Pluspunten

snel handeln top service

Hoi Dave, Bedankt voor je beoordeling! Een vette 10, daar zijn wij blij mee! Met vriendelijke groet, Thomas - Spill-Ox

Pluspunten

Denken mee en in oplossingen!

Batteryspray, Hartelijk dank voor jullie beoordeling! Tot snel. Met vriendelijke groet, Thomas - Spill-Ox

Pluspunten

Zeer correcte service, klaar en duidelijk.

Beste Rolf, Bedankt voor je beoordeling! Wij hopen je snel weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Thomas - Spill-Ox

Pluspunten

Prettig contact, goede prijs, afspraak is afspraak. flexibel in oplossingen.

Hoi Mark, Hartelijk dank voor je beoordeling. De foto's zien er erg goed uit! Hopelijk heb je er veel plezier van. Met vriendelijke groet, Thomas - Spill-Ox

Pluspunten

Snelle reactie Keuze huren en kopen goed voorgelicht

Hoi Henk, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat we je goed geholpen hebben! Met vriendelijke groet, Thomas - Spill Control Rental

Pluspunten

Snelle service. Vriendelijk en duidelijke communicatie.

Hi Peter, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Thomas - Spill Control Rental

Pluspunten

goede service

Hi Rob, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Thomas - Spill Control Rental

Pluspunten

Na bestelling snelle en vriendelijke terugkoppeling mbt levering, alles op tijd binnen.

Beste Dick, Bedankt voor je positieve beoordeling! Volgende keer staan we weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Thomas - Spill-Ox