Top kwaliteit

Leuke setjes, voor een leuke prijs. En van goede kwaliteit.

Snel en erg goed

Geweldig.vlot gemakkelijk en betrouwbaar.

Positief.

Een zeer positieve ervaring met voetbalshop.nl

Een zeer positieve ervaring met voetbalshop.nl

package still not delivered

package still not delivered

Super leuk pakket

Het is een hele mooie rugtas met super leuke bal en spullen erbij voor de voetbalfan!

Goede winkel

Netjes en snel geleverd wat we besteld hebben

Netjes verpakt en snelle levering

!

Ze waren de bal vergeten bij mijn bestelling. Kreeg meteen antwoord op mijn mail dat ze hem alsnog na zouden sturen. Volgende dag had ik het pakketje al binnen!

Leuke tenues voor een goede prijs. Ben er erg blij mee.

Volgens afspraak geleverd

Product voldoet geheel aan de verwachtingen.

Product voldoet geheel aan de verwachtingen. Kleinzoon super blij.

Mooie aanbiedingen en voetbalshirts

Snelle levering voor een mooie prijs en aanbiedingen.

Snelle levering!

Snelle levering en mooi product

Erg tevreden. Zoontje zo blij met zijn voetbal pakje met eigen naam erop. Zag er goed uit en levering was ook erg snel.

Duidelijke site en snelle verzending/levering

Alles op de site staat duidelijk omschreven, gemakkelijk te personaliseren, snelle verzending/levering en goede communicatie omtrent de levering. Goede kwaliteit van de producten.

Leuk pakje en shirt

Voor de prijs zeker een aanrader Het pakje had na 1x dragen al wel wat haakjes

Snelle goede service

Besteld om 19u, volgende dag om 11u al binnen. Toen iets kapot bleek te zijn, werd meteen een nieuwe opgestuurd.

Snelle levering en echt spul

Altijd tevreden over deze website. Toch ben ik één keer gezwicht. Vorige keer bestelde ik een voetbalshirt op Amazon. Grote fout. Chinese troep. Dus dit jaar ben ik met hangende pootjes teruggekomen. En dat blijf ik doen. Dit is echte en originele merchandise. Altijd. En alleen daarom zou dit de winkel van voorkeur moeten zijn. Want bij anderen, zoals Amazon, is het eigenlijk nog maar de vraag wat je nou precies krijgt.

Hele goede snelle service

Pakketje was er snel, echter was de bal snel kapot ( oorzaak onbekend, kwaliteit goed) en na 1 mailtje mocht ik gelijk een nieuwe uitzoeken, heel netjes.

Bestelling volgt heel snel en klopt zeer tevreden

Mooie producten

Producten zoals verwacht - zoon ontzettend blij met de bal. Top service dat Voetbalfanshop er een gratis ballenpompje bij heeft gedaan. Dank!

Beste service

Ik had een paris Saint germaine pakket besteld voor me zoontje omdat hij opging voor z’n B diploma. Maar de bal kregen wij zondag niet opgepompt. Ik denk dat er een gat in zit. Maandag gebeld en ik krijg een gehele nieuwe pakket toegestuurd. Echt top service!!!

De bezorging ging mis maar zij hebben het direct en heel netjes opgelost. Zeer tevreden!

Bezorging ging in 1e instantie mis maar werd op een zeer nette en snelle manier opgelost. Zeer tevreden daarover. Mirjam Poot

Maagdenburgstraat 36

7421 ZD Deventer