Onze ervaring over het algemeen was prima, de chauffeur reed uitstekend maar mocht wel iets vriendelijker kijken. Het was onze bruiloft maar dat was er niet aan de chauffeur te zien helaas…

Goede communicatie via de mail en app. Wij hebben een top dag gehad op onze bruiloft. De kinderen raken er niet over uitgepraat. Chauffeur Leo, hartstikke bedankt!

Ervaren en vriendelijke chauffeurs!

Top service van begin tot einde! Zeer tevreden!

De chauffeur die wij hadden was vriendelijk zag er netjes uit en de rit was ook goed er is niks wat fout ging alles ging goed totdat er iemand tegen de limousine aanreed was niet de schuld van de chauffeur of ons

Keurig volgens afspraak en een mooie en schone wagen

Gala voor mijn dochter en vriendinnetje. Kwamen als echte sterren aan op het feestje van de basisschool

Perfect en heel klant vriendelijk

Mooie schone en luxe limo chauffeur was ook echt heel vriendelijk en perfect op tijd

Supergaaf. De communicatie was goed, de gratis upgrade (zodat hij direct door kon naar volgende klus), netjes verzorgde auto en champagne met glazen, de nette chauffeur en zelf muziek bedienen.. kortim, zeer geslaagd onderdeel van ons feestje. Bedankt !

Vrijgezellenfeest geregeld, het werd super enthousiast ontvangen top

Ik heb heel snel een offerte ontvangen ook op de vragen werd heel snel gereageerd. De rit zelf was echt top. Hele mooie grote limousine, een ervaren chauffeur. Je kan zelf muziek draaien, binnentempratuur warmer of kouder zetten en je krijg ook een lekkere champagne. Al me al hebben we echt genoten.

Grandioos!

(Zeer vriendelijke) Chauffeur 24 kids van school naar feestlocatie gereden; mochten zelf liedjes voor achterin vragen; geweldig! Nette mooie schone limo, ruim op tijd aanwezig, dikke plus dit bedrijf!

wat een feest!

Het contact bij het maken van de boeking en de betaling verliep heel soepel. Ook de communicatie verliep heel goed. Wij werden ontvangen door een enorm vriendelijke en gezellige chauffeur, die er één groot feest van maakte. Hij stelde voor nog wat foto's te maken en heeft ons een fantastische ervaring bezorgd. Het was één groot feest! Een aanrader! Bedankt

Verrassende ervaring

Geweldige ervaring met geweldige chauffeur

een geweldige ervaring

makkelijk, snel en goed geregeld. super ervaring

Geweldige auto en service

Last minute boeking. Ondanks drukte oplossing gevonden en perfecte service.

alles ging perfect met super chauffeur!

op 06-07-2024 zijn wij naar onze trouw locatie gebracht met een limousine van Vallei Limousines. dit was een super leuke ervaring ook voor onze kinderen. wij willen jullie bedanken voor de super leuke dag, en ook willen wij de gezellige en attente chauffeur zeer bedanken. Cornee en Connie van Delft

Een luxe VIP ervaring.

De auto was prachtig van buiten en van binnen met sfeervolle verlichting. Een heerlijke fles champagne stond klaar. Het was erg leuk dat je via bleu thooth je eigen muziek kan afspelen. We hadden een fijne chauffeur die uitleg gaf over hoe de bediening was van airco, bleu thooth en dergelijke. Tijdens de rit tijd voor een tussenstop om de champagne te openen, waar de chauffeur foto's van nam. Hij nam een leuke toeristische route.

Mijn dochter heeft de tijd van haar leven gehad

Een erg vriendelijk en behulpzame chauffeur. Nam echt de tijd voor ons en maakte super netje de deur elke keer open van de auto. Wij hebben een veilig gevoel gehad l

Keurig geregeld!

Netjes op de afgesproken tijden de mensen opgehaald en precies op de afgesproken tijd aangekomen op de bestemming. Nette en fijne chauffeur!

Een onvergetelijke rit!

Met een vrijgezellenfeest zijn we heen en terug gebracht met de Hummer limo. Fantastische auto en met een super enthousiaste chauffeur! Echt een dikke vette aanrader!

Echt een super gave hummer. De chauffeur was ook echt top. Heel aardig en begripvol. Echt heel erg tevreden zeker de chauffeur. Ik hoop dat deze beoordeling ook met de chauffeur word gedeelt. Echt een topper.

Fantastisch!!!

Aan Paul een geweldige chauffeur gehad, die echt wist hoe hij mensen moest plezieren met een limo.

Hele fijne service en een super leuke ervaring!

Supere leuke ervaring met een hele lieve chauffeur! De limousine kwam op tijd aan en heeft ons op tijd op onze eindbestemming gebracht. De limousine zag er schoon en top uit. Voordat we gingen vertrekken hebben we nog foto’s voor en in de limousine gemaakt. De chauffeur heeft de Bluetooth voor ons geconnect, zodat we gezellig muziek konden luisteren. Ook was er (kinder)champagne in de limousine wat ook heel lekker was. Al bij al was het een super leuke ervaring en heeft het mijn sweet 16 helemaal afgemaakt!

Super goed serviço

Wij had limo ingehuurd voor vrijgezelfeestje. Cheffeur was keurig op tijd bij de afsgesproken locatie . De aanstaande bruid was iets te laat echter chauffeur was zo rustig en bleef vriendelijk communiceren. Normaals Super vriendelijke en geduldig chauffeur. Uitstekende service geleverd . Ik zal jullie service zeker aanbevelen.

Goede service, chauffeur was op tijd, reed rustig en was zeer vriendelijk

Vriendelijke Chauffeur

Zeker een aanrader

Top ervaring! Alles netjes geregeld

De chauffeur was netjes op tijd op de afgesproken locatie en de limousine was netjes schoon. Echte aanrader!

De Smalle Zijde 35

3903LM Veenendaal

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!