Werkt uitstekend!

Werkt erg goed en makkelijk!

Geweldige oplossing

Netjes een mail gekregen voor de volgende betaling en alles netjes overgemaakt.

Zeer makkelijk in gebruik

Zeer slecht systeem

Bestelling zou binnen week geleverd worden. Werd pas vele weken later geleverd. Maar ik moest wel de hele order op tijd betalen met dreigementen dat er een incassobureau gestuurd zou worden. Bij bestelling was een beschermhoes wel voorradig. Bij levering was de hoes ineens uitverkocht. Dat betekent dus dat mijn betaalde hoes aan een andere klant is geleverd en ik nog steeds wacht op een beschermhoes die ik dus al half april betaald heb. Ga nooit meer gebruik maken van dit systeem.

uitstekende service en reminder bij betaalmoment.

Als op sta heb pijn in linker zij maar als even loop is het weer weg

Klantenservice is echt TOP!

Heb nogal wat problemen gehad met Emma-Matras; de levering verliep niet soepel en de terugbetaling vanuit Emma was gewoonweg een drama. Door bemiddeling vanuit de klantenservice In3 is dit uiteindelijk goed gekomen. Goed bereikbaar, doen wat zij beloven!

Heb ik niet gehad!

Door één nieuwe offerte, heb ik geen nieuwe 3 termijnen gehad!

Super handig

Het niet in een keer betalen van dit bedrag geeft een veilig gevoel

Kies nooit voor in3!

Een zeer slechte ervaring! Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor in3! Want als ze geld aan je kunnen verdienen doen ze het! Ik heb 3 maanden geleden een tuinset besteld en hierbij zijn tot op heden nog 2 stoelen niet geleverd. De laatste termijn heb ik nog niet betaald. De reden hiervoor is dat de webshop 22 juni 2021 de stoelen zou leveren maar dit is niet gebeurd. Door wantrouwen in de webshop omdat ze meerdere afspraken niet zijn nagekomen heb ik uit voorzorg het laatste deel nog niet betaald. In3 reageerde niet op mijn mails en nu komen er incassokosten a €120 bovenop. Heb per direct de twee stoelen geannuleerd dus ben benieuwd wat hier uit gaat komen Tip: kies nooit voor in3 maar beter voor achteraf betalen. Dat is betrouwbaarder dan in3! Ze kijken hier alleen naar het verdienmodel en niet naar de koper! Zelfs wanneer alles buiten je macht is en de webshop afspraken niet nakomt sturen ze een incassobureau op je af met absurt hoge kosten!

Nadrukkelijk aanwezig

Bij een iets te laat betaling, zitten ze er boven op, Banken houden regelmatig geld vast van de consument tijdens of net voor vakantie/vrije dagen met als gevolg een latere betaling van de maandelijkse lonen, misschien iets meer geduld voordat je mensen bombadeer met e-mails.

Hele fijne ervaring, voor iedereen is het nu mogelijk om iets te kopen, en in 3 termijnen te kunnen betalen.

Correcte afhandeling van de zaken.

Tevreden over de gang van zaken. Tijdig en juiste communicatie/informatie.

Perfect, voor als je niet in één keer het bedrag kan betalen!

Soms kun je niet in één keer een bepaald bedrag betalen, maar je hebt het wel snel/direct nodig; maar wel in termijnen! Dan is dit perfect, omdat er dus geen rente wordt gevraagd. Echt top!

Prima regel

was zeer makkelijk met zo.n groot bedrag

prima en makkelijk

Geweldig dat dit kan

Uitstekend gegaan en zeker dat je mailbevesting ontvangt voor de volgende betaling

Mooi ideetje

Prima geregeld

Goede manier om te betalen

Geweldig !

Erg fijn dat middels gespreide betaling je een flink aankoopbedrag kan betalen.

Mijn persoonlijke ervaring is heel goed ,snelle service en zeer makkelijk alles in 3 keer afronden met ideal uitstekende service

Zeer professional, goede communicatie

Ik had nog nooit van gehoord tot dat ik de optie zag als keuze bij het betalen. Zeer professioneel ervaren en de periodieke mails gepast, op tijd verzonden, geen ongewilde reclame of promoties tussendoor gekregen.

Hele mooie salon tafel

Hele mooie salon tafel En netjes optijd afgeleverd

Ik heb de computer in 3 termijnen kunnen betalen. Kreeg op tijd een melding als de volgende periode was aangebroken. Niets dan lof over de service.

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.