Top product.

Als ik ergens een tegel lost zit bij klant gebruik ik altijd de lijm hars van Tegelvast. Geweldig product en snelle levering.

goed bedrijf met vriendelijke mensen en ze geven een goed advies ze weten waar ze over praten en wat je nodig hebt als je een probleem hebt….ik had een lekkage rondom het douche putje heb verschillende kitten van de bekende doe het zelf zaken geprobeerd en daarna toch weer lekkage ben aan het googelen gegaan en kwam bij tegelvast terecht telefonisch contact gehad en zij adviseerde mij 2 componenten kit te nemen heb het besteld en het douche putje afgekit tot nu toe geen lekkage meer gehad gelukkig….ik kan tegelvast echt aanbevelen!!!

Goede informatie gekregen van een deskundig medewerker.

Op mijn vraag naar de juiste verwerking van de epoxy injecteerhars ben ik zeer goed geadviseerd.

precies hoe het omschreven is

makkelijk te doen

top leving

nog niet gebruikt

Goed advies, uitstekend product

Wilde nog wat advies. Opgebeld en kreeg meteen vakkundig antwoord.

Werkt uitstekend

Ruimte onder de tegel mooi gevuld. Je moet erg voorzichtig zijn met boren bij gerectificeerde tegels. Koker is niet op, een tweede mixer tip zou welkom zijn voor een volgend gebruik gezien deze nagenoeg niet schoon te maken is.

Vlotte levering

Hele vlotte afhandeling en levering

Super spul

Werkt perfect geen loszittende tegels meer. Scheelt weer een nieuwe vloer leggen. Thnx Tegelvast.nl

Geweldig spul

Ik had een lekkage rondom mijn rvs doucheputje,dat ik niet dicht kreeg met de sanitair kitten van de bouwmarkt.Ik ben gaan zoeken op internet en kwam deze epoxy kit tegen,wat een geweldige kit is dit.Geen druppel water komt hier meer doorheen. Voortaan alle kitten haal ik bij jullie

Goede methode om epoxyhars onder de tegels te spuiten.

Situatie: Tegels op de vloer zijn losgekomen door een waterlekkage. Er zit beweging in, en een vloerverwarming onder. Wegbreken zou betekenen dat de hele vloer eruit moet inclusief verwarming. Door dit produkt kan dat worden voorkomen. Goede oplossing!

Zeer goed product, een aanrader.

Service uitstekend, fraaie verpakking, snelle verzending. De antislip coating is geweldig: onzichtbaar op de witte douchebak en zeer doeltreffend. Daarnaast duidelijke gebruiksaanwijzing en gemakkelijk aan te brengen.

Correcte en snelle levering

Snelle levering en correcte afhandeling

Werkt perfect

Na begonnen te zijn aan de klus , viel het tegen hoeveel hars er in 1 tube zit het lijkt dat je nog bijna een halve tube hebt te gaan maar blijkt dan leeg te zijn .

Product heeft alle verwachtingen overtroffen

De voegen zijn echt mooi geworden. De badkamer heeft weer een nieuwe uitstraling. Kwam wel wat in de problemen met de inhoud van het flesje. Het in de voegen spuiten met het flesje en daarna uitborstelen werkte een beetje verspillend. Er zat teveel op de tegel. Heb het laatste deel met klein plat schildersborsteltje aangebracht. Ging prima met duidelijk minder verspilling.

Werkt goed

top spul

vind het alleeen jammeer dat er geen verleng tuitjes meer bij zitten met een kleine voeg krijg je het nooit voor elkaar

Voeg van tegel kleuren , top product

Heb mijn licht grijze voeg , naar antraciet gemaant , dekt perfect

Alles prima geregeld en verpakt

Gewoon goed

De geleverde spullen zijn super en duidelijke uitleg

De geleverde spullen werken zoals op de website is omschreven en zijn binnen 2 dagen geleverd, ik zou het iedereen aanbevelen die last heeft van losliggende Tegels!

Prachtig product!

Goed uitgelegd en snel en goed hersteld!

super goed!

Voor mijn tegels niet geholpen

Ik denk dat het bij echt losse tegels wel zal werken, maar bij holklinkende net beginnende tegels werkt het voor geen meter. Boortje was eigenlijk na het tweede gat al bot en kon er niks meer mee doen, voor het bedrag wat je moet neeleggen zou het wel fijn zijn als er meer boortjes bij zitten. De lijm moet er makkelijk in gaan, als je weerstand voelt gebeurt er ook echt niks. Het opzetstuk (dunne naald) is er ook 2x afgeschoten bij mij waardoor je halve kitrol leegschiet over je tegels.. Geen wondermiddel voor mij

Beste Richard, Bedankt voor je eerlijke beoordeling! Wij proberen zo goed als mogelijk zoveel mogelijke informatie en adviezen te geven voor een succesvol resultaat. Er zijn altijd situaties waarbij injecteren niet mogelijk is puur door de situatie die wij niet kennen of zien. Maar wij leren wel weer van een beoordeling zoals jij die hebt achtergelaten en gaan dan ook kijken of wij onze informatie stroom naar onze klanten nog meer kunnen verbeteren. nogmaals bedankt en spijtig dat het bij jou situatie niet is gelukt. M.v.g. Team Tegelvast.

Snel geleverd Goede uitleg Iedereen kan dit zelf doen