Top service en erg klantvriendelijk!

Super fijne webshop

Super klantenservice!!

Super tevreden! Altijd super snel reactie via de mail en erg vriendelijke klantenservice! TOP!

Snelle Levering

Snelle levering en grote collectie

Snelle service! Ook retour super snel afgehandeld 👍

Erg prettige afhandeling

Goede service! Goede prijs!

Een hele leuke shopervaring met gedreven mensen! Een aanrader!

Had voor mijn dochter een trui van B.Nosy besteld waar helaas een gat in zat. Contact opgenomen met de klantenservice waarbij ik binnen een dag een reactie van ontving. Ik heb een gratis retourlabel mogen ontvangen en in overleg met hun het aankoopbedrag terug. Wat een top service!

Snelle levering en fijne communicatie!

Snelle levering en fijne communicatie!

Zeer slecht

Ik bestelde een jas kreeg een ander daarna een email dat ik gratis retour kon stelen uiteindelijk kreeg ik tog een email sorry je moet tog de 5 euro betalen

Beste Esmeralda, Jammer dat u niet eerlijk bent hierover. Wij hadden de juiste jas op de post gedaan maar u heeft de verkeerde jas besteld, dit geeft u ook aan per mail. Omdat wij dachten dat je de verkeerde jas hebt ontvangen, hebben wij een gratis retourlabel gestuurd. Dit doen we omdat het onze fout was, met het verwerken van de retour zien we dat we wel de juiste jas op de post hebben gedaan. Daarom hebben we de jas gecrediteerd min de €5,- verzendkosten.

Betalen om te retouren

Ik vind het belachelijk dat ik moet betalen om iets retouren. Het verzenden was namelijk wel gratis. Maar retouren dus niet....

Topwebwinkel!

Ik bestel hier geregeld en ben altijd zeer tevreden! Snelle levering en de service is top! Ik had laatst zelf een foutje gemaakt met een bestelling en hier wordt er oplossingsgericht gedacht, heel prettig!

Top kwaliteit en snelle levering

mijn ervaring was goed snelle en goede levering

Retour zending zelf moeten betalen is belachelijk en zeer klantonvriendelijk !!

Eerst dagenlang op het pakketje moeten wachten, vervolgens vallen de producten zo klein dat alles retour moet en dit mag je dan ook nog eens zelf betalen. Meld wanneer iets erg klein valt en vermeld duidelijker op de site dat een retour voor eigen rekening komt !! Wel zo transparant en eerlijk !!