Goeie ervaring

Héél erg fijn, zo kun je op een gemakkelijke manier iets kopen dat je nodig hebt, zonder lang te moeten wachten.

• Help in3 verbeteren! Deel je verbeterpunten. N.v.t.

Mooie en goede hometrainer.Vond hem niet echt makkelijk in elkaar te zetten Enige min punt de eigen route maken op de app werkt niet.

Geweldig 👌

Zeer goede ervaringen, prima service.

Goed service

snel, goed en correct service

ALLES WAT DIRT GOED MAAKT

Ik was verbaast over het gemak, Het koste me al helemaal geen moeite. Heel vriendelijk e aan te bevelen.

Heel goed👍🏽

Perfect en zorgeloos

Perfect en zorgeloos

• Help in3 verbeteren! Deel je verbeterpunten. N.v.t.

Echt een hele goede betaalservice,gaf ook echt de doorslag nu al te bestellen. Je betaalt je tenminste niet scheel aan rente

Prima regeling

Prima klantvriendelijke regeling, zonder extra kosten .

• Help in3 verbeteren! Deel je verbeterpunten. N.v.t.

Mooie manier om een aankoop te doen, door het bedrag in 3 keer te splitsen is het aangenamer om een betaling te doen

Netjes

Goede produckt.en ik kom zeker terug snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geen moeilijk gedoe of moeilijke vragen

Geen moeilijk gedoe of moeilijke vragen, geen checks of andere papieren invullen, geen lange wachttijden voor akkoord. Prima service.

• Help in3 verbeteren! Deel je verbeterpunten. N.v.t.

Eenvoudig aan te vragen en goede afhandeling!

Met in3 als één van de betaalopties, is deze eenvoudig aan te vragen. De vervaldatum van de termijnen wordt tijdig aangekondigd en je hebt de mogelijkheid om deze per iDeal te betalen. Wel zo handig! Doordat mijn bestelling achteraf wijzigde was ook het totaalbedrag aangepast. Dit werd door in3 keurig verwerkt in de laatste termijn. Al met al werd de gehele betaling keurig afgehandeld.

• Help in3 verbeteren! Deel je verbeterpunten. N.v.t.

Correct duidelijk en punctueel.

Geen slechte ervaring gehad.

Goeie service en afhandeling

Goeie afhandeling bij missend onderdeel

Zeer correcte afhandeling

Goede service, vriendelijke medewerkers

Prettig dat het op deze manier kan.

• Help in3 verbeteren! Deel je verbeterpunten. N.v.t.

Erg fijn dat een groter bedrag in delen kan. Zonder rente!! Dat maakt het betaalbaarder en dus leuker. Je krijgt een mail en een SMS waarin een link om beveiligd het bedrag te kunnen overmaken erg handig en gemakkelijk dus. Superservice!

• Help in3 verbeteren! Deel je verbeterpunten. N.v.t.

Topservice en alles netjes geregeld!

In3 is een perfecte mogelijkheid om jouw aankopen in 3 termijnen te betalen zonder extra rente! Geen gedpe met inkomenstoetsing. (bij hogere bedragen misschien wel) Elke maand voor de betaling kreeg ik netjes een mailtje voor elke termijn met een betaallink. Achteraf een mailtje ontvangen dat de betaling volledig was afgerond en nu dus even een review schrijven. Mij heeft het geholpen om een laptop aan te schaffen en over te stappen naar een laptop. Wegens een cursus had ik deze nodig en omdat ik net een dure cursus had aangeschaft, was dit een prima oplossing!

• Help in3 verbeteren! Deel je verbeterpunten. N.v.t.

Hele goede service wordt er geboden

Duidelijke communicatie, je wordt per mail ruim van te voren op de hoogte gebracht, bij aanvang krijg je bericht en als het klaar is ook . Ik vindt het fijn dat stukje extra wat er hier wordt geboden Voor mij is het wel 10 sterren waard.

• Help in3 verbeteren! Deel je verbeterpunten. Ik heb geen verbeter punten

Heel netjes geregeld! Duidelijk en overzichtelijk top ga zo door!

• Help in3 verbeteren! Deel je verbeterpunten. N.v.t.

Niks op aan te merken. Betaalt in 3 termijnen zonder enkele rente erboven op!

Hartstikke handig

In 3x iets betalen is echt hartstikke handig als je iets van je ouder moet verschuilen...

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Help in3 verbeteren! Deel je verbeterpunten. Een confirmatie e-mail misschien, ik weet niet of dat al iets is..

Positieve afhandeling

Communicatie per mail is uitstekend. Vlot en professioneel. Ga zo door...🙂

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.

Filter op Taal