Fantastisch!!!

De Oranje Rainkiss Regencape was overal uitverkocht maar niet bij jullie! Makkelijk online te bestellen, snelle verzending...

Hi ! Wat fijn dat het bij ons nog wél gelukt is om de Rainkiss Regencape te bestellen Heel veel plezier ervan en bedankt voor de positieve review. Worden wij blij van! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Prima, snelle verzending en product voldoet zoals verwacht.

Hi Bjorn, Dankjewel voor je positieve feedback. Worden wij blij van! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Geweldige klantenservice!

Mooie shirts. En super klantvriendelijk.

Hai Ineke, Dankjewel voor je positieve review! Worden wij blij van. Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Supersnelle en correcte levering

Supersnelle en correcte levering

Hi Wouter, Dank voor je positieve review! Zijn we blij mee. Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Bardzo dobra obsługa i produkty zgodne z opisem

Wszystkie produkty w oryginalnych opakowaniach zostały dostarczone szybko i bez żadnych problemów. Polecam sklep każdemu !!!

Hi Adam, Dziękujemy za pozytywną opinię! Pozdrawiam Debbie Voetbalfanshop

snelle levering altijd orgineel

Mooie en goed gebouwde webshop Eerlijke prijzen en snelle verzending je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending zelfs met de verzend drukte wegens het ek is het alsnog super snel binnen gekomen .

Dankjewel voor je mooie review Leon! Ook in drukke tijden streven wij ernaar om alles snel te verzenden.

Mooi shirt snel geleverd

Mooie kwaliteit shirt en nette opdruk. Bovendien na één dag al geleverd. Toppp!

Hi Auke, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve recensie voor ons achter te laten. Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Bestelling gedaan, bevestiging gekregen en dag later in huis !

Hi Frits, Dankjewel voor je positieve review! Heel veel plezier met de bestelde artikelen. Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Het contact werd gezocht wegens een artikel wat uitverkocht was en goed alternatief geboden.

Als klant wordt er tijd en aandacht aan mij besteed op een manier wat het voor mij prettig maakt

Hallo Ruud, We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden. Bedankt voor je positieve feedback! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Goed.

Keurige en snelle levering.

Shirt besteld, uitverkocht, netjes gebeld

Jammer dat mijn keuze er niet meer was, maar ik werd netjes gebeld voor een alternatief of annulering. Veel prettiger dan een koud mailtje! Zo is de teleurstelling veel makkelijker te verwerken... ;-)

Hi Robbert, Wat fijn om te horen dat je de service van het telefoontje voor een alternatief of annulering waardeert! Wij streven ernaar om onze klanten altijd op een persoonlijke en prettige manier te benaderen, zelfs wanneer er onverwachte situaties zoals deze zich voordoen. Bedankt voor je begrip en we hopen dat we je in de toekomst weer van dienst kunnen zijn! Vrolijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Niet volgens zeggen !!!

Bestelling zou volgende werkdag geleverd worden, maar kwam een dag later !!!

Tenue Nederlands elftal besteld voor mijn kleinzoon in 2 maten. Hij superblij. 1 maat retour gezonden,snel geld terug. Dikke prima,ik ga vaker bestellen bij jullie!

Beste Monique, Wat fijn om te horen dat uw kleinzoon zo blij is met het Nederlands elftal tenue en dat de retourzending en terugbetaling snel en probleemloos verliep! We zijn blij dat u tevreden bent en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor uw positieve feedback! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Gewoon goed zoals moet bestelling op tijd binnen levering goed en retourzending goed afgehandeld

Hi Rob, Bedankt voor je positieve feedback! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Zeer tevreden over de kwaliteit en de service echt een aanrader

Hi Andre, Bedankt voor de positieve feedback! We streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen en zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vrolijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Uitstekende service en prachtige designs.

Onlangs artikelen voor Oranje besteld. De designs zijn prachtig en de kwaliteit van de fan artikelen zijn erg goed. De verzending was ook tijdens dit EK 2024 erg snel en op tijd binnen voor de wedstrijd. Verder geen tips of nadelen te bedenken, daarom een dikke 10 op het rapport!

Hi Tom, Bedankt voor je mooie review en het rapportcijfer :-) Zijn we blij mee! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Heel snel geleverd

Snel geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is goed

Hi Kriston, Bedankt voor je positieve feedback! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Uitsluitend. Webwinkel komt afspraken na.

Uitsluitend. Webwinkel komt afspraken na.

Hi Ronald, Bedankt voor je review! Zijn we blij mee! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Lekker snel geleverd

Prima winkel met snelle levering

Hi Marcel, Dank voor je positieve feedback. Zijn wij blij mee! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

“Klacht” zeer goed opgelost

Er was een probleempje ontstaan daar met de levering. Maar dat is zeer goed opgelost. Alleen duurde het wel wat langer voor er een reactie op m’n e-mail kwam. Dus de service is zeer goed!

Hi Karen, Door alle EK drukte heeft het wat langer geduurd. Excuus hiervoor. Bedankt voor je positieve feedback ! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Producten en verzending top!

De producten die ik heb gekocht waren top en ik had de spullen snel en op tijd binnen.

Hi Ruben, Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat de bestelling op tijd is geleverd! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Prima producten

Zeer blij met mijn bestelling, snel in huis en goede kwaliteit en prijs, zal hier zeker in de toekomst meer bestellen.

Hi Patrick, Wat fijn dat je zo blij bent met je bestelling. Bedankt voor je positieve feedback! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Geen contact bij fout

Verkeerde bestelling binnen ontvangen, na melding met foto's geen enkel reactie!!!

Hi Marcin, Wat vervelend dat dit fout is gegaan. Wij hebben jou benaderd via email maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zou je mij willen mailen op [email protected] ? Dan kunnen wij het probleem met terugwerkende kracht op lossen. Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Goede service!

Goede service, per mail snel reactie op iets wat even mis ging. Goed opgelost.

Hi Ilse, Dankjewel voor je positieve feedback. Zijn wij blij mee! Hartelijke groet, Debbie Voetbalfanshop

Levertijd niet nagekomen

Donderdag iets besteld, volgens track and trace op maandag nog niet verzonden.

Hi Mike, Wij beloven vóór 21.00 besteld de volgende werkdag in huis. Excuus dat dat in dit geval dus niet is gelukt. Hopelijk heb je inmiddels je pakketje ontvangen. Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Maagdenburgstraat 36

7421 ZD Deventer