Perfect produkt

Perfecte service en produkt, Top!

Geweldige snelle meter en erg blij mee. Meerwaarde voor mijn werk.

Geweldig snelle en betrouwbare meter. Echt top product.

fantastische thermometers

Ik heb de Chefsalarm en de Thermapen one besteld. Beide waren super snel geleverd. De kwaliteit is heel goed, dat merkte ik meteen. het snelle aflezen en de precisie van de Thermapen samen met de alarm functies van de Chefsalarm zijn voor mijn bedrijf onmisbaar geworden.

Mooie thermopen met hoes besteld en super snel in huis.

You forgot to send me one of the things, leading to extra charges

I ordered two thermapens and two BlueDots. In the shipment there was only one of the BlueDots. When it was re-shipped, I was abroad, so I had to pay 23 EUR in import customs to receive the item. This increased the cost of my product by over 20%.

• Would you recommend us? No

Zeer positief

Meerdere keren contact gehad telkens positief. Goede oplossingen en snelle reactie/levering

Top product

Doet wat ze zeggen wat ie moet doen.

Prima degelijk en snel

Hij is super snel en accuraat

Correcte snelle levering

De One werkt fantastisch. Prikken en lezen. Fijne van de snelheid is ook dat het verloop van de temperatuur in een groot stuk vlees ook goed ‘ af te lezen’ is. Er is slechts 1 minpunt te melden. Het ontwerp is op rechtshandig gebruik afgestemd. Als linkshandige is het even puzzelen omdat de pen niet meer dan 180 graden te draaien is.

Er is geen betere.

Supersnel en degelijk.

Bijna vlekkeloos

Bestellen ging vlot: personeel kijkt in elk geval dingen na en zoekt contact als er dingen niet duidelijk zijn. In mijn geval ging het over het leverings adres, dat vreemd genoeg wel goed op de juist tevoren (automatisch) verstuurde factuur stond. Toen dat eenmaal opgehelderd was, was het verdere verloop gewoon goed.

Snelste en meest nauwkeurige thermometer

Ik ben zelf in het bezit van een Thermapen en Thermoworks Signals. De Thermapen gebruik ik bijna dagelijks bij het koken en heeft me nog nooit in de steek gelaten. Het is een super handig hulpmiddel in de keuken maar ook bij het BBQ'en. Hij meet snel en nauwkeurig. De signals is dan weer ideaal voor de lange BBQ sessies.

Duidelijk bestelproces en snelle reactie bij vragen. Zeer content en kan zeker aanbevelen om hier te bestellen

Degelijk apparaat

Prima thermometer, mag ook wel voor die prijs. Alleen de verlichting van het display lijkt enigszins wisselend aan te gaan. Dus soms in het donker niet, en soms als het licht is wel. Maar dat is een klein puntje. Zeker de beste thermometer die ik tot dusver heb gehad

Goeie service, zeer prettig contact!

Goeie kwalitatieve producten. Goede service!

Snelheid is alles

Ik werk vaak met thermometers beroeps matig in de voedselindustrie, maar zo snel als deze is heb ik ze nog niet mee gemaakt! En hij is verschrikkelijk accuraat. En een voor mij bijkomend voordeel was dat tussen het bestellen en het ontvangen zat bij mij slecht 45 minuten. Dus ook dat is snel! Ik wist ook niet dat we in het zelfde dorp wonen.

Snel en handig

Prima apparaat. Hij lijkt sneller de temperatuur te meten dan 3 seconden. Meting zit heel snel in de buurt. Verder verlichting enz. Allemaal heel handig.

Prima zaak, snelle levering

Deze thermometers zijn super; snel en nauwkeurig. Aanrader voor elke bbq liefhebber

Foutje gemaakt, maar professioneel opgelost

Ik raad Thermapen.nl aan. Door een fout was ik in eerste instantie niet tevreden, maar dit is professioneel opgelost. Goede service!

eenvoudige te bedienen en duidelijke thermometer.

een eenvoudig te bedienen kernthermometer met een goed leesbaar display.

Perfect stukje BBQ gereedschap

Kern temperatuur meten is met deze thermometer een fluitje van 3 seconden.

Goede keuze gemaakt!

Heel vlotte levering en ik ben blij met dit item! Sublieme kwaliteit en zijn prijs zeker waard!

Prima product trage bezorging

Producten voldoen aan de verwachting maar helaas liet de bezorging nogal op zich wachten ook na herhaaldelijk mailen.

Alles is goed

De dag na bestelling was de Thermapen al geleverd, super! ik was die dag juist bezig met een low-and-slow sessie op de UDS om pulled pork te maken, dus dat kwam heel mooi uit. Artikelen zijn niet goedkoop bij ze, maar je krijgt wel kwaliteit.

Snelle levering, top product

MK4 gekocht. Goede website, snelle levering. Geen goedkoop product, maar doet wat het belooft. Snelle en accurate meting, erg blij mee! Order# 201922794