Supersnel en kwalitatief goed

Ik had eerst 2 pakjes die te klein waren dan terug gestuurd onmiddellijk nee vriendelijke reactie gehad meteen 2 nieuwe besteld en die zijn dan ook meteen geleverd de dag erna super service goede kwaliteit ik ben zeer tevreden

Snel en goede service

Top foute pakken gekocht en zeer snel geleverd.

Zeer leuke outfit

Zeer leuke outfit voor het evenement waar ik naartoe ga aan een zeer goede prijs. Super snelle levering.

Snelle levering!

Was prima

Goede winkel, kreeg snel binnen

Goede en snelle service, De dag nadat ik besteld had metteen in huis. En goede kwaliteit

Snelle bezorging en mooie outfit

Mijn pakket was binnen 24 uur geleverd en precies zoals afgebeeld.

Snelle bestelling

De bestelling was er zeer snel en de kwaliteit-prijs verhouding is goed!

Snel een mooi pak besteld wat in kwaliteit en maat klopt met de beschrijving

Snel een mooi pak besteld wat in kwaliteit en maat klopt met de beschrijving

Snelle verzending en product klopt met omschrijving

Had de maattabel gecheckt en de jurk die ik kocht, paste ook daadwerkelijk. Was daar wel sceptisch over, zeker omdat retourneren vrij prijzig is (en voor eigen rekening). Maar alles voldeed en de order was snel binnen. Enige jammere is dat bij de omschrijving van mijn jurk vrij onderaan stond vermeld dat er ook accessoires bij zitten, want die heb ik er extra bij besteld en daarom nu deels dubbel.

super snelle levering

dit zou op meerdere sites zo moeten zijn dat het de dag erna al aankomt

Topservice!

Snelle levering en de producten waren echt zoals beschreven. Ook de maat klopte perfect!

Betrouwbaar

Heel snelle levering Ideaal als je een pak last-minute moet bestellen.

Veel keuze en snel verzonden

Veel kleding en een hoop op voorraad! Zoals de website aangeeft snel verzonden en optijd ij huis

Fijne service en goede kwaliteit artikelen

Ik kan iedereen deze site aanbevelen vanwege de klantvriendelijkheid, de snelle levering en de kwaliteit van de artikelen. Absoluut geen spijt van en veel complimenten op mijn pak.

Goede kwaliteit en snelle levering

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed

super service!

super ervaring ! heel makkelijk en gebruiksvriendelijk en vliegensvlugge levering

goede producten en snel geleverd

snel ontvangen en goede producten

Vlotte service

De avond ervoor besteld, en volgende dag in huis. Top!

Topp

Goed en snel geleverd

Een echte aanrader zeker bestellen hier

Alles was perfect

Leuke outfit

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Super snelle levering

Het was mij een genoegen om bij jullie een bestelling te plaatsen. Zo een snelle levering en prijsklasse en kwaliteit van goederen