Tog erg gemakkelijk als je het ff niet heb en dat zonder extra kosten perfect geregeld en super

Makkelijk, goed geregeld,soepel en duidelijk met communicatie

Goed bevallen

Enig verwarring wanneer je rechtstreeks betaal naar de klant of dat je via IN3 betaalt. Verschillende rekeningnummer, maar de verklaring was achteraf helemaal helder zoals boven vermeld.

Was heel handig

was makkelijk en handig om in 3 termijn te betalen. De betaald linkwas makkelijk ook

Fantastic

I was really great doing business with you. Payment installment without interest is commendable. Wish the terms could considered for extension of 6 months. I am grateful and appropriated. Looki ward to your newsletters

Top bedrijf, goede service

Bestelling werd vlot geleverd. Had 2 kussens te wenig, zonder probleem werd dit nagezonden. Betaling in 3 termijnen zonder rente is goed geregeld. Proficiat

Heel fijn

Vind het een fijne manier van betalen, voor zo iets krijg je eigenlijk bij alle webshop een bkr registratie en door dit niet. Je kan in drie termijnen betalen, waardoor het niet in 1 keer een grote uitgave is. Ook heel fijn dat als je bijna moet betalen toch nog een herinnering krijg dat je voor die datum het moet betalen.

Beste betaald middel ooit

Gemakkelijk te betalen in termijnen! hopelijk kom deze service het overall in Nederland.

Het is super fijn

Het staat duidelijk aangegeven hoe werkt ik vond super fijn dat je kom gebruik maken van in3,omdat normaal zal je niet gelijk één groot bedrag uitgeven en nu kan je per 3 keer doen dag van koop krijg je datums zien wanneer je moet betalen zo kan je rekening mee houden dat je dan wel even bedrag moet betalen. Het is fijn dat je gewoon betaald wat kost niets extra en tijd voor heb om te betalen

Uitstekend en duidelijk !

Uitstekend,voorwaarden duidelijk ,makkelijk te bereiken telefonisch. Kortom alleen maar positief ,aanrader!

Heel goede service en levering

Ondanks dat de levering vertraagd was, keurig op.de hoogte gehouden, ook door het vervoersbedrijf. Ik vind Dekbeddiscounter echt een aanrader! Prijs/kwaliteit is heel goed! We zijn zeer tevreden!

Super fijn!

Als moslim mogen wij geen gebruik maken van rente. Ik vind dat meerdere webshop's in3 moeten gaan gebruiken! Betrouwbaar en makkelijk.

Netjes afgeleverd

Dat ik het fijn vond dat het in 3 keer zonder rente bepaald mocht worden

Smeer de pijn van stiekem toch wel dure hobby aankopen eenvoudig uit over 3 maanden.

Ik vind het ideaal. Ben iemand die als hij wat koopt graag wat goeds wil, en t dan bij voorkeur meteen in huis heeft. Nou heb ik het geld voor aanschaf in één keer wel, maar dit doet toch minder pijn op een of andere manier. Zeker omdat ik dit gebruikte voor feitelijk zinloze hobby spullen. Als je financieel al op je tandvlees zit moet je gewoon geen dure dingen kopen, ook niet op deze manier.. Ga in dat geval eerst eens wat reserves opbouwen/ meer inkomen genereren, pak eens een studie boek op bijvoorbeeld.. Deed ik ook, werkt echt... Maar zoals in mijn geval echt IDEAAL!!!! Eens kijken wat ik nu weer voor doms kan kopen!!! ;p

geweldig

Zeer professioneel en correct!!!

Geweldig!!

Heerlijk als je even krap zit maar toch een laptop nodig hebt. En dan ook nog in termijnen zonder rente. Geweldig!!

Heel erg goed

In 3x gespreid betalen bevalt heel erg goed. Zo zijn de kosten goed in de hand te houden.

Ik kon het bed niet in 1 keer betalen. Met de in3 krijg je de kans om her produkt te kopen en verspreid te betalen.

Eenvoudig, makkelijk en goed geregeld!!

Ondanks mijn scepsis om met in3 in zee te gaan ben ik meer dan tevreden over de wijze van behandeling en afhandeling. De afspraken zijn duidelijk en alle stappen eveneens. Een goede regeling.

Fijn om in 3 keer te betalen

Prima mooie telefoon zo

goed geregeld

heb zelf een termijn betaald, daarna alles in een keer,

Dit vond ik zo fijn.

Een heel fijne methode.

Excellent

Good way to spread bigger payments

Zeer goede service

Uitstekend zeer goede service

In3 is gewoon goed

Je heb iets nodig je heb het geld maar wil toch geld over houden als iets nodig is, in3 is wat je nodig heb.

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.