super

Bedankt voor de snelle levering, mijn dochter was er super blij mee, het babynest zag er heel mooi uit

Leuke website

Erg mooie kruikenzak besteld. Goede kwaliteit.

Mooie website en snelle service

Snel gevonden wat ik nodig had doordat google mij doorstuurde naar Baloons. Daar stond een levertijd van 12 werkdagen maar kreeg het super snel binnen. Het ziet er heel erg mooi uit, goeie stoffen en netjes verpakt.

Fijn contact

Na mailcontact konden ze het product exact maken zoals ik het graag wilde. Erg fijn!

Zeer positief

Erg leuk om je zelf gekozen stofjes tot mooi verwerkt product binnen te krijgen! Tevens een snelle levering!

Altijd mooie producten

Ik heb al meerdere keren besteld bij Baloons en ben altijd tevreden! De kwaliteit is goed en de levering ook altijd op tijd!

Mooie producten, snel geleverd, voldoet volledig aan de verwachtingen! Snelle, vlotte communicatie

Snelle levering!

Mooi wiegdekentje! Snelle levering dan eerder was vermeld, topp! Ik zou hier zo weer een bestelling plaatsen.

Supersnel een mooie omslagdoek geleverd gekregen

Positief

Toen bleek dat er in het beby nestje een vlekje zat kon ik hem meteen omruilen en dat ging heel snel, kreeg een retourlabel gemaild en omdat het een kado voor iemand was was ik heel blij dat de nieuwe ook heel snel gemaakt was en opgestuurd nog voordat de andere retour was. Nu was hij op tijd om hem kado te doen!!

Snelle reactie op e-mail. Ze zijn voor mij opzoek gegaan naar een kleur stof welke niet in het assortiment verkrijgbaar was. Ze houden je netjes op de hoogte hoe het ervoor staat. Uiteindelijk echt een super mooi, helemaal naar wens, boxkleed mogen ontvangen. Deze zijn echt heerlijk dik en mooi afgewerkt. Mocht ik nog wat speciaals nodig hebben zou ik hier zeker weer willen bestellen.

Snelle reactie en levering

Via social media deze site ontdekt. Vraag gesteld over stofsoorten en diezelfde dag reactie gehad met een voorstel van Baloons uit, heel blij mee. De eerste bestelling is geplaatst en er gaan er zeker meer volgen.

Super service!

Ik mailde met de vraag of onze omslagdoek snel geleverd zou kunnen worden. Ik kreeg direct reactie, op een zondag nog wel! Ze zouden er met spoed een versturen. Binnen 3 dagen had ik mijn persoonlijke wikkeldoek al binnen. Ons meisje ligt nu lekker warm! Heeel blij mee.

Ik heb een leuk zelf samengesteld dekentje laten maken als cadeau en werd binnen enkele dagen al afgeleverd. Super service!

Ondanks de corona crisis en het bericht op de website dat levering langer duurt. Na 3 dagen mijn bestelling al binnen. Netjes verpakt

Snelle levering, mooie stofjes

Super leuk om een eigen keuze te kunnen maken uit verschillende stofjes. De levering was erg snel en de producten kwamen netjes verpakt binnen. Een aanrader!

Snelle service en goede producten!

Hippe stofjes en goede kwaliteit

Keuze uit verschillende hippe stoffen en kleuren. De kwaliteit is heel goed!

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Duidelijke website met leuke producten. Geleverd binnen de gestelde termijn. Enige tip: berichtje naar de klant als het product wordt verzonden.

Snelle service en superfijne producten

Ik hou van de producten van Baloons! Heerlijke stofjes en snel thuis! Zelfs de custom made in een aantal dagen thuis gestuurd.

Al verschillende producten in huis, allemaal even fijn!

Inmiddels zijn wij thuis in het bezit van een kleine Baloons collectie voor onze dochter en haar broertje, die nog onderweg is. Alle producten zijn met veel liefde gemaakt, mooi afgewerkt en van zeer goede kwaliteit. Ons dochtertje is 2,5 en wij gebruiken al 2,5 jaar haar Baloons dekentjes, ze worden wekelijks gewassen en er is niets van slijtage of vervaging te zien. Haar grijze dekentje gaat nu naar haar broertje.

Goede en snelle service, en wat een fantastische mooie en zachte wikkeldoek!

Product naar eigen smaak

Super tof dat je eigen keuze van kleuren en stoffen kan kiezen. Ik wilde nog wat anders dan wat in de keuze opties stond. Kon gelukkig allemaal geregeld worden! Erg tevreden! De kwaliteit is erg mooi en netjes afgewerkt!

Goede snelle service

Ik had binnen 2 weken mijn bestelling binnen. Ben enorm blij met het babynestje maar de deken is erg klein en had gezien het bedrag anders verwacht. Dit mag wel duidelijker worden aangegeven op de website.

Fantastisch!

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst heb ik al snel de producten ontvangen. Wat een feestje om uit te pakken en wat een plezier van de lekker zachte wikkeldoek en de mooie dekentjes! Nu voor onze tweede komt er zeker nog een bestelling!