Gemakkelijk & snel bezorgd!

Het afgelopen jaar meerdere aankopen gedaan met in3, gewoon snel bezorgd & ideaal voor mijn persoonlijke financiële omstandigheden. Keep up the good work

Alles prima geregeld!

Zeer tevreden,snelle bezorging en een mooie tafel!!

Helemaal top

Super dat echt iedereen gewoon een kans krijgt om iets nieuws te kunnen halen.. echt top dit

Wij zijn heel te vrede met onze meubels en lampe.heel mooi.

Ik ben uiterst tevreden ovrr de sfhandeling vsn mijn bestelling. Toen er problemen ontstonden met de levering is grt heel goed opgepikt. Ben uiternate content met het eindresultaat. Zelfs een nog beter aanbid. Alle lof.

Vind het zo fijn dat ik in delen kon betalen, geen stress om in een keer een groot bedrag neer te tellen. Vooral als er plots zoals bij mij witgoed stuk gaat. Ga zo door!

Toch kunnen kopen wat je graag wilt wat normaal niet kann

Erg makkelijk in 3 termijnen betalen.

PERFECT CORRECT

Goede communicatie. Keurige mensen aan de foon .kom zeker terug

Makkelijke fijne extra gratis service

Gewoon fijn en makkelijk zo’n extra gratis service

Een grote aankoop kunnen doen

Fijn dat je op deze manier toch een grotere aankoop kunt doen en zonder extra kosten in drie termijnen kunt betalen,je wordt netjes behandeld en goed op de hoogte gehouden over de betalingen

It was vey easy to follow.

Reminder mails was great.

Emma-matras

Een Emma-matras via in3 gekocht. Een zeer soepele en mooie afhandeling van de kosten. Al vaker via dit bedrijf spullen gekocht en ben zeer tevreden hierover.

Helemaal top!

Het is fijn als je even het geld niet hebt liggen en toch een product of artikel nodig hebt dat je in 3x kan betalen zonder rente, helemaal top! En je word keurig op de hoogte gehouden als je volgende betalingstermijn klaar staat waardoor je het niet kunt vergeten

Super levering,en de betalingen gaan zoals omschreven. Een zeer goede ervaring.

een goede en prettige regeling dat gespreid betalen

geen verdere opmerkingen

Helemaal geweldig

Super goed

gaat wel

ik heb alleen geen goede ervaring met matrassen. ze zouden deze oxford nog ruilen, dus niet dat vind ik een slechte curves.m ikmoet nu die matrassen weer verkopen sorry voor de rest okee

Top service!

Super snel met alles geholpen. Ik ben echt tevreden met in3.

Is fantastisch

Ik vindt dat een goed systeem Je bent eerder bereit om dit vaker te doen Het is een aanrader Mvg bertie

Goede afhandeling

Perfect geregeld

Ik heb een goede ervaring opgedaan bij in3. Alles was goed geregeld.

Super regeling

Prima regeling, is voor iedereen toegankelijk, dit zou men voor veel meer (wat duurdere) producten die wat moeilijk in één keer te betalen zijn moeten kunnen doen. Uiteraard moet je wel aan je betalingsverplichtingen kunnen voldoen. Voor ons was dit een prima oplossing. Thnx.

Erg prettig om in termijnen te betalen

Je krijgt een mail wanneer je moet betalen en hoeft dan alleen maar op de knop te drukken om te betalen.

Goed mogelijk gemaakt

Makkelijk om iets te kopen zonder veel moeite

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.