Klanten service is 10/10

Klantenservice van in3 is goed bereikbaar en doen altijd een stapje extra voor je. Ze zijn beleefd, denken met je mee en zoeken altijd naar een oplossing. Ik zal in de toekomst zeker weer gebruik maken van In3.

Dankbaar

Super geweldige service. Hierdoor kon ik een mooi cadeau geven aan mijn vriendin. Dank je wel in3

Gied geregeld

ik ben tevreden over alles !!

Erg handig, maar kleine verbeteringen mogelijk

Het hele principe is top en ook hoe makkelijk het betalen ging was goed. Enige punt van verbetering dat ik heb was het feit dat je geen adrestoevoeging kan hebben (Straatweg 1 vs. Straatweg 1a). Als je zo een toevoeging hebt, moet of de winkel of jij zelf contact opnemen met In3 om alles te regelen. Ook brieven komen niet aan.

Alles om je te herinneren om op tijd te betalen. Top

Mijn ervaring is goed

Netjes geregeld ook via de email wordt je op de hoogte gehouden.

Heel fijn dat je gespreid kan betalen zeker als het een groot bedrag is.

Geweldige oplossing!

Ik ben erg blij met deze oplossing. Grote aankopen in 3 maandelijkse termijnen zijn prima te doen. Ook over de communicatie ben ik erg tevreden. Ik ga er zeker in de toekomst meer gebruik van maken.

Geen opmerkingen, alles was duidelijk en helder!

ontzettend goed!

ik vind het een mooie toevoeging in het betalen en wat ik ook chill vind is dat je het totale bedrag in 1 keer kan aflossen stel je heb een halve maand na de eerste termijn al het geld bij elkaar dan kan je het gewoon kosteloos in 1 keer voldoen

Ik ben heel tevreden.

Heb ik altijd geld bij dehand in die 3manden.

Ik heb het als prettig ervaren

Het was echt makkelijk dat ik het in 3 keer kin betalen en te weten niks extra's erbij hoeft te betalen! Ook kreeg ik optijd en overzichtelijk een e-mail met mijn volgende betaling en overzicht tot nu toe! Erg tevreden zal er zeker nog eens gebruik van maken!

Reddende engel

Door onvoorziene omstandigheden, moest ik mijn aankoop laten lopen. Tot ik op de website van de verkoper de mogelijkheid las om de betaling via In3 te doen. Voor mij de eerste keer, en ik moet zeggen. Dikke Dank:) al met al geen extra kosten of een tijd wachten voor mijn aankoop.

Prima oplossing als je geen spaargeld wilt uitgeven

Prima oplossing als je geen spaargeld wilt uitgeven, zonder rente!

Erg efficiënt en soepel

Eenvoudig en snel geregeld. Werkt prima, keurige communicatie.

Voor Mij t enige plan wat sinds t “nieuwe leenstelsel uberhaubt kansen geeft!

Ik vindt dat hier uitstekend én doordacht t 1e plan is wat uberhaupt vooruitstrevend is én kansen geeft aan een grote groep (waartoe ook Ik behoor sinds me echtscheiding in 2013) ipv ze ontneemt. Voor Mij de reden om sinds enkele jareb online in Duitsland te bestellen online. Én toen kwam Ik ér achter dat dat wel meer voor délen heeft, want dit plan is een goed begin, maar dat je daar voor kleding bijv 2 x tövénél met je euró Kan kan Niet Door de Nederlandse winkelier zijn bedacht... Maar 3 in 1 is t goede voorbeeld én goede voorbeelden doen vőlgen nietwaar!?

Alles is goed geregeld, nadat je eerste termijn is voldaan krijg je het product opgestuurd. Ook fijn dat je voor iedere betaling een link toegestuurd krijgt zodat je het niet vergeet.

goed geregeld en makkelijk

vond het wel makkelijk zo. je bent toch niet in 1 keer zo veel geld kwijt. in3 hielp je er netjes aan herinneren wanneer je weer moest betalen.

Fijne optie in 3x aflossen, super easy betalen via link

Meer dan prima, makkelijk, handig, krijgt herinnering bij volgende betalingstermijn. Nette communicatie via de mail en goed overzicht via de mail.

Makkelijk en snel geregeld

snel en duidelijk geregeld

Betaling gedaan maar systeem niet up to date

Krijg herinnering mail over iets wat ik al betaald had dus systeem werkt niet helemaal up to date... Beetje jammer

Keurige communicatie na termijn betalingen.

Komt netjes op tijd termijn bedrag binnen. Volgt melding als het bedrag is betaald en nu mooi bericht van rekening voldaan. En geen rente, geweldig

Goeie bedrijf

Slecht

Hallo, Het duurt nu echt lang ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Als ik het volgende week niet heb dan annuleer ik . Gr Wout

Onzorgvuldig

Heb al 2x in termijnen. Iets betaald afgerond en al.. krijg ik toch paar weken later een herinnering.. tot 2 x toe.. wat blijkt dat ze bij kooistra het een zeggen en dan weer iets anders.. volgens de ouwe heer daar. Zou hij alles regelen en zet dat er maar bij etc dan komt het goed!! NIET DUS!! 3 x bellen om alles goed afgerond te krijgen.

Goed geregeld, alles overzichtelijk en met één druk op de knop betaald. Heel fijn!

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.