Limo was netjes optijd En zag er mooi en schoon uit! Aardige chauffeur

Heerlijk eerst rijtje in Limo

Snelle reactie, makkelijk contact, vriendelijk bestuurder … super blij met deze eerst ervaring

Top service!

Fantastisch!

Voor het gala van mijn zoon en zijn klasgenoten hebben we een limo gehuurd bij Vallei Limousnes. Chauffeur was ruim op tijd, kon de limo erg goed besturen en was erg relaxed. Alle kids zijn thuis opgehaald.

Waar voor het geld en lekker praktisch niet moeilijk

Wat een belevenis!

Wat was het leuk! Een weekendje weg met vriendinnen deden we in stijl: met z'n 10en in de limo. Supergezellig, en wat een relaxte chauffeur. Lekker ons eigen muziekje erbij, flesje champagne erbij en gas op die lolly. Een belevenis om nooit te vergeten.. top!

Super ervaring!

Super ervaring. Was het geld meer dan waard!

Geweldige verrassing voor onze 16jarige dochter!

Mooie limo, perfect op tijd, vriendelijke chauffeur. Meiden vonden het geweldig.

Super goede ervaring!

Geweldige rit in de roze Hummer limo

We hebben echt een super leuke rit gehad in de roze Hummer van Vallei limo, echt een leuk feestje gehad met een leuke chauffeur. De limo is echt heel mooi roze, echt een party limo wat we zochten.

De chauffeur was op tijd doch vergat de verwarming aan te zetten

En dat tijdens de vrieskou; toen we uiteindelijk uitgevist hadden hoe de verwarming werkte waren we 30 minuten verder ... Geen bar aanwezig alleen een goedkope fles bubbels ... Er zou ook fris aanwezig zijn. Dus het viel tegen en dat had ook zijn weerslag op ons humeur. Eerste 30 minuten met dikke jassen zitten ipv ontspannen.

Een prachtige limousine, top geregeld!

Een prachtige limousine, fijn contact en tot in de puntjes geregeld.

Voor herhaling vatbaar, en meteen doorgestuurd naar andere. Super bedankt!

Mooie en schone roze Hummer. Zeer vriendelijke chauffeur die de dames behulpzaam was met de muziek. Kortom: huren bij Vallei Limousines en je wordt niet teleurgesteld! .

Een droom beleving

De chauffeur was keurig op tijd, vriendelijk, netjes, galant en heel geduldig. Een compliment.

Prima ervaring

Alles goed verlopen, van reservering, nakoming afspraken tot de rit zelf. Prettig en comfortabel, inclusief fijne chauffeur

Top geregeld!

Super goede communicatie met bedrijf en chauffeur. Super netjes en mooie limo. Dikke complimenten aan chauffeur Rick. Stuurt netjes een appje na rit. Al met al een dikke 10+

De chauffeur was netjes optijd goede comunicatie, mooie hummer limo de beste, wat. Is het merk van de champagne die was echt een pekkere champagne.

Beste beleving ooit!!

Kinder feestje was top bedankt voor de onvergetelijke dag!!!

Uitstekend bevallen

De chauffeur met limousine was mooi op tijd en heeft ons bij het instappen de uitleg gegeven die we nodig hadden om bijvoorbeeld muziek te kunnen streamen. De rit ging ook goed en zelfs de smalle oprit was geen probleem en met een paar keer steken werden heel mooi op de plek van bestemming afgezet.

Marta

It was an amazing ride with the most kind driver in the world. It was not the last ride.

Super service, duidelijk in communicatie en optijd!

Op tijd, netjes verzorgd en professionele chauffeur die er alles aan deed om de limousine voor de deur te krijgen. 10/10.. zeker voor herhaling vatbaar!

Heb niets aan toe te voegen was een hele rustige en geweldige rit.

In 1 woord super. dank jullie wel

Onze collega was 20 jaar bij de zaak en we wilden hem een keer echt verrassen. Om 8.30am hebben we hem thuis opgehaald in een prachtige witte Hummer LIMO. Alles liep gesmeerd en de service van Vallei Limousines was top. Geen haast, super vriendelijk, prachtige auto en prachtige ervaring voor alle betrokkenen. Chapeau

Fantastische rit met een leuke chauffeur

Ontzettend genoten van deze fantastische rit met deze gave limousine. Ontzettend vriendelijke chauffeur. Keurig op tijd en erg gezellig! Nogmaals bedankt!

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!