Slecht

voor de eerste keer hier besteld, eerst krijg ik geen bestel/betaal bevestiging daar heb ik achteraan gemaild. Dagen later krijg ik een track en trace code en het bezorg moment te zien. De bestelling komt niet. Nog een extra dag gewacht, weer gemaild, geen antwoord. 2 dagen later weer gemaild, krijg ik te horen dat er een product niet voorradig is en er wat fout is gegaan. Inmiddels nog steeds niks ontvangen.

Ik heb besteld, betaald, maar de levering is er 1,5 week later nog niet

Ik heb na de order wel een rekening gehad, en een mail met een track & Trace code. Die code zat er niet in, maar na 5 dagen heb ik gebeld, en kreeg als antwoord dat alle zendingen van die dag zoek waren, en dat het zeker geleverd zou gaan worden. Ik ben benieuwd, waarom krijg ij dan geen nieuwe info of een mail dat de zendingen bij Post NL verloren zijn gegaan. Het lijkt erop dat er geen voorraad was, maar dat de klant aan het lijntje gehouden gaat worden. Ik wacht nog een paar dagen af, maar kan ondertussen niet BBQén.

Correcte levering en prima product

(Ordernummer 20203010) Niets aan te merken op de afhandeling van mijn bestelling, een rode thermapen mk4. Het product is werkelijk degelijk en innovatief uitgevoerd en zal mij naar verwachting nog jaren plezier geven.

Geweldig handig en klein ding

Vlees lekker mals en toch gaar , nu dmv een snelle check toch een veilig gevoel zeker aan de BBQ.

Prima service en duidelijke communicatie over de levering.

Uitstekend!

Zeer snelle levering en telefonisch optimaal bereikbaar. Door mijn beperkte technische kennis had ik wat (domme) vragen en ik werd uitstekend geholpen.

Super apparaat

De thermapen werkt geweldig. Alleen jammer dat de beloofde voor 18:00 besteld niet nagekomen is. Had om 17:45 besteld en kreeg pas de volgende dag bevestiging van verzending. Had hem namelijk nodig de volgende dag, maar voor alsnog snelle levering en super apparaat.

Snelle en correcte levering van een top product

Goed dat in deze door Corona beïnvloede tijden en leveranciers zijn die keurig binnen de op de webshop getoonde levertijden kunnen leveren. De thermapen is het product dat iedere bbq liefhebber zou moeten gebruiken. Zeer snelle weergave van de temperatuur is een geweldige eigenschap!

uitstekend

geweldig product, meet geweldig en is heel makkelijk in gebruik. Overzichtelijke website; product snel gevonden en besteld. Levering was snel.

Perfect voor de juiste kern temperatuur

Het lukt nu om kip van buiten mooi bruin te krijgen en van binnen gaar

Te duur

De pen is stevig, maar de beloofde snelheid van 3-5 sec wordt niet waargemaakt. Daarom naar mijn mening te duur voor wat je krijgt. Retourproces is niet makkelijk gemaakt.

Top product van proffesionele horeca kwaliteit

Ik was op zoek naar een degelijk en betrouwbare thermometer voor mijn Weber master touch. ik wilde geen producten met een batterij in mijn eten en ook geen blue tooth functies. gewoon betrouwbaar, robuust en nauwkeurig! na enig speurwerk kwam ik bij thermapen terecht en ondekte de smoke en was direct verkocht en gelijk besteld! na binnenkomst direct uitgepakt en getest, wat een waanzinnige goed product en van industriele kwaliteit alles voelt zeer degelijk aan en is enorm eenvoudig te bedienen. een top product voor een goede prijs! en wat erg leuk is dat de receiver met magneten (aan de achterkant) perfect past op de Igrill houder van de Weber master touch. order 20700376

Snelle levering en uitstekend product.

De bestelling was inderdaad flitsend uitgevoerd en de ervaring met de Thermapen is inderdaad geweldig!

Zeer degelijk product en werkt uitstekend!

De SuperFast Thermapen Professional Mk4 voelt zeer degelijk aan en werkt prima. Ook de scherpe punt is erg handig. Wel aardig aan de prijs..

Super thermometer

Echt een perfecte thermometer om zeer snel de temperatuur te meten

Goede, snelle thermometer

Heel snel de goede temperatuur, met duidelijke weergave.

Super snelle service

Snelle service en mooi product

De webshop mag esthetisch gezien / qua user interface wat moderner en soepeler naar mijn smaak, maar de producten zijn top en ik heb een hele snelle service ervaren. Nog geen ervaring met vragen / problemen en klantenservice en ik hoop dat ook niet te hoeven ;)

Het bedrijf heeft snel een probe geleverd. En na een slechte review hebben ze gereageerd op mijn klacht die ik enkele weken geleden in had gediend en afgehandeld.

De nieuwe thermapen pro bevalt uitstekend

Snel geholpen met vragen over eventuele garantie op een oude thermapen die wij hadden. Snel een keuze kunnen maken en ook snel in huis.

Top product

De thermoworks smoke besteld bij Thermmapen na vele goede reviews te hebben gelezen. Deze nu een paar keer gebruikt en het is idd een top product. Zeer tevreden hierover. Ordernummer: 201922440

Prima service!

Via de website van Thermapen een digitale oventhermometer (ordernr.: 20202624) besteld. De levering liet even op zich wachten, dus maar geïnformeerd. Diezelfde avond laat nog een e-mail ontvangen met excuses. De bestelling was helaas blijven liggen maar zou z.s.m. verzonden worden. Inderdaad, de eerst mogelijke gelegenheid werd de thermometer door PostNL bezorgd. Keurig opgelost!

Duidelijke website met snelle service en verzending

Geen klachten, alle informatie was duidelijk en product is enorm snel geleverd en voldoet perfect aan de omschrijving.

Snelle en nette levering. Perfecte thermometer

De bestelling is volgens verwachting verwerkt en geleverd. De thermometer voldoet volledig aan de verwachtingen. Snelle en accurate meting.

Top product, slechte service.

Product 10/10 Service 0/10. Was pas na 6 werkdagen verstuurd, op de site staat vermeld dezelfde dag. Begrijpelijk dat er door covid19 achterstand is maar dit staat niet vermeld en er werd niet gereageerd via telefoon, whatsapp of FB.

Beste Joost, We hebben via email contact gehad en ik heb een bericht gestuurd op Facebook. Nogmaals onze excuses voor de slechte communicatie. Ik hoop dat wij het enigszins goed gemaakt hebben met onze korting. Vriendelijke groet, Anne