Topkwaliteit

De producten van Baloons zijn echt van geweldige kwaliteit en de medewerkers zijn zeer meedenkend. Als je iets anders wil dan op de site te vinden is dan kan dit ook. Ditmaal ontving ik helaas geen bevestigingsmail van mijn bestelling, maar toen in hiernaar vroeg werd deze mij meteen toegestuurd. Dit was niet mijn eerste bestelling bij Baloons, maar ook zeker niet mijn laatste.

Mooie producten

Gisteren bestelling binnengekregen. Ziet er mooi uit en geleverd volgens afspraak. Ik zou weer bestellen als ik iets nodig heb. Leuk om te weten dat alles met de hand gemaakt wordt.

Product nog steeds niet binnen

Het zou 2 dagen geleden geleverd worden en ondertussen is het nog niet geleverd.

Hoi Silvia, We vinden het erg jammer dat uw beoordeling gebaseerd is op een verlate levering door Postnl, en niet over uw bestelling. Uw bestelling is 2 dagen voor gecommuniceerde datum aangeboden aan Postnl. Helaas hebben wij geen invloed op de leveringen van Postnl, en duurt het langer voordat de pakketen word uitgeleverd. Helaas soms een week... We hopen dat je u alsnog veel plezier heeft van uw bestelling! Groetjes Nicole, team Baloons

Top service, mooie producten!

Twee hoeslakens besteld voor onze reiswagen. Deze stonden niet in de standaardlijst, maar werden na contact voor ons op maat gemaakt. Service was supersnel en ook de hoeslakens hadden we snel in huis. Helemaal top! Aanrader!

Kussen past goed in de mand, er stond in de beschrijving dat het ongeveer 8 dagen levertijd zou zijn maar de volgende dag was het al binnen, heel fijn!

Toppie!!

Snelle verzending, en super mooi product. Ik haf een matrasje besteld voor in de kruidvat verschoonmand. Past perfect en super mooie kleuren en stoffen.

Mooie kwaliteit

Mooi babynestje!

Kwaliteit

In het najaar bestelde ik een deken voor in de wieg van ons zoontje. Het is erg koud bij ons boven en de deken die ik eigenlijk had voor in de wieg was te koud. Ik heb, op advies van isolatie van de stoffen, gekozen voor teddy en hier heb ik geen moment spijt van. Wát een heerlijke zachte deken, mooi afgewerkt, en zoals omschreven lekker warm! Het mooie is dat je alles zelf kunt samenstellen, geheel naar eigen wens.

Voldoet aan verwachting en snelle service

2x verschoonmatras voor in verschoonmand besteld. Verschillende stoffen. Ziet eruit als goede kwaliteit. Dik genoeg. Mooi afgewerkt

top

Erg mooi dekentje, netjes afgewerkt. Moet wel even geduld hebben maar dat was het meer dan waard.

Mooie producten en goede en snelle service

Mooie en goede kwaliteit! Snelle reactie per mail.

Vriendelijk & mooi resultaat

Een voetenzak besteld voor de kinderwagen. Past perfect en helemaal zoals afgesproken.

Mooi!!

Mooie wikkeldoek, super leuk dat je zelf de stoffen kunt kiezen. Zo is het precies wat na je zin.

Goede ervaring bestelling snel ontvangen

Prima geregeld,

De luieretui’s die ik besteld heb zien er netjes uit en ze werden ook binnen de tijd bezorgd. Het enige jammeren, vind ik persoonlijk, dat je de kleur van de randjes niet zelf kon bepalen.

Hoge kwaliteit producten

Mooie hoge kwaliteit producten. Super netjes afgewerkt, blijven mooi na veelvuldig gebruik en wassen. De grote wikkeldoeken van badstof vinden wij vooral heel erg fijn voor de bad/douchemomenten.

Super fijne dekentjes

Heel fijne dekentjes, de teddy met wafelstof. Mooi formaat voor de kinderwagen en om even over je baby heen te leggen wanneer ze in slaap zijn gevallen in de box.

We hebben gekozen om bij baloons zelf producten samen te stellen, omdat veel van de standaard producten net niet waren wat we wouden. We hebben nu een boxkleed, aankleedkussenhoes en 3 opbergmandjes die allemaal bij elkaar passen en wat zijn we er blij mee. Goede service, stof precies zoals op de website en hele goede kwaliteit. We raden het iedereen aan, wij zijn er echt heel blij mee.

Hele mooie kwaliteit en snel geleverd!

Prachtig product en snelle levering

Heel blij met het product en ontzettend leuk dat je het naar eigen smaak kan samenstellen. Daarnaast ook nog eens een snelle levering en dat rondom de feestdagen!

Hartstikke goed!

Ik beveel het zeker aan goede kwaliteit en belangrijkste goede service!

Prachtige kwaliteit, snelle levering!

Een mooie wagendeken gekocht bij Baloons. In het echt is hij nog mooier en hij is heerlijk zacht! De levering was ook sneller dan verwacht, helemaal top!!!

Prima verzorgd.

Overzichtelijke website.

Een bestelling gemaakt voor een eigen ontworpen boxkleed. Op de site stond dat de levering 21 werkdagen kon duren, echter na 10 dagen hadden we de bestelling al binnen! Daarbij ziet het boxkleed er erg netjes uit, we zijn er blij mee! Prima service van Baloons, kan er niks anders over zeggen.

Prachtige wikkeldoek!

Ik vind het heel fijn dat ik de wikkeldeken zelf samen kon stellen. Ook vond ik instagram fijn om nog wat ideetjes op te doen! Ik had met de geboorte van mijn zoon een doek gekregen en die heeft zich zo goed gehouden dat ik nu ook eentje voor onze dochter wilde hebben.