Snelle levering, goede communicatie over orderstatus en bestelling is in goede staat afgeleverd

Snel verzonden

Erg mooi pak, jammer dat er niet zoveel stretch in zit. Voor de rest tevreden

De bestelde voetbal was snel geleverd en voldoet aan de verwachting

Prima service,snel bezorgd en goed product!

Erg blij met nieuwe aanwinst om lekker in te voetballen!

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Goede prijs kwaliteit verhouding! Makkelijk je eigen ontwerp te maken.

Snelle en vlotte levering!

Zeer klantvriendelijk

Ik werd via de mail heel goed op de hoogte gehouden en de terugbetaling verliep zeer voorspoedig, waarvoor mijn complimenten.

Superrrrrr

Ik had een psg pak besteld....iets te groot....kon retour label niet printen werd gelijk geregeld. Nu wachten we op het nieuwe pak een maatje kleiner

Pakket niet ontvangen

Na dat ik mijn pakket niet ontvangen heb. Heeft het bedrijf goed en snel voor mij opgelost.

Een gave jongens trainingspak van goede kwaliteit.

Zachte prijs,snelle levering. De trainingspak heeft mooie details.

Super goede service 100%

Ondanks een klein probleempje hebben ze dat binnen drie dagen opgelost. Dus konden wij onze kleinzoon verrassen met een PSG voetbal-ensemble . DANK U WEL

Snel verzonden, goede kwaliteit

Heel tevreden. Goede website, scherpe prijs!

Makkelijk besteld en vlot geleverd

Mooi gepersonaliseerde truitjes, mijn zoon was er zeer tevreden mee.

Makkelijk te bestellen

Goede service, snelle levering.

Eerst verstuurd met DHL en zoals altijd vertraging. Maar ik heb een email gestuurd en de volgende dag het was met de Bpost geleverd. Bedankt

Erg tevreden met de snelle levering

Geweldig, top

Geweldig, super tevreden en bedankt. De hele service ging goed. Mvg. Rossy Raikova

Snel en correct geleverd. Product voldeed aan verwachtingen

Ik had nooit van dit bedrijf gehoord, maar volgend keer ga ik hier zoeken als ik iets nodig heb op dit gebied.

Snelle levering, goede kwaliteit

Mijn dochter is heel erg blij met haar voetbalset met haar naam er op. Het is een goede kwaliteit. Ze waren vergeten de sokken op te sturen, maar een belletje naar een vriendelijke man en het was zo geregeld.

Heel vlotte, vriendelijke service, de mails worden beantwoord. Hopelijk wordt mijn pakje nog vóór kerst geleverd.

Top snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede sevice

Snelle service - prijs kwaliteit

Zeer snelle service naar levering toe. Kwaliteit van de producten inspring kwaliteit heel goed.

Alles piekfijn in orde.

Ziet er top uit kleinkind dik tevreden.

Super snel

Super snel.