Superrrr

Erg snel geleverd!!

Goede levering en goede kwaliteit

Ik heb veel feestkleding en verjaardags spullen gekocht en de kleding is een goede kwaliteit en de verjaardags spullen zijn ook een goede kwaliteit en als ik weer feestkleding of verjaardags spullen nodig heb koop ik het bij jullie weer.

Mooie pak fijn optijd geleverd

Duidelijke productindentificatie. Voorstelling en wat je ontvangt stemt volledig overeen. Vlotte levering, vandaag besteld, morgen geleverd wordt ook effectief gerealiseerd.

Snelle levering, tevreden over product!

Geen bijzonderheden bij mijn bestelling gehad, dus de service niet echt kunnen 'testen', maar wel erg tevreden over de snelle verzending en het product zelf voor een goede prijs!

Product zoals aangegeven.

Product zoals aangegeven. Snelle levering en mooi prijsje.

Top service,

Fijne website, duidelijke communicatie over mijn order, heel snel in huis en product zoals omschreven.

Mega Mindy folieballon Overal heel duur, hier super goedkoop heel blij mee

Goede kwaliteit

Leuke kleding, aleen jammer dat mijn maat er niet was, maar alsnog een leuk feest gehad

Super snelle levering

S' avonds besteld en al super snel jn huis. Klopt qua maat. Had nog een mailtje gestuurd over een top en kreeg ik goed antwoord terug met leuke alternatieve. Kleding is goed op maat. Niks op aan te merken.

Leuk pakje top

Snelle levering en groot assortiment

Snelle levering en groot assortiment. Kwaliteit valt wel wat tegen.

Super snel en makkelijk.

Het is heel snel aangekomen, en het is precies wat ik wouw!

Heel tevreden, product was zoals beschreven. Zeer betaalbaar en super snel in huis!

Snelle goede levering

Mooie pakken en een goede afhandeling. Alles keurig verpakt en op tijd geleverd. Ga zo door

Snel en volgens verwachting geleverd

Leuk feest gehad in opvallende outfit

Alles super

Fijn netjes alles optijd en supermooi!

Het riddler pak voldoet aan alle verwachtingen en zit geweldig! Kunnen niet meer wachten tot comiccon! Bedankt voor de snelle service en tot de volgende bestelling!

Heel veel keus in feestkleding

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering. Smiddags besteld volgende dag al in huis. Goede kwaliteit/pasvorm. Prijs is ook oké ten opzichte van andere winkels

Prima site

Goede site, juist product, snelle levering!

gewoon goed product

netjes afgehandeld vlotte bediening

Mijn kinderen vindt het geweldig!!

Mooie pakken en snelle levering

Mooie pakken besteld die snel werden geleverd. Het pak was wel een maat te groot waardoor de producten retour moeten voor een kleinere maat.

Geweldig kostuum

Geweldig pak, makkelijk te bestellen; Goede service en een geweldig feestje inderdaad.