Snel geleverd Goede uitleg Iedereen kan dit zelf doen

maken waar wat ze zeggen

super ze maken waar wat ze zeggen

Het werkt fantastisch!

Zonder hak of breekwerk de tegel(s) weer vast .Nu nog een beetje voeg erin en klaar ! Ook mensen die niet zo handig zijn kunnen dit

Het is mij niet gelukt dit product goed te verwerken

Bij mijn loszittende tegelvloer kreeg ik de hars niet onder de tegel gespoten. Op tien plaatsen gebrobeerd maar het werd alleen maar een knoeiboel! Ik kan dit product niet aanbevelen.

Beste Paul Bedankt voor je reactie. Vinden het spijtig dat het injecteren niet is gelukt. Injecteren is een 2k vloeistof in een holle ruimte injecteren. Als er geen holle ruimte bevind rond de voeg en rand van de tegels wordt injecteren lastiger. Het systeem is hier dan niet debet aan, maar de situatie leent zich niet om te kunnen injecteren. Er zijn andere methodes en willen dit graag met je oplossen. Wij zullen contact met je opnemen als je dit goed vindt. Mvg Team Tegelvast

Goede snelle levering

Goede snelle levering.

Wat ik ervan verwachte

top product

Top product (tegen holle tegels) eenvoudig te bestellen, correcte aflevering

Niet te doen

De 2k lijm is zo stroperig dat het niet te verwerken is in een handmatig kitpistool daarnaast was de tube uitgehard toen ik nog maar 1/3 van de kit erin gespoten had. De tweede tube was al al op 1/4 uitgehard. Maar dat kwam ook omdat ik geen kracht meer in mijn handen had. Als automonteur heb ik heus wel een beetje knijpkracht maar dit was niet te doen, ik had de blaren op mijn vingers staan. Misschien dat het met een elektrisch of pneumatisch kitpistool prima werkt maar in het filmpje wordt gezegd dat het met een handmatig pistool prima moet lukken. Daarnaast kun je met het bijgeleverde boortje max 4 gaatjes boren, daarna is het bot. Ik heb om de klus af te maken een ander product gebruikt, niet op 2k basis en dat was prima te doen, alleen de droogtijd was langer. Daarnaast koste het ook maar 1/4 van de prijs.

Beste Ralf, Bedankt voor je review ondanks dat je niet tevreden bent met je aankoop. Wij proberen alles zo goed als mogelijk uit te schrijven op onze webpagina en de op en aanmerkingen te hierin verwerken. Je hebt gewerkt met een 2k product in een hierdoor is het niet mogelijk om de koker tot het einde door te drukken van wege een 2 gescheiden kamers in de koker. Het materiaal mag absoluut niet stroperig zijn en bevreemd ons dan ook! en zullen hierna kijken. Zou het misschien te koud zijn geweest? Willen dan ook graag met je in contact komen om het e.e.a. te bespreken en te kijken naar een passende oplossing.

Top product

Prima oplossing voor holle tegels.

Heel goed die tegellijm

Makelijk teverwerken en heel snelle levering wel duur maar werkt goed.

Oke

Netjes alles in een pakket met uitleg

Prima doet wat t zegt

Ben super onhandig maar zelfs ik kan dit aanrader

Teleurgesteld door de zeer beperkte hoeveelheid hars in de koker.

Een koker hars is zeer prijzig. Je verwacht dan een koker volledig gevuld met hars, maar de koker is slechts voor de helft gevuld. Ik voel me op het verkeerde been gezet.

Beste gerrit bedankt voor je reactie en beoordeling. je hebt gewerkt met een 2 componenten injectiehars waarvan comp. A en B in twee gescheiden kamer zitten in de koker hierdoor kun je de koker niet tot het einde doordrukken. Er zit 250ml vloeistof in de koker dit staat ook overal vermeld op onze site en zijn hier niet geheimzinnig over. maar ben wel benieuwd als je tegel nu weer vast zit wat dat is uiteindelijk het doel? M.v.g. team Tegelvast

Perfect geleverd

Zeer snel geleverd en een top product

Werkt super

Werkt goed

goed bedrijf

De voegcoating is goed gelukt en ziet er goed uit, daarnaast goed geholpen met vragen over hoe het te verwerken en degelijke

snel en nuttig

goed gedaan man

De enige echte goede kit

Na meerdere keren verkeerd voorgelicht te zijn door diverse bouwcenters. Ben ik bij tegelvast gekomen voor kit rondom een RVS drain in de douche. Volgens advies goed ontvet met aceton en de kit opgebracht. De werking is perfect.

Prima spul

Prima spul, de tegel zit weer vast! Misschien iets meer schoonmaak doekjes erbij en een gebruiksaanwijzing op papier. Wel voorzichtig zijn met knoeien op de tegels, misschien afplakken met schilderstape links en rechts van de voeg?

Alles goed verlopen.

Spijtig dat de inhoud van 1 flacon te groot was voor mij. Had veel over. Maar het product heeft zijn werking goed gedaan. Zeer tevreden.

Perfecte service!

Pakketje was zoek geraakt bij vervoerder. Zonder enig probleem is het opnieuw verzonden en nu wel aangekomen. Uitstekende service dus!

Eenvoudig te gebruiken

Eenvoudig te verwerken. Materiaal hars is dun waardaar het makkelijk onder de tegels stroomt. Heb zelf na het boren van de gaatjes, bij elk gaatje een stukje gekleurd tape geplakt, gemakkelijker terug te vinden. Prima product.

Perfect!

Uitstekende epoxykit. Je moet er wel snel mee werken want het droogt snel. Ik denk dat mijn douche eindelijk zal worden verzegeld.

Betrouwbaar en dienstverlend

Bestelde artikel had enige vertraging, maar ik werd hier van telefonisch op de hoogte gesteld, ik heb gelijk gebruik gemaakt van de expertise van de verkoper betreffende een lekkage probleem, dit is vakkundig uitgelegd welke product ik hier voor het beste kan gebruiken, ze hadden gelijk het product bij het nog te ontvangen product toegevoegd, meedenken daar hou ik van, grote klasse.

Dr AF Philipsweg 3 9403 AC Assen