Heerlijk om gespreid te kunnen betalen zonder rente

Afspraken volledig nagekomen. Snelle levering en uitstekende klantenservice aan de telefoon.

Geweldige firma top

Mooie spullen ,je wordt hebberig als je alles ziet ,ha

Goede service ,goed contact uitstekend

Enige minpuntje was een tikje te laat met laatste betaling netjes gebeld maar kreeg toen onterecht incassobureau op me af gestuurd...Dit is gecorrigeerd was niet zo fijn maar goed alles was voor de rest goed aardig personeel

Was heel blij dat het kon. Omdat ik het niet in één keer kon betalen, is dit mij heel goed bevallen. Dank daar voor. De fiets is super.

Perfect Service

Great service, easy and convinient to use.

Mijn bestelling is volgens afspraak geleverd

Betrouwbaar en Flexibel.

Ik ben erg tevreden, ik kon altijd flexibel het volgende termijn alvast betalen. Dat vond ik erg fijn. Dan hoefde ik niet persee te wachten tot een datum.

Ideaal

betrouwbaar, snel

Helemaal top

Super en ook gemakkelijk hoef je bepaalde bedragen niet in één keer te betalen zeer tevreden

Super dat het op deze manier kan!

Super dat het op deze manier kan!

Heel erg fijn ervaren en de reminder voor de betalingen en afwerking prima

Fijn bedrijf, denken met je mee en helpen je indien dit nodig is.

De oplossing om een product te kopen wat in termijnen betaald kan worden zonder rente. Financieel haalbaar als je budget niet zo groot is.

Gewoon TOP!

Super uitstekend

Goede service en goede afhandeling ik kom zeker weer terug. Mvg Harry

Eigenlijk is mijn score 0 sterren, maar dat kun je helaas niet invullen.

Een dag te laat met betalen en je krijgt al een aanmaning!

Was superhandig!

Kort nadat ik me motor had gekocht had ik met deze service mijn nogal dure accessoires gekocht. Ben heel tevreden en was heel duidelijk Ivm de berichten omtrent het betalen.

Super goed geregeld, betaling in termijnen heel fijn met iedere maand een herinnering per mail. Echt top serive!

makkelijk

handig om niet in een keer veel uit te geven

Geen hoofdpijn.

1 vlotte afhandeling. Op tijd een waarschuwing voor volgende betaling. Bewijzen altijd toegezonden. Geen bkr. Geen rente. All om all geweldige sevice.

Good idea

Hallo, het idee is eersteklas, hoe meer dat zeeaquarium een ​​dure hobby is, dus voor mij is het een kans op 10

Love it! Aanrader

Dit is de beste termijn betaling in Nederland. Snel, makkelijk, vertrouwen aan je als klant, geen extra documenten nodig, geen gedoe dat je niet genoeg verdien, echt super bedankt! Ik ben boven mijn verwachtingen tevreden klant! Koop alleen maar bij jullie. Want jullie vertrouwen mij als klant en dit is nergens meer te vinden! Bedankt! Ik raad het iedereen aan! Jullie vaste en dankbare klant.

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.