Fijn dat dit zo kon!

Nieuwe fiets gekocht met in3 in afwachting van vakantiegeld. Niet hoeven wachten als je iets eerder nodig hebt en geen zin hebt in een grote uitgave ineens. Handig dat deze mogelijkheid er is en ook nog eens zonder rente! Top! Via de app een overzicht wanneer je moet betalen en makkelijk in de app overmaken via ideal. Dit was de eerste keer dat ik via in3 iets heb gekocht. Mocht ik opnieuw een grote uitgave moeten doen en er is de mogelijkheid om dat via in3 te doen, dan zal ik dat zeker weer doen.

Prima met de volgende opmerking

Snelle levering! De kast werd in 2 delen geleverd...1x op zijn kop! En doet 2e deel moest er bovenop... Niet te doen...beide delen wegen meer dan 125 kg per deel... Dus een aantal sterke mannen moeten regelen die met veel moeite de onderdelen goed op elkaar hebben gezet.. Resultaat is prima! Heel blij met de nieuwe mrubels

Je hoeft zelf niets bij te houden. Je krijgt op tijd een herinnering voor de volgende deelbetaling. Het enige wat je moet doen is op tijd overmaken. En verder geen extra kosten. Zelf betaal ik liever meteen het hele bedrag maar als je een keertje wat krapper zit is dit een geweldige uitkomst. Top!

Terugbetaling aanbetaling Naduvi

We hadden vrijdag 29 april een bestelling gedaan bij Naduvi en daarbij als betaalmiddel in3 gekozen. Daarop vervolgens de eerste termijn betaald maar echter door omstandigheden hadden we het nog de eerste dag geannuleerd. We hadden een bevestiging gekregen van Naduvi dat ze het hadden doorgegeven aan in3 en dat het binnen 5 werkdagen teruggestort zou worden. Echter nog steeds niks ontvangen en na telefonisch contact krijgen we te horen dat er iets intern mis is gegaan en dat ze het uit gaan zoeken. Volgens mij is het een kleine moeite om iets terug te boeken naar de tegenrekening. Dit horen we nou al een paar dagen dat het uitgezocht gaat worden en telefonische terugbelverzoeken worden ook niet nagekomen. We raden dus niemand in3 aan en we wachten het nog een paar dagen af en dan schakelen we rechtsbijstand in voor juridisch advies.

Goedemiddag, Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met je partner om te verifiëren dat het probleem is opgelost en de terugbetaling op de rekening staat. In dat gesprek heb ik aangegeven dat jullie terugbetaling is blijven hangen in één van de batchuitbetalingen. Ik vind het onwijs vervelend dat jullie zo lang hebben moeten wachten op de terugbetaling en dat de ervaring die jullie nu met in3 hebben gehad zo tegen is gevallen. Tot slot wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden voor de verwarrende communicatie! ^MR

Snelle en correct afgehandeld.

Alles gaat professioneel.

Meer dan prettig betalen in termijnen zonder enige rente

Sublieme oplossing voor het betalen in termijnen waar geen enkele rente bij word verrekend. Fijne service rondom de afhandeling van de betaaltermijnen, met een terugkoppeling via email en sms. Bedankt voor deze service

Wat een service!

Een grote uitgave in delen betalen zonder gedoe. Je krijgt gewoon elke maand een betalingsverzoek in je emailbox. De betalingen worden snel verwerkt en ik heb geen extra kosten gehad: 0% rente!

Geweldig...

Hadden er beter in4 van kunnen maken dan hebben er ook mensen profijt van met mindere inkomsten... Maar alles loopt netjes en vlekkeloos.

Schandalig bedrijf als je geld moet terug krijgen.

Als je geld terug moet krijgen betaald dan zijn ze zo ontzettend traag. Tegenwoordig kunnen betaal opdrachten bij een bank zeer snel verwerkt worden maar bij payin3 werken ze gewoon echt kei traag.

Beste Yaser, Vervelend om te horen dat je terugbetaling langer duurde dan je verwacht had. In je dossier zie ik dat je de bestelling op 21 april hebt geplaatst. De webshop heeft ons op 25 april goedkeuring gegeven voor de restitutie. De terugbetaling is vandaag op 26 april aan je overgemaakt. Op het moment dat een webshop ons een verzoek tot terugbetaling stuurt, doen wij er alles aan om onze klanten zo snel mogelijk terug te betalen. Dit is zoals je ziet bij jou ook het geval geweest. ^YH

Top dat dit zo kan

Makkelijk betalen in termijnen zonder gedoe

Makkelijk

Lekker makkelijk en geen gedoe

Gewoon perfect

Gewoon perfect geregeld invullen en alles verloopt zoals afgesproken beter kan het niet

geweldige service!

Een hele goeie nieuwe accu gekocht en in 3 termijnen kunnen betalen. Ben er super blij mee.

Goede ervaring

Prima geregeld, netjes afgehandeld

Keurig Nette mail erg duidelijk en je kan ook kiezen om je deel wat eerder via ideal te betalen of je wacht tot de aangegeven datum. Vond t erg fijn.

Super gewoon geweldig

Geweldig dat dit zo kan ben jullie dankbaar hier voor en geen rente super raar iedereen dit aan groetjes van rianda en Jan

Top geregeld!

Precies zoals uitgelegd en beloofd, top geregeld!

Superrr

Een super ervaring en super handig

Grandioos

Super makkelijk

Super handig en fijn je product in 3 keer betalen rente vrij al paar keer gedaan

Blij dat het op deze manier kon.

Ga hier zeker nog een x gebruik van maken, als het nodig is.

Super goed verlopen

Ik kreeg netjes op tijd een mail wanneer een termijn betaald moest worden en dan okk netjes weer een mail met dat het ontvangen is. En de betalingen gingen gemakkelijk door een link aan te klikken. En heel belangrijk: geen rente!!

Super mogelijkheid om een grote aankoop te doen!

Het fijne aan 3 in 1 is dat je meer financiële ruimte hebt om een grote aankoop te doen, maar niet maandenlang aan het afbetalen bent met rente.

heb betaald in 2 keer.

Eerst willen betalen in 3 keer,omdat ik mijn tuinset eerst wou zien,had het online besteld,omdat het een uitstekend kwaliteit is,heb ik daarna het restant betaald ,dus in 2 x betaald ,in vanplaats 3 keer.

betaling

Goedemorgen de betaling is goed verlopen ik heb ook snel weer terug gekregen dus helemaal tevreden groetjes Douwe Rienks

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.