Super fijne ervaring zonder dit kon ik mijn scooter niet kopen!

Vriendelijk! Top service ! Bedankt

Heb nu niet de druk om alles in 1x te betalen, wat meer ruimte per maand

Doen wat ze beloven

Geweldige ervaring in drie keer betaald top geregeld

prima oplossing

geen gedoe, altijd netjes optijd een mailtje.

Superhandig zonder allerlei papieren rompslomp

Als je wasmachine onverwachts onherstelbaar kapot gaat, heb je snel een vervanger nodig. Dan wil je niet het goedkoopste model, maar een kwalitatief betere met alle functies die je voorheen ook had. Uiteraard moet je je wel realiseren dat als je de komende 3 maanden 300 euro moet betalen aan in3 dat je dat geld dan iedere maand wel hebt. Als je nu al een stuk maand overhoud terwijl je salaris al op is, dan is in3 ook geen oplossing , dan kun je beter een 2de hands wasmachine gaan zoeken.

Zeer goede ervaring

Het was uitstekend geregeld, ik ben tevreden , ik zal het met een grote aankoop, zeker weer gebruiken

Fijn om die ruimte te hebben

Snel geleverd, termijnen goed te betalen heel fijn matras!

gespreid betalen = superchill

Ik heb mijn Emma matras, via (pay)in3, in 3 keer het volledige bedrag betaald tegen 0% extra rente. Dit werkt supergemakkelijk en bespaart me een hoop moeite, dus is dat extra 'chill', zonder gedoe en zorgen

Zonder kosten gespreid betalen. Vriendelijke herinneringen voor iedere aflossing.

Geen enkele moeite om in te regelen, geen boze dreigmails als je een dag te laat je aflossing doet, prima geregeld zo.

Super bedrijf

Zeer vriendelijk en wordt goed geholpen top in zet vooral deze mensen krijgen een extra pluim voor goede inzet Yntze Tim Joep Ga zo daar

NVT

Geweldig product en zeer goede kwaliteit

Makkelijk en geen gedoe met BKR.

Prettige service & informatieverstrekking

In3 stelt je in de gelegenheid om een grote aanschaf doen en deze in drie keer betalen, zonder rente. Je krijgt op tijd een herinnering wat er nog open staat, zodat je in elk geval op tijd betaald. Zeer fijne service en informatieverstrekking. Zeer aan te bevelen.

Uit de brand door In3

Zo fijn dat je toch een fiets kan kopen op het moment dat zo’n groot bedrag ineens even niet uitkomt en je de fiets nodig hebt voor je werk.

Voornamelijk goed bevallen, ik geef jullie een 9.

Het gespreid betalen was fijn. Het maakte de aankoop mogelijk. Alleen de communicatie was wat minder. Maar daar heb ik wel begrip voor. Tenslotte maken jullie geen financiele winst hierop.

Positieve ervaring in3 betaling

Aankoop gedaan bij Emma en kon kiezen om betaling in 3 maandelijkse termijnen te doen via in3 zonder rente. Dit is mij zeer goed bevallen. De eerste betaling is direct na aankoop en dan 1 maand later ontvang je van in3 via de mail een betalingsverzoek voor de 2e termijn. De 3e en laatste factuur wederom 1 maand later. Facturen zijn zeer makkelijk te betalen via link in mail, d.m.v. bijvoorbeeld IDEAL. Na een tijdje ontvang je van in3 een mail dat alles is betaald aan het bedrijf waar je de aankoop hebt gedaan.

Mooie oplossing!

In3 is een mooie oplossing voor als je iets nodig hebt, maar het even niet uitkomt!

Handig en helder

Ik heb deze manier van afbetaling als prettig ervaren. Ik kreeg op tijd een mailtje waar je op een makkelijke link kon klikken om te betalen. Sidenote: de kleuren in de mail werken goed voor je gemoedstoestand, niet zo een dwingende kleur en tekst.

Heel tevreden met deze prima dienst

Simpelweg top

Een keer maar niet weer, zeer slechte service

Zeer slechte service, leverancier creditering gemaakt en gemeld bij In3. Vervolgens krijg ik een creditering bij In3 voor de 3e termijn, echter dit bedrag is onjuist. 22 december gebeld met klantenservice In3 m.b.t. verkeerde gecrediteerd bedrag, men kon mij niet helpen omdat de systemen eruit zouden liggen, maar terug gebeld worden, dit is nooit gebeurd. Dus maar een mail gestuurd, moet maar regelen met winkel waar gekocht is, had dit direkt aangegeven, had ik dit direkt kunnen doen. Vervolgens wel weer een betaallink ontvangen van In3 met nog steeds foutieve bedrag, ondanks bedrag inmiddel al aangepast zou moeten zijn volgens reactie van leverancier. IN3 WAARDELOZE KLANTENSERVICE, KOMEN AFSPRAKEN NIET NA!

Beste, Eerder vandaag hebben we telefonisch contact gehad omtrent deze klacht. Er is inderdaad het een en ander mis gegaan in de communicatie tussen de betrokken partijen. Gelukkig is de case nu opgelost. We zijn continue bezig met het verbeteren van onze klantenservice en zullen deze case meenemen in onze verbetering. Hierbij nogmaals onze excuses voor de ongemakken die dit met zich mee heeft gebracht. ^YH

Fijne service, ux kan beter

Werkt, maar kan beter!

Gewoon een perfecte service, als je wilt kan je in 3 x betalen maar mag ook gewoon in 1, 2 of 3 keer.

Mooie vlotte afhandeling

Deze mensen zitten echt niet stil ! Bij een verandering krijg je heel snel een reactie hierop en daarom past dat ook heel goed bij mij dus al met al ben ik zeer blij met In 3

Meerenakkerplein 5

5652BJ Eindhoven

Over in3

In 3 keer betalen met 0% rente. Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of BKR registratie. Met in3 betaal je in 3 keer binnen 60 dagen. De eerste betaling op de dag van je aankoop, 30 dagen later volgt de 2e betaling en na 60 dagen doe je betaling nummer 3. Zonder kosten; je betaalt geen cent meer dan wanneer je in één keer betaalt. In3 maakt je favoriete producten bereikbaar.