Goed spul maar duurt even voor dat je hem krijgt

Verwerken en levering mag en kan best sneller. Als je snel in huis wil bv dag of twee later kan je beter iets anders zoeken. Verder prima spul.

Smerig boeltje...

Al een geluk dat ik de behandelde voegen afgetaped had want anders was het spul overal uitgespoten en met dat kleine doekje dat ze meegeven krijg je alleen maar meer vegen op je tegels. De tube kan maar tot halverwege gebruikt worden, want dan stopt het ding... De voegen moest ik daarna niet voegcement inwrijven, want het zat gewoon niet in de verpakking...

Beste Wilfried, bedankt voor je eerlijke reactie en natuurlijk jammer dat je niet tevreden bent met het geleverde product. voegcement niet bij verpakking is slordig dit hoort niet zo! echter had even gebeld of gemeld dan hadden wij dit kosteloos opgestuurd. Betreft inhoud tube staat duidelijk vermeld op de site dat het een 2 componenten product en dat er er 2 gescheiden kamers bevinden in de koker waar door je het niet tot het einde kunt doordrukken. inhoud is 250ml. Het schoonmaak doekje die wij meeleveren is in vele gevallen afdoende. Als je nog epoxyresten op je tegel zit dan verwijderen met aceton. zie tips en trick op onze site. Het aftapen van de plek heb je perfect gedaan en is ook een van onze tips en tricks! Dat het spul overal uitkomt zoals je aangeeft geeft aan dat je voegen niet meer in takt zijn en dat het injectiehars de weg van de minste weerstand opzoekt. Ook hier geven wij aan op de site dat de voegen niet gebroken over scheurtjes mogen vertonen bij het injecteren. Het kliederen kunnen wij helaas niets aan doen. wat wij niet in uw beoordeling lezen als de tegel weer vast zit hier zijn wij dan benieuwd naar. M.v.g. Team Tegelvast/nazorg

Introductie filmpje lijkt het mooier dan het is. Praktijk pakt anders uit

Mijn ervaring met de boortjes viel tegen. De kop van het boortje breekt snel af. Het boortje is van slechte kwaliteit, eigenlijk moet je een boortje met een diamant kop hebben, die gaan veel langer mee. De twee compennente lijm is goed, maar wanneer je op een lijm rug boort, krijg je geen lijm naast de bestaande lijm rug, uit eindelijk moet je veel gaatjes boren.

Beste Evert, Bedankt voor je beoordeling, Wij zijn continu bezig om ons systeem en product te verbeteren en ook zo het boortje. hieraan word druk gewerkt en komen binnenkort met een nieuwe betonboortje van 2.5 mm. Verder klopt je verhaal dat je de plek moet vinden waar je de injectiehars kwijt kunt. dit veelal tussen de lijmrillen. team Tegelvast.

Beter kan en bestaat niet!

Ik werd moedeloos van al jet lijn wat ik had geprobeerd, maar niks werkte! Tot ik op de site kwam van Tegelvadt en het product bestelde. Het werkt fantastisch in een droogtijd van 3 uur!!! Ik raad het iedereen aan!

Blij dit product te leren kennen!

Na geknoei van de “vakman”, die hol klinkende vloertegels in een peperdure renovatie als “niet erg” afwimpelde, ben ik op zoek gegaan naar een oplossing om dit maar zélf te klaren. Via Google kwam ik na het zoeken naar “hol klinkende tegels” terecht bij Tegelvast. De duidelijke instructiefilm overtuigde me: bestellen maar! Drie grote tegels van 60/60 klinken na een uurtje werk al heel wat minder hol, wij kunnen terug met een geruster hart de hall in. Bedankt Tegelvast, ik heb alvast jullie product al aangeprezen bij vrienden en familie met eenzelfde probleem!

Goed advies

Goed advies en uitstekende spullen snel geleverd

Alles netjes geleverd.

Goede communicatie d.m.v. bevestigingsmails etc., de levering liet echter even op zich wachten maar uiteindelijk netjes geleverd. De injectiehars direct ingezet en werkt super. Alle holle plaatsen zijn opgevuld. De voegkleur antraciet of grijs had ik niets aan want: wit nodig. Zelf gekocht. Uiteindelijk werkt het product zeker wel!

Alles netjes geleverd.

Goede communicatie d.m.v. bevestigingsmails etc., de levering liet echter even op zich wachten maar uiteindelijk netjes geleverd. De injectiehars direct ingezet en werkt super. Alle holle plaatsen zijn opgevuld. De voegkleur antraciet of grijs had ik niets aan want: wit nodig. Zelf gekocht. Uiteindelijk werkt het produkt zeker wel!

Handig

Wij wonen op Bonaire (Caribisch Nederland) waar anders gebouwd wordt dan in Nederland, lijmen laten hier vaak los, omdat de vloeren meer krimp en expansie vertonen dan in Nederland . Mijn echtgenoot zit in een elektrische rolstoel van 210 kilo en rijdt hiermede de gehele dag over de tegelvloer waardoor deze regelmatig een losliggende tegel vertoond. We hebben de losliggende tegels nu met epoxy van Tegelvast opnieuw gehecht. Dit bleek vrij eenvoudig te gaan. Dit materiaal hebben we niet op Bonaire. We gaan de toekomst nu weer “zonnig” te gemoed!

Dr AF Philipsweg 3

9403 AC Assen