kleine bedragen in 3

Groot bedrag renteloos in kleine bedragen betalen mooi snel afgelost

Ideaal geregeld

Waarom in een keer betalen als het ook kosteloos in 3 maanden kan.

Herinnering per sms is handig en de betaallink in de email werkt ook goed.

Goede concept,

Hopelijk gaat binnenkort met meer bedrijven samen werken.

Fijn dat het kan!

Opeens je fiets kapot, wat een tegenvaller! Kwam niet goed uit. Tot ik zag dat ik in 3x kon betalen. Wat super fijn, gewoon iedere maand een berichtje en met 1 druk op de knop betalen met ideal. TOP

Ik ben zeer tevreden met in 3

Ik ben heel tevreden.Een dure aankoop hoef dan niet contant betaald worden

Hoge kosten bij vergeten

Te veel gebruik krijg je te veel factuur en tegelijk en hoge incasokosten

Hallo George, bedankt voor jouw feedback. Jammer dat één van je dossiers incassokosten heeft gekregen. We sturen altijd twee extra kosteloze herinneringen voordat we incassokosten heffen. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat er incassokosten gerekend worden, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. In veel gevallen kunnen we nog iets voor je betekenen. Met het aantal orders waarvoor jij in3 hebt gebruikt snappen we dat overzicht houden lastig kan zijn. We zijn hard aan het werk om een omgeving te creëren waarin je makkelijker overzicht hebt van alle lopende termijnen. We hopen dit zo snel mogelijk met onze klanten te kunnen delen. ^RC

Dramaaa

Dramaaa

Beste, we horen graag meer van je betreft deze feedback. Ik zie namelijk geen eerder contact bij jouw order en alles lijkt goed verlopen. Zou je contact met ons op kunnen nemen via 0883993333? We helpen je graag verder! ^RC

Prettig!

Elke keer krijg je netjes een sms en daarna een mail waarmee je kan betalen, zonder rente! Echt heel netjes van Emma!

gemak dient de mens ik ben er blij mee

precies de flexibiliteit die ik even nodig had

Bestrating, stratenmaker, pergola. Een hoop kosten op het zelfde moment. Door mijn eigen fout wordt mijn vakantiegeld pas volgende maand betaald. Nu kan ik de kosten in een korte periode enigszins spreiden. Ik ben hier tevreden over. Nu nog even een partij vinden die philips hue verkoopt die ook met in3 werkt en dan ben ik helemaal tevreden.

Inderdaad fijn dat je van te voren weten wat je moet betalen voor de service. Geen rente maar wel een vast bedrag voor het voor financieren. Fijn dat er geen BKR op zit. Toen ik een vraag had belde ik op en was de service goed en snel!

TOP!!!!

Gewoon goed geregeld Nergens na om te kijken

Snel en goede service

Gruwelijk...dit is ECHT een aanrader voor meer winkels!!!

Dit was mijn eerste keer maar dit systeem is zo handig en zit goed in elkaar. Ik ben content en blij. Duidelijke informatie vooraf, betalingen zijn simpel en het administratieve gedeelte is ook uitstekend!!! Ik hoop dat er veel meer winkels gebruik gaan maken van dit systeem!!!

super makelijk

ik was super blij hier over, en met gemaak.

Vind het erg makkelijk zo en voel me zelf er ook prettig bij

Heel prettig en snel geregeld.

Goed geregeld zonder gedoe.

Makkelijk betalen met een betaallink en bevestiging via de mail

Top geregeld!

Goede en snelle levering, en in 3 keer betalen zonder rente is voor veel mensen een prima uitkomst. Ik vind het een hele goede service!!

Helemaal perfect!!!

TEVREDEN DAT DEZE MOGELIJKHEID BESTOND!

GELUKKIG BEN IK ZO KON IK MIJN BED KOPEN IK WAS NIET IN STAAT OM ALLES TEGELIJK TE BETALEN.

Briljant

Zonder poespas en makkelijk .

SUPER!

Elke maand netjes een herinnering over het openstaande bedrag met een betaallink. Supernetjes geregeld.

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.