Er was een foutje met het adres maar met de eerste mail die kwam, heb ik onmiddellijk gemaild en ik kreeg direct antwoord en was het rechtgezet. De verzending liep wat trager maar ik heb het binnen de week ontvangen! Top!!

Schitterende service en snel geleverd

De website is duidelijk en overzichtelijk. Mijn bestelling werd snel verzonden en is redelijk snel door post NL geleverd. De prijzen liggen goed en ik kreeg tot nu toe altijd dat wat ik verwachtte. De artikelen zijn afgebeeld precies zoals ze er ook uitzien !

Uitgebreide keus, maatvoering klopt en snel geleverd

Goede en snelle afhandeling, zoals het hoort

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. Alles ging moeiteloos zoals het hoort te gaan. Er is netjes aangegeven dat er op een paar artikelen nog gewacht moest worden. Ook was het makkelijk om te status van de bestelling goed te volgen.

Helemaal tevreden met de producten en service!

Ik heb twee pruiken besteld bij Feestkleding.nl. De pruiken zagen er goed uit en we hadden het pakketje de volgende dag al in huis. Heel fijn voor de last minute feestjes!

Super kleding en betaalbaar

Onverwachts kleding nodig voor een 80-90 party en super blij met leuke kleding voor een leuke prijs

Snel en netjes

Super snelle levering, en ook de producten waren zoals als omschreven bij het artikel. Top, hier ga ik zeker vaker bestellen.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Prima geleverd

Super goede service

Ik bestelde mijn pakje s'avonds en de andere dag was dit tot mijn grote verbazing al aangekomen. Prijs & kwaliteit zeer goed!!! Zeer tevreden en bedankt voor die goede service

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitverhouding

Goede levering

Duidelijke webshop met goede levering.

Product was niet helemaal zoals verwacht.

De wandelstok was precies zoals verwacht en goed. De sollen die ook best wel prijzig waren, waren totaal niet wat ik had verwacht. Op het plaatje komen de zwart wit gestreepte Sokken tot over de knie. Bij mij maar tot halverwege mijn onderbeen.

tot grote tevredenheid besteld en bezorg.

royaal assortiment, makkelijke afhandeling en snelle tot zeer snelle levering. ( afhankelijk van voorraad ) prijs kwaliteit ook zeer goed.

Leuk pietenjurkje!

Stof en materiaal is goed. Zit lekker en stof is rekbaar. Hierdoor kan ik zonder zorgen mijn huisbezoeken doen !

Goed snelle levering

Ervaring is goed alleen de aangegeven maten kloppen niet had maat L besteld maar dat valt als xxl. Verder niks op aan te merken

Prima, gekregen wat ik besteld heb.

Prima product.

Mooi Pietenpakje

Pietenpakje ziet er erg mooi uit, ook netjes verpakt in een mooi opberghoesje. De maat lijkt ook goed, hopelijk nog lang plezier van!

Snelle levering, veel keuze

Snel, leuk assortiment, redelijke prijzen

Binne een dag binnen

Efficient en snel

Alles werkt zoals je het van een webshop verwacht. Dank!

Snel geregeld

Super ervaring, mooie spullen!

Is een mooie outfit

Vandaag een feest gehad en de outfit was perfect

Super leuk

Een geweldig dinopak besteld voor m’n neefje z’n verjaardag, wat een gelukkig kind! De maat was prima en daarnaast was de bestelling op de beloofde dag binnen.

Zeer mooi pietenpak voor mijn dochter

Supersnelle levering! Alles netjes verpakt. De stof is van mooie kwaliteit en kleur.