Was een super mooie rit in een mooie auto.

Wij hadden een rustige chauffeur en ook erg aardig. De kids die hij later ophaalde vonden het geweldig om in een limo te zitten! Een super ervaring

Zeker aanrader

Zeeer tevreden

Perfecte limo voor je bruiloft!

Vallei limousines was erg professioneel en vriendelijk. Service was top en kwamen optijd voor meerdere ritten verdeeld over de dag op verschillende locaties. Complimenten aan professionaliteit en service!

De dames vonden het fantastisch en hebben een leuke tijd gehad

Rit van Breda naar Stolwijk. Binnenkant zag er heel netjes (en luxe) uit, chauffeur was heel vriendelijk. Rit was ook heel gezellig en comfortabel. Helemaal prima dus, zeker aan te bevelen.

Gewoon geweldig

Was van begin tot eind een fantastische beleving.Ook de chauffeur was goed en vakkundig.

Zeer vriendelijke chauffeur en zeer mooie wagen echt een aanrader super fijne rit gehad met alle dank voor het geduld en fijne communicatie

Superrit

Limousine keurig op tijd. Aardige chauffeur. Veilige rit. Helemaal leuk!

Top auto ervaring met een topchauffeur.

Zo fantastisch dat onze dochter dit kreeg en wat een fantastische auto met een super en zeer goede chauffeur. Hij nam alle moeite om die moeilijke draai bij ons hek te nemen!!!Heel erg bedankt.

Alles als zeer positief ervaren zal iedereen Vallei limousines aan bevelen

Mooie limousine, chauffeurs waren vriendelijk. Fijne rit naar de bestemming. Wij hebben alles als zeer positief ervaren.

GEWELDIG,LEUK

DE BEKLEDING MOOI ZO BUITEN EN GOEDE SERVICE EN LEKKERE CHAMPAGNE EN GENOTEN VAN DE RIT,HOEWEL WE IETSJE AAN DE LATE KANT WAREN TOCH EEN FIJNE GEZELLIGE RIT ERVAREN.TOPPIE

Fantastisch geregeld !

Voor herhaling vatbaar!

Heel leuk

Als verassing de roze Limo gereserveerd voor de Sweet Sixteen van onze dochter. Netjes op tijd kwam de prachtige limo de hoek omrijden met de super vriendelijke chauffeur. Alles helemaal in stijl. Samen met haar vriendinnen heeft ze een uur lang mogen genieten van deze geweldige rit! Nogmaals super bedankt! Dikke aanrader ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

super

Wij hebben met ons gezin genoten van de ervaring eens in een limo te kunnen zitten, het maakte het nog specialer omdat het onze trouwdag was en onze kinderen erbij waren. Ook zij hebben het geweldig gehad. De champagne en de chauffeur Rick die super tof was maakten het tot een onvergetelijke ervaring.

geweldig

het was op en top de kinderen hebben er zo van genoten dank jullie wel voor de mooie rit mvg petra

Onvergetelijk!!! Zo fantastisch!

Voor een vrijgezellenfeest hebben we de roze limousine gehuurd. Wat een feest! De bruid was verlaat. Gelukkig kon de limousine na een belletje een kwartier later. Chauffeur was netjes gekleed en heel vriendelijk, relaxt en meedenkend. De limousine was van binnen prachtig met mooie verlichting. We genoten van een rustige rit met mooi uitzicht, gezellige muziek en een heerlijk drankje. Een dikke 10 voor ons!

In 1 woord top

Schone en mooie limousine, daarnaast hadden we ook super chauffeur!

Great service!

The limo turned up precisely on time and was in excellent condition. The driver was professional and helpful.

Geweldige ervaring top chauffeur!

Chauffeur kwam keurig op tijd. Goed gekleed. Een zeer vriendelijke man. Limo was keurig en de rit uitstekend. Echt een aanrader!!

Onvergetelijke ervaring

Wat een prachtige Limousine,en wat een gigantische service, de Chauffeur van de Limousine wat een relaxte en leuke Man. Erg netjes en geduldig. Na het afzetten van onze Dochter op de locatie ,rustig de tijd memend en zegt als er nog mensen in de Limousine willen kijken ,daarom blijf ik wel even staan,dat was natuurlijk niet tegen dovemansoren!! Veel kleine en grote kinderen hebben hier gebruik van gemaakt en zijn er leuke foto’s gemaakt ,en dat is natuurlijk een service waar iedereen een voorbeeld aan kan nemen. Wij als Ouders zijn uitmuntend tevreden over de bestelde Limousine -Roze. Voor de verjaardag vannonze Dochter Romy naar locatie Event Center Fokker te Hoofddorp. Op 24-8-2023. Nogmaals Dank Vallei-Limousine! Voor de geweldige service ,wij gaan elkaar zeker terug zien!!!!!! Anneke en Robert de Vries.-Amsterdam.

Alles perfect!

Flexibiliteit ten top! 1 dag voor de rit hebben we een nieuw tijdstip doorgegeven, 8.00 uur in plaats van 10.00 uur. Was geen probleem, snelle reactie via WhatsApp. Witte Hummer limo was in prima staat, schoon en comfortabel.

De Smalle Zijde 35 3903LM Veenendaal

Over Vallei Limousines

Wil jij een limousine huren voor een bijzondere dag? Kies voor de limousines van Vallei Limousines! Welke limousine je ook kiest uit ons aanbod, onze limousines hebben een privéchauffeur en een luxe inrichting die jou dag onvergetelijk maken. Vallei Limousines biedt limousines aan voor verschillende gelegenheden zoals: vrijgezellenfeesten, VIP vervoer, trouwvervoer, partvervoer, luchthavenvervoer, gala vervoer en nog veel meer om op te noemen. Vallei Limousines ✔️ Luxe en schone limo's ✔️ Scherpe tarieven ✔️ Professionele chauffeurs ✔️ Gratis fles champagne Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een volledige verzorgde limousine rit!