Contact gehad met Debbie over de maten van de sweaters. Super advies! Zitten als gegoten. Nu kunnen we juichen in stijl.

Hi Kitty, Top dat de sweaters op maat vallen! bedankt voor je positieve feedback. Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Netjes via de email beetje jammer dat het de verkeerde uitslagen zijn voor mij

Prima kwaliteit en snelle levering. Gewoon top!

Vaker wat besteld hier en nooit spijt gehad. Snelle levering. Topkwaliteit. Ruilen indien geen persoonlijke opdruk ook geen probleem.

Hi Ties, Bedankt voor je positieve review. Zijn we blij mee! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Nogmaals hartelijk dank

Hi Rick, Heel graag gedaan! en bedankt voor je reactie! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Mooi selectie aanbiedingen

Mooie oranje/zwarte petten!

Hi Evert, Fijn dat je de caps mooi vind! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Slecht

Reageren niet op mail nemen telefoon niet op

Hi Bud, Ons telefoon nummer is: 0570-510192 wij zijn bereikbaar van 08.00 tot 16.30 Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Snelle service, prima product!

Snelle service, prima product, in eerste instantie verkeerde maat besteld, retour supersnel verwerkt!

Hi Maaike, Dankjewel voor je positieve review Zijn we blij mee! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Hi Marieke, Dank voor je positieve review! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Leuk ervaring

Goed service, Goed qualiteit

Hi ! Dank voor je positieve review! Zijn wij blij mee. Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Van opa kados gekregen.

Ik ben Finn. 2 jaar. Heb van opa kadootjes gekregen: Oranje bal, Oranje shirt, Oranje pet. Ik vind het heel leuk. Papa vind niet zo leuk. Papa is Duits en gaat toch voor Duitsland juichen. Opa is Nederlands. Ik ga maar voor beide juichen.

Hi Finn, Veel plezier vanavond met de wedstrijd! Lekker juichen voor Nederland! Vrolijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Verkeerd product ontvangen

Als verjaardagscadeau een voetbaltenue besteld. Ik heb de bestelling van iemand anders ontvangen. Direct gebeld en er werd me verzekerd dat er dezelfde dag een nieuw pakje werd opgestuurd en dat deze de volgende dag binnen zou komen. Dit is niet gebeurd, na wederom telefonisch contact kon men hier nergens wat van terugvinden. Weer werd er e.e.a toegezegd. Nu afwachten of het probleem opgelost gaat worden. Een verkeerd pakket versturen kan gebeuren, echter los je het dan netjes op. Dat is nu niet gebeurd.

Hi Bas, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Excuus. Ik hoop dat het probleem nu netjes is opgelost. Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Blije zoon

Voor zoon een voetbal shirt en sjaal van zijn favoriete voetbalclub besteld. De volgende dag was het al in huis. Shirt en sjaal zien er prima uit, zoon blij!

Hi Marieke, Dankjewel voor de positieve feedback. Worden wij blij van! Hartelijke groet, Debbie van Voetbalfanshop

Klantvriendelijke benadering

De procedure inzake bestelling, betaling en retourneren is heel goed. Diverse betaalmogelijkheden en retourneren is heel gemakkelijk (label printen of digitaal). Alleen de website is soms moeilijk te benaderen en de diverse opties (bijvoorbeeld: ruilen/retourneren). Maar als je uiteindelijk de opties kan benaderen, is het heel klantvriendelijk/gemakkelijk. Wellicht dat het op een laptop beter werkt. Mijn ervaring is gebaseerd op een benadering via mijn smartphone.

Mooie kleding, goede kwaliteit

Uitstekend.

Mijn ervaring met voetbal shop is uitstekende service.

Heb nog niks ontvangen

Duurt allemaal lang heb nog niks ontvangen

Uitstekend, snel en betrouwbaar.

Goede, duidelijke webshop. Product is snel geleverd. Aanrader!

Snelle levering. Ruiling ook zeer snel binnen. Het

Snel en prima in orde

Snelle levering, goede prijs kwaliteit.

2 voetbalpakjes met bedrukking besteld. Mooie kwaliteit en snelle levering! Ben zeer tevreden en zal hier zeker vaker gaan bestellen.

Prima site

Super snelle bezorging!!

Mooie kwaliteit ruime sortering in keuze !! Fijne voetbal schop !!

Mooie voetbalsets en goede kwaliteit Op tijd bezorgt

Supersnelle service!

Snelle levering incl bedrukking (zelfde dag verzonden!). Uiteraard niet origineel shirtje maar daar is de prijs ook naar. Super service!

Prima levering, ruilen valt tegen

Levering ging prima, helaas was 1 shirt te klein. Dat er een optie was om te ruilen was dus heel fijn. Alles keurig via de qr-scan aangegeven. Daarna product geretourneerd. Na ontvangst kreeg ik iets later een mailtje dat het geld teruggestort zou worden, dus dat ruilen is dus mislukt. Opnieuw bestellen kan wel, maar dan betaal ik de verzendkosten.

Maagdenburgstraat 36

7421 ZD Deventer