No yet received and no shipping information

The product was advertised on the website as next day delivery. The order was placed almost one month ago. I have received nothing yet, not even a status report on the shipping process

Gescheurde Thermapen one direct onder garantie vervangen

Telefonisch contact gezocht omdat mijn thermapen one een scheur had in de behuizing. Werd gevraagd om een foto te sturen van het serienummer en schade. De thermapen werd direct onder garantie gratis vervangen. Top service

Slecht

Heb op 18-02-2024 vier koelkastthermometers besteld en betaald. Heb factuur ontvangen maar geen thermometers. Heb tweemaal een mail gestuurd,helaas geen antwoord. Heb een keer gebeld toen werd mij gezegd ze zijn net binnnen worden nu verstuurd. Helaas nog steeds niets ontvangen

slecht, geen contact wel betaald

De thermapen besteld omdat er bij staat dat na betaling het gelijk nog dezelfde dag verstuurd wordt. Na betaling wel een orderbevestiging gehad daar hield het ook gelijk mee op. Ik heb gebeld, voicemail ingesproken, gemaild gewoon geen contact te krijgen en je wordt ook gewoon niet teruggebeld of gemaild. Heel slecht!

Slecht product, slechte service

Een thermapen besteld via bol.com. Na een paar weken bleef de thermapen uitvallen bij gebruik. Het batterij klepje lijkt niet goed te sluiten. Contact opgenomen met bol, die verwijzen naar Thermapen Nederland als verkoper. Toen het contactformulier ingevuld op de website van thermapen, maar nooit een reactie ontvangen. Ondertussen werkt de pen helemaal niet meer en is hij uit de garantie. Dat is ook een manier om met je klanten om te gaan. Niet reageren op de garantievragen en wachten tot het product uit de garantie is. Ik ga opzoek naar een alternatief.

Beste Joerie, Onze excuses, wij hebben je een email gestuurd en gaan het oplossen. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland

Geen contact, wel betaald, geen product

Ik heb een dure set (sous vide) besteld, er wordt niet gereageerd op informatieverzoeken, terwijl al een week geleden is betaald, hoezo zelfde dag opgestuurd!!!! Tot op heden niets ontvangen, ruim 300 euro weg???? Inmiddels bericht ontvangen dat product niet leverbaar is en ten onrechte is vermeld op de webshop. Het geld is terug gestort en een excuus mailtje ontvangen met uitleg. Jammer dat het product vermeld was en bestelbaar en niet eerder gereageerd is op verzoek om informatie, maar uiteindelijk wel opgelost.

Beste Sandra, Wij hebben een email naar je gestuurd en hebben een fout gemaakt. Je bent je geld niet kwijt en wij hebben het terug laten storten. Onze excuses. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland

Geen reactie en geen bestelling

Vorige week besteld, totaal geen mail of bevestiging bestelling ontvangen. Toen een mail met vraag gestuurd, ook hier op geen reactie. Net als de andere reviews enorm slechte service vanaf het bedrijf!!!! Komt de Thermapen nog?? Waar is deze?

Beste Anne, Je bestelling heeft wat vertraging gehad maar is op 23 december om 15:03 bij jou bezorgt. Onze excuses voor de vertraging. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland

Zeer slechte communicatie

Op 16 november thermapen besteld en betaald, geen bevestiging ontvangen. Op 20 november gemaild hierover,geen reactie ontvangen. 24 november gebeld, artikelen zouden uiterlijk dinsdag (28 nov.) bij bedrijf geleverd en verwerkt worden. We zijn 5 dagen verder en ik heb nog geen bericht of bestelling geleverd gekregen. Wat een slechte service!!!

Beste Bjorn, Dank je voor je reactie. Er is met jouw bestelling helaas iets niet goed gegaan. Wij hebben je bestelling gecrediteerd. Onze excuses voor de slechte service. Vriendelijke groet, Thermapen Nederland

product uiteindelijk ontvangen, levertijden en communicatie zijn slecht

Na vorige review heb ik wel antwoord gekregen op mijn mails, waarin aangegeven werd dat de voorraad van het bestelde product op is, en dat de week er na op dinsdag een nieuwe levering zou arriveren. Pas op donderdag die week is mijn levering verzonden, en weer zonder communicatie over deze vertraging. Hoe dan ook: thermometer is ontvangen en werkt perfect, product zelf is helemaal naar wens.

Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling. Wij hadden een instelling verkeerd staan met de voorraad, onze excuses hiervoor. Aankomende week kunnen wij de bestelling uitleveren. Indien dit niet gewenst is kunnen wij de bestelling annuleren en de betaling terugstorten. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland

Nooit meer

Geen alkaline batterijen van Panasonic, maar batterijen van Duracell herlaadbare betaald en een slechte service. Nooit meer van deze firma. Score is 0 op10

In afwachting

10 dagen geleden besteld, levertermijn onbekend, geen reactie op mail. Update: Het product werd uiteindelijk geleverd en ik ben er zeer tevreden over. Jammer dat de communicatie zo stroef liep. Ik vind het echt niet erg om een maand te wachten, maar als je hierover geen duidelijkheid krijgt, lijkt het alsof je wordt opgelicht.

Beste Carmen, Dank je voor je reactie. Wij hebben je een mail gestuurd. Wij ondervinden vertraging van levering vanuit de fabriek. Wij hopen dit snel opgelost te hebben. Onze excuses hiervoor. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland UPDATE: Beste Carmen, Dank je wel voor je reactie. wij doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van de bestelling. Dit hebben wij niet goed gedaan bij jou. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het product. Heel veel plezier met de Thermapen. Groet, Thermapen Nederland

Niet ontvangen

Na enkele dagen wachten en te merken dat het pakket werd aangemeld bij PostNL maar niet ontvangen bij PostNL een bericht achtergelaten per bol.com. Fb verkregen enkele dagen nadien: "Dank voor je bericht. Er is iets fout gegaan bij de verzending. Wij gaan komende week de bestelling opnieuw versturen. Onze excuses voor het ongemak." Vier dagen later nog geen stap verder en merk ik via Kihoy dat dit niet de eerste keer is dat dit voorvalt. In afwachting van creditering of levering.

Geen contact te krijgen anders dan hier?

Het lijkt er haast op alsof er geen manier is om contact met Thermapen NL te krijgen. Hier iets schrijven is zowat mijn laatste hoop. 8 juni product retour gestuurd. Nooit bevestiging of geld terug ontvangen. 20 juni na meerdere keren bellen tijdens kantoortijden(met mededeling "wij zijn momenteel niet bereikbaar") contactformulier verstuurd. Tot op heden geen reactie. Weer paar keer geprobeerd te bellen(nog steeds niet bereikbaar) en toen stuitte ik op de klachtenlijst hier. Hopelijk kan ik hier geholpen worden maar jammer dat het zo moet. *edit* Uiteindelijk via hier contact gekregen en goed geholpen. Pakket is gevonden en geld is retour. Nog steeds jammer dat het op deze manier moest en er geen bereikbaarheid was via telefoon of contactformulier.

Beste Jean Claude, Wij willen je graag helpen en bieden een natuurlijk de regeling aan voor herroeppingsrecht. Hiervoor hebben wij een procedure. Wij gaan je helpen en zorgen dat je het aankoopbedrag terug krijgt van ons.

Item never delivered

Ordered on 14th June. Contacted for further information and updates on 21st June. No response. Wouldn’t recommend.

Beste Ulfat, Dank voor je bericht. Door een fout in het systeem was de order niet goed verwerkt. Onze excuses hiervoor. Je bestelling is verzonden en bij je bezorgt. Hi Ulfat, Due a fault in our system your order was not proccessed. We have send the order and you should have recieved it. Our apologies. Regards, Team Thermapen Netherlands

Toch nog positief

Eerst was van de bestelling 1 product verkeerd geleverd, en was er geen mogelijkheid tot communicatie. Nu toch eindelijk reactie en het juiste product geleverd gekregen. Daarbij hoeft het verkeerde geleverde product niet retour gestuurd te worden! Dus dat is positief. De thermapen zelf is een goed product, binnen no-time zie je de temperatuur. Veel beter en sneller dan mijn vorige vleesthermometer. Dus buiten de lange reactietijd van Thermapen zelf (hopelijk verbeteren ze zichzelf hierin) ben ik toch tevreden over de bestelling.

Beste Frans, Bedankt voor je review. Door onze fout had je een verkeerd product ontvangen. Wij hebben het juiste product opgestuurd en deze heb je ontvangen als het goed is. Onze excuses voor het ongemak. Het verkeerd geleverde product mag je ook houden. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland

Vrijdag besteld dinsdag in huis helemaal top!

Keurig geleverd met alle documentatie erbij, en goede communicatie over en weer, bedankt voor de mooie degelijke meter.

Thermapen one

In goede orde ontvangen. Super blij mee

Beste M. Sol, Dank voor je reactie. Als het goed is heb je het product ontvangen op 31-06-2023. Mocht dit niet zo zijn, dan horen wij dat graag en bieden wij een oplossing. Alvast bedankt. Team Thermapen Nederland

Matig

Dinsdag morgen bestelling geplaatst want voor 17:00 besteld zou volgende dag geleverd worden. Na 2 dagen geen track&trace, gern gehoor, geen antwoord op mails, geld is uiter Wel afgeschreven. Een harde les voor de €95 die de thermapen one kost. Edit: uiteindelijk antwoord gehad en het product ontvangen. Communicatie kan echt beter!

Beste Rob, Dank voor je bericht. Je hebt een mail van ons gehad en wij hebben je bestelling verstuurd. Onze excuses dat het iets minder snel is gegaan dan je had mogen verwachten. Alvast bedankt voor het aanpassen van je review. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland

Slecht

meerdere keren contact gezocht m.b.t een foutmelding die ik op de thermapen krijg, zowel per mail, telefonisch als via het webformulier, niet een keer reactie mogen ontvangen. Na het invullen van een recensie op Kiyoh is eindelijk contact met me opgenomen en is een nieuw exemplaar gestuurd.

Beste Paul, Onze excuses dat wij je verzoek wat laat hebben beantwoord. Als het goed is heb je het nieuwe onderdeel ontvangen. Veel plezier met het product. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland

Prima webwinkel

Schrijf zelden een review maar ben heel tevreden met Thermapen.nl. Had binnen een uur reactie op mijn vraag (via het emailadres, niet het webformulier). Thermapen, Signals en Billows tijdens Pasen besteld, de dag erna verzonden en weer een dag later in huis. Dus gewoon binnen ca. 1 werkdag geleverd. Signals en Thermapen inmiddels ook al uitgebreid getest, helemaal super.

14/02 besteld—> 07/03 nog steeds niets ontvangen…

14/02 bestelling geplaatst 07/03 nog steeds niets ontvangen Op mails wordt niet gereageerd.

Beste Jef, Dank voor je bericht. Uiteindelijk is het toch goed gekomen en heb je de bestelling ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland

Bestelling zonder reactie

Thermapen besteld, zou dag zelf verstuurd worden. Na een week wachten nog niets. Telefonisch niet bereikbaar. Mails gestuurd: worden niet beantwoord. Wat kan ik nog meer doen?

Beste Paul, Dank je voor je bericht. Helaas zat er iets fout in ons systeem waardoor je bestelling niet goed verwerkt is. Je bestelling is nu verzonden. Onze excuses voor het ongemak. Team Thermapen Nederland

must have

de snelheid van de Thermapen is verbluffend. onmisbaar -net als een goed stuk vlees op de grill

Product uitstekend, verzendsnelheid en communicatie minder

Zeer tevreden met mijn Thermepen ONE, maar vanwege mijn ervaring met de webshop Thermapen.nl toch geen 5 sterren maar 3,5. “Voor 17:00 besteld, vandaag verzonden”: ik bestelde op een vrijdag rond 15 uur. Vervolgens ontving ik niet, zoals gebruikelijk, een e-mail met bestelbevestiging. Ik had wel betaald via iDeal aan SALT4 B.V., een naam die niet lijkt op Thermapen.nl, waardoor ik nog heb gecheckt of ik niet te maken had met een frauduleuze website (gelukkig niet). Ik had me verheugd om mijn Thermapen op zaterdag te ontvangen en direct te kunnen gebruiken, maar in plaats daarvan heb ik het hele weekend regelmatig mijn mailbox gecheckt of ik al een mail van Thermapen.nl had gekregen en getwijfeld of het wel goed zou komen met mijn bestelling. Pas zondagavond ontving ik een e-mail met factuur. Daarop stond overigens vetgedrukt "Totaal te voldoen” en niet, zoals gebruikelijk, dat betaling reeds was voldaan (dat stond in hele kleine letters ergens onderaan). Daarover heb ik nog een e-mail gestuurd, maar nooit een reactie op ontvangen. Op maandag is mijn Thermapen verzonden en op dinsdag heb ik deze ontvangen (brievenbuspakketje). Dat is helaas 3 dagen later dan ik had verwacht. Ik had de Thermapen elders goedkoper gezien, maar daar stond niet dat deze dezelfde dag zouworden verzonden. De enige reden om bij Thermapen.nl te bestellen, was dat de ik mijn bestelling de volgende dag in huis zou hebben. Achteraf dus een verkeerde keuze. Toch zou ik Thermapen.nl aanbevelen. Het product is uitstekend en het is (veronderstel ik) een kleine ondernemer die het natuurlijk ook wel eens druk kan hebben, waardoor het een enkele keer niet lukt om een bestelling op tijd te verzenden. Wat ik hem/haar wel zou aanbevelen, is om een automatische bestelbevestiging te laten verzenden.

Ruk!

Ik heb een bestelling gedaan... echter heb ik deze nooit ontvangen. Geprobeerd te bellen maar het nummer bestaat niet... gemaild.. geen reactie. En nu wel een mail of ik hun service en product wil beoordelen ? Ik voel mij opgelicht.

Beste Irma, Dank voor de reactie. Wij hebben de bestelling geannuleerd en de betaling gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak. Team Thermapen Nederland