Duidelijk en snel

Goede kwaliteit tegen aannemelijk prijs Lever periode prima

Snel, overzichtelijk en duidelijk

Gewoon goed.

Snel levering!

Snel levering!

Zeer goed.

Prima kleding en snelle bezorging!

Bestelling was snel binnen. Toen er wat ontbrak hebben ze dat snel opgelost en kreeg ik het de volgende dag.

Top en snelle service.

Snelle en mooi verpakt pakket

Van bestellen tot aan levering top. Overzichtelijk en snel geleverd. Misschien wel wat meer items/ sets in de sales voor namelijk voor kids die toch al snel groeien. De bekende team outfits worden aangeboden misschien ook een optie van diverse landen ?

Snelle levering en goede service

Ik had een trainingspak besteld voor mijn zoontje en hij kreeg er een gratis bal bij. Trainingspak is erg mooi en van kwaliteit. Hij was dolgelukkig. Namen ook de bal meteen mee om te voetballen in het park. Maar viel uit z'n handen zo de weg op en er reed meteen een auto over kapot. Met als gevolg hij was ontroostbaar. Volgende dag een mail gestuurd en er werd een nieuwe bal opgestuurd ook die kwam heel snel inclusief een ballenpompje. Hij is helemaal gelukkig. Enorm bedankt. Echt heel fijn dat zo'n service nog bestaat.

Leuke setjes goede kwaliteit

Goede prijs kwaliteit! Snel verzonden

top kwaliteit en snel service , ik ben erg tevreden.

ik heb netjes en snel mijn bestelling ontvangen.

Hele mooie voetbal pakjes voor mijn zoon.

Op maandag besteld en dinsdag al in huis. Super.

Snelle levering,goed op de hoogte gehouden over bezorging,snel verwerking van retour en teruggave

Zeer goed ervaring

Zeer goede kwaliteit, snelle service en mooie prijzen

Snel geleverd, mooi spul

Volgende dag geleverd. Mooie voetbalkleding voor een leuk prijsje! Toppie!

Snelle levering en kwalitatief mooi!

Bestelling wordt snel geleverd en de tenues zijn mooi en van kwalitatief hoogwaardig materiaal

Zeer tevreden!

Inmiddels 2x bestellingen geplaatst en levering was beide keren zeer snel. Heel erg tevreden over More Footballs!

Kwam hier toevallig op, ik zal zeker vaker hier gaan bestellen.

Mooie shirtjes voor leuke prijs

Er is altijd wel iets leuks in de aanbieding

Vlotte service

Vlotte service

Snelle levering. Leuke betaalbare sets gekocht voor de kinderen. En die zijn er ook erg blij mee. Super leuk!

Snelle en correcte levering

Alles zeer duidelijk op de website en een super snelle bezorging, toppie !

Zie bovenstaande regel

maten vallen echt te klein

snelle service, maar het maat viel echt klein. voor de rest geen bezonderheden