Supersnelle levering, product als omschreven.

Naar verwachting

Levering voldoet aan verwachting qua product als afhandeling van de bestelling

Snelle levering, goede prijs/ kwaliteit

Netjes afgehandeld

In eerste instantie is mijn pakket niet bezorgd, is vermist geraakt bij de post. Na een klacht heb ik onmiddellijk een nieuw pakket ontvangen, dit maal gelukkig wel afgeleverd door de post!

Makkelijke site om te bestellen , snelle levering en ontzettend blij. Aanrader!!

Prettig

Altijd netjes verpakt en verzonden , en mooi geprijst , voor weinig geld heeft mijn kleinzoon volgend jaar zomer weer een leuk voetbal setje van Barcelona

Scherpe prijzen en snelle levering.

Hele fijne webwinkel om te shoppen. Voor mijn jongste zoon een leuk tenue gekocht van Real Madrid. Na de bestelling kreeg ik meteen een bevestiging wat ik altijd wel fijn vind zodat de bestelling goed is gegaan. Dezelfde dag meteen een bericht dat het pakketje was verstuurd. De dag erna viel het tenue in de brievenbus. Mijn zoontje is helemaal blij en heeft het tenue al mooi kunnen showen tijdens zijn training. Hier gaan we in de toekomst meer bestellen natuurlijk ! Bedankt voor de goede en snelle service.

Top service, Besteld en 2 dagen later in huis. Mooie producten!

Wacht nog op mijn bestelling

Mijn bestelling zou eind september verstuurd worden hen nog niets ontvangen of gehoord dat het vertraagd is

Snelle levering en goede kwaliteit

Makkelijke website, snelle levering en mooie kwaliteit kleding en voetbal

Gewoon top

Mooi spullen voor weinig geld.

snelle en correcte service

zie boven. Verder niets aan toe te voegen.

Degelijk en vlot

Het product is van goede kwaliteit, duidelijke communicatie en levering was op tijd.

Ok

Ok

Het ziet er gaaf uit de outfit

Mijn kleinkinderen waren helemaal blij met de Liverpool trainingspakken

Niet complete levering.

Ik heb de gratis ballen niet ontvangen die bij de psg pakken horen. Ik heb dit ook nog benoemd in de opmerkingen bij de opdracht omdat ik de ballen niet zag staan bij de offerte. Ik hoop alsnog wat van uw bedrijf te horen? De levering en het product was wel goed, alleen dus niet compleet. Groet, Nancy

Betrouwbaar

Super leuk

Prettige site, duidelijk in communicatie

Mooie sport spullen!!

Artikelen voorradig en de volgende dag in huis!! Super!!

Snelle levering en goede kwaliteit!

De shirts zijn snel geleverd en van goede kwaliteit. De maatvoering van de kleding is ook goed op maat.

Scherp geprijsd, snel geleverd

Snelle levering met een vriendelijk handgeschreven bedankkaartje.

service is prima

Denk aan een volgende bestelling.

Super service!