Prima top.

Goede service.

Goede service, snelle levering en prima prijzen!

Ons pakketje was op het verkeerde adres geleverd dus ik heb meteen contact opgenomen met More Footballs. Er werd meteen gemeld dat als het pakketje niet geleverd zou worden, ze mij van nieuwe spullen zouden voorzien. De dag erna was het pakketje terecht dus dit was niet meer nodig maar toch een prettig gevoel aan overgehouden. De volgende keer bestel ik mijn spullen weer hier!

Weinig woorden, maar doet wat je vraagt

Ik heb mijn winkel ervaring als prettig ervaren. Een mooi voetbal tenue gekocht voor m’n neefje. Hij heeft hem nog niet gepast, maar zal er zeker heel blij mee zijn. Nu nog hopen dat het past. Ik wilde een andere naam dan die op het tenue stond dat in de aanbieding was, dit in opmerkingen aangegeven en toen ik het opende was het gelukt. Dus ik was erg blij, dit hadden ze niet bevestigd. Verder kan ik dus niks zeggen over de communicatie.

Overzichtelijke site ,nette correcte snelle levering

Overzichelijke site en nette correcte snelle levering

Prima geregeld

Geen klachten

Snel en netjes geleverd

Voor de verjaardag van mijn zoontje een voetbaloutfit van zijn favoriete club besteld. Hij is er erg blij mee.

Snelle bezorging

Supersnel

Bestellen, je wordt op de hoogte gehouden en volgende dag in huis.

Snelle levering. Duidelijke webshop. Goede prijs

leuke projecten en snelle service

De Barcelona-toilettas die ik had besteld kwam snel en het product is prima, maar ik ben zeer teleurgesteld over het feit dat ik € 5,40 aan verzendkosten moest betalen, het zou namelijk pakketpost zijn, en de toilettas vervolgens gewoon in de brievenbus aantrof. Dit vind ik echt afzetterij.

Snelle verwerking en goede producten

De bestelling werd snel verwerkt en verzonden. We konden het pakket ook goed volgen en het kwam op tijd. Helaas bleek het te groot, waardoor het terug moest, maar ja... dat is het risico van online bestellen.

Supersnel de bestelling in huis

Binnen 2 dagen lag het pakketje in de bus. Ook fijn dat het als brievenbus-post wordt bezorgd. Dat kan natuurlijk prima met kleding. Een milieuvriendelijke verpakking ipv plastic is dan het enige wat nog een verbeterpunt zou zijn.

Zit super is heel mooi

broek te kort voldoet niet aan maat tabel!!!

maat tabel klopt niet broek te kort, pak stond ontzettend naar een chemisch middel 3 keer moeten wassen. daar bij valt op dat het pak van Chelsea FC niet origineel is want die spelen ik nike! en de merk teken staan er niet op ik ga niet meer op deze site bestellen.

Snel ontvangen

Keurig afgehandeld mooie kwaliteit mijn kleinzoon super blij met zijn barcelonapak

Goed en snel geregeld

Snelle service, super Liverpool bal

Eenvoudige, duidelijke site. Op tijd ontvangen

Snelle, prima service

Mooie spullen met goede en snelle levering

Zeer klantvriendelijk en snel in huis

zeer snelle levering

goede service en pak zit superbest nogmaals thanx

In 1 woord perfect

Snelle reactie Snelle levering Alles ziet er mooi uit

Super snelle en goede service

Klantvriendelijk. Product zoals omschreven en super vriendelijk en netjes aan de telefoon.

Uitstekend! Twee voetballen besteld en kreeg er gratis een ballenpomp bij. Snelle levering.