Super ervaring

Onze dochter is 16 geworden voor haar verjaardag hebben we een roze limo gehuurd. Echt een aanrader. Goed contact, chauffeur (dame) erg vriendelijk.

Prettig contact, op tijd en nette chauffeur en prachtige limousine op tijd gekomen. Top!

Perfect op tijd, onze trouwdag liep wat uit! Had wel het gevoel dat de chauffeur haast had. Ook 150 euro direct extra contant moeten betalen ivm de uitlopende tijd. Gelukkig was er iemand met ons die contant geld bij zich had. Verder alles goed geregeld.

Top geregeld!

Er was een luxere auto ivm omstandigheden, zeer vriendelijke chauffeur, keurig op tijd! Top geregeld! De beleving en ervaring van de betrokkene was overweldigend

Uitstekend !

Keurig op tijd , vriendelijke nette chauffeur, uitstekende rij stijl , prachtige auto , super schoon .

Super! Echt een aanrader...

Geweldig,, mooie schone auto lieve chauffeur

Ondanks de Corona hebben we een geweldige rit gehad. En echt wat een top chauffeur daar mogen jullie zuinig op zijn. Volgend feestje komen we zeker weer bij jullie terug.

Uitstekende partij!

Fijne en verzorgde chauffeurs voor, alles volgens plan en netjes verlopen.. Zeer klantgericht!

Het was fantastisch

Hele vriendelijke chauffeur. We hadden echt een feestje. De muziek mocht hard en er mocht sushi en wijn mee.

Alles wat wij vroegen kon allemaal na overleg, mijn dochter heeft een geweldige verjaardag gehad in de roze limo. Dankzij jullie had ze de * bestbirthdayever*

Onvergetelijk

Als verassing gehuurd voor het 60 jarig huwelijksjubileum van onze (schoon)ouders. Wat een service, er wordt echt een feestje van gemaakt. Eveline is een geweldige chauffeuse, zeer betrokken en behulpzaam. Echt een aanrader als je iets te vieren hebt!

Last minute een limo gehuurd.

We hebben last minute een limo kunnen huren. Snel geregeld en top service.

Echt een geweldige ervaring en avond gehad! Chauffeur was netjes op tijd. Maakte de route nog wat langer, omdat wij tijd over hadden. Een mooi feestje gebouwd in een prachtige limousine. Ik zou Vallei limousines opnieuw inhuren en ook aanraden!

Zeer slecht

Met deze mensen valt geen afspraak te maken..telefonisch slecht bereikbaar en per mail ook niet. Komt niet opdagen dus kinderen teleurgesteld. Bellen Bellen Bellen neemt bewust niet op Voor een feest wat in het water mag vallen Moet je lucas Bellen

Heel leuk en zeker een aanrader

Alles was prima verlopen, chauffeur stipt op tijd en contact is uitstekend. Erg van genoten.

Een super ervaring! Gezellige chauffeur en een geweldige dag! Als we dit nog is gaan doen is het zeker bij Vallei Limousines.

Dikke Hummer limo

We hebben de Hummer limo gehuurd, die is echt super mooi en lang. Wat een feestje was het.

HET HUREN VAN DE LIMOSIEN ,KRIJGT VAN MIJ EEN TIEN.

VOOR MIJ WAS HET, DIT WAS WAT IK GRAAG WILDE. Een plus was ook de aardige meedenkende chauffeur. Hij reed een variabele route. Het was ook een belevenis voor de kids. De auto was ook heel schoon, ik hoop dat wij hem ook zo achtergelaten hebben. Ik kan het iedereen aanraden, het is wat anders en leuk. Mocht ik over vijf jaar 80 worden, doe ik het over, maar dan met een rose. Groetjes Ria Brokken.

Onze dochter werd 23 in Corona tijd. Weer balen. Als verrassing hebben wij de auto met haar huisgenoten voor laten rijden. 1 uur lang plezier en muziek etc . Top avond .

Helemaal top

Uitmuntend

Roze party limo

Voor de verjaardag van onze dochter hebben we de roze limo gehuurd, wat is die ontzettend mooi. Aardige chauffeur en makkelijk te reserveren. Bedankt Vallei limo

Vier jaar geleden al gebruikt gemaakt van de chrysler) zo tevreden! dat we nu als verrassing voor de kids in de carona tijd nog eens gebruik van hun diensten hebben gemaakt. Lucas dacht heel goed met ons mee, ontzettend klantvriendelijk, en hele goede service. Een hele beleving en feest op zich om gewoon een rondje te rijden. Dit keer hadden we de hummer. We gaan zeker nog een keer van hun diensten gebruik maken.

Super leuk

Echt leuk gehad

Zeer tevreden, en hele goede service ze nemen echt de tijd voor je ,bedankt voor de goede service

Fantastisch!

Voor de achtste verjaardag van onze dochter hebben we voor twee uur een roze limousine gehuurd. Ze vond het geweldig en haar vriendinnetjes raken er ook niet over uitgepraat. Een fantastische beleving welke nooit meer vergeten zal worden door de meiden. Dit zullen we zeker vaker doen!

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!