Was leuk gezellig

Wij hebben erg leuke dag gehad Lucas was heel aardig vriendelijk wij hebben een goede dag gehad met ons allen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De Jip en Janneke champagne is vergeten. De chauffeur staat met z'n hand in zn zak. Ik vind dat niet netjes.

Perfect, geweldig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Chauffeur was super vriendelijk en precies op tijd. Ook heel behulpzaam! Al met al een super goede ervaring! Volgend jaar gaan we zeker weer de limo bij Vallei limousines huren

Prima!!!

Alles was keurig geregeld ondanks dat de school waar onze dochter haar gala van had, het minder goed voor elkaar had. Verkeerschaos waardoor het allemaal lang duurde. De chauffeur bleef rustig en de meiden hebben het erg gezellig gehad

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Chauffeur was super vriendelijk en precies op tijd. Ook heel behulpzaam! Al met al een super goede ervaring! Mocht ik ooit nog eens een limo willen huren zou ik dat zeker weer hier doen!

Indrukwekkend Gala vervoer

Chauffeur was op tijd en zeer vriendelijk. Gezellig met wat vrienden naar ons eindgala van de middelbare school. Top ervaring!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig mooi niks meer aan doen

Simpelweg perfect!

Limousine was perfect op tijd. Chauffeur Lucas hielp met alle bagage in te laden uitladen. Wel of niet doorrijden tijdens de fotorapportage. Service was helemaal top! Lucas bedankt!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Directe reactie op offerte aanvraag. Direct antwoord op vragen van onze kant. De wagen was adembenemend mooi en een geweldige ervaring. De chauffeur was een topper! Geweldig zoals hij die limousine bestuurde. Met veel respect! De champagne was heerlijk. Kortom een ervaring om nooit te vergeten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect. Goede service en een topchauffeur.

Afgelopen zaterdag de sweet sixteen party de roze limo mogen verwelkomen als verassing. Wat vond ze het geweldig om haar vriendinnen 1 voor 1 langs te mogen halen met de limousine. Goede chauffeur die alle tijd nam en erg vriendelijk. Ook de muziek die de meiden aan mochten zetten. Een echte aanrader.

perfect

super aardige chauffeur en prachtige limo! perfect op tijd, niks om over te klagen.

snel en dynamisch

Heel erg fijn dat ondanks de drukken gala avond er toch nog een ritje voor ons gemaakt kon worden.

Fantastische rit. Zeer vriendelijke chauffeur

De reservering via de website en de communicatie per mail hierover is snel en plezierig. De auto was keurig op tijd en de vriendelijke chauffeur was goed op de hoogte van de gemaakte afspraken. Onze zoons hebben een fantastische rit gehad met hun vrienden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super goede service en een geweldige rit!

Een makkelijke manier van reserveren. De chauffeur was heel aardig en de rit was super leuk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en contact via mail

Een onvergetelijke ervaring mogen geven aan onze collega's die werden opgehaald door 4 limousines van diverse locaties en gebracht werden naar het personeelsfeest! Dank voor de service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super ervaring voor de jongens.

Vriendelijke chauffeuse, mooi Hummer limo. Jongens hebben het erg gezellig gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super ervaring voor het gala van de meiden.

Alles top geregeld en altijd snelle reactie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer professionele chauffeur goed geregeld.

Fantastische ervaring!

Goed geregeld en top ervaring voor de galaboys!

Geweldige ervaring

Limo was ruim op tijd aanwezig, zodat de kinderen het eens goed konden bekijken allemaal. Daarnaast was de chauffeur ontzettend vriendelijk! Zuinig op zijn :)

Super gezellig

Was ontzettend leuke ervaring om zo op een feestje aan te komen. Ik hoop dat ik het ooit nog een keer doe.

Onvergetelijk voor onze kinderen

De kinderen (11 en 12 jaar) zijn met de limo naar hun gala gegaan! Ze mochten hun eigen muziek draaien, zo hard als ze wilden! Hun eigen feestje bouwen! En er was kinderchampagne! Fantastisch! Goede communicatie via telefoon en mail!

Alles perfect geregeld

De jongens vonden het geweldig

Onvergetelijk

Rene maakt er meteen een feestje van voor de kids en maakt hun gala daarom direct onvergetelijk

Over Vallei Limousines

Filter op Taal