Mooie producten, goede kwaliteit

Veel keus, hele mooie producten van goede kwaliteit. Super snelle levering!

Zeer klantvriendelijk, snelle levering en fantastische eindproducten!

Zelfs mailrespons op zondag!

Heel erg blij mee!

Ik heb een boxkleed op maat laten maken, kon via de mail aangepaste maten aangeven en binnen een week was daar mijn boxkleed al! Erg mooi en zijn er heel blij mee!

Doen doen doen!

Zo leuk om zelf de stofjes uit te zoeken! Het eindresultaat is echt prachtig en heerlijk zacht. Naast het babynestje en een dekentje ook een badcape besteld, we hebben gekozen voor de grote en dat is hij ook echt. Daar kan de kleine de rest van zijn/haar baddertijd wel mee doen.

Snelle levering, goede service! Kleurtje van de doek was uiteindelijk iets anders uitgevallen dan ik dacht, dus zou van te voren wel een staaltje bestellen. Maar dat had ik zelf niet gedaan.

Super mooie producten, snelle levering

Super snel alles binnen en het ziet er kwalitatief gewoon mooi en goed uit! Top dat je zelf kan kiezen maar dat er ook voorbeelden zijn!

Super mooi product!

Heel leuk dat je je eigen ontwerp kan maken :)

Snelle en nette service. Leuke spullen

Snelle service, en mooi afgewerkte spullen!

Al meerdere keren wat besteld, kwaliteit is heel goed, blijft mooi na het wassen!

Hele mooie en praktische producten!!

Ik ben heel tevreden met de dekens voor zowel wagen, wieg als ledikant. Heerlijke natuurlijke stoffen en prachtige dessins! Het bedrijf biedt een goede service en snelle levering. Ik ga hier zeker nog een keer iets bestellen!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit stoffen, super leuk dat je uit zoveel combinaties kunt kiezen. De luieretui besteld, nu zit er zelfs ook nog klittenband aan! Weer helemaal tevreden, net als 3 jaar geleden.

Goede service, kwaliteit

Snelle levering ! En mooie kwaliteit. Erg blij met het mooie ledikant deken !

Snel, kwalitatief goed!

Goed mail contact gehad

Goede service!

Fijn en snel geholpen met bestellen van boxkleed. En tevreden over uiteindelijk product.

Mooie producten

Mooie producten en top service

Pluspunten

Fijn dat mijn verkeerde bestelling uiteindelijk netjes is toegekomen. Erg netjes afgehandeld.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit, nette afwerking en product komt overeen met de verwachting die we op basis van de website kregen.

n.v.t.

• Kwaliteit

Pluspunten

Ik had staaltjes besteld om te bekijken of de kleuren met mijn baby kamer overeen kwamen. De staaltjes werden op tijd geleverd. Goeie communicatie gehad via Facebook.

Geen tips.

• Kwaliteit

Pluspunten

Leuke en mooie producten, precies zoals ik dacht dat ze zouden zijn! Snelle levering en snelle reacties op e-mails.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, mooie kwaliteit producten!

• Kwaliteit

Pluspunten

Alles naar wens samen te stellen, snelle levering!! En de prijs betaal ik graag voor de kwaliteit en de snelle service.

• Kwaliteit

Pluspunten

Super geleverd! Mooi gemaakt en toen ik een mail stuurde hoelang het duurde voordat pakketje kwam kreeg meteen antwoor!!

Over Baloons