Top!!

Bestelling in een dag geleverd!

Lekker snel bezorgd

Precies wat we zochten en supersnel bezorgd.

Bestelling naar tevredenheid ontvangen

Bestelling ontvangen zoals de foto's lieten zien.

Sneller dan verwacht geleverd

Helemaal prima

Duidelijk, snel, netjes verpakt

Ik ben heel tevreden over het produkt.

Keurig op tijd geleverd.

Zeer snelle levering

Eerste keer dat ik hier iets besteld heb. Zeer snel geleverd. Aangezien mijn jongens 2 voetballers zijn kan je hier genoeg vinden.

Mooie producten voor betaalbare prijs

En een snelle levering wat wil je nog meer....

Parfait !

2 eme fois que je commande sur ce site et je ne suis vraiment pas déçue ! Articles au top, prix très raisonnable et livraison ultra rapide ! Je recommande à 100%

Stipte levering

Mooi tenue.

zou een volgende keer hier weer iets bestellen.

Het moment van bestellen (de eerste dag voor 21.00 uur) en het moment van afleveren (de volgende dag) klopten niet. Na mijn telefoontje is dit hersteld.

Snelle en correcte levering

Fantastische service

Wij hadden voor onze zoon een PSG trainingspak besteld. Helaas was deze te groot. Op de retourzending vermeld dat we graag een maatje kleiner wilden. Gisteren gebeld en de mevrouw vd de receptie ging er acheraan. Vandaag werd dit mooie pak weer bezorgd. Prachtige kwaliteit. En ondanks dat de gratis actie, een mooie WK bal al afgelopen was, stuurde ze die ook nog weer mee. Wat zal die een top verjaardag hebben aanstaande dinsdag. Bedankt voor de fantastische service!

Niet reageren op mail

Bestelling zou binnen een dag geleverd worden, nu nog steeds niet binnen bij vervoerder. Niet reageren op mail is erg vervelend.

Het was er allemaal en op tijd ziet er goed uit

Prachtig setje

Snelle levering. Top!

Snelle aflevering volgens afspraak

Snelle aflevering volgens afspraak

Helemaal super!

Makkelijk te bestellen, grote keuze aan artikelen, netjes verpakt en heel snel in huis! Mijn zoontje is helemaal blij met zijn trainingspak!

Goed assortiment en snelle levering

Mooie producten en goeie status updates van de bestelling. Mijn zoon is het blij met zn Barça shirt en dekbedovertrek.

Snel en correct

Snel en corrext

Verkeerd artikel

Ik bestel een Barcelona trainingspak en krijg het trainingspak van België geleverd.

Snelle levering. De bal die ik erbij zou krijgen waren ze vergeten. Na een mailtje te hebben gestuurd werd deze meteen beantwoord en de bal had ik de volgende dag in huis. Goede service!