Vlot en snel geregeld.

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en correcte communicatie.

Prima, betrouwbaar en snelle levering

Zonder problemen bestelling gedaan, betaald en artikel wordt snel geleverd

Snelle service, briljante kwaliteit en ontwerp

Er is geen slecht punt te bedenken. De levering was perfect, de kwaliteit van de filters is heel goed en in het geval van mijn bestelling (uv filter voor fujifilm x100v): de lensdop van de originele prime lens past beter op het filter dan op de eigen lens. :) Hulde, heel goed ontwerp!

Vorige week een Nisi adapterring besteld voor de V5 pro kit en deze werd zeer snel bezorgd. Ik zou een volgende keer hier zeker weer bestellen, vooral omdat alle producten op voorraad zijn. Dit was niet het geval bij mijn locale fotozaak.

geweldige filters

voor mijn fuji x100v een black mist filter 1/8 geweldige filter.

Een kwalitatief zeer goed product

Het werkt super, door het gebruik van de lensdop kan ik de 82 mm adapterring op de lens laten zitten

Filters die doen wat je zou verwachten

Ik heb de Mist filters ½ en ¼ gekocht om, vooral ‘s avonds en bij kunstlicht, een beetje softfocus toe te voegen. Nisi staat voor kwaliteit en dat merk je: filters zijn degelijk verpakt, hebben goed schroefdraad en zijn makkelijk vast en los te maken. Effect is goed, niet overdreven soft en geeft een mooie mistachtige blur aan de opname.

Goed advies, vriendelijk contact

Klantvriendelijk en service

Bestelproces en levering verliep vlot en keurig...zoals het hoort.

Bestelling plaatsen was gemakkelijk. De levering verliep vlot. Op mijn opmerking m.b.t. een vakantie werd keurig gereageerd. Al bij al: zoals het hoort.

excellent

Bestelling geplaatst, in het weekend, en dinsdag ontvangen.

Snelle en correcte levering van top-product!

Fijne club om zaken mee te doen. Ik had bij de bestelling aangegeven de bestelling graag pas ná een bepaalde datum te willen ontvangen ivm vakantie. Op de dag van thuiskomst ontvang ik ‘s avonds een mail dat ze verzending onderweg is. Goede service!!

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Dag na bestelling/betaling een digitaal factuur ontvangen en melding van verzending. Goede degelijke verpakking welke gevuld is met luchtkussen zakken ter bescherming van de filters. Zeer tevreden, daarom 5 sterren.

Super mooie kwaliteit, en makkelijk in gebruik!!

Heb nu de v6 set, met 2 ND filters ND 10 en 15 stop's Nano Hard 3 stop's grijs verloop filter + Kwaliteit top + Makkelijk in gebruik - Aan de prijs

Betrouwbaar en vlot en super service

Tweede keer dat ik hier bestel, weer naar tevredenheid. Had t filter snel nodig en omdat PostNL wat onbetrouwbaar is deze dagen kwam Edward het hoogstpersoonlijk brengen, wat een service.

Mooie aanbieding, snel geleverd

De webshop had een 10% paasaanbieding. Macrosled besteld en twee dagen later geleverd. Had al reviews gelezen en de slede stelt niet teleur. Prachtig ding.

Betrouwbaar en prima

Werd vriendelijk en keurig op de hoogte gehouden van verzending en levering. Tevreden met product.

Geweldige service

Perfect hoe het is gegaan Berichtgeving en levering

Everything as expected

Fast delivery, good quality and build

Waar voor het geld

Goede informatie, directe benadering klant, nagekomen afspraken, vlotte behandeling.

Heel ok

Ok

Fijne filters, goede levering en service

Plezierige website, fijne neutrale filters, goede service & levering.

Weer een top product van NISI!

Een V6 adapter met filterring aangeschaft voor mijn Nikon Z 14-24 f2.8. Wederom een top product van NISI. Oer degelijk gefabriceerd en daar word ik blij van. Nu kan ik het 100 filtersysteem op al mijn Nikon lenzen toepassen. Top en voor de landschapsfotograaf een droom!

Kwaliteit en snel

Mooi assortiment, snelle levering en prima communicatie.

Snel, accuraat en klantgericht

Mijn vraag over de beschikbaarheid van een nieuw product werd snel beantwoord en toen het product leverbaar werd, werd ik daarover direct geïnformeerd. Prima dienstverlening. Ook over het geleverde product (filterhouder) ben ik zeer tevreden. Prima kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs.

Geweldig systeem, is de prijs waard

Vroeger in het analoge tijdperk had ik het filter systeem van Cokin, maar dit is zoveel meer waar voor je geld!!!!! Dus beetje bij beetje aanschafffe 100mm x 150mm