Prima dienst

Snelle verzending, goed ingepakt. Goede kwaliteit lenshood/uv filter. Aanrader!

Snel

Snelle verzending pakje..

Goede en duidelijke communicatie via mail gehad. Snelle levering. Perfecte kwaliteit.

Snelle en correcte levering

In het weekend besteld en maandag bezorgd. Netjes schokvrij verpakt. Helemaal niets op aan te merken

Snelle levering en mooie filter met een goede verpakking om ze mooi te houden. Ben er heel blij mee. Groet Jan Reus.

Uitstekend!

Snel geleverd en top filters!

Prima service, snelle levering.

Prima service, snelle levering.

Snel, vlotte en correcte levering van een super Product

super kwaliteit van de filters voor de Leica Q2. duidelijk info op de website, eenvoudige manier van bestellen en zeer snelle correcte levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Het filter doet wat er wordt beloofd

Order was niet compleet. Geen contact te krijgen.

Ik heb gebeld gesmsd en gemaild. Geen reactie op mijn vragen..

Prima service en duidelijkheid over de bestelling

Snelle levering, heel netjes verzorgd. Mijn bestelling was tijdelijk niet op voorraad, ook ben goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken m.b.t. de levering.

Kwaliteit voorop.

De Nisi filters staat 100% kwaliteit voorop. Helaas was mijn filtermaat niet op voorraad en duurde de bestelling wat langer dan normaal.

Een geweldige verrijking

Voorheen fotografeerde ik met kunststof filters maar je kan echt het verschil zien in je foto's. Geen blauwe gloed of zweem meer. Ik heb nog meer zin om foto's te gaan maken!

Snelle levering en goede communicatie

Ik wilde een product hebben dat niet op voorraad was en stuurde daar een mailtje over. Ik kreeg meteen reactie, het product werd besteld en ik had het een paar dagen later in huis!

Op tijd geleverd.

Op tijd en netjes verpakt geleverd!

Uitstekend materiaal om mee te werken.

uitstekende service

zeer vriendelijke en vlotte communicatie en vlotte levering

Alles zoals verwacht

Niks op aan te merken, snelle levering

Mooie filters en snelle levering

Ik werk al jaren met Nisi en ben er zeer tevreden over. De bestelling voor mijn Leica Q2 filters was snel binnen. Blij met mijn nieuwe complete set.

Zeer snelle levering.

Binnen de 48u had ik ben mijn bestelling thuis.

Niet

Snelle verzending, super product, goed verpakt verzonden en goed aangekomen. Prima prijs. Heel tevreden!

Kwaliteit

Snelle levering, prijs/kwaliteit perfect!