Prima levering, ruilen valt tegen

Levering ging prima, helaas was 1 shirt te klein. Dat er een optie was om te ruilen was dus heel fijn. Alles keurig via de qr-scan aangegeven. Daarna product geretourneerd. Na ontvangst kreeg ik iets later een mailtje dat het geld teruggestort zou worden, dus dat ruilen is dus mislukt. Opnieuw bestellen kan wel, maar dan betaal ik de verzendkosten.

Goede service. Aanrader.

Super tevreden

Snel geleverd en en mooiste trainingspak

Alles heel soepel verlopen

Bestelling en retourneren ging heel vlot! Geen verassingen artikel conform aan het beschrijving tevreden met zijn voetbal tenue!!

Perfecte service en afhandeling

Kwaliteit Super !!

Mooie kwaliteit producten

Snelle levering, snelle afhandeling klacht! Top service!

Snelle levering en goeie service

Heel mooi trainingspak van goeie kwaliteit de volgende dag binnen gekregen voor mijn kleinkind. Op vragen wordt ook direct antwoord gegeven.

Alles prima

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede website, prima service

Duidelijke website, snelle levering. Product was te klein, ruilen voor een grotere maat was heel eenvoudig

Snelle levering. Ben geregeld voor de verjaardag van mijn neefjes

Zending niet compleet er ontbreekt een item.

Goeie service, mooi product

Prima snelle service. Goede producten, mooie prijs.

Heel erg nep

Harstikke nep heb veel geld betaald voor een nep poep shirt slechte kwaliteit en echt nep

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en netjes en snel geleverd

Goed.

Ik vond het moeilijk om een shirt te personaliseren, maar werd telefonisch goed geholpen, zodat het me wel lukte. En het werd ook nog de volgende dag bezorgd! :)

Zeer slecht

Pak was naar mijn mening niet nieuw, maar as al gepast door iemand . Zeer sl cute kwaliteit van het pak. Logo zat al los.

Een aanrader!

Vlotte afhandeling van de bestelling en super vriendelijke medewerker van de klantendienst die me correct heeft ingelicht met betrekking tot de levertermijn van deze bestelling. Betrof mijn eerste bestelling maar het gaat zeker niet de laatste zijn.

Geweldige service!

Er was een dekbedovertrek niet op voorraad. Dus ik mailde of ze wisten of deze nog op voorraad kwam. Gelijk volgende dag een mail terug dat ze nog een aantal hadden en ze ze weer online zouden zetten. Ik heb mijn zoontje heel blij kunnen maken met een prachtig dekbedovertrek van Real Madrid!!

Echt super!!!

Ik had een Real Madrid pak besteld, maar DHL was mijn pakket ergens onderweg 'verloren'. Hierover heb ik contact opgenomen met voetbalfanshop (Debby), en de klantenservice was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Zij hebben meteen een nieuw pakket verzonden en de volgende dag had ik deze in huis. Kwaliteit, snelheid & service is echt top bij jullie dankjewel!

Super snelle service.

Ik bestelde een mooi trainingspak van Real Madrid voor mijn zoontje en de volgende dag had ik hem al in huis. Super!

Goede service en snelle levering

Mijn kleine jongen super blij met zijn tenue!!

Leuke producten tegen een nette prijs

Leuke producten. Prijs is netjes.

Snel geleverd en mooie kwaliteit van het voetbaltenue