Goed, betrouwbaar en snelle levering

Goed, betrouwbaar en snelle levering

Top bedrijf

Met spoed geen probleem en persoonlijk bedrijf top

Makkelijk bestellen en snelle levering

Mooie en goeie garderobe voor een prima prijs.

Geweldige service en kwaliteit!

Van een goed advies, tot aan de aftersales en nabestellingen. Vriendelijk en oplossing gericht

Fijne en snelle service!

Spoedvraag werd meteen opgepakt en geregeld! Super fijn!

Prima produkt, zeer snelle levering.

Prettig om mee te werken

Gewoon top!

Goeie service! Top bedrijf. Altijd correct en schakelen heel snel bij vragen.

Dank je wel voor deze mooie review. Heel leuk om te horen. We staan heel graag voor klanten klaar. Heel fijn om bij een vraag jullie verder te kunnen en mogen helpen. Tot snel!

Fantastische service!!!

Ze staan altijd voor je klaar en een zeer snelle service!

Naast kwalitatieve producten tegen een passende prijs, vinden we gratis verzending en service heel belangrijk. Leuk om te horen dat jullie dit opvalt. Bedankt voor deze 10! Hier zijn we ontzettend blij mee.

Top en snelle service

Altijd goed bereikbaar, snel antwoord en direct schakelen. Heel fijn om mee samen te werken!

Wat ons betreft is bereikbaarheid zeker ook belangrijk. We proberen uiteraard alles online vindbaar en goed werkbaar te laten zijn, maar er gaat wat ons betreft niets boven persoonlijk contact. Of het nu gaat om advies, een vraag of een opbouwende suggestie. We staan graag voor jullie klaar.

Dank voor deze review. Heel fijn om te mogen ontvangen. Op deze manier krijgen nieuwe en bestaande klanten een beeld van Garderobe.nl.

Er was iets misgegaan met de bezorging (schuld van de bezorger) telefonisch contact gehad en ze kwamen de spullen persoonlijk naleveren!!! Dat is nog een service!

Hi Coraa, wat ontzettend leuk dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Dat waarderen we enorm. Fijn dat we jullie op deze manier alsnog konden helpen. We hopen dat jullie event een succes was. En natuurlijk staan we graag weer voor jullie klaar.

Snelle service en levering

Ik werd meteen opgebeld door de klantendienst omdat ik wat bijkomende vragen had. Dag erna werd de bestelling geleverd. Topservice!

Wat ontzettend leuk om te horen. We staan graag voor jullie klaar. Natuurlijk hopen we dat de bestelde items naar wens waren. En graag zien we jullie dit jaar nog een keer terug.

Altijd snel geleverd zonder issues

Duidelijk weergegeven op website. Snel geleverd

We optimaliseren onze website continue, met als doel dat deze nog prettig voor de klant werkt. Leuk om te horen dat u dit waardeert.

Uitstekende service!!

Uitstekende service, afspraken worden nagekomen, leveringen volgens afspraak! In 1 woord top👌🏻

Ontzettend bedankt voor deze mooie review. 100% tevredenheid, dat is wat we iedere dag weer proberen na te streven.

Altijd goed geregeld !!

Goed advies, goede begeleiding en goede en snelle leveringen.

Ook voor advies staat Garderobe.nl uiteraard graag klaar. Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Bedankt voor deze terugkoppeling.

Goede service en snelle levering

Garderobe.nl levert snel en geeft altijd de juiste service

Heel veel dank voor deze mooie beoordeling. Heel leuk om te horen. Uiteraard staan we ook in het nieuwe jaar graag klaar voor jullie met producten, service en een glimlach. Fijne jaarwisseling!

Autoriteit op het gebied van garderobe systemen!

Al jaren tevreden klant van garderobe.nl. Robbert heeft verstand van zaken, levert snel en is super klantvriendelijk!

Ontzettend veel dank voor deze mooie referentie! Niets leuker dan jullie op weg te helpen en een steentje bij te mogen dragen dat de garderobe ( en entree) vlekkeloos verloopt. Mooie jaarwisseling toegewenst en tot volgend jaar!

Subliem

Snelle service, deskundig en zeer klantvriendelijk.

Ontzettend bedankt voor jouw mooie beoordeling. Een 10, daar doen we het voor. Garderobe.nl staat inderdaad voor service, snelle levering en kwaliteit. En dit alles met een glimlach. Voor vanavond een mooie jaarwisseling en tot volgend jaar!

Topbedrijf

Goed en snel geleverd! Producten altijd op voorraad, vandaag besteld morgen keurig en netjes geleverd. Betrouwbaar

Snel, accuraat en doeltreffend

Ik kwam erachter dat we te weinig garderobenummers in huis hadden. Besteld op rekening, wat geen probleem is en binnen 2 werkdagen hebben we ze binnen Super!

Heel fijn om te horen. We doen er alles aan om snel te leveren. Zo goed als altijd is het vandaag besteld voor 20:30 uur besteld, dezelfde dag nog verpakt en verzonden. Op naar een nieuw jaar met Service, kwalitatieve producten en snelle levering. Mooi jaar toegewenst!

Altijd bereikbaar en service binnen 24 uur

Helemaal top

Heel veel dank voor deze Vette 10! Hier zijn we ontzettend blij mee. We staan graag voor jullie klaar. Voor nu wensen we jullie een mooi nieuw jaar!

bestellen, betalen en binnen is het al.

Dank je wel voor deze fijne feedback!

Razendsnelle service en prettig persoonlijk contact

Er worden meteen praktische tips gegeven voor tijdelijke oplossingen om direct door te kunnen werken. Vervolgens meegedacht over het ideale verzendmoment voor reparatie, zodat we geen programma zonder de printer hoeven te werken. En tijdens de reparatie komen er constant persoonlijke updates over het proces. Meer dan geweldige service.

Ontzettend leuk om te horen dat jullie onze inzet zo waarderen. We doen het uiteraard graag. Voor nu wensen we jullie een mooie avond toe. Tot in 2020!

Service zeer goed

Heel veel dank voor deze mooie review. Dit waarderen wij enorm. We zijn blij met jullie als klant. Ook van onze kant veel dank voor de prettige samenwerking.