terug

Ik vind het jammer om erover te praten, maar ik heb de website vaak gebruikt omdat het een goede oplossing is, maar onlangs op 15 april moesten ze me een terugbetaling van 450,99 geven.Ik heb niets op mijn rekening tot vandaag als ik het de service vraag, ze zeg dat de slechte klantenservice is teruggekeerd

Kort en bondig is me goed bevallen

Zie boven.

Top matras en in 3 keer.. heel fijn!!!

Werkt altijd top :)

Heb al vaak gebruik gemaakt van in3 en het werkt gewoon goed :)

Snelle levering Goede contact!! In 3 termijnen betaald ! Super service

goede kwaliteit, snel verstuurd en goed verzorgd

Prima afgeleverd en goed verzorgde kwaliteitsproduct en achteraf betalen geeft je een vertrouwen naar het product en de verkoper.

Betaal normaal in 1 keer.kende het bedrijf niet dus een beetje voorzichtig.het was perfect.

slechte service

als je factuur in 1 keer goed gaat is het geen probleem, maar zodra er afwijkingen zijn doordat je het artikel retour gaat sturen of een deel van je bestelling, dat gaat het niet goed. Of je nu belt of mailt, ze reageren nergens op en krijg je onterecht een incasso bureau achter je broek aan.

Goed geregeld

Was er fijn dat dit over 3 keer kon worden betaald

Kei goed

bedankt voor de goede service. geen problemen op welke manier dan ook . de scooter rijdt perfect,en ben erg blij dat het op deze manier geregeld kon worden veel sucses en vriendelijke groeten .

Ik heb nu al meerdere keren producten gekocht en betaald met IN3. En elke keer ging het heel soepel en de betaling wordt altijd bevestigd. Je krijgt ook een e-mail na de laatste betaling zodat je zeker ben dat je klaar bent met betalen mocht je het niet bijhouden of meerdere betalingen tegelijk doen.

Uitstekend!!

Zeer goede service, zeker voor herhaling vatbaar.

Gemak achter de hand

Komt een noodzakelijke, dure, aanschaf even niet uit, met in3 is het net iets makkelijker te overzien.

na opstart uitdagingen ging het als een speer

TV besteld en na de eerste betaling diverse verzoeken gedaan voor het vervoersdocument, en plots stond de vervoerder voor het huis met de TV, erg tevreden over de TV echter kan de communicatie vanuit de klantenservice wel verbeterd worden.

Erg goed, goede service

Meteen genieten van je aankoop

Je kunt op deze manier al eerder van je duurdere aankoop genieten.

Goede service, uitstekend geholpen

Correct systeem

Supersnel geleverd

Matras aan de harde kant

Ik heb al twee keer een beoordeling ingevuld en twee keer werd gegeven dat er contact met mij zou worden opgenomen over een gratis aangeboden comfortlaag. Echter ik hoor helemaal niks?

Superblij met deze mogelijkheid

Echt super blij met de mogelijkheid om de matras van mijn keuze in 3 termijnen zonder rente te mogen betalen.

In 3 is perfect geregeld,je krijg automatisch bericht wanneer je je termijn moet betalen en dan met 1 klik is het al klaar! Kan haast niet beter

mon experience

j'ai été tres content de payer en trois mensualité mais ils sera mieux de la payer en quatre mensualité merci beaucoup E. KHYTA

Helemaal top. Krijgt fijn iedere maand factuur met iDeal link. Waarin je het kan betalen. Zo kan niemand het vergeten.

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.