slecht

hallo. mijn ervaring met het apparaat i\vind ik slecht, waarom omdat hij geen goede meting aangeeft als ik hem op mijn voorhoofd richt geeft hij een veel te lage temperatuur aan zeker 2 tot 3 graden lager dan een oor thermometer.

Beste J Tegelaar, Onze Thermometers zijn bedoelt voor voedsel verwerking en worden bijvoorbeeld gebruikt om te meten hoe warm een bakplaat. Wij verkopen geen medische thermometers. Mocht u de bestelling gedaan hebben om te gebruiken op het lichaam dan verzoek ik u het bestelde product retour te sturen en dan crediteren wij de bestelling. Onze excuus voor het ongemak. Vriendelijke groet, Anne Siepel

Goede snelle levering

---

Overzichtelijke site, prima productkeuze en goede prijzen.

Overzichtelijke site, prima productkeuze en een goed prijs. Voorraad is goed en levertijd ook.

Kan weer goed vooruit!

Thermapen pro heerlijk snel en ligt fijn in de hand en afleesbaar in iedere positie. Ook de thermoworks smoke bbq set heel compleet en tot nu toe valt het gemak van instellen en de bereikbaarheid op als zeer positief! Beiden ook snel en tegelijk geleverd! Ordernummer 201922294

Geen klachten en snelle levering.

Tot dusver prima

Snelle levering, tot nu toe 1 keer naar wens gebruikt.

Product goed levering minder

De pen is super, de levering heeft langer geduurd dan aangegeven. Wel krijg je al uitnodigingen voor een review terwijl je nog niets in huis hebt, schuif dat eens wat verder naar achteren zodat je ook ervaring kunt delen.

Zeer efficiënt en gebruiksvriendelijk! Topproduct

Ik gebruik de thermale tijdens het grillen van zowel vlees, vis, groenten als fruit.

Beste Gunter, Bedankt voor je review, goed om te horen dat je de Thermapen veelzijdig inzet, daar is de Thermapen ideaal voor! Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent! Jij bent de laatste die mee doet in onze review actie. Voor komend jaar zijn wij een andere actie aan het bedenken.

Altijd de juiste temperatuur

Top thermometer

Beste Willem, Bedankt voor je review, goed om te dat je de blij bent met de aankoop. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Online shopping zoals het hoort!

Zaterdag een bestelling geplaatst, op maandag netjes geïnformeerd met een track & trace code en de volgende dag had ik een uitstekend verpakte thermometer in huis.

Beste Daniël, Bedankt voor je review, goed om te horen dat je het bestellen als prettig hebt ervaren. Veel plezier met de bestelling! Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Besteld en keurig op tijd afgeleverd

Beste Nel, Dank je voor de review. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Snelle levering en topproduct!

De pen was snel geleverd, daarna direct betaald via afterpay. De pen laat zich super makkelijk bedienen en werkt erg snel. Een echte aanrader voor kookliefhebbers. Ordernummer van mijn pen: 201922182

Beste Rick, Dank je voor de review. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Uitstekend!

Ben buitengewoon tevreden met de pen, met name de snelheid van de meting en het alarm als de ingestelde temperatuur is bereikt. Het Wifi bereik is klein, van binnenshuis naar buitenshuis, schat ik hoogstens 3 m. Ben benieuwd hoe lang de batterijen het uithouden, voorheen gebruikte ik een meter van Rösle, maar die vrat batterijen.

Beste Willem, Dank je voor de review. Goed om te horen dat je blij bent met de BlueDOT. Producten met een Bluetooth verbinding hebben inderdaad de eigenschap dat het bereik wat kleiner is. De BlueDOT heeft wel de beste verbinding ten opzichte van ander Bluetooth thermometers. Wil je overal ter wereld verbinding met de Thermometer, kijk dan eens naar de Thermoworks Signals. Veel plezier met de bestelling. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Website zeer duidelijk aflevering volgende dag zoals aangegeven ondanks kerstdrukte

Beste Ron, Bedankt voor je review! Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Top service!

Twee thermapennen online besteld, waarvan er 1 bij aflevering defect bleek. Na een kort telefonisch contact is is er meteen een nieuwe opgestuurd inclusief retour formulier voor het defecte exemplaar. Ook tijdens de kerstvakantie super service👍

Beste Dennis, Dank je voor de review. We hebben je graag geholpen. Goed om te horen dat je blij bent met onze service! Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Een klant en geen nummer, zoals vaak

Afgelopen week een Signals aangeschaft. De dag daarop was deze al bezorgd, dat was super snel. Ik ermee aan de slag, en de app geinstalleerd. Terwijl ik deze wilde updaten, ging er iets niet helemaal goed. De app opnieuw geinstalleerd, maar de Signals kon ik helaas niet meer toevoegen. Balen dus. Gisteren contact opgenomen met Thermapen, en het verhaal uitgelegd. Hun reactie op mijn verhaal was werkelijk niet te geloven. Ik stuur je meteen een nieuwe op met een retourticket, zodat je de eerder geleverde kosteloos kan retourneren. Kijk maar wanneer je hem terug stuurt. Zorg eerst maar dat je deze werkend hebt. Vandaag de nieuwe geleverd, en deze werkt uitstekend!! De oude is alweer retour. Hier is een klant nog echt een klant, en geen nummer. Ik was al eerder in bezit van een thermapen. Hier ben ik ook super tevreden mee. Mensen van Thermapen: Toppie voor de geleverde service, hier kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen. Mocht ik nog wat nodig hebben, dan kom ik zeker hier terug. Echt een aanrader.

Beste Gerard, Dank je voor de review. Goed om te horen dat je goed bent geholpen! Heel veel plezier met de bestelling. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Geweldig product en goede telefonische helpdesk

Onlangs de Smoke Wireless bbq thermometer aangeschaft na het lezen van de vele positieve reviews. Kon geen keus maken tussen de Smoke en de uitgebreide Signals thermometer, ook van ThermoWorks. Na een goed en eerlijk telefonisch advies gekozen voor de Smoke i.v.m. mijn gebruik. Ook gelijk een extra Probe aangeschaft zodat ik eventueel de kerntemperaturen van 2 stukken vlees kan meten als de temperatuur van de Kamado bbq stabiel is. De draadloze verbinding is goed zonder uitval en de Picanha smaakte perfect door de nauwkeurige metingen. Ordernummer 201922157.

Beste Paul, Dank je voor de review. Goed om te horen dat je het telefonisch contact prettig hebt ervaren, wij proberen onze klanten altijd goed en eerlijk advies te geven. Heel veel plezier met de Smoke en eetsmakelijk ;) Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Top product en snelle levering

Het verlichtte display is fantastisch tijdens de donkere bbq avonden. Ben er erg blij mee.

Beste Tommy, Dank je voor de review. Goed om te horen dat je blij bent met het product! Heel veel plezier met de bestelling. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

snelle aflezing

Heel snel wordt de juiste temperatuur weergegeven, draaiing van de cijfers is ideaal en zelf batterijen kunnen vervangen is top.

Beste Gerda, Dank je voor de review. Goed om te horen dat je blij bent met de bestelling! Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Goede levering, goed contact.

Door drukte bij postnl ivm kerst was het pakketje zoek. Thermapen ging zelf informeren bin postnl en bood aan alsnog een 2e pakket aangetekend te verzenden. Goede service. Een dag later werd het 1e pakketje alsnog geleverd. Dit meteen gemeld bij Thermapen.

Beste Dolf, Dank je voor de review. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Klant is Koning!!

Door mijn eigen fout, verkeerde bestelling geplaatst diende ik contact op te nemen met Thermapen inzake de modaliteiten over retour zenden verkeerde bestelling en het bestellen van het juiste product. Ik mocht het verkeerde item houden bij wijze van kerstcadeau en s’anderendaags lag het juiste product in mijn bus... nog nooit meegemaakt en in België zou zulks onmogelijk zijn! Service, klantvriendelijkheid, vertrouwen, alles werd hier bevestigd!

Beste Gunther, Dank je voor de review. We doen altijd ons best om onze klanten te helpen waar dat kan. Goed om te horen dat je het prettig hebt ervaren! Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Snelle, correcte service en levering. Aanrader!

Eerste aankoop bij deze aanbieder. Mail met voorziene leveringsdatum. Correcte prijs, mooi product.

Beste Frank, Bedankt voor de review. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Snelle en correcte levering en betaling. Betrouwbare website.

Beste Katrien, Bedankt voor de review. Wij doen altijd ons best om de service zo goed mogelijk te maken. Goed om te horen dat de levering en betaling goed is gegaan. Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Helema top!

Via bbq-nl een review gelezen over de thermoworks smoke thermometer. Hiervoor een grilleye pro thermometer gehad maar dat werkte voor geen meter. De Smoke werkt super goed! Bereik is ook dik in orde! Nu kan ik lekker rustig gaan bbqen en ondertussen lekker genieten van een biertje terwijl ik alle gegevens rustig kan aflezen van mijn smoke thermometer!! Bestellen ging ook makkelijk en snel geleverd! Mijn ordernummer is 201922126

Beste Glenn, Dank je voor de review. Wij zijn blij dat de Thermoworks Smoke werkt zoals je mag verwachten. Veel plezier met BBQen en met de Smoke! Door de review maak je ook kans om maximaal € 89,95 terug te winnen. Houd onze Facebook pagina in de gaten. Op 4 februari hoor je of je de winnaar bent!

Oogstweg 2979 3899BJ Zeewolde

036 2002182