Het was fantastisch

Ik had de limo besteld voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd waren. Een ritje van een uur met de kleinkinderen. Ze waren compleet verrast. Alles klopte perfect. Super vriendelijke chauffeur, geen gehaast. Echt een enorm leuke fijne ervaring.

Uitstekende services van Lucas!

Super services van enorm lieve, aardige, behulpzame en vooral geduldige Lucas. Erg bedankt voor de geweldige rit.

Gezellig professioneel

Alles top geregeld.

Super rit gehad. Zeer professioneel.

Was erg leuk en gezellig in de Hummer.

Fantastisch!!

Wij hebben de limousine gehuurd om ons van mijn ouderlijk huis naar de trouwlocatie te brengen. Wij, mijn ouders, broer, 4 vriendinnen en ikzelf, hebben genoten van de rit! Alles klopte en wat een geweldige auto!! De champagne is direct gepopt en we hebben geproost op een mooie dag. Super bedankt én zeker een aanrader!!!

Super ervaring !!

Gister een roze limo gehuurd omdat onze dochter 5 was geworden. Gister was haar kinderfeestje en werd ze op school opgehaald en met haar vriendjes en vriendinnetjes naar locatie gebracht. Wat hebben de kinderen genoten en zullen dit nooit meer vergeten!

Een waanzinnige ervaring! Zoek niet langer, kies Vallei Limousines!

Wij hebben zeer genoten. Goede communicatie! Alles kan worden geregeld en we hebben er zeker een feestje van gemaakt. Bedankt Lucas! Tot een volgende keer.

Helemaal top

Alles was van A tot Z netjes! Chauffeur was heel aardig en netjes, alles zag er super strak en verzorgd uit. Wij hebben genoten!

Het was een geslaagde dag We hadden ervan genoten met zijn allen 👍

Marco was fantastisch! Beleefd en behulpzaam, trots op de auto en heel vriendelijk voor de kinderen. Hij heeft echt een passieve bijdrage geleverd aan onze trouwdag.

Top Rit!

Leuke ervaring, aardige chauffeur, prima verzorgd!

Geweldige ervaring, schitterende limousine, top chauffeur. Echt een aanrader.

Voor de fans hebben wij een middag georganiseerd waarvan een onderdeel was dat ze met een limo mochten rijden. Een prachtig auto en hele aardige chauffeur. We hebben een topmiddag beleefd. Zeer een aanrader !

Super leuke rit met de familie en alles goed verzorgt

Deze rit in de stoere Hummer was erg leuk, werden op tijd opgehaald en netjes door de chauffeur bij de locatie afgeleverd. Het was zelfs mogelijk om bij het station een te wachten op een persoon die met de trein kwam(veel bijkijks).

SUPER!!!!!!

Geweldige service super vriendelijke chauffeur En super vriendelijke eigenaar Heel behulpzaam Ik kan niet anders zeggen Mijn dochter en dr gezin hebben genoten vd rit Zal niet de laatste keer zijn dat we bij Vallei limousines n auto huren De auto zag er zo mooi uit Wij zijn super tevreden En onze gasten vonden de auto prachtig en de chauffeur nam De tijd zodat wij fotos konden maken 10 met Griffel Vr gr tamara Drumond

Fantastische ervaring

Alles was super geregeld! Ondanks de regen stond de chauffeur keurig bij de deur te wachten, chapeau! Ik ga dit zeker nog een keer regelen! Fantastische levenservaring!!!

200%

Meer dan de verwachte. Alles is netjes.

Echt helemaal super als je gaat trouwen en dan met je kinderen en kleinkinderen in die super mooie Limousine te mogen zitten en overal naar toe gereden word Helemaal top

Geweldige ervaring

Keurig op tijd. Zeer vriendelijke en bekwame chauffeur. Prachtige limousine. Van alle gemakken en luxe voorzien. Absolute aanrader. Lucas bedankt voor deze geweldige ervaring.

Geweldige ervaring. De chauffeur was op tijd aanwezig ook.

Prachtige ervaring !

Alles keurig geregeld ! Zou iedereen deze limoservice aanbevelen.......

Geweldige ervaring

Geweldige ervaring zeer vriendelijk

Uitmuntend

Zeer profesioneel en een relaxte chauffeur communicatie was ook heel goed. goede sfeer en het was super gezellig!

Top service, top ervaring

Geweldige ervaring met top service en top chauffeur. Met dank aan flexibiliteit van de chauffeur (nogmaals dank) waande mijn dochter zich een echte filmster op de uitreiking van haar diploma. Een herinnering die we nog kang blijven koesteren !

Prima wagen, jammer dat de andere ineens al verhuurd was

Auto gehuurd en aanbetaling gedaan, kregen ineens te horen dat hij al verhuurd was. We mochten een andere nemen voor dezelfde prijs (maar die bleek sowieso op de site 5 euro goedkoper te zijn :-)) Verder prima auto, aardige chauffeur en een mooie rit voor de scholieren naar de diploma uitreiking.