geweldig

Wij kregen vroeg in de middag melding dat de bestelde limo stuk was. daarvoor in de plaats werd de Hummer ingezet. Helemaal fijn dat alles voor ons werd geregeld. Dank jullie wel

Toch nog verrast

Limo voor onze trouwdag op locatie uit wezen zoeken en daar al geweldig geholpen! Keurig op tijd opgehaald en niets was te gek. Ook voor de kinderen werd keurig gezorgd

Fijne chauffeur. Mooie limo. Echt top.

Prima ervaring met boeken

Zelf niet meegereden, want het was geregeld voor het bruidspaar. Die vonden het een geweldige verrassing.

geweldige rit gehad

leuke en geweldige rit en ervaring gehad.

Alles helemaal prima geregeld en verzorgd!

Alles helemaal prima! Netjes, vriendelijk en op tijd!

Mooie auto met een keurige chauffeur!

Alles was keurig volgens afspraak geregeld! Prima bedrijf!

Mijn dochter heeft genoten! En wat geven jullie een goede service! Echt een top organisatie! Een dikke 10 hebben jullie écht verdiend! Bedankt!

Stipt op tijd en goede communicatie

Aanvraag ging makkelijk. Snel beantwoord. Stipt op tijd op de dag zelf. Erg vriendelijke en goedlachse chauffeur. Fijne communicatie. Nette, schone limo.

Hartstikke leuk!

Hartstikke leuk! We zouden het met plezier weer doen.

Voldoende / goed

Mooie auto, chauffeur was bij aflevering van onze collega wel erg snel weg. Op zich prima, maar wat extra tijd bij aflevering was een plus geweest.

Leuke rit

mooie rit met een nette chauffeur in pak. Netjes op tijd, geen gehaaste rit. Zeer mooie limo de Chrysler 300. Top ervaring

Als je van de ervaringen bent ervaar eens een limousine rit

Het was buitengewoon verrassend om dit te doen. Het is echt een feestje op zich. Je kunt een hele avond gaan stappen of iemand ophalen en in die twee uurtjes even helemaal los achter in de limousine. Geen idee hoe andere verhuurders zijn, maar ik heb geen enkele reden om de volgende keer naar een ander te stappen. En een volgende keer komt er zeker!

De chauffeur was optijd en vriendelijk.

Fantastische ervaring. Top chauffeur

Een middag getoerd door Rotterdam vanwege verjaardag van een vriendin. Niets was de chauffeur teveel. Fotosessie, bezoek aan bedrijf en wijziging op de opgegeven route. Limo was keurig schoon en verzorgd.

Perfect!!

Prachtige ervaring voor dochter en friends! Super chauffeur wij hadden de hummer h2 limo, kids hebben het top gehad!

Heel aangename chauffeur en leuke rit.

Enorm gezellige rit, schone limo en verzorgde vriendelijke driver. Fantastisch.

Perfect geregeld

Super leuke ervaring voor de meisjes van groep 8. Alles was perfect geregeld mijn complimenten voor jullie. Nogmaals mijn dank.

Auto en Chauffeur waren uitstekend. De kinderen hebben zich heel goed vermaakt en konden hun eigen muziek afspelen. Chauffeur was goed en flexibel. Prima!

Flexibel, alles volgens afspraak!

Prima op tijd, Kon nog andere afhaaltijd afspreken dag vantevoren

Helemaal top!

We hebben vanaf seconde 1 tot en met de laatste seconde genoten! Heel erg bedankt!

Vriendelijke chauffeurs en alles precies op tijd.

Het was geweldig!!!

Mijn dochter heeft een topavond met haar vriendinnen gehad. Super mooie roze schone limousine met fijne chauffeur. Zou dit meteen aanbevelen!

Geweldige Hummer limousine

We hebben de Hummer limo gehuurd, hij was geweldig mooi en blinkend schoon. Aardige chauffeur en heerlijke champagne, gedankt voor de onvergetelijke rit.

Het was een hele mooie ervaring. De chauffeur reed rustig en beheerst.

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!