Degelijke kwaliteit voor een goede prijs

De bestelling was op tijd en goed geleverd

De bestelling was op tijd geleverd en was niks mis mee. De kwaliteit van de pakken waren ook uitstekend. En dus zeer tevreden met de bestelling.

Goed!

Snelle levering. Prima kwaliteit

Eindelijk een pak in een grote maat gevonden voor een mooie prijs! Helemaal blij mee en het zit als gegoten. Mijn zoontje was trots op zijn mooie Chuckie kostuum!

Enig pakje

op tijd geleverd en het pakje viel enorm in de smaak!

Leuke goedkope producten

Waar voor je geld!

We hebben het nog niet gebruikt maar wel gepast en we kunnen bijna niet wachten voor we het aan kunnen op Halloween

Snelle levering en goede producten

Netjes de volgende dag in huis. De producten zijn precies hetzelfde als op de foto.

Ze doen wat ze beloven!!

Goede website, snelle actie!

Zoals verwacht

Zoals verwacht. Onze zoon van 6 was er erg blij mee

Super leuk pak tegen schappelijke prijs

Mooi roodkapje pak gekocht voor een vrijgezellenfeest. Levering was mooi op tijd en het pak ziet er mooi uit. Aanrader. Veel keuze ook.

SUPPER TEVREDEN SNELLE LEVERING

Goede service beantwoorden je vragen snel en de volgende dag alles al in huis het verassings feest van mijn mannetje helemaal geslaagd !!!

Super snelle verzending,en ze zijn zeer behulpzaam.

Zeer snelle levering

Je krijgt zoals het wordt aangegeven. Zeer snelle levering.

Snel geleverd, goed verpakt

Bestelling snel verzonden, een kapiteinspet. Wel is de pet kwalitatief minder mooi in het echt dan dat hij op de website is. Maar het is gelukkig een cadeau met een knipoog.

Uitstekende service!

super snel geleverd !

Kwaliteit voor een betaalbare prijs

Goede kleding voor allerlei gelegenheden. En tegen een goede betaalbare prijs. Het is niet met 1 keer gebruiken stuk of versleten

Snelle service!

pakket was binnen 24 uur binnen!

Goede kwaliteit, jurkje wat ik bestelde was precies de goede maat!

super makkelijk te bestellen en snelle levering

super makkelijk te bestellen en snelle levering

Politiepakje meisje

Ontzettend leuk politiepakje voor een meisje. Voldoet aan verwachting bij ontvangst. Maat komt ook overeen met wat er wordt aangegeven.

Snelle service goede kwaliteit

Altijd snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding

Goede service goede kwaliteit

Mijn pakketje was er snel. En alles was compleet en in goede staat

Slechte service

Ik had een Peter Pan kostuum besteld en kwam er later achter dat de groene panty er niet bij had besteld. Overigens staat die ook niet bij de bijpassende accessoires onder het product. Ik wilde de panty van 5 euro nabestellen, maar omdat het bestelbedrag dan onder de 15 euro moet he 5 euro toeslag betalen en nog een keer verzendkosten waardoor een groene panty op 12 euro uit zou komen. Ik had het verhaal netjes uitgelegd, maar ze kunnen helemaal niets betekenen. Slechte zaak