Geef tips bij verwerking van het product

de stappen kunnen wel uitgebreider zijn. verwerking vond ik niet eenvoudig Boortje brak vrij snel af, geen probleem nieuwe boortjes gehaald. Uiteindelijk aan de slag met de epoxy, er liep veel epoxy naast en weghalen met het bijgeleverde doekje alcohol van 3x2 cm is echt te weinig. ik vraag me af of er voldoende onder de tegels is gekomen want in sommige geboorde gaatjes ging er weinig in. Ik had zeker meer tips willen hebben, hoe verwijder je de epoxy, houd doeken bij de hand, verwijder het direct etc. etc. ik hoop dat mijn tegel nu goed vastzit en de epoxy voldoende is weggehaald...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Klant, bedankt voor uw beoordeling ondanks de onvoldoende kunnen wij wat met uw opmerkingen onze dank hiervoor. Dit zijn beoordelingen waar wij als bedrijf verder mee kunnen en zullen ons meegeleverde infoblad bekijken en daarop aanpassen. op onze site staan wel de tips voor het injecteren! laat aub even weten als uw geinjecteerde tegel weer vast zit want dit is het uiteindelijke doel.

Meedenken

Superfijn contact. Ik had het product besteld, maar tijdens een telefoongesprek met Tegelvast bleek dat het in mijn situatie niet de beste keuze was. Tegelvast adviseerde me een andere oplossing en annuleerde mijn bestelling. Heel eerlijk. Heel top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede service. Werkend product

Enkele tegels in onze badkamer kwamen los. Dit product kwam op ons pad. Ik had 1 tube besteld en later via telefoon 2 bij besteld. De eerste keer kreeg ik geen contact via telefoon, maar ze belde mij na een paar minuten terug. Helaas komt het product niet onder de gehele tegel. Wel langs de randen waardoor de tegel toch vast zit. Prima dus. Product is wel prijzig voor het volume wat je krijgt. De tube stopt halverwege. Wij hebben met 1 tube 2 tegels van 30x60 vast gekregen. Zit alleen aan de zijkanten en niet de hele tegel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik had een lekkage in de douche door dat er tegels een beetje los lagen en de voeg los liet. Op internet gezocht naar een oplossing en kwam op deze site terrecht. De twee componenten tegelvast lijm op zondag besteld en dinsdag binnen. Eenmaal het product binnen nog even gebeld voor advies, en werd prima geholpen. Het product toegepast en de tegels lagen muur vast, alles afgevoegd en de lekkage was verholpen. Ik beveel dit product zeker aan en is ook heel makkelijk in gebruik.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

na bestelling goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Mis echter wanneer e.e.a. geleverd wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

doet precies wat het belooft

makkelijk te verwerken, goede instructies, snelle levering. grote wippende tegels liggen nu muurvast.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prettige communicatie en keurig werk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tegelvast biedt een voldoende oplossing voor een regelmatig voorkomend probleem. Zelf heb ik de hars gebruikt om ruimte onder mijn 80x80 tegels te vullen. Het resultaat is dat met name dichtbij de randen van de tegels de ruimte goed gevuld is. Helaas komt de hars niet tot midden onder de tegels. Het doel, om de tegels vast te zetten zodat je ze niet meer hoort tikken als je erop stapt, is wel gehaald. Dat is het belangrijkste. De prijs is enigszins aan de hoge kant voor de hoeveelheid materiaal dat je krijgt.

Advies over het gebruik van de hars in combinatie met verschillende tegelformaten. Dat hoe groter de tegels hoe lastiger het voor de hars is om overal onder de tegel te komen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle en correcte levering met veel info overlevering

geen marge voor voortverkopers

Te koop aanbieden in België

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima producten, klantvriendelijk/hulpvaardig efficiënt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles word netjes en snel thuis bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede producten, goed op de hoogte gehouden van levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vragen juist beantwoord en zeer snelle levering

zo doorgaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heb een natuurstenen tegel vastgezet, met meegeleverde boortje en hars was dat in 10 minuten gefixed. Er ging een halve tube in, zit muurvast. Perfect.

Nope

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel antwoord op vragen en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en compleet

Jammer dat er zo weinig in een tube zit voor deze prijs, halverwege stopt hij

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

boortje is klein en daardoor erg breekbaar, 1 boortje meesturen is dan ook niet voldoende; hars hard veel te snel uit, de tube moet in 1x gebruikt worden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

bestelling gewoon geleverd zoals besteld, valt weinig over te reviewen. wordt wel moe van al die herinneringen in mijn mailbox om een review achter te laten.....

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle verzending.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

een extra spuitmondje tegen betaling erbij doen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super product werkt goed.

Boortje breekt erg snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en het product voldoet aan de vraag onze badkamer tegels zitten weer goed vast

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Tegelvast

Filter op Taal