Zeer slecht

Met deze mensen valt geen afspraak te maken..telefonisch slecht bereikbaar en per mail ook niet. Komt niet opdagen dus kinderen teleurgesteld. Bellen Bellen Bellen neemt bewust niet op Voor een feest wat in het water mag vallen Moet je lucas Bellen

Heel leuk en zeker een aanrader

Alles was prima verlopen, chauffeur stipt op tijd en contact is uitstekend. Erg van genoten.

Een super ervaring! Gezellige chauffeur en een geweldige dag! Als we dit nog is gaan doen is het zeker bij Vallei Limousines.

Dikke Hummer limo

We hebben de Hummer limo gehuurd, die is echt super mooi en lang. Wat een feestje was het.

HET HUREN VAN DE LIMOSIEN ,KRIJGT VAN MIJ EEN TIEN.

VOOR MIJ WAS HET, DIT WAS WAT IK GRAAG WILDE. Een plus was ook de aardige meedenkende chauffeur. Hij reed een variabele route. Het was ook een belevenis voor de kids. De auto was ook heel schoon, ik hoop dat wij hem ook zo achtergelaten hebben. Ik kan het iedereen aanraden, het is wat anders en leuk. Mocht ik over vijf jaar 80 worden, doe ik het over, maar dan met een rose. Groetjes Ria Brokken.

Onze dochter werd 23 in Corona tijd. Weer balen. Als verrassing hebben wij de auto met haar huisgenoten voor laten rijden. 1 uur lang plezier en muziek etc . Top avond .

Helemaal top

Uitmuntend

Roze party limo

Voor de verjaardag van onze dochter hebben we de roze limo gehuurd, wat is die ontzettend mooi. Aardige chauffeur en makkelijk te reserveren. Bedankt Vallei limo

Vier jaar geleden al gebruikt gemaakt van de chrysler) zo tevreden! dat we nu als verrassing voor de kids in de carona tijd nog eens gebruik van hun diensten hebben gemaakt. Lucas dacht heel goed met ons mee, ontzettend klantvriendelijk, en hele goede service. Een hele beleving en feest op zich om gewoon een rondje te rijden. Dit keer hadden we de hummer. We gaan zeker nog een keer van hun diensten gebruik maken.

Super leuk

Echt leuk gehad

Zeer tevreden, en hele goede service ze nemen echt de tijd voor je ,bedankt voor de goede service

Fantastisch!

Voor de achtste verjaardag van onze dochter hebben we voor twee uur een roze limousine gehuurd. Ze vond het geweldig en haar vriendinnetjes raken er ook niet over uitgepraat. Een fantastische beleving welke nooit meer vergeten zal worden door de meiden. Dit zullen we zeker vaker doen!

Voor de 18e verjaardag van onze jongste zoon als verassing een limousine gehuurd voor een rondrit van een uur Erg leuk om als gezin dit te doen voor hem in deze Corona tijd!

Geweldige rit in de Hummer limo.

We hebben iemand verrast met de Hummer limo voor een verjaardag. De limo is echt super lang en mooi, en de audio is geweldig!!!!

Vriendelijke chauffeur en prima trip

Keurig

Goede service, mooie Limousine, goede communicatie vooraf.

Alles top geregeld.

Wat een geweldige ervaring, ik heb me vriendin kunnen verrassen in de Corona tijd. De limousine zag er geweldig uit mooi schoon en veel luxe. De chauffeur was netjes in pak en was heel aardig, hij heeft zelfs nog mooie foto’s gemaakt van ons. Bedankt !!!!

Heel gaaf!

Geweldig mooie auto, leuke chauffeur. Echt een feestje!

Alles volgens afspraak. Correcte chauffeur!

Gewoon goed!

Was top iedereen was enthousiast

Was een verassing voor me vrouw haar verjaardag was een leuke ervaring ook voor de kinderen die vonden het geweldig

Top bedrijf die afspraken nakomt, fijne en snelle communicatie

Onze collega's werden stipt op tijd opgehaald, rondgereden door het hele land door een vakbekwame en super vriendelijke chauffeuse. Alles prima geregeld, van de aanvraag t/m de facturatie.

Fantastisch!

Alles was perfect geregeld! Chauffeur was niet moeilijk en er waren genoeg pauzes!

Super gedaan

Zeer net en mooie kerstdag gehad met de limousine Aanrader uitstekend 5 ster

Top ervaring in een schone roze limo met een fijne chauffeur!!

Super service!

Heerlijk genieten en perfecte service

- vriendelijke, prettige chauffeur - flexibele opstelling wat betreft de route, zelfs binnenstad Utrecht geen probleem voor de chauffeur - we waren ruim langer onderweg dan afgesproken maar hoefden niet extra te betalen, erg goeie service! - mooie nette auto Het was een hele feestelijke ervaring zo met het gezin een ritje in de limo in Coronatijd!

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!