Al verschillende producten in huis, allemaal even fijn!

Inmiddels zijn wij thuis in het bezit van een kleine Baloons collectie voor onze dochter en haar broertje, die nog onderweg is. Alle producten zijn met veel liefde gemaakt, mooi afgewerkt en van zeer goede kwaliteit. Ons dochtertje is 2,5 en wij gebruiken al 2,5 jaar haar Baloons dekentjes, ze worden wekelijks gewassen en er is niets van slijtage of vervaging te zien. Haar grijze dekentje gaat nu naar haar broertje.

Goede en snelle service, en wat een fantastische mooie en zachte wikkeldoek!

Product naar eigen smaak

Super tof dat je eigen keuze van kleuren en stoffen kan kiezen. Ik wilde nog wat anders dan wat in de keuze opties stond. Kon gelukkig allemaal geregeld worden! Erg tevreden! De kwaliteit is erg mooi en netjes afgewerkt!

Goede snelle service

Ik had binnen 2 weken mijn bestelling binnen. Ben enorm blij met het babynestje maar de deken is erg klein en had gezien het bedrag anders verwacht. Dit mag wel duidelijker worden aangegeven op de website.

Fantastisch!

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst heb ik al snel de producten ontvangen. Wat een feestje om uit te pakken en wat een plezier van de lekker zachte wikkeldoek en de mooie dekentjes! Nu voor onze tweede komt er zeker nog een bestelling!

Prachtige designs & geweldige service!

Wij zijn ontzettend blij met onze producten van Baloons. Alles met zorg samen gesteld en razendsnel thuis geleverd.

Snelle levering. Goede kwaliteit. Hele mooie kleuren. Moet het nog in gebruik gaan nemen, maar heb hoge verwachtingen over blijvende kwaliteit na wassen ed na het lezen van alle reviews!

Nogmaals besteld bij Baloons

Ik heb inmiddels 3 producten thuis liggen van Baloons; een boxkleed, een boxzak en een voetenzak voor in de kinderwagen. Ik blijf verrast over de kwaliteit van de producten, het blijft mooi na meerdere keren wassen, het boxkleed is heerlijk dik waardoor een matrasje niet nodig is en de boxzak hebben ze zelfs op maat gemaakt nadat ik hier om heb gevraagd. Ik zou Baloons zeker aanraden bij iedereen, je betaald misschien iets meer, maar het is het zeker waard!

Leuk, warm en superzacht!

We hadden al een balloons deken en hebben er een tweede bij besteld. Leuk om te zien. Lekker warm. En heel erg zacht. Echt wat je voor je baby wil.

Kwaliteit

Ik heb een mooi dekentje en luieretui gekocht. Goede kwaliteit! Snelle levering

Prachtig, goede kwaliteit.

Er ging even wat mis maar ik kreeg een nette mail met oplossing.

Superbedrijf

Ik had net voor Kerst een babydekentje besteld wat in de sale was. Baloons was al dicht vanwege vakantie en vanaf 6 jan weer open gaf de website aan. Tocn ontving ik op 24 dec mijn dekentje. Thanks Baloons voor de snelle verwerking en levering. Ik was heel aangenaam verrast door deze service. Ook de kwaliteit is geweldig van het dekentje.

Snelle service en mooie producten

Ik had een aangepaste bestelling. Dit konden ze voor mij maken en was allemaal snel geregeld. Ook was het sneller geleverd dan de 12 werkdagen die er voor staan.

Perfecte service en product

Ik had gevraagd of ze misschien eerder konden leveren dan de 12 dagen die ervoor stonden ivm mn uitgerekende datum en dat is gelukt. Zelfs nog voor de feestdagen! Daarnaast is de voetenzak die ik heb besteld echt heel leuk en mooi gemaakt.

Geweldig mooi product

Super mooi boxkleed besteld. Zelf dmv gekozen stoffen een rond boxkleed besteld! Super mooi in elkaar gezet! Boxkleed is van goede kwaliteit en mooi dik en zacht. Contact met baloons is perfect! Je krijgt een snelle reactie terug. Ik zou deze site aanbevelen.

Topproducten en topservice

Ik heb een box kleed besteld bij Baloons, hij is niet alleen supermooi maar ook van topkwaliteit. Hij is dik genoeg waardoor je geen matrasje nodig hebt. Omdat ik graag een matchende boxzak wilde hebben, heb ik Baloons gecontacteerd hiervoor. Deze hebben ze gemaakt in dezelfde stofjes! Ben er tot op de dag van vandaag nog steeds heel blij mee. Heb hem ze nu bijna 6 maanden in gebruik en het blijft mooi, ook naar meerdere malen wassen.

Erg leuk product en snelle levering!

Ik ben erg blij met het boxkleed. Mooi ontwerp en kwalitatief goede stoffen.

Goede service, denken met je mee en goede kwaliteit.

Ziet er prima uit.

Ik heb verder geen ervaring, want het is een kraamkadootje!

Wikkeldeken besteld

Voor de eerste keer wat besteld Ben dik tevreden een hele mooie wikkeldeken Goeie kwaliteit lekker zacht en warm Ik raad het zeer zeker aan

Mooie stoffen, snelle levering

Wikkeldoek aangeschaft. Heerlijk zachte teddy voering.

Eerst een Boxkleed + dekentje gekregen. Boxkleed bleek iets te klein te zijn, werd zonder moeite omgeruild voor een in de juiste maat. Zelf nog een dekentje erbij gekocht omdat ik er zo blij mee ben!

Positief!

Buggyzak is heel mooi - snel geleverd, en zeer flexibel omdat ik toch een andere combi van stoffen wilde..

Mooi product

Mooie webshop, overzichtelijk en snelle afwikkeling tijdens bestellen en betalen. Ik heb een wagendekentje besteld bij Baloons om kado te geven. De ontvangers waren waren er erg blij mee. Top!!

Snelle reacties als je vragen hebt!