super goed

Bij de heren shirts staat "doelgroep Kinderen", dat is wel verwarrend !!!!!

Helemaal prima snelle bezorging

Prima bestellen en bezorgen

Mooie prijs/ kwaliteit, snelle bezorging

Gewoon uitstekendeshop !!

Super snelle levering

Snelle en correcte levering

Gewoon heel goed, veel keus

on time and accurate

on time, accurate, and on the expected quality

Mooi tenu wordt snel geleverd en heel vriendelijk personeel

Super assortiment voor goede prijs en het was de volgende dag al binnen! Super. Kinderen z’n blij met de spullen ook!

Alles ging goed

Top service, als je een vraag hebt krijg je dezelfde dag nog antwoord. Mooie producten, mijn zoontje is er super blij mee.

Fantastisch!!!

De Oranje Rainkiss Regencape was overal uitverkocht maar niet bij jullie! Makkelijk online te bestellen, snelle verzending...

Prima, snelle verzending en product voldoet zoals verwacht.

Geweldige klantenservice!

Mooie shirts. En super klantvriendelijk.

Supersnelle en correcte levering

Supersnelle en correcte levering

Bardzo dobra obsługa i produkty zgodne z opisem

Wszystkie produkty w oryginalnych opakowaniach zostały dostarczone szybko i bez żadnych problemów. Polecam sklep każdemu !!!

snelle levering altijd orgineel

Mooie en goed gebouwde webshop Eerlijke prijzen en snelle verzending je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending zelfs met de verzend drukte wegens het ek is het alsnog super snel binnen gekomen .

Mooi shirt snel geleverd

Mooie kwaliteit shirt en nette opdruk. Bovendien na één dag al geleverd. Toppp!

Bestelling gedaan, bevestiging gekregen en dag later in huis !

Het contact werd gezocht wegens een artikel wat uitverkocht was en goed alternatief geboden.

Als klant wordt er tijd en aandacht aan mij besteed op een manier wat het voor mij prettig maakt

Goed.

Keurige en snelle levering.

Shirt besteld, uitverkocht, netjes gebeld

Jammer dat mijn keuze er niet meer was, maar ik werd netjes gebeld voor een alternatief of annulering. Veel prettiger dan een koud mailtje! Zo is de teleurstelling veel makkelijker te verwerken... ;-)

Niet volgens zeggen !!!

Bestelling zou volgende werkdag geleverd worden, maar kwam een dag later !!!

Tenue Nederlands elftal besteld voor mijn kleinzoon in 2 maten. Hij superblij. 1 maat retour gezonden,snel geld terug. Dikke prima,ik ga vaker bestellen bij jullie!

Gewoon goed zoals moet bestelling op tijd binnen levering goed en retourzending goed afgehandeld

Maagdenburgstraat 36

7421 ZD Deventer