Snelle reactie en afhandeling

Heel fijn dat het kan!

Prima ervaring met in3, duidelijke communicatie

Fijne en goede service

Klant- en servicegericht!

Wanneer ik weer iets van witgoed nodig heb zal ik altijd bij Elektrowitgoed gaan kijken. Naast het feit dat zij een goede service bieden tegen goede concurrerende prijzen, is het bieden van een rentevrije gespreide betaling in 3 gelijke termijnen een perfecte uitkomst!

Ik haf vaker hier iets gekocht je krijgt jou bestelling snel binnen. Deze manier bevalt prima jammer dat het niet meer kan. Ik betaald liever in 3 keer dan in 12 maanden of meer

Een regelrechte ramp!

Heb In3 2 keer gebruikt. De laatste keer heb ik een product retour gestuurd en is het bedrijf failliet gegaan. Ik had geen aankoop meer maar moest wel betalen. Ik heb meerdere keren gebeld naar In3 om hulp te vragen en mijn verhaal te doen maar er werd NOOIT opgenomen. Ik heb verschillende emails gestuurd en na 3 emails en na 2 MAANDEN kreeg ik eindelijk een reactie. Ze gingen het bekijken werd me verteld. NOOIT MEER IETS GEHOORD. Tot er weer een betaling kwam. Ik heb weer contact proberen te zoeken of we tot een oplossing konden komen omdat ik inmiddels het hele bedrag in een keer moest betalen. GEEN GEHOOR! Nu heb ik net een brief gekregen van een incasso bureau.. IN3 zijn oplichters en niet bereid om je te woord staan als er problemen voor doen. Mensen pas alsjeblieft op!

Was allemaal goed geregeld toppie.

Goed geregeld

Duidelijke heldere informarie en communicatie.Ik ben er heel tevreden over.Heel handig als je de financiele kant van een wat duurdere aankoop renteloos kan spreiden.Aanrader!!

Prettige manier om grote aankopen afhandelen

Werkte als een zonnetje. Duidelijk en met goede tussenpozen

niks op aan te merken, was erg aangenaam

Super !

Top als je een rekening hebt die je niet in 1x kunt betalen, maar wel in 3x ! Geen rente en netjes elke maand een mail dat je mag betalen en hoe je situatie er voor staat. Duidelijk en makkelijk ! Ik zeg : doen !

TOP.

Ontzettend goede service. En super dat deze regeling er is. Heerlijk matras ik slaap weer Heerlijk.

Top geregeld

Snelle aanvraag goede mailing over rest betalingen

Erg fijn

Ik vond dit een erg prettig idee en makkelijk voor mij, ik heb namelijk een kleine uitkering. Erg blij

Veel informatie

Praktische en duidelijke informatie. Herinneringen. Werkt prima.

Snelle levering, uitstekende zaak

Ik heb al vele malen besteld bij Volero en ben uitermate tevreden....

Perfect voor ongeduldige mensen!

Renteloos betalen in drie maandelijkse termijnen. Dat is natuurlijk ideaal voor de grotere aankopen als je niet steenrijk bent maar wel ongeduldig en gewoon direct aan de slag wilt. Afhandeling ging vlekkeloos, je krijgt automatisch herinneringen met een iDeal betaallink.

fantastische service

geen enkel probleem ondervonden keurig netjes iedere maand een "reminder" gekregen en betaald.

Im ben zeer tevreden dat dit mogelijk is.

Bedrijf dat bestelling aanneemt terwijl partner failliet is

Jullie zijn een bedrijf en bieden diensten aan. Die diensten leveren niet en ik kan naar mijn geld fluiten ik heb telefonisch contact gehad. Het is belachelijk en dat kan juridisch niet. Dan moeten jullie als bedrijf die diensten niet aanbieden. De diensten die worden aangeboden zijn niet reëel en worden niet geleverd. Wel staat hun pagina vol met elektronica die je niet krijgt. Ik heb mijn producten niet gehad waarvoor ik jullie wel betaald heb jullie promoten die producten en bieden die aan op jullie eigen website en adverten daarmee op internet zo halen jullie klanten binnen. Dit is jullie manier van klanten trekken en zijn jullie als bedrijf zijnde wel verantwoordelijk voor het geld wat ik kwijt ben. Wanneer een klant na betaling geen producten krijg heeft hij het recht zijn geld teryg te krijgen

Hallo Jessy, natuurlijk hebben wij geen bestellingen aangenomen wetend dat de webwinkel failliet is. Dit zou niet handig zijn aangezien we het volledige bedrag namens jou voorschieten aan de webwinkel. Desondanks vinden we het meer dan vervelend dat je in deze situatie terecht bent gekomen. Ik ga in ieder geval zorgen dat jouw tweede en derde termijn komen te vervallen, hiervoor zal ik per mail een bevestiging sturen. Voor meer informatie over het faillissement van de webwinkel verwijs ik je naar onze website onder FAQ of nieuws. ^RC

Termijn betaling

Fijn om grote bedragen in termijnen te kunnen betalen. Krijg netjes per mail voor elke komend termijn die betaald moet worden. Top service!!!

Netjess :)

keurig op tijd......heel netjes dat je en drie termijnen kan betalen Een goed matras

Prima regeling!!

Het is een uitkomst als je het niet volledig hebt liggen..

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.