Kwaliteit

Snelle levering, prijs/kwaliteit perfect!

Snelle levering.

Probleemloos. Duidelijke site. Snelle levering. Betaling via Paypal.

Perfecte informatie en communicatie. Prachtproducten.

Van de NISI S6 groothoekadapter met polaristatie - en graduated filter via de achromatische (macro)voorzetlens voor tele tot snelkoppelingsplaatjes: allemaal degelijk, fraai afgewerkt. Gewoon topklasse. Het polafilter en het grijsfilter vrijwel volledig neutraal. Met een gerust hart aan te bevelen.

Goede en snelle service!

Nisi all-in-one filtertas aangeschaft voor het 100mm systeem. Goede en snelle service. Kom hier zeker terug!

Perfecte service en levering!

Fijne communicatie, snelle levering, netjes ingepakt. Alles perfect!

Topproducten

Prachtig ontworpen producten in het topsegment. Het geld dubbel en dwars waard, garant voor jarenlang fotoplezier.

Zoals altijd, uitstekend

Correct ,snel en vriendelijk Goed op de hoogte gehouden van de bestelling Dak hiervoor

Supersnelle service

Gisteren besteld, vandaag in huis. Netjes verpak. Met vragen aan de telefoon wordt je uitstekend geholpen.

Snelle service, ondanks dat de post vertraging had met een paar dagen mijn filters binnen in goede staat. Daar gaan we vast veel plezier aan beleven

Prachtige service.

Mijn oorspronkelijke bestelling, een CPL filter was niet meer leverbaar, maar stond nog op de site. Nisi heeft een heel mooi aanbod gedaan voor dezelfde prijs. Dat stel ik zeer op prijs, nogmaals mijn dank voor deze geweldige service.

Top service, no nonsens

Bij problemen herken je de kwaliteit. En die is hier top.

Geweldig!!!!!!!

Helaas blijkt het bij een webshop altijd lastiger kopen, dan in een winkel. In een winkel ga je er vanuit dat je het artikel wat je wilt aanschaffen kunt bekijken, en communicatie heb met een kundige verkoper. Maar daar ligt ook de frustratie!!!!!!! winkels hebben vaak het artikel niet in het desbetreffend filiaal, bij jou in de buurt. Antwoord we kunnen het naar u opsturen, ja maar dan hoef ik niet naar een winkel. Nisi Filters Nederland is de ideale oplossing, via telefoon of mail, een degelijk antwoord op mijn vragen, artikel in huis ( bij hun) en ik de volgende dag ( omdat de post nu eenmaal niet sneller is ) het bestelde keurig netje verpakt thuis. En hoor makkelijk kan het dus zijn. NISI Filters Nederland, Ik hoop nog wat mooie items te kunnen en mogen bestellen. Met vriendelijke groet, Alfred Beker

Snel verzonden, uitstekend product

Nisi filters zijn de beste filters voor natuurfotografie. Goed verpakt verzonden.

De producten van NISI zijn van een zeer hoge kwaliteit en de resultaten boven verwachting. Tip als een product niet op voorraad is duidelijker op de site vermelden, ondanks dat toch een snelle levering.

Ik heb mijn bestelling helaas nog niet ontvangen

Het brievenbus pakketje zou dinsdag bezorgd worden, maar nu op donderdag is het nog steeds niet aangekomen. Heb al wel meerdere berichten van PostNL gehad waarin de vertraging steeds gemeld wordt. Wellichteen andere pakketbezorger overwegen.

Beste Gerrit, Ik heb begrepen dat je pakketje inmiddels bezorgd is. Het is heel vervelend dat het zo lang onderweg geweest is, excuus daarvoor. Helaas gebeurt het ook bij andere pakketbezorgers, vandaar dat wij nog steeds met PostNL werken. Ik wens je in ieder geval veel plezier met het filter!

Vlot en snel geregeld.

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en correcte communicatie.

Prima, betrouwbaar en snelle levering

Zonder problemen bestelling gedaan, betaald en artikel wordt snel geleverd

Snelle service, briljante kwaliteit en ontwerp

Er is geen slecht punt te bedenken. De levering was perfect, de kwaliteit van de filters is heel goed en in het geval van mijn bestelling (uv filter voor fujifilm x100v): de lensdop van de originele prime lens past beter op het filter dan op de eigen lens. :) Hulde, heel goed ontwerp!

Vorige week een Nisi adapterring besteld voor de V5 pro kit en deze werd zeer snel bezorgd. Ik zou een volgende keer hier zeker weer bestellen, vooral omdat alle producten op voorraad zijn. Dit was niet het geval bij mijn locale fotozaak.

geweldige filters

voor mijn fuji x100v een black mist filter 1/8 geweldige filter.

Een kwalitatief zeer goed product

Het werkt super, door het gebruik van de lensdop kan ik de 82 mm adapterring op de lens laten zitten

Filters die doen wat je zou verwachten

Ik heb de Mist filters ½ en ¼ gekocht om, vooral ‘s avonds en bij kunstlicht, een beetje softfocus toe te voegen. Nisi staat voor kwaliteit en dat merk je: filters zijn degelijk verpakt, hebben goed schroefdraad en zijn makkelijk vast en los te maken. Effect is goed, niet overdreven soft en geeft een mooie mistachtige blur aan de opname.

Goed advies, vriendelijk contact

Klantvriendelijk en service

Bestelproces en levering verliep vlot en keurig...zoals het hoort.

Bestelling plaatsen was gemakkelijk. De levering verliep vlot. Op mijn opmerking m.b.t. een vakantie werd keurig gereageerd. Al bij al: zoals het hoort.

excellent

Bestelling geplaatst, in het weekend, en dinsdag ontvangen.

Jan van Goyenlaan 14 1181TG Amstelveen