
Op 21-07-2025 een bestelling geplaatst, op 05-08-2025 nog eens achteraan gemailed omdat ik nog niets heb ontvangen. Mail wordt niet op gereageerd. Edit: na plaatsen review is mijn bestelling alsnog direct verzonden
Beste Tom, Dank je voor je review. Onze excuses dat je bestelling nog niet was verstuurd. Inmiddels hebben we het opgelost en je bestelling verstuurd. Veel plezier met de bestelling. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Originele beoordeling
Op 21-07-2025 een bestelling geplaatst, op 05-08-2025 nog eens achteraan gemailed omdat ik nog niets heb ontvangen. Mail wordt niet op gereageerd.
Beste Tom, Dank je voor je review. Onze excuses dat je bestelling nog niet was verstuurd. Inmiddels hebben we het opgelost en je bestelling verstuurd. Veel plezier met de bestelling. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Al jaren gebruik ik een thermapen one. Hier ging en batterijkapje van stuk. Avonds gemailt en direct bericht terug. Onderdeel wordt opgestuurd, niks meer dan geweldige service.
Na drie mails en één keer bellen met een extern bedrijf die de telefoon opneemt voor dit bedrijf eindelijk antwoord op mijn originele mail van 5 weken geleden. Thermapen werkt naar behoren maar de behuizing is gescheurd. Vanaf het begin. Werd alleen maar erger. Alles wat ik wil is een nieuwe behuizing omdat het goed werkt. Na 5 weken krijg ik 20 procent korting op een nieuwe. (Zucht, ik wil geen nieuwe) Dus duurzaamheid ook ver te zoeken. Net als hun inbox van de mail. De volgende is géén Thermapen.
Beste Mark, Dank voor je review, we zagen dat de berichten elkaar net gekruist hadden. Onze excuses dat je niet eerder een reactie hebt gehad van ons. Wij hebben daarin tekort geschoten. Gelukkig zijn we nu in contact met elkaar. Economisch gezien is het niet interessant om je Thermapen waar helaas geen garantie meer op zit te laten repareren, daarom bieden wij graag een andere oplossing aan. Op de Thermapen ONE zit 5 jaar garantie. Wij hopen dat we je alsnog kunnen helpen. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Zelfde ervaring als Peter Camps. Thermapen gekocht nog geen jaar terug, nu problemen met meten, elke keer als ik pen in vlees steek valt de temperatuurmeting uit, gemeld bij klachten en retour op 12-07 geen reactie na vier dagen, dus gisteren gebeld, mevrouw in kwestie was wel aardig maar kon blijkbaar niet de juiste mensen aan de telefoon krijgen (je hebt er dus eigenlijk niet veel aan, je probleem blijft je eigen probleem), ze moest er een melding van maken. Je verwacht dan toch wel dat als je een keer nabelt je niet nog langer moet wachten maar ik heb ook nog niets gehoord. Thermapen Nederland: Ik weet niet of jullie het beseffen maar als bbqfanaat en de zomer die we nu hebben, wil ik wat kunnen bbq'en en dus ook mijn thermometer kunnen gebruiken, elke dag dat ik moet wachten is er 1 teveel. Hoe moeilijk is het om ff 5 minuten te bellen en iets te laten weten, ik heb geen uren nodig he, regel het gewoon!
Beste Koen, Dank je voor je review, onze excuses dat je geen reactie hebt gehad van ons. Wij hebben je vandaag een bericht gestuurd dat we het gaan oplossen en zorgen dat je onze producten weer optimaal kunt gebruiken tijdens het mooie weer. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Had een koelkast thermometer besteld, die arriveerde snel maar was kapot. Via de site meteen een klacht/garantie formulier ingevuld, factuur mee geüpload. Na 2 dagen niets gehoord te hebben maar eens gebeld, gegevens werden genoteerd, men zou meteen actie ondernemen. Nadat ik 11 dagen niets had gehoord!!! maar weer eens gebeld, weer alles genoteerd, attentie erbij gezet. Zou meteen opgepakt worden. Zijn nu weer 2 dagen verder…..je kunt t wel raden. Geen enkele reactie vanuit thermapen. Helaas was het blijkbaar nodig om een slechte review te schrijven om een reactie te krijgen. Thermapen heeft uiteindelijk kosteloos (redelijk logisch) de thermometer vervangen.
Beste Peter, Dank voor je reactie. Onze excuses dat je nog niet goed geholpen bent door ons. Wij hebben intussen een email gestuurd en zorgen dat je kosteloos een nieuw product ontvangt van ons. Ik hoop dat daarmee onze service wat minder waardeloos is. Je ontvangt vandaag een verzendbevestiging. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Originele beoordeling
Had een koelkast thermometer besteld, die arriveerde snel maar was kapot. Via de site meteen een klacht/garantie formulier ingevuld, factuur mee geüpload. Na 2 dagen niets gehoord te hebben maar eens gebeld, gegevens werden genoteerd, men zou meteen actie ondernemen. Nadat ik 11 dagen niets had gehoord!!! maar weer eens gebeld, weer alles genoteerd, attentie erbij gezet. Zou meteen opgepakt worden. Zijn nu weer 2 dagen verder…..je kunt t wel raden. Geen enkele reactie vanuit thermapen. WAARDELOZE SERVICE!!!
Beste Peter, Dank voor je reactie. Onze excuses dat je nog niet goed geholpen bent door ons. Wij hebben intussen een email gestuurd en zorgen dat je kosteloos een nieuw product ontvangt van ons. Ik hoop dat daarmee onze service wat minder waardeloos is. Je ontvangt vandaag een verzendbevestiging. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Doet precies waarvoor het bestemd is.
Bedankt voor je positieve review. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Ik ga niet het hele verhaal niet nog een keer vertellen. Kort is dit: Ik bestelde iets dat - bleek later - verkeerd op de website stond. Daar begon de ellende. Er is ook een klacht over. Maar na tig telefoontjes kom ik (eindelijk) in contact met iemand. En vertelde "website aangepast: Voor zo ver deze bestelling. Er is nog een tweede bestelling onderweg, en daar maken jullie hetzelfde zooitje van. Wat een puinhoop daar zeg.
Beste Jos, Dank je voor je reactie. Onze excuses voor de slechte ervaring. Het product wat besteld is bij ons, wordt speciaal voor u klaar gemaakt in de fabriek in Engeland. Helaas hebben wij niet altijd invloed op de snelheid wanneer dit beschikbaar is. Om u tegemoet te komen hebben wij een bestelling volledig gecrediteerd en toch het product opgestuurd. Daarmee hopen we toch de vervelende ervaring een beetje goed te maken. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Ik had probe wipe doekjes besteld, product voldoet, maar ik had 2 grote verpakkingen en 2 kleine besteld. De kleine kan ik goed in m’n Weber Go Anywhere meenemen. Toen ik de bestelling ontving, zaten er 3 grote verpakkingen in en op de pakbon was geschreven dat de kleine op waren. Aan de ene kant hebben ze wel proberen mee te denken, maar ik heb zelf 15 jaar in de (online) verkoop gewerkt; je beslist zoiets niet zelf, je neemt even contact op met de klant. Dan had ik aan kunnen geven dat ik niets aan 3 grote verpakkingen heb en nu heb ik nog geen doekjes die in m’n draagbare BBQ gestopt kunnen worden. Daar gaan namelijk ook m’n tangen, briketten en Thermapen etc in. Nu past het niet meer. Ik had dan liever de kleine verpakkingen laten crediteren.
Beste Rob, Dank je voor je review. Helaas was de kleine verpakking niet beschikbaar en dachten we dat we je een plezier zouden doen om nog een grote verpakking te sturen. Deze aanname hadden wij niet moeten doen, onze excuses. Wanneer de kleine verpakking weer beschikbaar is zullen we 2 stuks opsturen, hopelijk kunnen we het daarmee een beetje goed maken. Team Thermapen Nederland
Ik had een Thermapen One gekocht bij Kookgek Filip. Deze ging naar 6 maanden stuk. Heb meerdere malen contact opgenomen met deze leverancier echter deze reageerde niet en belde ook niet terug. Toen heb ik contact opgenomen met Thermapen Nederland. Ondanks dat Kookgek Filip geen officiële dealer is van hun heb ik toch een nieuwe Thermapen gekregen. Hartelijk bedankt hiervoor.
Beste Alfons, Dank je voor je positieve review. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Verzonden vanaf Outlook voor Android Van: Kiki <[email protected]> Verstuurd: donderdag, november 14, 2024 5:48:31 a.m. Aan: Thermapen Nederland | SALT4 B.V. <[email protected]> Onderwerp: Re: Factuurnummer 24700911 Dank voor uw bericht, ja graag, stort het geld maar terug op mijn rekening. Raad u aan op uw webshop te vermelden "niet voorradig". Mvg G. Douwes Verzonden vanaf Outlook voor Android From: Thermapen Nederland | SALT4 B.V. <[email protected]> Sent: Wednesday, November 13, 2024 8:13:40 PM To: Kiki <[email protected]> Subject: Re: Factuurnummer 24700911 Beste Kiki, Dank je wel dat je hebt gebeld. Het product is helaas nog niet op voorraad. Wij kunnen de bestelling crediteren en het geld terug storten. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Anne Thermapen Nederland SALT4 B.V. +31 (0)36 200 2182
Beste Kiki, Onze excuses dat de terugstoring niet goed is verwerkt. Inmiddels hebben wij de bestelling geannuleerd en de betaling terug gestort. Nogmaals onze excuses dat dit niet goed is gegaan. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Zondag 27-10 thermapen one besteld via deze webshop. Week later bericht ontvangen dat product niet leverbaar was. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en daarna mijn geld netjes terug ontvangen.
Beste Philippe, Dank je voor je bericht. We hebben je een email gestuurd. We hebben een oplossing voor je. Onze excuses voor het ongemak. We hebben je aankoopbedrag terug gestort zoals gevraagd. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Originele beoordeling
Zondag 27-10 thermapen one besteld via deze webshop. Voor 17.00u besteld vandaag nog verzonden staat er op de website. Tot op heden niets ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd en als je belt worden je gegevens genoteerd en wordt je teruggebeld. Ik zit nog steeds te wachten op een telefoontje. Bestel hier niets!
Beste Philippe, Dank je voor je bericht. We hebben je een email gestuurd. We hebben een oplossing voor je. Onze excuses voor het ongemak. We hebben je aankoopbedrag terug gestort zoals gevraagd. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Op 22 september bestelde (en betaalde) ik een Thermoworks controller met toebehoren via de website ter waarde van € 420. De website belooft dat de order dezelfde dag wordt verzonden, maar op 27/9 had ik nog niets vernomen. Sindsdien heb ik een bericht achtergelaten via het contactformulier, met Thermapen gebeld, gemaild en nogmaals gebeld. Mails worden niet beantwoord en het enige dat de aardige dame aan de telefoon mag doen is mijn gegevens noteren en beloven dat ze contact met me zullen opnemen. Wat een manier om met je klanten om te gaan. Een absolute afrader dit bedrijf!
Beste Jochem, Dank je voor je bericht. We hebben je bestelling gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat we het zo goed hebben opgelost voor je. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Maandag 30 oktober heb ik Thermapen gebeld daar ik een vraag had over een product een vriendelijke dame vroeg me om welk product het ging en gaf mijn telefoonnummer maar ik moest ook mijn woonadres en e-mail doorgeven dat gedaan zij zij dat ik zo snel mogelijk terug gebeld zou worden Maar de hele dag gewacht maar niet terug gebeld Dinsdag 1 September weer gebeld de zelfde vriendelijke dame weer en moest ik weer de vraag over welk product het ging en moest weer alles naam /adres/e-mail opnieuw doorgeven en weer de hele dag gewacht en weer niet terug gebeld Nu toch maar de producten besteld die ik nodig had en dan maar hopen dat het snel worden verzonden ? Dit is niet hoe een klantenservice zou moeten werken Peter H. de Koster Delft
Beste Peter, Dank je voor je bericht. Onze excuses dat je niet bent terug gebeld. We hebben je bestelling ontvangen en verstuurd en hopen dat je blij bent met het product. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
Mijn sensor van onze DOT was stuk, ik stuurde hierover een mail en zonder gedoe stuurde ze een nieuwe toe. Wat een TOP service.
De thermapen One is een heel fijn apparaat. Hij is supersnel, zeer nauwkeurig, handig in gebruik en het voelt zeer degelijk aan. Ik heb even de tijd genomen om hem goed te testen maar de conclusie is super goed, heel tevreden. Ik kan hem iedereen die serieus met bbq en in de keuken bezig is aan raden!
Een jaar geleden een thermopen aangeschaft op een BBQ festival in Roosendaal. Helaas na 10 maanden was de thermopen gescheurd en had ik gevraagd of dit gevolgen heeft. Zeer snel reageerde thermopen dat ze dit graag wilde oplossen en stuurde ze een nieuwe thermopen op. Echt een top service, zeer tevreden!! Thermopen is een aanrader!!! Gr: Osse BBQ Bastard
Mijn Thermapen is helaas kapot gegaan. Maar na kort contact met de klantenservice is eea perfect opgelost. Thermapen zelf is ook perfect. Binnen 1 seconde de juiste temperatuur. Aanrader.
Probleem met Thermapen heel snel en zonder gedoe opgelost. Verder al jaren een tevreden bezitter.
Ordered Thermapen Classic and get it in just 2 days in my post box.
De Thermapen is een fijn product. Werkt top! Goede en snelle service en heldere communicatie.
Goede service en de snelste Thermometer die ik heb gehad tot nu toe. Een onmisbare tool wanneer je kookt in de keuken of aan het grillen bent op de BBQ.
Jaren geleden mijn eerste Thermapen gekocht. Nu jaren later meerdere modellen in huis. Meeste worden zelfs dagelijks gebruikt in de keuken en bij de barbecue natuurlijk. Favorieten zijn: Thermapen ONE BlueDot Kan deze producten echt aanraden, service is ook top trouwens!
Ik kan niet meer zonder een Thermapen. Elke keer als het vlees op de bbq gaat, komt mijn Thermapen er aan te pas. Zelfs in de keuken als ik aan het koken ben, wil ik niet meer zonder. Ik zeg maar zo….. Meten is weten!
Op 2 mei een vaatwasthermometer online besteld en betaald. Op 14 mei 2x gebeld met thermapen en de toezegging gekregen dat er de zelfde dag een reactie zou komen. Helaas niks gehoord. Een artikel bestellen en betalen en dan 12 dagen later niis ontvangen zonder enige toekichting vind ik waardeloos
Beste Frank, Dank voor je beoordeling. Wij hebben inmiddels contact gehad en je bestelling is verzonden. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Team Thermapen Nederland
The product was advertised on the website as next day delivery. The order was placed almost one month ago. I have received nothing yet, not even a status report on the shipping process
Hi Keith, Thank you for the review. You have recieved your product with a delay of delivery. Our apologies for this. Hope you are happy with the product. Regards, Team Thermapen Nederland
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.