Prachtige kwaliteit, snelle levering!

Een mooie wagendeken gekocht bij Baloons. In het echt is hij nog mooier en hij is heerlijk zacht! De levering was ook sneller dan verwacht, helemaal top!!!

Prima verzorgd.

Overzichtelijke website.

Een bestelling gemaakt voor een eigen ontworpen boxkleed. Op de site stond dat de levering 21 werkdagen kon duren, echter na 10 dagen hadden we de bestelling al binnen! Daarbij ziet het boxkleed er erg netjes uit, we zijn er blij mee! Prima service van Baloons, kan er niks anders over zeggen.

Prachtige wikkeldoek!

Ik vind het heel fijn dat ik de wikkeldeken zelf samen kon stellen. Ook vond ik instagram fijn om nog wat ideetjes op te doen! Ik had met de geboorte van mijn zoon een doek gekregen en die heeft zich zo goed gehouden dat ik nu ook eentje voor onze dochter wilde hebben.

Gewoon prachtig !!!

Super goede service

Wat een super goede service bij baloons! Ik werd super goed geholpen met mijn vragen via de mail en nadat ik 2 kleurstalen heb ontvangen kon ik een goede keus maken.

Mooi product en super service

Leukk

Super leuke spullen gisteren binnen gehad

super

Bedankt voor de snelle levering, mijn dochter was er super blij mee, het babynest zag er heel mooi uit

Leuke website

Erg mooie kruikenzak besteld. Goede kwaliteit.

Mooie website en snelle service

Snel gevonden wat ik nodig had doordat google mij doorstuurde naar Baloons. Daar stond een levertijd van 12 werkdagen maar kreeg het super snel binnen. Het ziet er heel erg mooi uit, goeie stoffen en netjes verpakt.

Fijn contact

Na mailcontact konden ze het product exact maken zoals ik het graag wilde. Erg fijn!

Zeer positief

Erg leuk om je zelf gekozen stofjes tot mooi verwerkt product binnen te krijgen! Tevens een snelle levering!

Altijd mooie producten

Ik heb al meerdere keren besteld bij Baloons en ben altijd tevreden! De kwaliteit is goed en de levering ook altijd op tijd!

Mooie producten, snel geleverd, voldoet volledig aan de verwachtingen! Snelle, vlotte communicatie

Snelle levering!

Mooi wiegdekentje! Snelle levering dan eerder was vermeld, topp! Ik zou hier zo weer een bestelling plaatsen.

Supersnel een mooie omslagdoek geleverd gekregen

Positief

Toen bleek dat er in het beby nestje een vlekje zat kon ik hem meteen omruilen en dat ging heel snel, kreeg een retourlabel gemaild en omdat het een kado voor iemand was was ik heel blij dat de nieuwe ook heel snel gemaakt was en opgestuurd nog voordat de andere retour was. Nu was hij op tijd om hem kado te doen!!

Snelle reactie op e-mail. Ze zijn voor mij opzoek gegaan naar een kleur stof welke niet in het assortiment verkrijgbaar was. Ze houden je netjes op de hoogte hoe het ervoor staat. Uiteindelijk echt een super mooi, helemaal naar wens, boxkleed mogen ontvangen. Deze zijn echt heerlijk dik en mooi afgewerkt. Mocht ik nog wat speciaals nodig hebben zou ik hier zeker weer willen bestellen.

Snelle reactie en levering

Via social media deze site ontdekt. Vraag gesteld over stofsoorten en diezelfde dag reactie gehad met een voorstel van Baloons uit, heel blij mee. De eerste bestelling is geplaatst en er gaan er zeker meer volgen.

Super service!

Ik mailde met de vraag of onze omslagdoek snel geleverd zou kunnen worden. Ik kreeg direct reactie, op een zondag nog wel! Ze zouden er met spoed een versturen. Binnen 3 dagen had ik mijn persoonlijke wikkeldoek al binnen. Ons meisje ligt nu lekker warm! Heeel blij mee.

Ik heb een leuk zelf samengesteld dekentje laten maken als cadeau en werd binnen enkele dagen al afgeleverd. Super service!

Ondanks de corona crisis en het bericht op de website dat levering langer duurt. Na 3 dagen mijn bestelling al binnen. Netjes verpakt

Snelle levering, mooie stofjes

Super leuk om een eigen keuze te kunnen maken uit verschillende stofjes. De levering was erg snel en de producten kwamen netjes verpakt binnen. Een aanrader!

Snelle service en goede producten!