Perfect geregeld

Super leuke ervaring voor de meisjes van groep 8. Alles was perfect geregeld mijn complimenten voor jullie. Nogmaals mijn dank.

Auto en Chauffeur waren uitstekend. De kinderen hebben zich heel goed vermaakt en konden hun eigen muziek afspelen. Chauffeur was goed en flexibel. Prima!

Flexibel, alles volgens afspraak!

Prima op tijd, Kon nog andere afhaaltijd afspreken dag vantevoren

Helemaal top!

We hebben vanaf seconde 1 tot en met de laatste seconde genoten! Heel erg bedankt!

Vriendelijke chauffeurs en alles precies op tijd.

Het was geweldig!!!

Mijn dochter heeft een topavond met haar vriendinnen gehad. Super mooie roze schone limousine met fijne chauffeur. Zou dit meteen aanbevelen!

Geweldige Hummer limousine

We hebben de Hummer limo gehuurd, hij was geweldig mooi en blinkend schoon. Aardige chauffeur en heerlijke champagne, gedankt voor de onvergetelijke rit.

Het was een hele mooie ervaring. De chauffeur reed rustig en beheerst.

Prima geregeld!

Goeie snelle communicatie vooraf. Wij hadden een Limo gehuurd voor een uitvaart. Auto was ruim op tijd, attente chauffeur.

Super Service,Top Chauffeuse!!

Wij hebben een geweldige trouwdag gehad dankzij de super goede service van vallei limousines! Niks was teveel gevraagd en overal werd rustig gewacht .Echt super! Nogmaals dank voor de goede service.

goede service, prettige chauffeuse die het snapt met zon gezelschap en ook een goede chauffeur

goede service en vriendelijk

Perfeckt verzorgd

Mooie ruime nette wagen nettjes verzorg Het was geslaagd

Super!!

Onze dochter met het syndroom van Down werd afgelopen zaterdagmiddag samen met haar vriendinnen en vriend opgehaald voor een ritje en daarna bij Moeke gebracht voor haar Sweet Sixteen Party...... nou, het was een reuze belevenis voor ze! Wat hebben ze ontzettend genoten! Onze dank is groot dat dit mogelijk was. Ook onze dank aan de chauffeur..... het was een super gezellige en fijne rit. Dank jullie wel!

GEWELDIG

Super mooie hummer, keurig op tijd wij hebben genoten! Bedankt voor de goede zorgen Lucas!

Was een geweldige ervaring

Was een geweldige ervaring en een zeer leuk moment met mijn kinderen en vriendin

Topervaring

Geweldig die roze limo, het moest opvallen en dat deed het! Aardige en voorkomende chauffeur, interieur mooi een netjes.

Netjes op tijd. Vriendelijk. Geholpen met de bagage en we hadden alle ruimte en tijd om nog foto's te maken.

Mijn schoonouders op laten halen met de limousine. Ze hebben er erg van genoten om samen met hun dochters deze rit te maken naar het restaurant.

geweldig verzorgd rit

mooie auto , verzorgde en prima chauffeur. aanrader om een auto bij Vallei te huren.

Perfecte ervaring met een stralende limousine

De limousone kwam perfect op tijd aan, waarna er overlegd werd met de chauffeur wat de route precies zou worden naar de eindbestemming. Ik vroeg me af of het wel mogelijk zou zijn om de volgende keer een bericht te sturen naar de persoon die de limousine gehuurd heeft om te bevestigen dat de limousine onderweg is naar de opstapplaats. Voor de rest was het een perfecte ervaring die ik zeker aanraad aan anderen.

geweldige belevenis chauffeur was vriendelijk de auto netjes precies op tijd volgens afgesproken

goeie service en kwaliteit

Helemaal top!

Leuke ervaring. Een hele aardige chauffeur. Alles was op tijd, was een gezellige rit.

geweldig

Het was een geweldige ervaring om op deze manier vervoerd te worden. Alle luxe aan boord en hebben met onze kinderen enorm genoten. We voelden ons echt sterren op weg naar een groot event in Utrecht. Volgend jaar weer. Bedankt voor alles.

Was gewoon top geregeld

We hebben een top dag gehad prima service

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!