Süper, geweldig en zeer comfortabel systeem

Ik ben erg blij om het product dat ik wil in termijnen te kopen dankzij uw bedrijf. Ik raad je iedereen aan een Bedankt voor alles

Heel positief

Tot nu toe zijn mijn ervaringen heel positief

Ik ben heel tevereden

Ik heb de gsm in drie termijnen gekocht omdat ik hem niet in één keer kon betalen

Perfect.

ik vond dit goed. Helpen jullie anderen die niet kunnen in 1 keer betalen.

Gewoon gled

De termijnen zijn overzichterlijk, duidelijk en indien nodig krijg je een betaalverzoek. Het is ook fijn dat er eerder betaald kan worden dan eerst afgesproken

Super handig en fijn!

Nu besluit je toch eerder om grote aanschaf te doen! Heb salontafels gekocht en merkte nu niets van deze grote uitgaven echt heel relaxt, ook de manier van deze termijnen betalen was helemaal handig, gewoon met iDeal en week van te voren berichtje en klaar je kunt het niet vergeten.

Prettige wijze van gespreid betalen

Zie bovenstaande

duidelijke afspraak heel makkelijk met ideal betalen

Werkte heel simpel !

Ik had een nieuw matras nodig . Had even niet genoeg geld . Dus dit was een goed manier om het toch te kopen ! Was er zeer blij mee !!

Heel er goed

Het staat duidelijk op papier en je krijgt alles duidelijk via de mail en berichten op je telefoon. Dat je het dus niet vergeet. Goed geregeld

Super fijn!

Fijn dat er duidelijk per mail wordt verstuurd wat nog open staat en wanneer betaaltermijn nadert. Maakt het mogelijk aankopen te doen zonder in één keer een groot bedrag uit te moeten geven.

ik was heel blij met in3

Nu kon ik eerder mijn fiets aanschaffen en had er al maanden plezier van voor ik alles betaald had. Heel prettig was het dat ik steeds een overzicht kreeg en een handige manier om te betalen. Helemaal top!

Overzichtelijk en je hebt ruim de tijd om de factuur te betalen zodra de mail binnen is.

Super fijn!!

Ik ben islamitsch, ik mag geen rente betalen vanwege mijn geloofsovertuiging. Dus dit is echt top!!

Lekker makkelijk

Soms is iets in de aanbieding, of je wilt iets kopen maar hebt het hele bedrag nog niet. Bij seizoensgebonden artikelen extra handig. B.v. Airco Bbq aanbiedingen

Heel netjes

Keurige betalingsregeling. Goed geïnformeerd en duidelijke informatie.

prima oplossing voor grotere uitgaven

hierdoor kan ik toch het product aanschaffen en vooruit kijken of de betaling hiervan toch binnen mijn budget valt en alle betalingen kunnen vooraf gepland worden, prima zo,voor mijn niets veranderen

Fijn!

Fijn dat je in 3 keer kunt betalen zonder rente. Ook duidelijke emails zodat je het niet vergeet. Helemaal top!

Goeie iniatief en betaalmiddel

Ik heb goeie ervaringen betreft in3. Het feit dat er zo een betaalmiddel bestaat voor mensen die geen grote besteding budget hebben is dit de beste oplossing. Voor mezelf heeft het mij gestimuleerd om het bedrag zelfs binnen de afgesproken termijn te betalen. Al met al goeie ervaring aan overgehouden en ik zou het iedereen aanraden.

Helder en overzichtelijk

Helder en overzichtelijk. Goed bereikbaar

Heel fijn dat je van een betalingsregeling gebruik kunt maken, werkt perfect, per betaling email met betalingslync makkelijker kan het niet en de matras en het kussen zijn prima geen gebruik gemaakt van 100 dagen proberen ! en fijn dat het een hogere matras is heel blij mee

Excellent

Goede service en de laptop doet aan al mijn verwachtingen.

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.