Product naar wens en snel geleverd

Snelle levering en goed kwaliteit

Leuk voetbaltenue voor mijn zoon gekocht. Ziet er keurig uit en was ook snel geleverd.

top

Ik heb een voetbalshirt besteld voor mijn kleinzoon die in spanje woont en hij wilde persee een oranje shirt met broekje en ik heb zijn naam erop laten plaatsen... en ik heb het setje binnen gekregen maar wat een leuk setje ....

Levering direct de volgende dag.

Jammer dat er zo weinig keuze is

De levering was snel

Top geregeld! Super snel in huis

Erg blij met mijn bestelling voor ons voetbalteam. Goed geholpen toen ik een vraag had per telefoon. Erg snel in huis en de bedrukking was top!

Bestelling nog niet gearriveerd…

Afgelopen woensdagmiddag 6 sept een leuk Chelsea thuistenue voor mijn 6-jarige zoon besteld voor op de zondagwedstrijdjes. Op zondag 10 sept nog altijd niets ontvangen… Voetbalfanshop adverteert heel leuk op de website “voor 21 u besteld, de volgende werkdag bezorgd”, maar dat blijkt slechts een lokkertje… We wachten het nog even af, maar als dit nog veel langer gaat duren, overwegen we een aangifte wegens oplichting. We bestellen immers bij een NLe webshop en niet bij een Chinese webshop…

Leuke voetbalshop

Snelle en vlotte levering van BESTELLING

Prima service!

Prima kleding, snel geleverd

Prima service dank u wel

Super snel en makkelijk geregeld

Goede kwaliteit

De outfit ziet er uit zoals ze dit op de website tonen. Ze maken ook heel duidelijk dat dit om een replica ging, dus dat weet je. De kwaliteit is heel goed. Zoontje is heel tevreden. Enige minpuntje is dat op de website staat dat je voor 21u besteld, het de volgende dag geleverd zal worden. Dit klopt niet, want een 5 tal dagen op moeten wachten.

Prachtig voetbalpakje

Voetbalshirt en broekje Met keuze voor naam en cijfer achterop Erg leuk voor onze kleinzoon

Een snelle service!!!

Top!! Een snelle service

Mooi voetbaltenue voor een leuke prijs en snel geleverd.

Mooi voetbaltenue voor een leuke prijs en snel geleverd.

super goed

netjes op tijd ontvangen en goed verpakt

Zeer snelle en keurig afgeleverd artikel

Geeft een goed gevoel van betrouwbaarheid. Door de snelle levering van het product dat volledig aan de verwachting voldeed, heb ik mijn kleinzoon kunnen verrassen op zijn verjaardag en een lang gekoesterde wens in vervulling kunnen laten gaan. Mijn dank

Uitstekende klantenservice

Van bestellen, wijzigen tot levering van het product zowel via eigen webshop als via bol.com niet op aan te merken. Alleen maar lof voor de klantenservice, dank voor de fijne ervaring. Mijn zoon is blij met zijn voetbaltenue! Deze werd optijd geleverd voor zijn verjaardag!!

Snelle levering met mooie en correct geleverde producten.

Super. Mijn zoon was erg blij met zijn mooie bal en shirt die hij snel heeft ontvangen.

Great!

Fast response, good service and good quality of products!

Alles prima

Prima geregeld

Klantgericht

Top kwaliteit

Leuke setjes, voor een leuke prijs. En van goede kwaliteit.

Maagdenburgstraat 36 7421 ZD Deventer

+31 570 510 276