Komen afspraken niet na!

Kijk bij Google dan zie je de werkelijke reviews, Snap niet dat dit bedrijf nog bestaat. Badkamer meubel gekocht mistte onderdelen, kom onderin een stukje eraf...zie je thuis pas. Spiegels zit een zwarte plek in die je pas ziet als je de spiegel aansluit. Ik heb ze 10 keer gebeld en zeiden dat ze mij terug terug zouden bellen, ze moeten dit nu nog doen. Zeggen dingen en komen er niet op terug. Vervolgens zeggen zij dat ik wist dat dit een demo was. Kijk maar bij marktplaats...hier gebruiken ze de naam badkamerkorting en verkopen ze het als nieuw. Wees gewaarschuwd.

Scherpe prijzen en snelle levering

Wiesbaden douchecabine aangeschaft. Scherpe prijs en gratis geleverd. Top.

Goede service en perfect werk afgeleverd!

Mooie douchecabine die al snel geplaatst kon worden. Top kwaliteit en netjes afgewerkt. Alles erna goed opgeruimd. Zeker aan te bevelen!

Meneer werkt heel nauwkeurig en heeft top geleverd!

Ik ben blij Met mijn douche cabine, afspraak maken ging vlot, en ze werken netjes. Alles mooi afgeleverd en bevestigd. Ik raad dit zeker aan ,ook niet duur

Alle agspraken zijn nagekomen.

Uitermate prettige communicatie. Vlotte en eerlijke deal. Kwalitatief goed product tegen lage prijs. Een aanrader !!! Goede nazorg.

Zeer tevreden over de douchecabine, montage en service

Prijs/kwaliteit fantastisch. Snelle levering en montage. Vriendelijk. Gewoon top!

Hele fijne ervaring. Na het werk alles keurig opgeruimd. De douchecabine is van een uitstekende kwaliteit ende bevestiging uitermate vakkundig. 👍

Top service!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Snelle levering.