Slecht

Heb fatbike besteld niet geleverd opgelicht dus website niet bereikbaar in 3 zegt website moet het annuleren betaling is nog niet naar de oplichter krijg dinsdag mail van in 3 ze hebben contact gehad met de oplichter in 3 kon ons niet terug betalen daalt moest d explicieter doen dus in 3 heeft even onze bankgegevens aan de oplichter gegeven zonder over leg met ons nou heb tot nu toe nog geen betaling ontvangen.

Louter positief, louter lovende woorden voor in3.

Mijn persoonlijke ervaring met in3 is zo louter positief, zo louter lovend dat ze die 5 sterren meer dan waard zijn! Grote grote klasse, dit kredietverstrekkende bedrijf is in werkelijk elk opzicht een verademing binnen de huidige E-commerce markt. Houd dit voor ogen als in3, want jullie hebben duidelijk een naam hoog te houden!

Excellent

Super ln3 thank you for helping us.

Waardeloos werkt samen met een oplichter

Bed besteld en bij de betaling zagen we de optie voor in3 staan. Dat kwam betrouwbaar over. Maar helaas, het bed werd niet geleverd, het bedrijf onbereikbaar en helaas blijkt achteraf dat wij niet de enige gedupeerden zijn. We moeten wel gewoon aan in3 betalen. Ik snap dat in3 op een site geen keurmerk is, maar het wekt wel betrouwbaarheid. Maar zo betrouwbaar is het dus niet.

Makkelijk en erg handig.

Zeer goed betalingssysteem in 3 keer, ik kocht alle tools die ik in mijn werk gebruik, voor mij was het erg handig en ik zal het blijven gebruiken.

Geweldig Service.

Ik ben blij met de mogelijkheden van In3. Ik heb mijn scooter hierdoor een maand eerder kunnen kopen.

Waardeloos lokkertje

Bestellung via Koopjedeal functioneert niet: Systeem weigert en zegt bij 73,53 dat bedrag "te hoog" is. Navraag bij klantenservice geeft verklaring dat IN3 pas werkt bij bedragen boven 100 euro. Nou vraag ik je: Beide uitspraken nergens te vinden , dus ...... IN3 een lokkertje van Koopjedeal en/of gebakken lucht ?

Ze betalen niet terug en reageren niet meer

Ik zou dit nooit meer gebruike ze zijn oplichters ik heb meerdere reviews neergezet ze moette mij nog 250€ terug betalen en reageren nergens meer op. En ze bellen werkt niet ze hebben waarsxhijnlijk de stekker eruit getrokken ik heb meerdere klachte ingedient en het TV programma boos benadert zodat dit helder wordt voor iedereen gebruik beter klarna

Wacht al 4 weken op terugbetaling

Al 4 weken wacht ik op een terugbetaling na annulering van een scootmobiel..die na 2 maanden nog niet geleverd was . Hebben we het over een behoorlijk bedrag... Meerdere telefoontjes verder, nog steeds mijn geld niet terug. Kastje , muur. Niet doen. Geen scootmobiel en geen geld. Rechtsbijstandverzekering maar weer eens uit het stof trekken.

Wel betaald, niks ontvangen

De zending is kwijtgeraakt en de verkoper/verzender heeft dit (volgens eigen zeggen) na onderzoek bij het transport bedrijf retour laten sturen. Ik zou mijn geld binnen 3 tot 5 dagen terug hebben op mijn rekening. Het is nu twee weken later en omdat er niks op mijn rekening is teruggestort neem ik weer contact op met de verkoper. Nu krijg ik te horen dat niet de verkoper maar In3 de terugbetaling gaat doen... Als ik hierover telefonisch contact met In3 probeer op te nemen krijg ik alleen vooraf ingesproken boodschappen te horen. Daarin wordt verteld dat ik een mail zou moeten hebben ontvangen van In3 als de verkoper bij In3 zou hebben gemeld dat de zending retour was ontvangen. Ik heb nu niets ontvangen en krijg mijn geld blijkbaar niet terug omdat de verkoper en In3 naar elkaar wijzen???

Wel betaald, niks ontvangen

Geweldig dit! En dat helemaal gratis!!

Heel makkelijk in gebruik en super handig

Geweldig systeem!

Het is goed om te overwegen als je product eerst goed vindt om daarna in termijnen te betalen. Eerder aflossen is mogelijk en je mag gelijk weer een bestelling plegen.

Een prettige betalingswijze

Het is fijn hiermee een wat groter bedrag in 3 delen te kunnen betalen en het product wat je graag zou willen kopen bestellen. Via de app word je op de hoogte gehouden van alles. En kan je onder andere kijken wanneer je volgende betaling is. En krijg je een melding van wanneer er betaald moet worden. Allemaal erg fijn.

Slecht

Paar keer moeten Bellen. Slechte klantenservice ze weten weinig af en moet een paar keer bellen om dezelfde ding. Geen fijne ervaring, ze kunnen niet goed zien in hun systeem.

Beste Lucia, Vervelend om te horen dat je een minder fijne ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Vanwege de privacywetgeving hebben niet alle collega's inzicht in de bestelling. Hierdoor kan het dus voorkomen dat zij navraag moeten doen bij een collega. Excuses voor het ongemak! ^YH

Traag in terug betaling

Twee weken terug heb ik een product besteld bij electro kampioen helaas moest dit geannuleerd worden. Tot op heden na paar telefoontjes met in 3 nog steeds niet terug betaald. Elke keer is er een storing of niet door gevoerd. Bij een storting via een bank is dat al gelijk dezelfde dag al gebeurt. Dit keer een hele nare ervaring met in 3

Beste Jiwa, We hebben te maken gehad met een enorme storing in ons boekhoud systeem. Hierdoor werden transacties niet verwerkt met als gevolg dat er 600.00 transacties (terugbetalingen en termijn betalingen) in een wachtrij zijn komen te staan omdat deze niet verwerkt konden worden. We hebben met man en macht aan een oplossing gewerkt en vandaag het nieuws gekregen dat de terugbetalingen vandaag uitbetaald zullen worden. Je mag er dus vanuit gaan dat het geld uiterlijk binnen 2 werkdagen op je rekening staat. Hierbij willen we nogmaals onze excuses aanbieden voor dit enorme ongemak. ^YH

Perfectodan.nl

Bouwing machinę

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.