Lelijk

Heel dun matrasje! stofkwaliteit is ook niet geweldig. Bij de keuze van stoffen zien de stoffen er ook veel mooier uit. Echt een enorme miskoop!

Niets op aan te merken.

Duidelijke site, veel keuzes in stoffen en kleuren. Daarnaast snelle productie, mooie afwerking en snelle verzending.

Mooi matrasje verschoningsmand

Mooi matrasje verschoningsmand, voor een nette prijs en zeer snelle levering

Mooie producten, redelijk goed afgewerkt, snelle levering

Mooi matrasje voor een Mozes wiegje ontvangen en ook hoesjes erg leuk en mooi

Mooi en snelle service!

Bij Baloons een custommade reiswieg matrashoes en deken besteld. Zeer snel ontvangen en van hoge kwaliteit. Helemaal tevreden.

Product zoals beschrijving geleverd. Snelle levering. Gebruiksvriendelijk website. Tevreden

Mooie producten!

Wij hebben een omslagdoek en deken besteld. Super leuk dat je zelf de producten kan samenstellen naar wens, en hier van alles mee kan variëren. Producten zijn erg fijn, en blijven lang mooi.

Zeer tevreden klant

Al meerdere keren bij Baloons besteld. Prachtige producten die netjes worden afgeleverd. Dit keer een babynestje en bijpassende deken, zijn echt mooi geworden met goede kwaliteit. Ook netjes op tijd geleverd zodat ik het cadeau kan doen:)

Aanrader

Goede prijs-/kwaliteitsverhouding en vlotte reactie op vragen. Heel tevreden met mijn custom made wikkeldoek.

Het boxkleed is mooi gemaakt. Alle details zijn perfect. Ik ben er blij mee!

Mooi gemaakt, tegenvallende stof

Ik heb een wiegdeken besteld met de jersey fijne rib terra stof aan de ene kant en een deco stof aan de andere kant. Snel ontvangen en erg mooi gemaakt, maar de jersey stof pakt erg anders uit dan op de foto. Meer fel oranje in plaats van terra/bruin en een beetje glanzend. Niet zo mooi dus als ik verwacht had (vooral voor de prijs), jammer!

Erg goed geholpen! Bij de vraag of de bestelling klaar zou zijn voor een bepaalde datum kreeg ik als antwoord dat ze dit ging regelen!! Pakketje zelfs ruim optijd gekregen!!

Netjes en goed product.

Erg netjes en mooi. Snelle verzending

Snelle levering van een mooi dekentje

Snelle communicatie, dekentje is snel geleverd en ziet er hartstikke mooi uit

Prima, snelle levering!

Goede ervaring gehad!

Mooi zonnescherm, fijne communicatie, snelle levering!

Service is goed. Had een vraag over de zending en kreeg snel antwoord waar ik niet meer ongerust moest zijn. Het artikel is top. Echt wat ik vroeg. Afwerking ook! Ik ben suuuper content!

Snelle verzending

Website was een beetje zoeken, maar verder prima. Snelle verzending.

Prachtige buggy voetenzak en tas!

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, erop attent gemaakt dat er een ander, nog beter passend stofje binnen was gekomen. Was al blij met de eerste combi, maar nu helemaal happy met deze combi! Keurig afgewerkt, zowel voetenzak als tas. Lekker warm, mooie stoffen. Fantastische service!

Snelle levering!

Snelle levering, goed product. Ben er hartstikke tevreden over!

Snelle verzending!

Mooi verschoonmatje, lekker zacht

Heel blij met mijn mooie verschoonmatje voor in het Olli ella verschoonmandje. Wel een goede tip om daadwerkelijk even op te meten, want ik bleek inderdaad een grotere maat nodig te hebben dan de standaardmaat voor deze mandjes. Als ik een verbeterpuntje moet bedenken, dan ga ik voor de kleur van de hydrofielstof. Deze wijkt iets af van wat ik ervan had verwacht (lijkt op de site meer offwhite, maar is meer wit mi). Maar dat is ook heel lastig om goed over te laten komen via een scherm.

Top bedrijf

Babynestje besteld als kraamcadeau voor onze zoon en schoondochter, ze zijn er blij mee. Ruime keuze aan stofjes. Zeer netjes afgewerkt