Snelle service en mooi product

De webshop mag esthetisch gezien / qua user interface wat moderner en soepeler naar mijn smaak, maar de producten zijn top en ik heb een hele snelle service ervaren. Nog geen ervaring met vragen / problemen en klantenservice en ik hoop dat ook niet te hoeven ;)

Het bedrijf heeft snel een probe geleverd. En na een slechte review hebben ze gereageerd op mijn klacht die ik enkele weken geleden in had gediend en afgehandeld.

De nieuwe thermapen pro bevalt uitstekend

Snel geholpen met vragen over eventuele garantie op een oude thermapen die wij hadden. Snel een keuze kunnen maken en ook snel in huis.

Top product

De thermoworks smoke besteld bij Thermmapen na vele goede reviews te hebben gelezen. Deze nu een paar keer gebruikt en het is idd een top product. Zeer tevreden hierover. Ordernummer: 201922440

Prima service!

Via de website van Thermapen een digitale oventhermometer (ordernr.: 20202624) besteld. De levering liet even op zich wachten, dus maar geïnformeerd. Diezelfde avond laat nog een e-mail ontvangen met excuses. De bestelling was helaas blijven liggen maar zou z.s.m. verzonden worden. Inderdaad, de eerst mogelijke gelegenheid werd de thermometer door PostNL bezorgd. Keurig opgelost!

Duidelijke website met snelle service en verzending

Geen klachten, alle informatie was duidelijk en product is enorm snel geleverd en voldoet perfect aan de omschrijving.

Snelle en nette levering. Perfecte thermometer

De bestelling is volgens verwachting verwerkt en geleverd. De thermometer voldoet volledig aan de verwachtingen. Snelle en accurate meting.

Top product, slechte service.

Product 10/10 Service 0/10. Was pas na 6 werkdagen verstuurd, op de site staat vermeld dezelfde dag. Begrijpelijk dat er door covid19 achterstand is maar dit staat niet vermeld en er werd niet gereageerd via telefoon, whatsapp of FB.

Beste Joost, We hebben via email contact gehad en ik heb een bericht gestuurd op Facebook. Nogmaals onze excuses voor de slechte communicatie. Ik hoop dat wij het enigszins goed gemaakt hebben met onze korting. Vriendelijke groet, Anne

slecht

hallo. mijn ervaring met het apparaat i\vind ik slecht, waarom omdat hij geen goede meting aangeeft als ik hem op mijn voorhoofd richt geeft hij een veel te lage temperatuur aan zeker 2 tot 3 graden lager dan een oor thermometer.

Beste J Tegelaar, Onze Thermometers zijn bedoelt voor voedsel verwerking en worden bijvoorbeeld gebruikt om te meten hoe warm een bakplaat. Wij verkopen geen medische thermometers. Mocht u de bestelling gedaan hebben om te gebruiken op het lichaam dan verzoek ik u het bestelde product retour te sturen en dan crediteren wij de bestelling. Onze excuus voor het ongemak. Vriendelijke groet, Anne Siepel

Goede snelle levering

---

Overzichtelijke site, prima productkeuze en goede prijzen.

Overzichtelijke site, prima productkeuze en een goed prijs. Voorraad is goed en levertijd ook.

Kan weer goed vooruit!

Thermapen pro heerlijk snel en ligt fijn in de hand en afleesbaar in iedere positie. Ook de thermoworks smoke bbq set heel compleet en tot nu toe valt het gemak van instellen en de bereikbaarheid op als zeer positief! Beiden ook snel en tegelijk geleverd! Ordernummer 201922294

Geen klachten en snelle levering.

Tot dusver prima

Snelle levering, tot nu toe 1 keer naar wens gebruikt.

Product goed levering minder

De pen is super, de levering heeft langer geduurd dan aangegeven. Wel krijg je al uitnodigingen voor een review terwijl je nog niets in huis hebt, schuif dat eens wat verder naar achteren zodat je ook ervaring kunt delen.

Zeer efficiënt en gebruiksvriendelijk! Topproduct

Ik gebruik de thermale tijdens het grillen van zowel vlees, vis, groenten als fruit.

Beste Gunter, Bedankt voor je review, goed om te horen dat je de Thermapen veelzijdig inzet, daar is de Thermapen ideaal voor! Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent! Jij bent de laatste die mee doet in onze review actie. Voor komend jaar zijn wij een andere actie aan het bedenken.

Altijd de juiste temperatuur

Top thermometer

Beste Willem, Bedankt voor je review, goed om te dat je de blij bent met de aankoop. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Online shopping zoals het hoort!

Zaterdag een bestelling geplaatst, op maandag netjes geïnformeerd met een track & trace code en de volgende dag had ik een uitstekend verpakte thermometer in huis.

Beste Daniël, Bedankt voor je review, goed om te horen dat je het bestellen als prettig hebt ervaren. Veel plezier met de bestelling! Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Besteld en keurig op tijd afgeleverd

Beste Nel, Dank je voor de review. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Snelle levering en topproduct!

De pen was snel geleverd, daarna direct betaald via afterpay. De pen laat zich super makkelijk bedienen en werkt erg snel. Een echte aanrader voor kookliefhebbers. Ordernummer van mijn pen: 201922182

Beste Rick, Dank je voor de review. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Uitstekend!

Ben buitengewoon tevreden met de pen, met name de snelheid van de meting en het alarm als de ingestelde temperatuur is bereikt. Het Wifi bereik is klein, van binnenshuis naar buitenshuis, schat ik hoogstens 3 m. Ben benieuwd hoe lang de batterijen het uithouden, voorheen gebruikte ik een meter van Rösle, maar die vrat batterijen.

Beste Willem, Dank je voor de review. Goed om te horen dat je blij bent met de BlueDOT. Producten met een Bluetooth verbinding hebben inderdaad de eigenschap dat het bereik wat kleiner is. De BlueDOT heeft wel de beste verbinding ten opzichte van ander Bluetooth thermometers. Wil je overal ter wereld verbinding met de Thermometer, kijk dan eens naar de Thermoworks Signals. Veel plezier met de bestelling. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Website zeer duidelijk aflevering volgende dag zoals aangegeven ondanks kerstdrukte

Beste Ron, Bedankt voor je review! Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Top service!

Twee thermapennen online besteld, waarvan er 1 bij aflevering defect bleek. Na een kort telefonisch contact is is er meteen een nieuwe opgestuurd inclusief retour formulier voor het defecte exemplaar. Ook tijdens de kerstvakantie super service👍

Beste Dennis, Dank je voor de review. We hebben je graag geholpen. Goed om te horen dat je blij bent met onze service! Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Een klant en geen nummer, zoals vaak

Afgelopen week een Signals aangeschaft. De dag daarop was deze al bezorgd, dat was super snel. Ik ermee aan de slag, en de app geinstalleerd. Terwijl ik deze wilde updaten, ging er iets niet helemaal goed. De app opnieuw geinstalleerd, maar de Signals kon ik helaas niet meer toevoegen. Balen dus. Gisteren contact opgenomen met Thermapen, en het verhaal uitgelegd. Hun reactie op mijn verhaal was werkelijk niet te geloven. Ik stuur je meteen een nieuwe op met een retourticket, zodat je de eerder geleverde kosteloos kan retourneren. Kijk maar wanneer je hem terug stuurt. Zorg eerst maar dat je deze werkend hebt. Vandaag de nieuwe geleverd, en deze werkt uitstekend!! De oude is alweer retour. Hier is een klant nog echt een klant, en geen nummer. Ik was al eerder in bezit van een thermapen. Hier ben ik ook super tevreden mee. Mensen van Thermapen: Toppie voor de geleverde service, hier kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen. Mocht ik nog wat nodig hebben, dan kom ik zeker hier terug. Echt een aanrader.

Beste Gerard, Dank je voor de review. Goed om te horen dat je goed bent geholpen! Heel veel plezier met de bestelling. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!