Goed advies, prijs en service.

We hebben een goed advies gekregen, alles is volgens afspraak geleverd en we hebben alle ondersteuning gekregen bij het in gebruik nemen van de printer.

Wat ontzettend fijn dat jullie tevreden zijn over Garderobe.nl. Heel leuk om terugkoppeling te mogen krijgen over onze manier van werken. Een blije tevreden klant, daar doen we het voor. Veel gebruiksgemak toegewenst. En natuurlijk staan we ook in de toekomst graag voor jullie klaar.

Duidelijk, vlot, correct

Onze bestelling werd keurig en snel geleverd. Er is een duidelijke uitleg over de producten op de site.

Ontzettend veel dank voor jullie enthousiaste positieve terugkoppeling. Hier worden we oprecht blij van. We vinden het ontzettend leuk om jullie als klant te hebben. Naast Nederland leveren we aan klanten in o.a. Engeland, Duitsland, Spanje en natuurlijk Belgie. Daar zijn we erg blij mee.

super snel

top , super snel altijd

Heel veel dank voor deze super beoordeling. Hier zijn we natuurlijk heel blij mee. We blijven graag voor jullie klaar staan. Hopelijk tot snel!

Zeer tevreden!

snelle en efficiënte aanpak van een probleem bij de levering Dank voor de goede zorgen!

Ontzettend veel dank voor deze mooie terugkoppeling. Uiteraard zijn we afhankelijk van derden, zoals post. Maar waar in het proces er soms even Iets tegenzit, we doen uiteraard ons uiterste best om het op te lossen. En gelukkig was het bij jullie spoedig opgelost. We hopen dat jullie de door jullie bestelde producten goed hebben kunnen gebruiken en staan graag in de toekomst weer voor jullie klaar.

Super snelle service!

Per ongeluk de verkeerde rollen besteld. Heel begripvol en super snel we hadden de volgende dag direct de juiste rollen in huis! Enorm bedankt!

Geen probleem, kan gebeuren uiteraard. Natuurlijk lossen we dit dan graag samen met jullie op. Heel leuk om te horen dat jullie dit waarderen. Tot snel!

Goede service, snelle levering, top

Altijd correct geholpen, heel goede service

Dank je voor dit leuke bericht Mitchel. Altijd fijn om te mogen ontvangen. En jij bedankt voor de order. We blijven graag voor je klaar staan.

Snel

Je besteld vandaag en heb het morgen al i huis super blij ermee

Hi Monique, dank voor de leuke terugkoppeling. We doen er alles aan om de bestelde items zo snel als mogelijk te leveren. En als we dan ook nog te horen krijgen dat de klant er blij mee is, zijn wij ook heel blij. Tot een volgende keer. Garderobe.nl

Prima service, snelle afhandeling en bezorging

Er was iets fout gegaan met het huisnummer. Garderobe nl emailde me en belde me daarover direct en het was opgelost. Prima!

Dank voor jullie bestelling! En wat betreft het huisnummer, kleine moeite, groot plezier. Zo zijn de bestelde items heel vlug bij jullie. Wel zo prettig. Uiteraard staan we graag weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Garderobe.nl

na stroeve start super geholpen

in het verleden al zaken gedaan met hen , en nu beetje moeilijk in contact kunnen komen , maar oorzaak daarvan is uitgelegd en daarna super geholpen

Ontzettend fijn om te horen. Dank voor jullie begrip. We staan uiteraard heel graag voor u klaar. We doen echt ons uiterste best om goede service, kwaliteit en snelle levering te realiseren. En zijn dan ook dankbaar voor alle feedback.

Fijn dat jullie tevreden zijn over Garderobe.nl. We staan graag voor u klaar!

Snelle levering en topproducten!

Perfect op de hoogte gehouden tijdens het verzendproces en supersnel in huis.

Heel veel dank voor jouw beoordeling. Hier zijn we ontzettend blij mee! Goed om te horen dat je de informatie die je ontvangen hebt over het verzendproces, waardeert. Veel gebruiksgemak toegewenst. En uiteraard staan we graag ook in de toekomst voor je klaar.

Super service!

We zijn heel tevreden met de levering van de tickets die we nodig hebben, zijn heel klantgericht en met een storing (die bijna nooit voorkomt ) is het binnen een paar uur geregeld of een hele goede oplossing voor gevonden. We zijn heel tevreden.

Wauw, wat een super mooie beoordeling hebben jullie ons gegeven. Hier worden we oprecht stil van. Zo leuk om terug te krijgen. Garderobe.nl staat voor service, kwaliteit en snelle levering. We doen echt ons uiterste best om op deze punten een dikke voldoende te 'scoren'. We blijven meer dan ons best doen, beloofd!

Top met een 10

Perfecte klantbehandeling, snelle levering en vriendelijke mensen. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

ontzettend bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om ons te vertellen wat jullie van Garderobe.nl vinden. En van zo'n prachtige beoordeling worden we uiteraard ontzettend blij. We blijven graag voor jullie klaar staan.

• Snelheid/Levertijd

Heel leuk dat jullie ons deze prachtige beoordeling hebben gegeven. We zijn zeer blij met jullie als klant en staan graag voor jullie klaar.

• Snelheid/Levertijd

Dank jullie wel voor jullie beoordeling. Hier zijn we oprecht heel blij mee. Jullie zouden ons een groot plezier doen als jullie een toelichting kunnen/ willen geven op de terugkoppeling ' een redelijke ervaring' aangezien we hier heel graag van wensen te leren. Alvast heel veel dank voor jullie toelichting. Uiteraard blijven we heel graag voor jullie klaar staan. Hopelijk tot snel!

• Snelheid/Levertijd

Beste Jaap, ontzettend bedankt voor deze prachtige beoordeling. Hier doen we het graag voor. Hopelijk tot snel!

Pluspunten

Supersnel, goede service!

• Snelheid/Levertijd

Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling. Heel fijn om te horen dat uw bestelling zeer snel is afgeleverd. Uiteraard staan we graag ook in de toekomst voor u klaar.

• Snelheid/Levertijd

Heel veel dank voor jullie mooie beoordeling! Hopelijk mogen we binnenkort weer voor jullie klaar staan. Met vriendelijke groet, team Garderobe.nl

• Snelheid/Levertijd

Wauw, super mooie beoordeling om te mogen ontvangen Kenney. Hier zijn we heel blij mee.

Pluspunten

Vlotte oplossing voor het problem.

• Snelheid/Levertijd

Fijn om te horen dat we snel het probleem waar jullie tegen aanliepen hebben kunnen oplossen. We doen uiteraard ons uiterst best om alles goed te laten verlopen, dat lukt helaas niet altijd. En dan doen we ons uiterste best om de best passende oplossing te leveren. Fijn om te horen dat dat gelukt is. In dit geval een 10 te mogen ontvangen, daar worden we heel blij van.

• Snelheid/Levertijd

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Heel fijn om te mogen ontvangen. Uiteraard staan we ook in de toekomst graag voor u klaar. Mocht u garderobe items of advies nodig hebben, neem dan een kijkje op garderobe.nl of neem telefonisch contact met ons op. We helpen u graag.

Pluspunten

+ persoonlijke aandacht/adviezen voor de klant + afspraken worden nagekomen + service met hoofdletter "S"

• Snelheid/Levertijd

Ontzettend bedankt voor jullie prachtige review. Hier worden we uiteraard heel blij van. Wat we doen, vinden we ontzettend leuk en door deze feedback vinden we het nog leuker! Nogmaals dank.

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke site

• Snelheid/Levertijd

Super bedankt voor de mooie feedback. Leuk om te horen dat jullie de site duidelijk vinden. We blijven uiteraard bouwen aan onze site met als doel om deze nog klantvriendelijker te maken. Neem daarom gerust af en toe een kijkje. En feedback blijft altijd welkom.

• Snelheid/Levertijd

Ontzettend leuk om van jullie deze mooie review te mogen ontvangen. We doen er alles aan dat jullie zo tevreden blijven. Heel graag staan we ook dit jaar voor jullie klaar op het gebied van Garderobe en/ of entree. We helpen jullie graag.

Pluspunten

We hadden vorige week een congres en kwamen iets heel simpels, maar zo belangrijk tekort. Garderobe nummers en baggage labels. We konden heel snel schakelen met Garderobe.nl en onze collega's konden een paar uur later de bestelling ophalen.

• Snelheid/Levertijd

Uiteraard helpen we graag, welke situatie het ook is. Heel fijn dat we jullie dan ook in deze situatie uit de brand mochten en konden helpen. We staan graag voor jullie klaar want ook wij vinden: it's bettertogether.