Heel snelle levering, goede service.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Mooi bedrijf, mooie producten en correcte wijze van communiceren

Filterset besteld voor mijn compactcamera; mooie set. Helaas voor mij wat omslachtig om mee te werken. Dus terug moeten sturen. Keurig geholpen met advies in voortraject maar ook daarna bij retour sturen. Netjes e.e.a. allemaal per mail gecommuniceerd! Ik ga me weer melden straks bij aanschaf van mijn spiegelreflex. Mooi bedrijf en correcte manier van communicatie.

Service tot nu toe geweldig

Het product zelf is een kerstcado, dus kan daar niet over oordelen

Uitstekende service!

Mijn NiSi True Color Polarising Filter CPL NC for 100mm V7 werd binnen 2 dagen op de vakantie bestemming geleverd met eigen chauffeur! Welke winkel doet dat? Nou Nisi Filters Nederland wel! Super tevreden!

snelle service

binnen aangegeven tijdslijn keurig bezorgd. Prijs lager dan andere winkels/webshops

Goede filter, snel geleverd.

Goede filter, bezorgd volgens verwachting.

Hele fijne service, oplossingsgericht

Er wordt heel erg goed meegedacht om het juiste product te leveren. Ook als producten moeilijk leverbaar zijn wordt er snel en passend een oplossing geboden. In mijn geval ging er wat mis bij PostNL, maar dit werd door NiSi Filters per omgaande opgelost. Echt een top bedrijf. Ik voel me hier klant en geen nummer.

Snel en netjes verstuurd

Snel en netjes verstuurd , en netjes op gereageerd toen ik vroeg of ze hem zo snel mogelijk wilde versturen ivm vakantie. Helemaal top!!!!

Correct zoals het hoort !

Zeer vlot contact. Vlotte levering.

Geen op-aanmerkingen. Ben nu bezig om er mee te werken. Groeten

Perfecte service

Supersnelle bezorging

Goed product en Vlotte afhandeling

Thelazyfoxjumps...

Hulpzaam,snelle levering

Het is een goed winkel ze zijn heel hulpzaam via telefoon of mail denken met je mee. Een min puntje is dat ze niet alle filters of maten van NISI filters hebben terwijl ze een NISI zaak zijn. Er is mij verteld dat ze het webwinkel binnen 2 weken gaan aanvullen TOP De filters zijn de beste van de wereld

Nice service and amazing product

I like the quality of the filter, the true color, and the lovely package!

Zeer tevreden over mijn filter

Filter doet wat het moet doen

Top producten en snel geleverd. Klasse !

Top producten en snel geleverd.

Snelle levering en het product komt overeen zoals het op de website staat.

Snelle levering en het product komt overeen zoals het op de website staat.

Snelle levering!

100% klantenservice

Fijne persoonlijke service zonder dat je het gevoel krijgt iets te moeten kopen.

Echt super!

Ik had mijn filters besteld die ik nodig had voor een klus, na gesproken te hebben met de eigenlijk gaf hij aan zeker te willen zijn of de filters afgeleverd zouden worden door de bezorgservice. Hij is in zijn auto gestapt en naar me toe gereden om de filters af te leveren. Ik ga niet meer bij een andere winkel bestellen, echt super!

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam, meedenkend.

Na het leveren van een product (met een moeilijk zichtbare fabrieksfout) is dit zeer snel en zonder omwegen vervangen, dit alles zoals boven omschreven in een door mij als zeer prettig ervaren afhandeling.

Perfect geholpen.

Perfect geholpen bij de juiste bestelling

Prachtig 0product met een fijne service!

The quick brown fox jumps over the lazy dog

Mooie en goede combinatie.

De rechthoekige filter is iets makkelijker in gebruik dan een ronde filter. Snel te monteren c.q. te verwisselen, bezit drie grijsverloop filters waarmee ik zeven combinaties kan maken. Het frame op de lens alsmede de drie filters zijn toch een behoorlijk aanschaf in prijs.