In eerste instantie werd het steeds niet geaccepteerd. Na contact te hebben opgenomen ben ik super goed geholpen. Ik raad het aan

Geen klachten, ideaal om een bedrag te spreiden zonder rente.

Goed geregeld

Eenvoudig geregeld,op tijd een reminder ontvangen en het is toch fijn als je zonder extra kosten in 3 delen kan betalen. Prima service!

Ik vind het een ideale uitkomst

Uitstekende regeling in drie keer betalen.

In eerste instantie niet mijn voorkeur om gespreid te betalen. Maar achteraf in deze onzekere tijden toch wel handig om niet alles in een keer te betalen maar wel daar de mogelijkheid voor hebben. Netjes en ruim van te voren bericht voor het volgend termijn. Was de eerste keer maar ga hier wanneer nodig zeker nog eens gebruikt van maken.

Snelle levering & fijne service

Wij hebben een nieuw bed + nieuw beddengoed besteld. Alle producten zijn ontzettend snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Ontzettend blij mee!

prima goede service en geen extra rente !

mijn ervaring is heel goed dank u. mevr. klop

erg goede service

heel erg bedankt

Niks op aan te merken, erg betrouwbaar

Prima ervaring

Een mooie alternatieve betaalmethode. Biedt geweldige uitkomst voor iedereen.

Herinnering via meerdere kanalen, goede klantenservice + strak design

Zowel via mail als mobiel krijg je een bericht dat er een factuur open staat. Mocht je dit vergeten; krijg je een vriendelijke herinnering zonder gedoe. Dit maakt het erg toegankelijk en vriendelijk. De site en manier van betalen ziet er professioneel uit. Toen ik een vraag had kon ik deze eenvoudige via de website stekken en werd ik gauw geholpen + een duidelijk antwoord. Ik heb niks aan te merk op deze service. 0% rente en een waarschuwing zonder problemen; top!!

Geen rente een grote plus

Zeer goede dienstverlening, geen rente en toch gespreid betalen. Spullen krijg je meteen geleverd. Er zouden meerdere winkels aangesloten moeten worden.

Dit zijn echt wel toppers!

Al jaren bestel ik af en toe met in3 en nooit problemen gehad en nogsteeds niet ook met klantenservice altijd fijne gesprekken gehad daarom zeker wel 5 ⭐⭐⭐⭐⭐!!

Zeer goede snelle service en perfecte regeling inn3 x betalen zonder rente !!

Klantvriendelijk

Het is heel klantvriendelijk om een redelijk groot aankoopbedrag in termijnen te kunnen betalen. Als klant ben je op deze manier eerder geneigd een aankoop te doen.

Zie hier onder

Geweldig zeg dat dit kan top

Perfect !

Perfect !

Gemakkelijk & snel bezorgd!

Het afgelopen jaar meerdere aankopen gedaan met in3, gewoon snel bezorgd & ideaal voor mijn persoonlijke financiële omstandigheden. Keep up the good work

Alles prima geregeld!

Zeer tevreden,snelle bezorging en een mooie tafel!!

Helemaal top

Super dat echt iedereen gewoon een kans krijgt om iets nieuws te kunnen halen.. echt top dit

Wij zijn heel te vrede met onze meubels en lampe.heel mooi.

Ik ben uiterst tevreden ovrr de sfhandeling vsn mijn bestelling. Toen er problemen ontstonden met de levering is grt heel goed opgepikt. Ben uiternate content met het eindresultaat. Zelfs een nog beter aanbid. Alle lof.

Vind het zo fijn dat ik in delen kon betalen, geen stress om in een keer een groot bedrag neer te tellen. Vooral als er plots zoals bij mij witgoed stuk gaat. Ga zo door!

Toch kunnen kopen wat je graag wilt wat normaal niet kann

Erg makkelijk in 3 termijnen betalen.

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.