Nog leuker dan ik dacht!

Voor mijn verjaardag had ik een crystler limousine gehuurd met mijn vriendinnen, maar kreeg ik als verrassing een HUMMER limousine! DE chauffeur was keurig op tijd, wilde onderweg nog stoppen voor een plaspauze (ook al was het maar een uurtje) en we mochten onze eigen muziek draaien. Suuuper chille organisatie en alles was keurig verzorgd. Zeker een aanrader!!!

Fantastiche toevoeging aan je bruiloft

Inmiddels alweer maanden geleden ben ik getrouwd en Lucas (en de limo uiteraard) maakten het feest helemaal compleet. Zeer vriendelijke chauffeur en een hele nette auto. We hebben genoten.

uitstekend

Gewoon leuk en heel gezellige chauffeur

Ruim op tijd was de limousine aanwezig, wat afgesproken was aan drank was daadwerkelijk aan boord, keurig op tijd bij de Vrienden van Amstel Live. Middernacht weer opgepikt, Limo stond al te wachten op ons en de terugreis was een leuke afterparty. Thx Fam. Tilburg Huissen

Het was super!

Ik heb het op heel kort termijn kunnen regelen. Snelle communicatie via Whatsapp . Prima chauffeur. Zag er super uit vanbinnen. Ik geniet nog iedere keer van de gezichten toen de Hummer voor de deur stopte. Het was een succes!

Super rit gehad!

De chauffeur was erg vriendelijk, hele gezellige man. Ook de tijden waren allemaal super geregeld, vertrek en aankomsttijd helemaal super! Bedankt!

Niets is hen te veel. Hartelijk, meedenkend en flexibel.

Niets dan lof voor Vallei limousines. Weten wensen goed om te zetten in een mooi aanbod . Contact van begin tot einde zeer prettig, flexibel en vakkundig Passie voor hun vak. Chapeau!

Mooie limousine en goede service. Mooi op tijd.

supper geregeld

alles wat goed uitgelegd auto was schoon en een goede chauffeur

Prachtige auto, fantastische chauffeur. De limo kwam perfect op tijd en de chauffeur heeft zelfs foto's gemaakt. Mede hierdoor een onvergetelijke bruiloft!

Perfect verzorgd!

De dag begon in Nigtevecht, keurig op het afgesproken tijdstip! Naar Almere om daar mijn toekomstige vrouw en kinderen op te halen. De limo zag er perfect uit, van binnen en buiten, telefoon gekoppeld via Bluetooth aan de muziek installatie, heerlijk naar onze eigen muziek geluisterd. Van Almere naar Naarden-Vesting gereden om daar de plechtigheid te voltrekken. Daarna door naar Apeldoorn., heerlijk getoost met de gratis aangeboden champagne. We hebben genoten van deze prachtige rit! Lucas bedankt voor deze mooie ervaring!

Geweldig netjes en professioneel bedrijf

Netjes op tijd en de chauffeur ging netjes en geduldig om met de kinderen om in de limo echt een aanrader!!

Het was fantastisch

Ik had de limo besteld voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd waren. Een ritje van een uur met de kleinkinderen. Ze waren compleet verrast. Alles klopte perfect. Super vriendelijke chauffeur, geen gehaast. Echt een enorm leuke fijne ervaring.

Uitstekende services van Lucas!

Super services van enorm lieve, aardige, behulpzame en vooral geduldige Lucas. Erg bedankt voor de geweldige rit.

Gezellig professioneel

Alles top geregeld.

Super rit gehad. Zeer professioneel.

Was erg leuk en gezellig in de Hummer.

Fantastisch!!

Wij hebben de limousine gehuurd om ons van mijn ouderlijk huis naar de trouwlocatie te brengen. Wij, mijn ouders, broer, 4 vriendinnen en ikzelf, hebben genoten van de rit! Alles klopte en wat een geweldige auto!! De champagne is direct gepopt en we hebben geproost op een mooie dag. Super bedankt én zeker een aanrader!!!

Super ervaring !!

Gister een roze limo gehuurd omdat onze dochter 5 was geworden. Gister was haar kinderfeestje en werd ze op school opgehaald en met haar vriendjes en vriendinnetjes naar locatie gebracht. Wat hebben de kinderen genoten en zullen dit nooit meer vergeten!

Een waanzinnige ervaring! Zoek niet langer, kies Vallei Limousines!

Wij hebben zeer genoten. Goede communicatie! Alles kan worden geregeld en we hebben er zeker een feestje van gemaakt. Bedankt Lucas! Tot een volgende keer.

Helemaal top

Alles was van A tot Z netjes! Chauffeur was heel aardig en netjes, alles zag er super strak en verzorgd uit. Wij hebben genoten!

Het was een geslaagde dag We hadden ervan genoten met zijn allen 👍

Marco was fantastisch! Beleefd en behulpzaam, trots op de auto en heel vriendelijk voor de kinderen. Hij heeft echt een passieve bijdrage geleverd aan onze trouwdag.

Top Rit!

Leuke ervaring, aardige chauffeur, prima verzorgd!

Geweldige ervaring, schitterende limousine, top chauffeur. Echt een aanrader.

Voor de fans hebben wij een middag georganiseerd waarvan een onderdeel was dat ze met een limo mochten rijden. Een prachtig auto en hele aardige chauffeur. We hebben een topmiddag beleefd. Zeer een aanrader !

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!