Perfecte service

Uiteraard hangt het er ook van af waar je besteld. Maar het systeem pay in 3 is geweldig.

FIJN

Fijn dat deze mogelijkheid er is.

Werkt perfect en je krijgt op het juiste moment duidelijke notificaties

Werkt perfect en je krijgt op het juiste moment duidelijke notificaties

Handig en werkt perfect!

Door deze mogelijkheid kun je toch een goed matras kopen zonder meteen veel geld kwijt te zijn. Het kost je niks extra’s en je krijgt keurig een herinnering wanneer de volgende betalingstermijn er is. Weinig moeite, veel plezier en een fijn matras. Top service!

Easy, safe and helpful!

in3 is the best decision I made. The process is safe and easy! I am a very happy client and I recommend 100%!

Heel goed bevallen!!

Goed!

Het is fijn dat je op deze manier kan kiezen voor een betaling in 3en, zo hou je toch wat extra ruimte zonder dat het meteen rente kost en het werkt heel makkelijk!

Voor mij was het te veel om het in 1 keer te betalen dus erg prettig dat het in termijnen kan. Zo lijkt het een minder groot bedrag

Makkelijk te bestellen, super snelle levering en dus een tevreden klant erbij

Geweldig dat het in 3 termijnen betaald kan worden, ben er blij mee !!

Alles is prima geregeld, op tijd een herinnering, zodat het niet aan je aandacht ontglipt en een mooi systeem, chapeau !!

heel goed wat alleen beter had geweest is nog meer verspreiden nu had je 3mnd achter elkaar en als je het verdeeld over 1 jaar dan hebben mensen nog meer de ruimte.

Heel goed ..

Ik vondt het best wel heel goed en ook makkelijk om te betalen ,maar als het ook in zes maanden kan zijn , zal het nog beter worden ...

Beste betaalmethode, Goede services

Beste betaalmethode, met 3 termijnen zonder rente. Goede updates, en klantgericht 5 sterren.

Makkelijk

Makkelijk betalen in termijnen zonder rente. Ruim vooraf een bericht wanneer geld binnen moet zijn. Keurig geregeld.

Makkelijk kopen met in3

Kopen met in3 is altijd makkelijk en helpen met mijn financiering plannen. Als het is zonder rente - prijs is dezelfde als normaal betalen.

Top geregeld

Prime service toppie

Super goed.

Super. Zo krijg je door IN3 de mogelijkheid ook mooie en duren spullen te kopen en dat zonder Rente. Is een aanrader zeker als je mooie spullen wilt die toch heel duur zijn.

Top dat dit mogelijk is :)

Zeer goede ervaring

Ook als je contact zoekt om iets te vragen, krijg je zeer snel en netjes antwoord.. ik ben een zeer tevreden klant..

Niks te klagen het is allemaal perfect verlopen heb gewoon netjes 3x betaald nu een mail gekregen dat alles afgerond is Mvg Q van Broekhoven

Snel alles afgehandeld.

Helemaal top

Super . Echt aan te bevelen

Ideaal

Netjes, duidelijk en op tijd.

Aanmaning

Ondanks dat ik geen orderbevestiging had ontvangen, geen levering en ook geen planning van de levering, heb ik meerdere keren een aanmaning ontvangen, ook na onderling contact, en zelfs nog een aanmaning per post terwijl ik de order al had geannuleerd. Slechte klanten service

Makkelijk in 3 termijnen betalen,jr krijgt een mail en je kan zelf betalen of ze halen het van je rekening. Liever dat ik het zelf betaal wanneer er geld op decrelening staat zodat ze niet mis kunnen grijpen.

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.