Fantastisch!

Alles was perfect geregeld! Chauffeur was niet moeilijk en er waren genoeg pauzes!

Super gedaan

Zeer net en mooie kerstdag gehad met de limousine Aanrader uitstekend 5 ster

Top ervaring in een schone roze limo met een fijne chauffeur!!

Super service!

Heerlijk genieten en perfecte service

- vriendelijke, prettige chauffeur - flexibele opstelling wat betreft de route, zelfs binnenstad Utrecht geen probleem voor de chauffeur - we waren ruim langer onderweg dan afgesproken maar hoefden niet extra te betalen, erg goeie service! - mooie nette auto Het was een hele feestelijke ervaring zo met het gezin een ritje in de limo in Coronatijd!

Optijd en leuke chauffeur

Heerlijke dag gehad en fijne rondrit gehad

Super gezellig

Twee keer limousine gehuurd met een super chauffeur genaamd Lucas. Het zijn super mooie Limos goed verzorgde interieur. Chauffeur kwam prima op tijd! Echt een aanrader. Ga sowieso als TikTokker vaker gebruik maken van dit bedrijf.

Julli hebben mij zo goed geholpen. Last minute kunnen boeken. Had ik natuurlijk veel eerder moeten doen. De verzorging was top!!! Chauffeur was zeer vriendelijk! Mijn dochter heeft een top verjaardag gehad.

Geweldige ervaring

Laatste werkdag van mijn vrouw toch bijzonder ondanks coronacrisis De verrassing was groot voor haar toen er een prachtige limousine voor kwam rijden, om haar naar huis te rijden onder het genot van champagne. Chauffeur was top en de rit open top luxe

Was een mooie rit om niet te vergeten

Het was voor mijn vriendin een grote verassing en ze vond het geweldig!

Absolute aanrader, aan alle details wordt gedacht

Zeer vriendelijk, en professioneel. Komt afspraken na en denkt mee.

Super geregeld!

Het was voor een collega die met pensioen ging. De limousine kwam goed op tijd en was een nette man.

geweldig!

Mijn dochter had een Sweet sixteen in de limo. Super aardige chauffeur, keurige limo. Precies op tijd. Heel flexibel met de route. Mijn dochter kon haar eigen muziek draaien en kreeg een fles kinderchampagne. Onderweg hebben ze nog pizza gehaald. Echt geweldig!

Mooie auto en goede service

Stipt op tijd kwam de limousine voorrijden. Erg vriendelijke chauffeur die alle geduld had.

Het was echt top!

Zeker een aanrader, chauffeur was super aardig!! Limousine was prachtig van binnen en buiten. Ik ga het zeker nog een keer doen!

Goede service, snelle reacties, top ervaring

Alles volgens afspraak en een fantastische ervaring voor onze ouders! Dank jullie wel

GEWELDIG

Super lieve chauffeur, netjes uitgelegd over de Bluetooth en muziek geweldige rit!

Corona verjaardag in de limo

Beste Vallei Limousines Onze dochter heeft dr verjaardag mogen vieren in de roze limousine, door Corona moesten we alles aanpassen. We zijn langs alle vrienden en familie gereden, en een taartje langs gebracht. Alles was erg goed geregeld en duidelijk wat wel en niet mogelijk was tijdens Corona. Echt een aanrader dit bedrijf!!

Prachtige auto met hele aardige chauffeur

geweldig

Wij kregen vroeg in de middag melding dat de bestelde limo stuk was. daarvoor in de plaats werd de Hummer ingezet. Helemaal fijn dat alles voor ons werd geregeld. Dank jullie wel

Toch nog verrast

Limo voor onze trouwdag op locatie uit wezen zoeken en daar al geweldig geholpen! Keurig op tijd opgehaald en niets was te gek. Ook voor de kinderen werd keurig gezorgd

Fijne chauffeur. Mooie limo. Echt top.

Prima ervaring met boeken

Zelf niet meegereden, want het was geregeld voor het bruidspaar. Die vonden het een geweldige verrassing.

geweldige rit gehad

leuke en geweldige rit en ervaring gehad.

Alles helemaal prima geregeld en verzorgd!

Alles helemaal prima! Netjes, vriendelijk en op tijd!

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!