De perfecte service!

Toper

Perfecte betaalmethode

Goede en goedkope manier voor betalen.

Heel fijn dat deze betaalwijze word aangeboden, zo is het voor mijn smallere beurs ook beter te doen om een prijziger pakket aan te schaffen

Bedankt voor uw service

Goede service, makkelijk als het niet uitkomt in één keer te betalen

Fijn om even dat kleine beetje hulp te krijgen voor een aanschaf.

Alles betaald maar geen scooter

Leuk idee in drie keer betalen, maar het zou nog leuker zijn als je dan ook de scooter hebt het duurt namelijk wel erg lang voordat je op jouw betaalde scooter mag rijden ik wacht nu al acht weken. Maar dat ligt niet aan jullie. Mijn commentaar is niet gericht op In3 maar meer op het scooter bedrijf la souris dat nogal nonchalant met klanten om gaat en zich niet aan afspraken houdt. Het in drie keer betalen is een goede ervaring en uitkomst.

Beste Erik, We begrijpen dat wachten niet fijn is. Vooral als je de factuur al voldaan hebt, maar nog geen plezier kan hebben van je aankoop. Helaas staan wij als betaalmethode los van de levering van een product. We hebben hier dus ook geen invloed op. Indien de webshop je recent geen info meer heeft gegeven over de levering, adviseren we je om met de webshop contact op te nemen voor een status update. Mochten wij toch nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan contact met ons op via 088-3993333 of per mail via klantenservice@payin3.nl. ^YH

Mooi systeem

Handig wn mooi systeem.

Oplichters

Zijn oplichters jas besteld in 3 termijnen paste de jas niet terug gestuurd kosten me 7.50 en ze houden nog 17 euro in ook was voor dit grapje 22.50 kwijt voor niks

Beste Patrick, We hebben je order nagekeken en zien dat de webshop inderdaad in eerste instantie 17 euro heeft ingehouden op de terugbetaling. Ik zie dat dit door de webshop gecorrigeerd is en dit bedrag op 30-08-2021 is overgemaakt naar je. Wij als betaalmethode hebben geen invloed op de voorwaarden van de webshop m.b.t. het retour beleid en de retour kosten. Indien je het niet eens bent met de retour kosten, kun je dit bij de webshop zelf aangeven. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen m.b.t. de termijn betalingen, neem dan vooral even contact op via 088-3993333 of per mail via klantenservice@payin3.nl ^YH

Heel fijn.

Het is super fijn dat je een betaling verspreid kunt betalen vooral wanneer dit een flink bedrag is. Zonder rente waardoor je er ook niet duurder mee uit bent. Dat maakt het nog aantrekkelijker. Netjes een mail en sms ontvangen wanneer de volgende factuur klaar stond en een mailtje nadat het volledige bedrag was voldaan. Een fijne ervaring en zeker een goede oplossing.

Loopt helemaal perfect

Service en levering uitstekend en formidabel! mvg Paul.

Ideaal in een woord.

Heb in3 nu inmiddels een paar keer kunnen gebruiken, en het is ideaal als je even krap bij kas zit. Voordeel is het is met een paar muisklikken geregeld. Geen moeilijke vragen, en je krijgt optijd een automatische betalingstermijn via de mail. Perfecte service

Super geregeld

Ik wilde graag voor mijn zoon iets van Black Bananas maar te duur om in 1x tebetalen, toen kwam deze optie voorbij en dat vond ik erg fijn. Je krijgt een melding als de datum eraan komt dat je weer een termijn moet betalen. Tussen door kan je ook gewoon zelf al eerder betalen en als alles voldaan is netjes mail dat alles is afgerond. Ik was er erg blij mee en indien nodig zeker nog een keer beroep op doen.

goed geregeld

heel goed

Uitstekend!

Makelijk, eenvoudig en leuk. Dat is exact hoe ik in3 kan beoordelen. Ga zo door!

Snel, gemakkelijk, betrouwbaar

Geen gedoe, gewoon fijn dat het bestaat

Erg fijn dat het mogelijk is

In3 communiceert duidelijk wanneer je moet betalen en je zult daar netjes en betaalverzoek voor krijgen. Het enige wat ik mis is een duidelijk overzicht van wat je open hebt staan, wanneer er wat betaald moet worden etc.

Beste Samuel, We hebben recent onze in3 app uitgebracht. Deze kun je vinden via de Google playstore of Apple Appstore. In onze app kun je de termijnbetalingen inzien in een handig overzicht. Ook is het mogelijk om via de app een betaling eerder te voldoen. Mocht je hier hulp bij nodig hebben, neem dan contact op met onze klanten service via 088-3993333 of per mail via klantenservice@payin3.nl ^YH

Anders had ik het niet gedaan. Echt perfekt

in3 heeft het mogelijk gemaakt. Dank jullie wel

Ze verzenden alles geel snel en met de betalingen doen ze ook niet moeilijk heel handig die nieuwe functie dat je het in 3 terijnen kan betalen. met vragen kon ik ze altijd appen en kreek ik altijd binnen een half uur antwoord echt een top bedrijf.

in3 is voor mij helemaal TOP!!!

Sowieso handig om zonder rente in 3 keer te kunnen betalen en een hele duidelijke service; De eerste keer dat ik er gebruik van maakte verliep alles duidelijk en soepel bij mijn aankoop. De tweede keer wou ik er weer gebruik van maken echter mijn aankoop was niet meer leverbaar bij de leverancier waardoor ik mijn bestelling moest annuleren....Na de annulering is alles snel en naar 100% tevredenheid door in3 afgehandeld en mijn eerste termijn netjes en vlot teruggestort.

Prima deze betaling spreading je wordt op tijd verteld hoe je het moet doen en krijgt dan een bericht met de betalingslink.

Alles ging vanzelf geen problemen en vooral op tijd krijg je berichtje over je betaling. Top service

Het is mij perfect bevallen om gespreid te kunnen betalen.

Ideaal deze mogelijkheid. Je wordt herinnerd met een mailtje dus je kunt het niet vergeten. Sommige maanden heb je weleens meer kosten en als je dan toch graag zoals in mijn geval ,de laarzen wilt kopen dan is dit een handige optie.

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.