Werkt perfect

Gemakkelijk om mee te werken en werkt goed het vroegmortel was niet de juiste kleur dit hoeft er van mij niet bij, het resultaat is goed daar gaat het om.

We zijn goed geïnformeerd over de mogelijkheden en onmogelijkheden van de epoxyhars.

We kwamen bij dit bedrijf terecht met een vraag of vastzetten van losse wandtegels ook kan met epoxyhars. De adviseur zag kans even langs te komen om de situatie te beoordelen en adviseerde negatief. We hadden ook een kapotte vloertegel te vervangen. Hiervoor gaf hij meteen goed advies hoe te handelen en waarom epoxyhars hierbij een betere oplossing zou zijn dan nieuwe tegellijm. Kortom: zeer klantgericht.

Het heeft mijn probleem opgelost

Ik had een losliggende tegel (ceramiek)die lag tegen een losliggende dorpel (marmer tussendeur).Door te bewegen en spanning,waren er al een 2 stukjes tegel los gesprongen.Heb 2 gaatjes in de voeg van tegel geboord en 2 tussen dorpel en tegel.Bijna een halve tube geïnjecteerd.En alles ligt terug van.Ben tevreden.

Niet aan beginnen

Levering snel en volgens afspraak. De 2 componentenhars is goed vloeibaar en hardt perfect uit. Ik heb 2 tot 2,5 cm diep geboord tussen de los liggende tegels, totdat er zacht wit materiaal (tegellijm) naar boven kwam. Spuitmondjes op maat afgesneden maar geen druppel hars onder de tegels gekregen. Keihard geknepen. Alleen de boorgaatjes zitten vol en een beetje geklieder er omheen.

Beste Jan, Bedankt voor je reactie en uitleg waarom het niet is gelukt. Injecteren is een 2k vloeistof in een holle ruimte spuiten. Als er zich langs de rand van de tegels geen holle ruimtes bevinden of dat daar de tegel NIET los ligt word injecteren lastig. tijdens het boren in de voeg dient de boor door te schieten zodat je zeker weet dat je in een holle ruimte zit. schiet de boor niet door dan boor je in een lijmril en zal alleen het boorgat gevuld worden met hars. Het kan ook zo zijn dat de lijm ril haaks op je tegel is aangebracht waardoor de injectiehars niet onder de tegel kan komen. Dit houd in dat het injecteersysteem wel oke is maar dat het in uw situatie niet mogelijk is. maar neen gerust even contact met ons op en wellicht kunnen wij u nog op een andere manier helpen. M.v.g. Team Tegelvast.

wacht nog op reactie mail.

wacht nog op speciale boortjes.

Zeker ok

Bestelling en levering ok enkel en dit is geen kritiek zeker niet kan je zo een opzetstuk appart te bestellen want eenmaal in gebruik..

m2 kloppen niet

moest 3 m2 voegen hernieuwen kom niet eens toe .Heb nochtans gewerkt volgens video .en dan schrijft men goed voor 20 m2. en de dekking is ook niet wat ik er van verwacht had.Ben verplicht om resterende voegen te doen ener nog eens over te gaan en nieuwe flacon te bestellen.zal ik niemand aan bevelen (spijtig had er meer van verwacht)

Beste Klant, bedankt voor uw beoordeling echter gaat er naar mijn mening iets fout bij de verwerking van het materiaal. hebben inmiddels al contact met elkaar gehad en het probleempje verholpen. kleurcoating werd toegepast om een donkere kleur terug te kleuren naar een lichte kleur dit dient in vele gevallen in 2 stappen te gebeuren. mvg Team Tegelvast

zo goed dat ik een nieuwe spuit ga bestellen

Werkt zoals voorgeschreven, jammer dat de inhoud gering is.

Valt tegen

Halverwege de kitspuit lijkt het dat je weerstand voel. Echter dan is de spuit al leeg. Er zit voor de prijs heel weinig effectieve hars in. Valt mij daarom erg tegen. Ik heb om het af te maken maar een ander product gekocht. Betere prijs voor hetzelfde resultaat.

Beste Hans, bedankt voor je beoordeling. Zou je graag nog even willen meegeven dat Tegelvast injectie totaal anders is dan een ander merk! Wij leveren een 2 component hars die een constructieve verbinding legt tussen tegel en ondergrond andere merken vullen een holle ruimte op maar verlijmd de tegel minimaal tot niet aan de ondergrond. Om een tegel weer vast te zetten heb je echt een 2k product nodig. M.v.g. Gerrit Medema Team Tegelvast

Slecht

Alles begon goed. Echter Bij 1/3de van de spuit leeg te hebben vloeide het product niet meer. Zelfs bij heel veel kracht te zetten op de spuit kwam er niets meer uit. Maw 56eur betaald voor 60ml tegelhars!

Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling en natuurlijk aankoop bij Tegelvast. Echter de beoordeling is niet geheel juist, dit vanwege dat u een 2 componenten injectiehars heeft besteld. Waarvan duidelijk word vermeld op de site dat in de koker 2 gescheiden kamers bevinden. Dit is voor comp. A en comp. B hierdoor kun je de koker niet doordrukken tot het einde er zit totaal 185ml bruikbare vloeistof in de koker en deze heeft u onder uw tegel gespoten. hoop wel dat uw tegel weer vast zit. Zou u zo vriendelijk willen zijn aan de hand van onze uitleg uw beoordeling aan te passen.

Slecht

Ik heb alles geprobeerd maar kreeg de hars niet naar het midden van de tegel waar de holle ruimte zich bevindt Ik heb rond de tegel overal gaatjes geboord conclusie Ik het filmpje wordt de werkwijze simpel getoond maar in de praktijk werk het dus niet althans altijd zo Tegel is nog hol neem het nu maar op de koop toe

Beste Klant, Vervelend voor u en ons dat u niet geheel tevreden bent met uw aankoop en oplossing. Het injecteren van losliggende of holklinkende tegels kan het voorkomen dat de holklank niet geheel weggenomen kan worden. Het boren van de gaten geven wij aan dat de boor moet doorschieten tijdens het boren om zo te weten dat je in een holle ruimte boort. Dit heeft te maken hoe de lijmrillen lopen en formaat van de tegel. Wij proberen op zo`n goed als mogelijk de juiste uitleg weer te geven zodat de klant niet voor verassingen komen te staan. Horen nog even graag van u! wat wij nog voor u kunnen betekenen.

Klantgericht

Tips worden gegeven om de tegels vast te zetten; bijvoorbeeld als het niet via boorgaten lukt om het via de voeg de hars aan te brengen.

bestelling liep prima, maar product fixeert tegel bij ons niet

het product is eenvoudig in gebruik. Helaas fixeert het onze tegel niet, of heel beperkt. Waarschijnlijk loopt de hars toch niet goed onder de tegel. De hars loopt ook snel uit de kit spuit waardoor het lastig is om van vulpunt 1 naar 2 etc te gaan zonder overal hars te morsen..

Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling en mening, Echter is het injecteren per situatie anders. Formaat Tegel. vloerverwarming. welke lijmkam is gebruikt enz..... het kan dus voor komen dat de tegel met 1 patroon niet geheel de holle ruimte opvult. hopen in elk geval dat uw tegel weer vast zit. Mvg Team Tegelvast

Met tegelvast heb je met losliggende tegels nooit meer last

product werkt goed en doet wat het moet doen

Beste klant bedankt voor uw beoordeling.

Netjes

Op tijd geleverd en goed product

Beste Klant, Bedankt voor uw positieve beoordeling en dat u de tijd heeft hiervoor heeft genomen.

En vast zitten de tegels

Nadat de gaatjes geboord waren, aan de slag met de hars. De kitspuit is prima er komt geen hars via de achterzijde uit de koker, heel fijn. Ook het opbouwen van de druk met de spuit gaat goed. Na 3 uur echt droog en de gaatjes weer vullen met voegsel. In één dagdeel te repareren. Een super product en de tegels zitten echt weer vast.

Goed product

Goed product, makkelijk te gebruiken. Wel erg prijzig. Kon er maar 2 grote vloertegels mee doen.

Het werkt!

4 losse tegels in de douche vastgezet met de hars: stuk of 10 gaatjes geboord met meegeleverd boor en daarna allemaal vol gespoten m.b.v. de kitspuit. Druk wel goed van de kitspuit halen want het is erg vloeibaar dus je smeert snel als je naar het volgende gat gaat. Gelukkig zat er zelfs een alcohol doekje bij om de tegels schoon te maken. Dag later gevoegd en nu is de douche weer dicht :)

werkte voor mij

werkt als holte onder tegel tot aan voeg komt, dit was bij mij het geval

Mooie oplossing voor holle tegels. 1 minpuntje: het lijkt of je een hele koker koopt.

Onduidelijkheid

Kan ik de tube meerdere keren gebruiken?

Snelle levering en super resultaat

Bij het zetten van onze nieuwe tegels in de badkamer kwamen we er na het voegen achter dat we te lichte voegen hadden uitgekozen. Na advies van Tegelvast, de voegen coating gebruikt. We zijn meer dan tevreden met het resultaat. Makkelijk in gebruik.

Telefonisch onbereikbaar, producten goed

Zij zijn telefonisch onbereikbaar om informatie vooraf te vragen over de werking van een product of over de hoeveelheid aan te schaffen producten. Ondanks inspreken van een boodschap met het verzoek om teruggebeld te worden, is dat niet gebeurd. Op de site stond dat de bezorgkosten zouden worden afgetrokken als je betaalt. Dat is echter niet het geval. Jammer dat het zo moet gaan. De producten zijn kwalitatief wel goed.

Beste C.Braam, Bedankt voor uw beoordeling! wij zullen er alles aan doen om onze service en terugbel acties zo veel als mogelijk na te streven! echter gaat dit niet altijd lukken! Wij weten niet zo goed wat u bedoelt met dat de bezorgkosten in mindering word gebracht! dit is bij ons niet bekend! retourkosten worden wel in mindering gebracht. Echter fijn om te lezen dat het product wel is bevallen. M.v.g. Gerrit Medema team Tegelvast

Super snelle levering

Keurig netjes! Snelle levering is heel fijn want dan kan je tenminste aan de slag.

Product goed leveringstijd lang

Er wordt op de site niet aangegeven wanneer de product geleverd zal worden en uiteindelijk duurde 3 dagen, best lang als je verwacht dat het binnen een dag binnen zou komn

Beste Klant, Wij snappen heel goed als de verwachting van levering anders is dan verwacht! Echter kunnen wij helaas niet meer vermelden van vandaag besteld binnen 24 uur geleverd! puur om het feit dat de vervoerders dit niet meer kunnen garanderen. hopen in elk geval dat het geleverde naar tevredenheid is! M.v.g. Team Tegelvast.