top service na verkeerde bestelling

Ik had verkeerde kleur ontvangen van een trainingspak. Werd netjes gebeld, kreeg direct mijn geld terug terwijl ik het pak nog moest terugsturen. Super netjes

Best ok

Alles prima geregeld

Super webshop!!!

Meerdere keren bestellingen gedaan. Prima produkten, geweldige en duidelijke communicatie en snelle levering. Topbedrijf!

Zeer tevreden over de snelle bezorging.

Wij zijn zeer tevreden.

Foutieve levering in 1 dag opgelost met juuste levering

Ontving een verkeerd artikel voor andere klant. Na een aangenaam telefonisch contact werd de volgende dag het juiste artikel bezorgd samen met het etiket voor retourzending foutief geleverd artikel. De pyjama ziet er mooi uit en mijn kleinzoon zal er met kerst heel blij mee zijn.

Mooi aanbod, super snelle levering, nette klantenservic

Mooi Real Madrid trainigspak gekocht voor mijn zoon, helaas viel deze te klein, maar binnen 24u hadden we een maat groter in huis!

Snel en efficient

Super product, snel geleverd, duidelijk comminicatie. Ik was een beetje huiverig vanwege niet goed ervaringen meg webshop. Ik googled review en dacht, ok! Wat ben ik onder de indruk van deze webwinkel, Snel, efficiënt en goede communicatie met een mooi product ! Een aanrader.

Nooit aangekomen

Op de track en trace staat er dat het is bezorgd maar dat is niet zo. Heel raar

Snelle service, goede kwaliteit

Ik had wat laat besteld voor een gepersonaliseerd kado voor mijn zoon. (Voetbaltenue, Real Madrid) Ik had dit bij de opmerkingen vermeld. De mensen van voetbalfanshop hadden dit onmiddellijk ten harte genomen. Nog geen uur later kreeg ik bericht dat het pakje al klaar was voor verzending. Doordat ze dit onmiddellijk hebben aangepakt was het pakje nog mooi op tijd aangekomen. Mooie kwaliteit en de zoon super tevreden!

Klasse.

Snelle en correcte levering. Het geleverde artikel ziet er uitstekend uit.

Goede, snelle service

Ik had een gepersonaliseerd shirt besteld voor mijn zoon. Dat zag er prima uit en werd snel bezorgd. Het beviel zelfs zo goed dat hij er ook graag het broekje bij wilde. Dat verkoopt voetbalfanshop niet los, maar na een informerende vraag bij de klantenservice hebben ze het toch geregeld, en ook weer supersnel! Bedankt!

Snel geleverde top kwaliteit spullen

Snel geleverde top kwaliteit spullen

bestellen ging makkelijk en snel geleverd

Duidelijke shop en artikelen zien er goed uit.

Goede service, leuk assortiment

Leuk, ruim assortiment. Leuke prijsjes Goede service Snelle verzending

Alles prima

Ga zo door

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering.

Verkeerde shirt snel vervangen

In eerste instantie duurde het 3 á 4 dagen, voordat het tenue werd geleverd, maar dat lag aan de bezorger. Eenmaal ontvangen bleek dat het shirt de verkeerde opdruk, die was vermoedelijk verwisseld met een andere bestelling. Dezelfde dag het tenue retour gestuurd en 2 dagen later hadden we het juiste tenue in huis.

Snel service

Snelle servis en goed kwaliteit product

Snelle en vlotte levering van BESTELLING

Super snelle service!

Duidelijke webshop, leuke trainingspak en voetbal gescoord, mooie kwaliteit en was de volgende dag binnen. Helemaal top!

Fijne ervaring

Groot assortiment, snelle levering en netjes verpakt en verzonden

Mooi voetbalsetje

Mijn elf jarige zoon is heel blij met dit Real Madrid voetbaltenuetje! De levering is ook zeer vlot verlopen. Eén aanrader. Jammer dat de kousen niet apart te koop zijn.

Snelle levering en goeie kwaliteit

Snelle levering. Goeie kwaliteit. Precies zoals op de afbeelding

Bestelling netjes verpakt en op tijd geleverd. Helaas van een artikel niet 2 stuks ontvangen, maar 1. Na telefonisch contact werd deze direct na gestuurd. Dus Jorginho nog bedankt voor de snelle afhandeling.