Ja klacht keurig opgelost en nieuw artikel ontvangen

Klacht keurig opgelost. Nieuw artikel ontvangen

Snelle service en levering

Duidelijke omschrijving van producten en snel geleverd!

Prima bezorg dienst, kwaliteit voldoende

Heel fijn dat mijn pakketje op tijd bezorgd werd. De kwaliteit van het jurkje was goed, maar niet perfect (de afwerking van het jurkje was hier en daar wat slordig). Voor carnaval is dat niet erg, ik ben heel erg tevreden!

Lange verzending

Duurde lang voordat ik hem kreeg, verder top

positieve zooi

latex handen en voeten besteld voor alien/xenomorph outfit .. alles naar wens.. mooie dingen .. fijn dat ik heb kunnen vinden wat ik zocht voor deze assemblage

Scherpe prijs, snelle service

Geleverd op afgesproken tijd

Makkelijk online te bestellen en aan huis bezorgd. Gaat altijd goed ik ben zeer tevreden

Mooi

Voor de prijs is deze outfit ok

Pruik is veel te kort!

De pruik die ik heb aangeschaft is te kort. En geloof me ik heb een klein hoofd. Ja daar kan je niks mee. Dus dat is heel jammer.

Snelle levering en prima verpakt. Nelson is klaar voor de playback-show!

Snelle verzending, goedkoop product, slechte retour.

Het pakket kwam snel binnen, het product was van heel goedkoop, slecht materiaal en de retoursticker had geen barcode, deze moet zelf worden betaald. Voor andere producten voor carnaval zal deze site goed zijn, ik had te hoge verwachtingen.

De plaatjes kloppen goed met het geleverde product. Snel geleverd ook.

Prima service, mooie producten!

Aantal artikelen besteld voor een feestje. Ik vond de site erg overzichtelijk. Alles was op thema te vinden. Levertijd stond ook netjes vermeld. Mocht je met spoed iets willen bestellen, dan kun je hier op letten. Ik vond dat mijn bestelling ook op tijd werd bezorgd. Ik werd via de mail netjes op de hoogte gehouden waar mijn pakketje verbleef en rond welke tijd hij bezorgd zou worden. Ik zou deze site daarom ook aanbevelen bij anderen

Gewoon dikke prima

Ik heb er geen woorden voor

Snel geleverd en prima kwaliteit

Ondanks dat het pas carnaval is geweest toch veel in voorraad. Volgende dag had ik het in huis en prima kwaliteit.

Topservice en snelle levering

We hebben de show gestolen in onze pakken ! Geweldige looks en een supersnelle levering volgens afspraak ! Top 🥳

Goede service en verpakt

Wij hadden een themafeestje dus moesten dus snel nog wat verkleedkleding zien te scoren nou dat is hier zeker gelukt

Prima levering, geen opmerkingen

Nvt

Snelle levering, goede producten!

Ik heb afgelopen week mijn foute skipak ontvangen. Hij was best prijzig, maar dat is het pak zeker waard! Ik ben heel blij met de kwaliteit van het pak, de snelle verzending en de goede communicatie. Het enige minpuntje is voor mij de aanduiding van de maten: ik kon kiezen tussen S/M en M/L. De M/L valt toch wel echt als een M en is niet aan te raden met een L. Al met al ben ik ontzettend tevreden met mijn aankoop!

snel geleverd en product in orde

alleen de doos was een beetje groot

Suoer goede kwaliteit en de volgende dag in huis!!

Was snel binnen en goede kwaliteit. De.maat is zoals omschreven. Kleuren zijn helder en stof mooi afgewerkt.

Heel mooie jurk.maat klopt volgens de tabel.

Feestkleding doet wat ze beloven!

Het is écht vandaag besteld morgen in huis! Super goeide service en goede kwaliteit aan product

Snelle levering, prima artikelen

Ruime keus en snelle levering, de volgende dag kreeg ik alles binnen.

Goedkoop maar wel heel simpel.

Cowboy outfit besteld, maar de cowboymuts is ook echt een muts. Hen je niets aan. De chaps zijn gewoon van een dun stofje. Dan liever iets meer betalen, want dit ziet er wel wat zielig uit.