Duidelijke communicatie en overzicht. Top!

Dat is goed

Ik vind het fijn dat het verspreid betalen er is

Lang moetten wachten (9 weken) maar tevreden over de scooter

Lang moeten wachten maar tevreden over de scooter.

Erg handig

Mijn bestelling kon ik niet in een keer betalen omdat mijn daglimiet bij de bank vrij laag is. Daar had ik zo gauw niet aan gedacht, anders had ik mijn daglimiet eerst verhoogd. Gelukkig was er de in3 mogelijkheid en kon ik toch doorgaan met mijn bestelling. Binnen een week heb ik de andere twee betalingen gedaan.

Besteld product had meerdere keren leverings vertraging, contact opgenomen en alle dames die ik gesproken had dachten mee aan oplossingen, niet starrig en niet alleen denken volgens de regels. TOP

Netjes

Ik vind heel netjes dit mogelijkhed te iets koppen en betalen in 3 termijnen!!

Blij met In3

Thank you In3. You helped me a lot in a difficult situation. About interest. I recommend it to everyone

Na ontbonden aankoop kreeg ik een incassodienst op me afgestuurd

Na ontbonden aankoop kreeg ik een incassodienst op me afgestuurd. Waardeloos

Gemak dient de mens

In drieën betalen wanneer in 1 keer even niet uitkomt. Prima alternatief en wanneer het kan kun je het restbedrag ook eerder aflossen dus volop flexibiliteit.

Zeer correct

Super handig

Super handig om in 3 keer te betalen, Goed overzicht in de app. Duidelijk overzicht.. Top!!

Duidelijk en correcte service

Als klant weet je precies waar je aan toe bent! Snelle en juiste info, zoals waarschuwing bij volgende aflossing en snelle info bij betaling.

Snelle levering van prachtig vloerkleed tegen schappelijke prijs. Verder ook goede service.

handig

prima service

Het helpt de kleine man/vrouw om zo toch de producten te krijgen

Hardhout is erg duur en een bestelling van meer dan 1.000 euro in 3 keer betalen is een welkome optie. 3 keer een email ontvangen met een link om 1/3e te betalen is erg handig en gemakkelijk.

Mensen die niet in éénkeer kunnen betalen is dit de beste mogelijkheden, je hoeft ook geen rente betalen.

Ik ben echt blij kan op 3 termijnen betalen zonder extra kosten

TOP, kwam ons zeer goed uit om in 3 keer te betalen.

Zaten ineens met een zeer slechte koel vries combinatie. Het bedrag wat per maand moest worden afgerekend was zeer passend voor ons.

Goede service makkelijke betaling

Zeer goede zaak perfect materiaal goede service en kwaliteit

Goed bezig

Fijne regeling .

Lekker makkelijk

Zeer gemakkelijk betaal methode als je niet in een keer een groot bedrag wilt betalen

Helemaal top.

Super ervaring op deze manier betalen.

Heel gemakkelijk, en uitstekend!

Super makkelijk. Als je iets hebben wilt en toch niet in in 1 x wilt of kunt betalen. En ook nog eens snel bezorgd.

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.