aan het lijntje gehouden

Op 22 maart restitutieverzoek bevestigd door in3 i.v.m. annulering. Ik word al 2 weken van het kastje naar de muur gestuurd, maar heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen van de 1e termijn. Als je belt, is er iedere keer weer een nieuw smoesje en wordt beloofd dat het geld wordt teruggestort, maar dat gebeurt niet! Als er betaald moet worden weten ze je wel te vinden, maar terugbetalen, ho maar ! Tijd om juridische stappen te gaan ondernemen.

Beste, Fijn dat we elkaar telefonisch hebben kunnen spreken. De betaling is ondertussen in goede orde ontvangen bij je. Hierbij nogmaals onze excuses voor de extreem lange vertraging, dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Bedankt voor je geduld en begrip! ^YH

Positief

Er ontstond een probleem, maar, het was toch goed opgelost .

topper bevalt goed en is lekker stevig

Verbetering tenopzichte van de vorige topper van Swiss Sense

Je krijgt voor elke termijn een mail met een handige betaal link. De eerste direct na aankoop, en de 2e en 3e elk een week voor de betreffende betaaldatum. Let wel even op want -soms- gaat dat mis (bestellingen bij Emma matras) Neem dan contact op met de enorm behulpzame servicedesk.

Goed geregeld

Netjes op de hoogte gehouden van de nog openstaande termijnen Toen deze voldaan waren netjes een bevestiging gehad dat deze waren voldaan

zeer goed

dit is mijn eerste keer dat ik het bij jullie doet alleen snap bik het niet jullie doen er een bal bij dat vind ik het heel leuk maar hoe kan ik deze op pompen ik heb hier voor geen speciale fiets pompje dat vind ik wel erg jammer het is een leuke bal als ik hier voor na een sport zaak moet moet ik naar de stad en kost het voor mijn veel geld voor de bus hoe kunnen jullie mij hier voor helpen mijn dank hier voor al vast jj kazemir oosterheerdtstraat 36 postcode 9351bk leek

Goede manier van betalen

Geen problemen gehad, fijne mogelijkheid om in termijnen te betalen

Helemaal top .

Bestelling ging makkelijk en snel geleverd en tevens de betalingen in 3 termijnen op tijd aangegeven.

Heel gemakkelijk

Het kwam niet uit om zo'n bedrag in één keer te betalen. Het was daarom ook heel makkelijk om deze betalingsregeling te treffen. Op ons eigen gemak hebben wij de betalingen voldaan in ons eigen tijd. Na een betaling krijg je snel een mededeling dat zij het hebben ontvangen.

Alles top

Nauw ik ben best wel tevreden hoe alles is gegaan, top

Good

Zeer te vreden met in3. Gemakelijk. zorgeloos Al 2x gebruikt gemaakt van hun diensten Rentevrij

heel goed

Prettig om zo te kunnen betalen. Pakket kwam snel dus ik kon het vlug gebruiken en dat bevalt prima

Zeer goede service, ben erg blij

Perfect systeem.

Mooie manier om grote dingen te kopen.

Betaald met in3 en bevalt echt goed, duidelijk overzicht waneer er betaald moet worden in de app en gewoon een uitkomst

meer dan uitstekend

op tijd geleverd en op tijd gewaarschuwd voor betaling perfect

Grote aankoop zonder lange afbetaling

Dit is de oplossing voor het niet hebben van grote reserves. Wasmachine kapot? Betaal in3 en ipv in 1x €999 betaal je 3x €333. Tuurlijk moet je dit wel 3 maanden kunnen missen, maar dit heb je beter voor elkaar dan de volle mep. En geen rente en ook geen krediet registratie, ideeal

Super handig.

Ik wilde dit proberen, kijken hoe het werkt. Dit is heel erg simpel, zeker voor als de uitgave even niet uit komen en je het in 3 keer kan betalen. Super systeem.

Vriendelijk

Snel en duidelijk

de service kan niet beter. Super!!!!!

Mijn bestellingen zijn altijd correct ontvangen. en ik ben zeer tevreden over de artikelen die ik iedere keer besteld heb. Ga zo door met de goede kwaliteit van jullie

Zeer prettig betalen zonder rente

Ideale mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen zonder enige rente.... Super

Heb een goede ervaring netjes van te voren op de hoogte gebracht als er weer betaald moest worden Geweldig gewoon

Prima organisatie

Dit is erg makkelijk wanneer je geen groot bedrag ineens kunt besteden. Volledig zonder rente in 3 keer betalen.

Geweldi

Gewoon geweldig Zo kun je nog eens iets aanschaffen

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.