Een gave jongens trainingspak van goede kwaliteit.

Zachte prijs,snelle levering. De trainingspak heeft mooie details.

Super goede service 100%

Ondanks een klein probleempje hebben ze dat binnen drie dagen opgelost. Dus konden wij onze kleinzoon verrassen met een PSG voetbal-ensemble . DANK U WEL

Snel verzonden, goede kwaliteit

Heel tevreden. Goede website, scherpe prijs!

Makkelijk besteld en vlot geleverd

Mooi gepersonaliseerde truitjes, mijn zoon was er zeer tevreden mee.

Makkelijk te bestellen

Goede service, snelle levering.

Eerst verstuurd met DHL en zoals altijd vertraging. Maar ik heb een email gestuurd en de volgende dag het was met de Bpost geleverd. Bedankt

Erg tevreden met de snelle levering

Geweldig, top

Geweldig, super tevreden en bedankt. De hele service ging goed. Mvg. Rossy Raikova

Snel en correct geleverd. Product voldeed aan verwachtingen

Ik had nooit van dit bedrijf gehoord, maar volgend keer ga ik hier zoeken als ik iets nodig heb op dit gebied.

Snelle levering, goede kwaliteit

Mijn dochter is heel erg blij met haar voetbalset met haar naam er op. Het is een goede kwaliteit. Ze waren vergeten de sokken op te sturen, maar een belletje naar een vriendelijke man en het was zo geregeld.

Heel vlotte, vriendelijke service, de mails worden beantwoord. Hopelijk wordt mijn pakje nog vóór kerst geleverd.

Top snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede sevice

Snelle service - prijs kwaliteit

Zeer snelle service naar levering toe. Kwaliteit van de producten inspring kwaliteit heel goed.

Alles piekfijn in orde.

Ziet er top uit kleinkind dik tevreden.

Super snel

Super snel.

Goede communicatie

Mijn eerste bestelling in deze webshop, de communicatie is perfect. Je weet precies wanneer je je pakketje kan verwachten. Complimenten aan jullie team.

Goede website. Makkelijk bestelproces. Snelle levering.

Top service en snel in huis

Klantgericht

Wat niet goed ging is niet relevant. Des te relevanter is dat wat niet goed ging in korte lijnen werd opgelost. Top!

Super training pak van PSG

Slecht

Heb voor mijn zoontje een Manchester United dekbed besteld voor Sinterklaas.. Maak ik gister het pakketje open is het een dekbed van Manchester City..

fantastisch

goed werkende website, artikelen op afgesproken tijdstip bezorgd, prachtige spullen.

De bestelling was goed

Netjes en snel

Alles is op tijd gebracht.