top

bestellen, betalen en binnen is het al.

Dank je wel voor deze fijne feedback!

Razendsnelle service en prettig persoonlijk contact

Er worden meteen praktische tips gegeven voor tijdelijke oplossingen om direct door te kunnen werken. Vervolgens meegedacht over het ideale verzendmoment voor reparatie, zodat we geen programma zonder de printer hoeven te werken. En tijdens de reparatie komen er constant persoonlijke updates over het proces. Meer dan geweldige service.

Ontzettend leuk om te horen dat jullie onze inzet zo waarderen. We doen het uiteraard graag. Voor nu wensen we jullie een mooie avond toe. Tot in 2020!

Service zeer goed

Heel veel dank voor deze mooie review. Dit waarderen wij enorm. We zijn blij met jullie als klant. Ook van onze kant veel dank voor de prettige samenwerking.

Waardeloos

Als je tokens bestelt voor een garderobe is het toch logisch dat de nummers in tweevoud geleverd worden: één token voor de kapstok en één voor de bezoeker. Niet dus! Ik ben nu nog hals-over-kop papieren nummertjes gaan kopen in de Ava. Hadden we beter direct gedaan en veel goedkoper. Dan heb ik het nog niet over het feit dat slechts de helft van de tokens geleverd werd en dan nog ter elfder ure. De andere helft zal wel na de activiteit toekomen zeker??

Geachte heer Maes, Graag bedanken wij u voor uw order. We waarderen het zeer dat u uw mening met ons deelt via Kiyoh. Zoals ook per mail aangegeven waarderen wij uw terugkoppeling en nemen we uw mening zeer serieus. Uiteraard hadden we graag een voldoende gekregen, maar naast de vele zeer positieve beoordelingen ( we scooren gemiddeld een 9.3) houdt dit ons ook scherp. We doen ons best om alles zo duidelijk mogelijk te communiceren. Bij het door u bestelde product staat op twee plekken in rode tekst aangegeven: N.B.: in deze verpakking zit 1 plastic nummer van ieder getal. ( zie attachments) We hopen dat dit de klant veel duidelijk biedt. We hebben er voor gekozen om een nummer per getal per set aan te bieden omdat uit de vele jaren ervaring die wij inmiddels hebben, veel bijbestellingen plaatsvinden en dan is een setje van 2 nummers niet gewenst. Omdat onze primaire focus ligt op onze klanten graag helpen met een optimale garderobe willen we u aanbieden om u kostenloos nog een setje nummers op te sturen zodat u deze in de toekomst samen met uw andere set kunt gebruiken. We horen graag van u of u dit wenst. Alvast vriendelijke bedankt.

Al sinds de eerste dag dat we zaken doen zeer snel en accuraat!

Super service!

Wat ontzettend leuk om van jullie een review te mogen ontvangen. Inderdaad, we doen al heel lang zaken met elkaar. Altijd met groot plezier. Jullie ook bedankt hiervoor!

Ik neem inmiddels al een jaar bij Garderobe.nl af. Afgelopen week zat er een foutje in 2 rollen, waarbij ik zonder pardoen 2 nieuwe rollen krijg.

HI Jeffrey, bedankt dat je alweer een jaar klant bent bij ons. En heel fijn om te horen dat je onze service waardeert. We doen ons best om goede service, kwalitatieve producten tegen een passende prijs en gratis verzending te kunnen blijven realiseren, met heel veel plezier. Op naar een nieuw jaar met een fijne samenwerking!

Zeer snelle service

Wij bestellen al jaren bij Garderobe.nl en altijd naar volle tevredenheid! Vandaag besteld is morgen binnen. Of het nou om kledingrekken gaat of alleen maar tickets; het is altijd op voorraad, waardoor je de volgende dag altijd je bestelde producten in huis hebt. Wij bevelen dit bedrijf dan ook iedereen aan.

Ontzettend bedankt voor deze review. Dit maakt ons trots! We leveren inderdaad producten rondom garderobe en entree, met heel veel passie en plezier. En dat proberen we zo snel mogelijk te doen. Bedankt voor de aanbeveling. En tot snel!

Goede bereikbaarheid, probleem wordt serieus genomen en direct opgelost.

Dank voor deze mooie review. We doen ons uiterste best om goed bereikbaar te zijn. Tussen 9 - 17 uur helpt een ontzettend bedreven klantenservice ons en natuurlijk zijn we zelf ook zeker bereikbaar en bereid om te helpen. Ook voor (vrijblijvend) advies.

Goede service en snelle levering Ook bij problemen een snelle feedback en oplossing

Hi Dennis, dank je wel voor je review. We doen ons best om met de klant mee te denken aangezien we de uitdaging om een oplossing te bedenken graag aangaan. Niets fijner dan een tevreden Garderobe.nl klant die blij is dat zijn/ haar gasten ook tevreden zijn. Zowel voor Garderobe als entree. Want ook met deze onderdelen kun je het verschil maken naar je klant toe.

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Heel erg bedankt voor deze mooie review. Dit waarderen we enorm. Heel fijn om van een klant te ontvangen met wie we al een langere samenwerking hebben.

Uitstekende service, kwaliteit en snelle levering

Eind van de middag gebeld, de volgende ochtend onze bestelling al in huis. Accuraat verhuur is uitermate tevreden over Garderobe.nl We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen!

Snellen levering, Top service

De levering is altijd snel, en ze denken met je mee. Top service.

Heel veel dank voor deze review. Hier worden we oprecht blij van.

Wat een snelle top service

Op dinsdag om 1650 gebeld omdat ik zonder tickets zat , volgende ochtend om 10.40 nieuwe nummers in huis ... super snelle en vriendelijke service

Great Service

Product works perfectly, really does what you expect it, and with very good reports for administration. The customer service is more that great. Always very helpful and very quick. It is my 2nd business with it and I Totally recommend it.

Thank you very much for your review. Nice to receive. We appreciate the fact that you have often ordered products from us. Of course, we would like to remain at your service. Hope to see you soon!

Fijne service

Goede hulp en fijne service

Voor service ben je inderdaad aan het juiste adres bij Garderobe.nl. We proberen daar waar we kunnen te helpen. Dat maakt ondernemen toch nog een stuk leuker? Wij zijn overtuigd van wel.

Fantastisch bedrijf in alle facetten.

In meedenken, anticiperen en service is het een van mijn betere leveranciers. Dan niet de beste.

Wauw, wat een super mooi compliment. Dit maakt onze dag goed!

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Dit waarderen wij zeer. We proberen datgene wat we doen inderdaad goed en snel te doen zodat u als klant hier direct uw voordeel mee kunt doen. Leuk om te horen dat dit opvalt.

Levering is altijd op tijd en goed verzorgd.

Super veel dank voor je mooie review!

De bestelling via de website was heel eenvoudig. En de levering ging supersnel.

Leuk om te horen dat onze website bevalt. We werken er hard aan om te zorgen dat ook deze continue geoptimaliseerd wordt zodat u als klant makkelijk, snel en toch vertrouwd kunt bestellen. Tot snel op www.garderobe.nl

Goed advies, prijs en service.

We hebben een goed advies gekregen, alles is volgens afspraak geleverd en we hebben alle ondersteuning gekregen bij het in gebruik nemen van de printer.

Wat ontzettend fijn dat jullie tevreden zijn over Garderobe.nl. Heel leuk om terugkoppeling te mogen krijgen over onze manier van werken. Een blije tevreden klant, daar doen we het voor. Veel gebruiksgemak toegewenst. En natuurlijk staan we ook in de toekomst graag voor jullie klaar.

Duidelijk, vlot, correct

Onze bestelling werd keurig en snel geleverd. Er is een duidelijke uitleg over de producten op de site.

Ontzettend veel dank voor jullie enthousiaste positieve terugkoppeling. Hier worden we oprecht blij van. We vinden het ontzettend leuk om jullie als klant te hebben. Naast Nederland leveren we aan klanten in o.a. Engeland, Duitsland, Spanje en natuurlijk Belgie. Daar zijn we erg blij mee.

super snel

top , super snel altijd

Heel veel dank voor deze super beoordeling. Hier zijn we natuurlijk heel blij mee. We blijven graag voor jullie klaar staan. Hopelijk tot snel!

Zeer tevreden!

snelle en efficiënte aanpak van een probleem bij de levering Dank voor de goede zorgen!

Ontzettend veel dank voor deze mooie terugkoppeling. Uiteraard zijn we afhankelijk van derden, zoals post. Maar waar in het proces er soms even Iets tegenzit, we doen uiteraard ons uiterste best om het op te lossen. En gelukkig was het bij jullie spoedig opgelost. We hopen dat jullie de door jullie bestelde producten goed hebben kunnen gebruiken en staan graag in de toekomst weer voor jullie klaar.

Super snelle service!

Per ongeluk de verkeerde rollen besteld. Heel begripvol en super snel we hadden de volgende dag direct de juiste rollen in huis! Enorm bedankt!

Geen probleem, kan gebeuren uiteraard. Natuurlijk lossen we dit dan graag samen met jullie op. Heel leuk om te horen dat jullie dit waarderen. Tot snel!

Goede service, snelle levering, top

Altijd correct geholpen, heel goede service

Dank je voor dit leuke bericht Mitchel. Altijd fijn om te mogen ontvangen. En jij bedankt voor de order. We blijven graag voor je klaar staan.