Mooi gemaakt, tegenvallende stof

Ik heb een wiegdeken besteld met de jersey fijne rib terra stof aan de ene kant en een deco stof aan de andere kant. Snel ontvangen en erg mooi gemaakt, maar de jersey stof pakt erg anders uit dan op de foto. Meer fel oranje in plaats van terra/bruin en een beetje glanzend. Niet zo mooi dus als ik verwacht had (vooral voor de prijs), jammer!

Erg goed geholpen! Bij de vraag of de bestelling klaar zou zijn voor een bepaalde datum kreeg ik als antwoord dat ze dit ging regelen!! Pakketje zelfs ruim optijd gekregen!!

Netjes en goed product.

Erg netjes en mooi. Snelle verzending

Snelle levering van een mooi dekentje

Snelle communicatie, dekentje is snel geleverd en ziet er hartstikke mooi uit

Prima, snelle levering!

Goede ervaring gehad!

Mooi zonnescherm, fijne communicatie, snelle levering!

Service is goed. Had een vraag over de zending en kreeg snel antwoord waar ik niet meer ongerust moest zijn. Het artikel is top. Echt wat ik vroeg. Afwerking ook! Ik ben suuuper content!

Snelle verzending

Website was een beetje zoeken, maar verder prima. Snelle verzending.

Prachtige buggy voetenzak en tas!

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, erop attent gemaakt dat er een ander, nog beter passend stofje binnen was gekomen. Was al blij met de eerste combi, maar nu helemaal happy met deze combi! Keurig afgewerkt, zowel voetenzak als tas. Lekker warm, mooie stoffen. Fantastische service!

Snelle levering!

Snelle levering, goed product. Ben er hartstikke tevreden over!

Snelle verzending!

Mooi verschoonmatje, lekker zacht

Heel blij met mijn mooie verschoonmatje voor in het Olli ella verschoonmandje. Wel een goede tip om daadwerkelijk even op te meten, want ik bleek inderdaad een grotere maat nodig te hebben dan de standaardmaat voor deze mandjes. Als ik een verbeterpuntje moet bedenken, dan ga ik voor de kleur van de hydrofielstof. Deze wijkt iets af van wat ik ervan had verwacht (lijkt op de site meer offwhite, maar is meer wit mi). Maar dat is ook heel lastig om goed over te laten komen via een scherm.

Top bedrijf

Babynestje besteld als kraamcadeau voor onze zoon en schoondochter, ze zijn er blij mee. Ruime keuze aan stofjes. Zeer netjes afgewerkt

Topkwaliteit

De producten van Baloons zijn echt van geweldige kwaliteit en de medewerkers zijn zeer meedenkend. Als je iets anders wil dan op de site te vinden is dan kan dit ook. Ditmaal ontving ik helaas geen bevestigingsmail van mijn bestelling, maar toen in hiernaar vroeg werd deze mij meteen toegestuurd. Dit was niet mijn eerste bestelling bij Baloons, maar ook zeker niet mijn laatste.

Mooie producten

Gisteren bestelling binnengekregen. Ziet er mooi uit en geleverd volgens afspraak. Ik zou weer bestellen als ik iets nodig heb. Leuk om te weten dat alles met de hand gemaakt wordt.

Product nog steeds niet binnen

Het zou 2 dagen geleden geleverd worden en ondertussen is het nog niet geleverd.

Hoi Silvia, We vinden het erg jammer dat uw beoordeling gebaseerd is op een verlate levering door Postnl, en niet over uw bestelling. Uw bestelling is 2 dagen voor gecommuniceerde datum aangeboden aan Postnl. Helaas hebben wij geen invloed op de leveringen van Postnl, en duurt het langer voordat de pakketen word uitgeleverd. Helaas soms een week... We hopen dat je u alsnog veel plezier heeft van uw bestelling! Groetjes Nicole, team Baloons

Top service, mooie producten!

Twee hoeslakens besteld voor onze reiswagen. Deze stonden niet in de standaardlijst, maar werden na contact voor ons op maat gemaakt. Service was supersnel en ook de hoeslakens hadden we snel in huis. Helemaal top! Aanrader!

Kussen past goed in de mand, er stond in de beschrijving dat het ongeveer 8 dagen levertijd zou zijn maar de volgende dag was het al binnen, heel fijn!

Toppie!!

Snelle verzending, en super mooi product. Ik haf een matrasje besteld voor in de kruidvat verschoonmand. Past perfect en super mooie kleuren en stoffen.

Mooie kwaliteit

Mooi babynestje!

Kwaliteit

In het najaar bestelde ik een deken voor in de wieg van ons zoontje. Het is erg koud bij ons boven en de deken die ik eigenlijk had voor in de wieg was te koud. Ik heb, op advies van isolatie van de stoffen, gekozen voor teddy en hier heb ik geen moment spijt van. Wát een heerlijke zachte deken, mooi afgewerkt, en zoals omschreven lekker warm! Het mooie is dat je alles zelf kunt samenstellen, geheel naar eigen wens.

Voldoet aan verwachting en snelle service

2x verschoonmatras voor in verschoonmand besteld. Verschillende stoffen. Ziet eruit als goede kwaliteit. Dik genoeg. Mooi afgewerkt

Erg mooi dekentje, netjes afgewerkt. Moet wel even geduld hebben maar dat was het meer dan waard.

Mooie producten en goede en snelle service

Mooie en goede kwaliteit! Snelle reactie per mail.

Vriendelijk & mooi resultaat

Een voetenzak besteld voor de kinderwagen. Past perfect en helemaal zoals afgesproken.