werd bijzonder vriendelijk en oplossingsgericht meegedacht.

goed ervaring

Telefonische goede uitleg

Parfait

Réparation d'un carrelage qui sonnait creux. Produit facile d'utilisation et efficace. Petit point négatif, le prix élevé, notamment les frais de livraison, mais satisfait de la réparation.

Gemakkelijk te bestellen...snelle levering

Goed service.

Service ten top!

Bestelling geplaatst, kreeg volgende dag een mail met de mededeling dat er een actie was en of ik het (gratis) product extra wilde of slechts 1x met retourneren van het aankoopbedrag. Ik vind dat echte klantenservice. Producten zijn snel geleverd!

Perfecte 2K kit super goed te gebruiken Thanx Tegelvast