Snel ontvangen

Keurig afgehandeld mooie kwaliteit mijn kleinzoon super blij met zijn barcelonapak

Goed en snel geregeld

Snelle service, super Liverpool bal

Eenvoudige, duidelijke site. Op tijd ontvangen

Snelle, prima service

Mooie spullen met goede en snelle levering

Zeer klantvriendelijk en snel in huis

zeer snelle levering

goede service en pak zit superbest nogmaals thanx

In 1 woord perfect

Snelle reactie Snelle levering Alles ziet er mooi uit

Super snelle en goede service

Klantvriendelijk. Product zoals omschreven en super vriendelijk en netjes aan de telefoon.

Uitstekend! Twee voetballen besteld en kreeg er gratis een ballenpomp bij. Snelle levering.

Prima website, ik koop er graag.

Het is een leuke site. Als je iets een keer niet snapt of je hebt andere vragen dan kan je altijd mailen en heb je dezelfde dag nog antwoord c/q hulp. De levering is ook snel. Kortom zolang de kleinzoon op voetbal zit ben ik hier met veel plezier klant.

Snelle en nette verzending

Tenue was netjes verpakt, en netjes verpakt

Het trainingspak was heel snel bezorgd en was heel netjes verpakt het ziet er ook heel mooi uit

Snelle, goede levering en kwalitatieve producten.

Mooi, betaalbaar en snel

Makkelijk om online te bestellen en een mooi tenue ontvangen binnen 2 dagen voor een goede prijs. Blij mee!

Goede klantenservice

Snelle levering en een zeer goede klantenservice.

Snel geleverd in goede conditie aangekomen

Goed over de hele lijn: product, prijs en levering.

Service oké, product onvoldoende

Voetbal setje FC Barcelona besteld voor mij zoontje. Na 2 weken vielen de letters er al af. Gebeld en nieuw setje gekregen. Dat was prima! Maar nu vallen opnieuw de letters eraf. Materiaal dus slecht.

Mooi tenue

Mooi tenue van FC Barcelona en keurig bezorgd.

Prima service!

Vanaf het afronden van mijn bestelling werd ik regelmatig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Zo wist ik precies wanneer de bestelling was verzonden, etcetera.

Zeer goed en betrouwbaar

Hele snelle verzending en goede kwaliteit producten. Voetbaloutfit maat 128 valt ook op maat, perfect dus!

Alles super. En goede levering.

Geweldig goed.

Prima site, snelle levering