Onvergetelijke dag merntop service

Prachtige auto, fijne chauffeur, goed overleg dus echt een aanrader!

Alles was super goed geregeld!

Prima geregeld

Prima geregeld

we hebben er van genoten

was een hele leuke ervaring met het team. wel vond ik de communicatie echt heel erg slecht en uiteindelijk bleek het wel allemaal goed geregeld te zijn maar dit was vooraf niet duidelijk.

Lieve chauffeur en mooi op tijd!

Goede communicatie, meedenkende chauffeur, goede kwaliteit. We hebben een enorm leuke dag gehad!!

Geweldige ervaring!

Voor het galafeest mijn dochter en haar vriendinnen hadden we de roze limousine gehuurd. De chauffeur was ruim op tijd en er konden nog foto’s gemaakt worden. Ze mochten hun eigen muziek afspelen in de limousine en een glaasje alcoholvrije bubbels mocht natuurlijk niet ontbreken. Een geweldige ervaring en top geregeld! Bedankt!

Onvergetelijke beleving

Galarit voor omze dochter in de witte hummer limousine. Onvergetelijk en wat een vriendelijke en warme en enthousiaste chauffeur! Vanaf het boeken tot aan de rit naar school: probleemloos en netjes. Ook toen toch bleek dat de tijd iets aangepast moest worden: geen probleem en werd gelijk geregeld. Top! 100% aanrader!

De chauffeur kwam volledig in stijl. De limousine was schoon en mooi van binnen. Alles deed het en zoals beloofd was er kinder champagne aanwezig. Hij was keurig op tijd en heeft het de meiden helemaal naar het zin gemaakt. Ze mochten harde muziek draaien. Het was fantastisch en een super toffe ervaring voor de meiden.

Hele toffe ervaring, leuke chauffeur die t6evens ook de eigenaar is, in een woord super!

super!

Wij maakten tijdens een vrijgezellenfeestje gebruik van Vallei Limousines, wat een top ervaring! Lucas was op tijd en erg aardig. We hebben de tijd van ons leven gehad tijdens dit ritje. Zeker aan te raden!

Fantastisch!

Een avond van te voren gebeld, alles was binnen no time geregeld. Limo was keurig op tijd en de chauffeur was echt een gentleman. Echt een aanrader!

Lucas snapt het!!! Top Service!!!

Alleen online ervaring kan beter… oogt wat gedateerd! Lucas is (jij bent) een professional!!! Mooie Hummer ook!!! Telefonisch direct bereikbaar, ontspannen en to the point! Precies op tijd aanwezig en goed gevoel voor zijn “publiek” en doelgroep!!! Nogmaals hartelijk dank!!!

Top geregeld!

Vorige week met een groep vrienden in een limo naar een concert geweest. Communicatie met Vallei vooraf verliep soepel. Chauffeur was keurig op tijd en enorm vriendelijk. Konden tijdens de rit onze eigen muziek draaien. Al met al uitstekend geregeld en iedereen was enthousiast!

Fantastisch!

Wij hadden een roze limo gehuurd voor het schoolgala van onze dochter met vriendinnen. Het was voor hen een fantastische ervaring. Alles was goed verzorgd. Vriendelijke chauffeur, netjes gekleed, alcoholvrije bubbels aanwezig etc. En bovenal een prachtige auto. Helemaal de blits!

perfect

mooi optijd op plaats van bestemming, goed geregeld. aardige chauffeur zeker aanrader.

Top geregeld en op tijd

Lucas was ruim op tijd en konden nog het een en ander regelen over de rit. Super

Ge- wel- dig!!

We hebben mijn moeder en 7 zussen/broer op haar 90ste verjaardag vervoert met de knalroze limo van jullie. Het was 1 groot feest! De chauffeur was strak in pak, precies op tijd en zeer vriendelijk en correct. De auto was top en de bar met glazen en een fles champagne maakte het geheel af. Jullie hebben de passagiers een prachtige beleving bezorgd waar ze nog jaren over zullen spreken. Ontzettend bedankt !!!!

Een geweldige aankomst en vriendelijk door toch kort even geduld te hebben voor vertrek

Mijn vrouw was echt verrast en de rode loper was echt top

Geweldige ervaring!

Mijn dochter van 4 en haar vriendinnetjes gunde ik deze geweldige ervaring. De chauffeur was erg vriendelijk en flexibel. Contact met Vallei Limousines was ook erg prettig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Perfect geregeld en Prima op tijd

Prima geregeld, netjes optijd.

Super ervaring!

Naar concert gebracht en daarna opgehaald. Top avond gehad.

Punctueel, professionele, indrukwekkende limo en superfijne chauffeur

Punctueel, professionele, indrukwekkende limo en superfijne chauffeur

Fantastisch !

Een onvergetelijke ervaring , alles top geregeld Ook een hele gezellige chauffeur Zeker een aanrader !!

Een uitstekende ervaring!!

Voorbereiding en ervaring met Vallei Limousines waren vriendelijk en punctueel. De twee chauffeurs, zowel van de heenreis en ook de terugreis waren punctueel en ook heel vriendelijk.

De Smalle Zijde 35

3903LM Veenendaal

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!