Geweldige, luxueuze service

Betrouwbaar, betaalbaar en tiptop georganiseerd. Goed bereikbaar en vriendelijk. Zeer aan te raden.

Geweldige service

De verlengde Hummer kwam precies op de afgesproken tijd de straat ingereden , service was top en de champagne heerlijk , kortom alles was top geregeld . Voor herhaling vatbaar

Een geweldige ervaring.

We hebben er van genoten

Uitmuntend

Uitmuntend

Mijn dochter was super blij.

Wat was het voor mijn dochter met Down een super mooie rit. Ze werd als een koningin in de limo gezet,en uit gezwaaid door fam en buurtjes. Toen haar vriendje opgehaald,en met champagne in de limo lekker rondjes door de woonplaats gereden. Haar dag kon niet meer stuk. Super bedankt.

Top ervaring het surprisefeest van mijn dochter was een groot succes

Top chauffeur

Aanrader!!

Fijn contact en super service Mega leuke chauffeur

Top bedrijf

Had dit al aangegeven in een persoonlijke mail maar wij waren zeer content met jullie service, het was een verrassing naar mijn vrouw toe die wist van niks en dit werd goed meegespeeld door de chauffeur (juiste man op de juiste plek) de auto zag er perfect uit en alles ging zoals afgesproken voor ons was het dan ook een onvergetelijke rit en de champagne was overheerlijk en zal in de toekomst zonodig weer een beroep op jullie doen Vallei Limousines is echt een aanrader en nogmaals complimenten voor de chauffeur

Alles was super geregeld en een top chauffeur hadden wij. Echt een aanrader om bij hun een limousine te huren

Goede service, vriendelijk. De meiden hadden de dag van hun leven. Dank voor de mooie rit!

het was top. Goed geregeld, goede chauffeur

Alles verliep zoals we wilden.

Stipt, gastvrij, goede communicatie, mooie ervaring gehad!

Mijn dochter vond het geweldig!

Het was een grote verrassing voor onze dochter toen er voor haar sweet sixteen een grote roze limousine voor de deur stond. Één met (kinder)champagne, een vriendelijke chauffeur die er ook plezier in had én ze kon haar eigen playlist luisteren. Haar vriendinnen (en hun ouders) hebben het er nog steeds over!

Onvergetelijke ervaring

Prachtige limousine met een correcte chauffeur. Alles was goed verzorgd en duidelijk. Vanaf het moment van reserveren tot het moment van aankomst van de Limo op plaats van bestemming. Goede service!

Super leuke ervaring

Zowel per mail als telefonisch goed ten woord gestaan! Raad de roze lino zeker aan

super ervaring

mooie limo, aardige chauffeur, leuk feestje, wat wil je nog meer :-)

We hebben ervan genoten

Wij hebben voor onze bruiloft gebruik gemaakt van een limousine. Het contact met Vallei is uitstekend verlopen. Wegens Corona hebben we alles een keer moeten verplaatsen en vallei is hier uitstekend mee omgegaan. Op de dag zelf was de limousine keurig op tijd. Chauffeur was top en erg vriendelijk. Kortom vallei limousine komt zijn afspraken na, zijn vriendelijk, uitstekende service etc. Echt een aanrader. Groetjes Marco & Maya Achterberg

Het was echt fantastisch

Ruim op tijdafgehaald, alles keurig geregeld. 1 minpuntje: chauffeur wist niet hoe muziek werkte.

glamour

je waant je een filmster in deze mooie roze limousine

Mooie verassing voor mijn gezin

Duidelijke communicatie en goede afspraken voor zowel heen als terug reis, maken de ervaring compleet!

Was allemaal uitstekend!!

De chauffeur Arie in een woord prachtig! En ook de communicatie verliep allemaal top! De limo was overal precies stipt op tijd! Van binnen en buiten zag alles er echt heel mooi uit!

zeer goed en professioneel

in cde avond moest ik nog een limo verzorgen voor een klant. Dit hebben ze gelijk voor ons geregeld en verzorgd tot in de punten. aanbeveling

Super leuke ervaring!

Een onvergetelijke sweet 16 voor onze dochter en haar vriendinnen! Ook erg leuke reacties ontvangen.

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!