Topservice, mooie limo en fijne chauffeur

Wij zijn twee dagen goed verzorgd door Vallei Limousines, met een prachtige zilvergrijze Limousine met 8 vrienden naar en door Groningen gereden. Alles liep prima, en super comfortabel

Top geregeld!

Super geregeld, op tijd en vriendelijke chauffeur.

Helemaal top

Als verrassing voor mijn vrouw en kinderen de H2 limousine gehuurd. Ze vinden het geweldig. De glimlach van de kids was goud waard. En de chauffeur dikke 10+. Vriendelijk professioneel en behulpzaam. Totaal geen haast alles rustig aan.

Goed voor elkaar

Limo was stipt op tijd en ook weer met de terug reis .Limo zag er top uit ,het was lekker behagelijk.De muziek werd goed hard gezet door de kids en we zijn er gelukkig niet uitgegooid .Sorry daarvoor

TOP!

Vanwege de verjaardag van mijn man als verrassing de knalroze limo gehuurd. Was in één woord top. De kids hebben ook enorm genoten, flesje bubbels erbij en een flesje zonder alcohol voor de kids. Muziek streamen via eigen telefoon. Lekker veel blingbling in de auto, heerlijk! By far het leukste verjaardagskado sinds jaren!

Geweldig, mijn moeders wens is in vervulling gegaan.

Ik kan niet anders zeggen hele vriendelijk chauffeur, mee denkend en vond het niet erg omdat de planning gewijzigd w as. Mijn dank is groot. Ik zal jullie zeker aanbevelen.

Fijne service

Zeer aan te bevelen!!

Een fantastische ervaring om nooit te vergeten

Een fantastische ervaring om nooit te vergeten.

Het was top!

De limousine was gehuurd voor mijn zoons 21-ste verjaardag. De limousine was op tijd op de afgesproken plek. De chauffeur was vriendelijk en rustig. De rit was feestelijk en gezellig. Niet alleen onze zoon, maar ook de andere passagiers hebben van de rit genoten! Bedankt!

was een topritje

heel bijzonder om voor het eerst in een limousine te zitten. Het erin kruipen is een hele onderneming maar als je dan zit, heb je niet het idee dat je in een auto zit. Zo comfortabel. En al die luxe drankjes aan boord. Hoogtepunt was met Limousine in z'n achteruit de Oude Gracht op. Dat dat kan! Wow.

Komt afspraken na, zeer zorgvuldig.

Limousine gehuurd voor bruiloft. Chauffeur was op tijd, zeer netjes en vriendelijk. Zeer zeker een aanrader.

Mooie schone auto, chauffeur zeer correct en contact snel en betrouwbaar

Keurig op tijd en wat een gave roze limo!

Wat een prachtige roze limo en wat een leuke chauffeur! Je voelt je echt een VIP in deze limo!

Super service.

Auto was in tip top condities. Chauffeur was super aardig en was heel kalm en behulpzaam en gaf de meiden de tijd om foto’s te maken etc. Zeer zeker aan te raden. Alles was super goed en geweldig.

Fijne samenwerking, prettige voorbereiding

Het moment van samenwerking tijdens de activiteit verliep goed, zeer prettige chauffeurs en een fijne voorbereiding vooraf. Een aanrader, enorm genoten van het rijden in de limousines.

Klantgericht en betrouwbaar

Voor onze bruiloft hebben wij een limousine gehuurd. Die ochtend kwam er een prachtige limousine aanrijden. Die ons overal keurig naar toe bracht. We hadden een hele fijne en aardige chauffeur. Onze dag was fantastisch en daar heeft de service van Vallei Limousine aan bijgedragen. De champagne vonden wij overigens heerlijk!

Zeer leuke ervaring

Alles netjes volgens afspraak geregeld. De twee rose limousines waren super, zowel van binnen als buiten. Aardige chauffeurs die er alles aan doen om het een leuk uitje te maken.

Netjes ruim optijd en alles volgens afspraak

Pas een dag vooraf geboekt via de site. Werd netjes gebeld en alles doorgesproken en offerte gekregen. Op de dag zelf was alles ook dik in orde.

Op tijd voor gereden nette en vriendelijke chauffeur limousine zag er heel gaaf uit. Dus in één woord geweldig!!

in eén zin....prima

Netjes op tijd, vrolijke chauffeurs, zeer geduldig want uitgelaten kinderen aan boord. Voor speciale gelegenheden: een aanrader.

Amazing

Ik heb echtttt genoten van de rit, Het was super modern, Fijne rit, Gezellig gewoon.

het was erg gezellig

het kwam aan als een verassing, het was een mooi moment om dit mee te mogen maken met mijn vrienden. de chauffeur die ons kwam ophalen was super lief en ook erg betrokken. kreeg als het ware good vibes van hem! het is ook erg fijn dat je je eigen muziek kan connecten en er was ook nog een heerlijke wijn! topservice.... echt waar

Ge-wel-dig!

Op onze trouwdag gebruikt gemaakt van jullie service. Evelien is een fantastische chauffeuse die mijn vrouw enorm heeft geholpen met haar grote jurk. Niets was te gek voor haar en zijn heel blij met zulke professionals. Ze heeft echt deel uitgemaakt van onze grote dag! Top service! Een geweldige ervaring gehad, zeker een aanrader voor iedereen!

verlopen volgens offerte.

exact op tijd zowel heen als terug, mooie rit met een prima chauffeur. Bij een eventuele volgende denk ik vast weer aan Vallei Limousines.

zeer goed

Alles precies zoals afgesproken.

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!