Honest and fast

Fantastisch!!! Heel goed

Wel goed

Heb dan wel betaald, maar geen stoel, want de verkeerde was geleverd en terug gestuurd, maar geen reactie gehad.

super

ik had problemen met het product en de webshop (kijkshop) waar ik het gekocht had. ik zou mijn geld gecrediteurd krijgen maar mijn 3de betaling moest ik al doen. ik heb toen in3 gebeld over de situatie en omdat die al heel lang bezig was met kijkshop heeft in3 voor mij contact opgenomen en alles super snel geregeld. binnen 3 dagen had ik me geld terug en hebben hun het geregeld bij kijkshop. top service! zeer meedenkend en behulpzaam.

Uitstekend bevallen !!

Voor mij was het te betalen bedrag in 1 keer te groot om direct alles te betalen. Daarom was het voor mij comfortabel om het bedrag in 3 termijnen te voldoen.

Good

Good werken

Zeer goede ervaring

Erg tevreden over! Alles was overzichtelijk & gemakkelijk.

Handig en goedkoop

Zeer handig snel en goed heel veel dank

Mijn ervaring was snel save en simpel

Mijn ervaring was snel save en simpel

Prima kwaliteit.

Komen afspraken na. Betaling in drie termijnen zonder renteverhoging mogelijk.

Lekker makkelijk

Makkelijk geregeld! Je wordt op de hoogte gehouden via de mail wanneer je moet betalen. Het scheelt dat je niet in 1x het gehele bedrag kwijt bent.

heel goed

Correcte levering

Duidelijke informatie, en correcte levering

Snelle levering en top fietsen

Fijne fietsen, kwalitatief goed en een snelle levering!

Toppers

Alles prima geregeld

prettige regeling

Betalen in 3 termijnen is gemakkelijker dan het hele bedrag in 1 keer. Ik kreeg steeds tijdig een betalingsherinnering.

Uistekend!

Heb nu al geen tugpijn meer! Slapen was een probleem! Slaap nu heel goed! Bedankt!

Ik vind dit geweldig omdat ik toch mijn meubels kan kopen zonder extra kosten

Zeer goed Super

Netjes afgehandeld zo als afgesproken

Super handig

Ik vind het praktisch en super handig als je even niet het hele bedrag in één keer kan betalen dus stop mijn dank

Ideaal om Kosten verspreiden waardoor ik niet over het maandelijks budget ga voor investeringen

heel goed

ze zijn heel goed en snel

Super bedrijf!

Ze luisteren erg goed naar je, als je vragen hebt helpen ze je meteen. Je krijgt ook herinneringen via SMS en mail, zodat je niet vergeet om te betalen en daardoor extra kosten krijgt. Ik zou hen iedereen aanraden!

Goede ervaring

Komt niet altijd even uit om een duur item aan te schaffen en zij boden een goed alternatief. Fijne regeling zonder rente om je aankoop in verschillende termijnen af te betalen. Per ongeluk had ik 1 termijn teveel betaalt door mijn eigen suffigheid en had dat totaal over het hoofd gezien. in3 heeft dat netjes terugbetaalt.

Prima oplossing voor als het even niet goed uitkomt.

Voor het eerst een aankoop gedaan via in3. In de toch al dure decembermaand moest een aankoop worden gedaan waarvoor op dat moment even geen budget was. In3 bood voor deze situatie de perfecte oplossing. Alle communicatie ook dik in orde. Hun zaakjes goed voor elkaar. Een dikke pluim voor deze service en voor de uitvoering.

Geweldig! , de oplossing voor aankopen met hogere aankoopbedragen

Perfecte oplossing, waar ik zowel zakelijk als privé al diverse keren gebruik van heb gemaakt. Geen rente, snel geregeld, geen moeilijk aanvraagprocedures doorlopen. Makkelijk betalen met ideal, hier zouden veel meer bedrijven en winkels gebruik van moeten maken.

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.