Heel gemakkelijk

Heel gemakkelijk

prima ervaring

Het kosteloos in 3 delen aanschaffen van de duurdere artikelen is een goede service. Zelf heb ik er meerdere malen gebruik van gemaakt, geen problemen gehad.

Heb ik aangegeven..bij mijn verhaal ..

Hoi hoi ..Ik denk zelf dat mensen er erg blij mee zijn..wand kan wel eens voorkomen dat je beuget wat minder is dat er iets in je huis kapot gaat..dan is dit systeem een mooie uitkomst..dan kan je het toch halen wat je in je gedachten had.. En je betaalt 0%rente.. Ik vind het een goede methode en zelf denk ik door dat dit er is mensen minder snel problemen en ruzie krijgen ..vandaar dat ik een 10 geeft..groetjes Henk.

Kwam goed uit op dit moment

Zelf in drie keer vast gelegd, kon ik het niet vergeten.

Fijn in 3x betalen ook al is het niet altijd nodig.

Uitstekende ervaring niets op aan te merken

Zeer goede ervaring met In3. De aanvraag is supervlot verlopen, je merkt het eigenlijk nog niet eens. De eerste betaling wordt meteen afgeschreven, en je wordt via mail (maar gemakkelijk nog via de in3 app op de hoogte gehouden over de volgende 2 betalingen.) Je mag zelf bepalen of je de 2e of 3e betaling eerder betaald. Je krijgt in de app een keurig overzicht. Ik kan alleen maar zeggen dat het super gegaan is, en het volgende artikel ook weer via in3 afgerekend. Geweldig!

prima service

heel snel geregeld en werken conform gemaakte afspraken

goede producten

snel gelevert en ook goede naservice. goede producten. de hoes mag el iets strakker om de matras zitten.

Fijne manier van betalen in termijnen.

Dit vind ik een hele fijne manier van betalen in termijnen. Nergens een registratie wat toch wel erg prettig is. Voor herhaling vatbaar.

Ben zeer tevreden

Ben erg tevreden met deze betaling, zeker als je een grote uitgave niet in 1 keer kan betalen. En ook nog eens zonder rente, geweldig. Je wordt netjes op de hoogte gehouden, wanneer de volgende betaling is. Ik raad deze vorm van betaling bij iedereen aan.

Boxspring

Boxspring is een erg net,gemakkelijk,confortabel bed,slaapt perfect,goede deal voor deze prijs.een echte aanrader.het zelf in elkaar zetten is simpel. Ik zou zeggen:dit kan je met een gerust hart bestellen.

Goede service!

Met vragen werd ik gewoon naar behoren geholpen, niks misgegaan. Aanrader!

De gespreide betaling is ons zeer goed bevallen.

Goeie service

Best

Het was echt snel en makkelijk zonder paper-work!!!.

Helemaal top

Helemaal goed geregeld.

alles goed geregeld.

Ontspannen

Goed ervaring, ik vind het een heel prachtige, ontspannen manier van betaling. Je moet alleen zorgen dat je berekening goed zijn gemaakt zodat je niet in een enerverende situatie komt. Ik ben heel tevreden, vriendelijk bedankt.

Als je het niet breed hebt. En dan 3 apparaten tegelijk sneuvelen. Dan is in3 betalen een super oplossing. Zo kun je toch nieuw kopen binnen je budget en in 3 termijnen betalen. Zonder rente. Echt een aanrader. En je krijgt op tijd een herinnering van de betaling met betaal link. Echt super.

Zeer goed heel erg tevreden.

Perfect, fijne betaalmethode

Ik ben zeer positief over in3. Ik heb een bestelling geplaatst voor een artikel met een vrij lange levertijd. Het is fijn dat ik de betaling dan in 3 delen kan doen, zonder rente uiteraard, terwijl ik de levering afwacht. De app werkt naar behoren en er is ook nog een mogelijkheid om alle termijnen in een keer te betalen indien gewenst. Hiernaast is de bestedingsruimte na mijn eerste afgeronde bestelling met een mooi bedrag gestegen, dit geeft straks verlichting bij de aanschaf van een prachtige kare dressoir en spiegel die ik op het oog heb wanneer ik over een paar maanden ga verhuizen.

Beste manier betalen

Een onmisbaar ondersteuning in dagelijks leven. Bedankt

Prima geregeld!

Prima geregeld, duidelijke en tijdige communicatie

uitstekend

Prima oplossing als je niet het product in 1 keer kunt betalen

Meerenakkerplein 5 5652BJ Eindhoven

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.