Een super service

gewoon goed

Netjes geleverd

Goed product, optijd bezorgd, Goed verpakt. Top

Prima kwaliteit

Snelle verzending en goede prijzen

Op de website is het eenvoudig om het juiste product te vinden en die vervolgens ook eenvoudig te bestellen. Ook is het snel verzonden.

Super hulp en service

Snelle reactie bij vragen en snel geleverd ! Top

Supersnelle levering en geweldig product

Vooraf duidelijk aangegeven wat er bij de ledspotjes ingesloten zat en kon hier op inspelen door 2 meter extra kabel bij te bestellen. Dus meteen complete levering en een geweldig resultaat na montage

Mooie spotjes. Enkel de montagehandleiding was even wat puzzelen.

Mooie spotjes. Snelle bezorging. Kortom goede aankoop.

Bestelling correct verlopen.

Ben dik tevreden met bestelling en aflevering.

Snel, goed en prachtig resultaat

Snelle verzending, website biedt duidelijke structuur, spotjes geven een mooi resultaat. Simpel te monteren ook.

Goede en snelle .levering

kwaliteit voor een goede prijs

De zeer snelle levering (de volgende dag) was een goede ervaring met een kwalitatieve aluminium led onderbouwspot. De nagestuurde handleiding was na een mail geen probleem en gelijk ontvangen

Wordt na bestelling dood gespamd

Bestelling was prima en snel, maar daarna krijg je 5 mailtjes van dit bedrijf waarin ik word gevraagd om een review. Bij deze! Ik vraag me zelfs af of dit aantal mails zomaar gestuurd mag worden. Ik zal dit nagaan bij ACM

Gewoon top

Alles prima

De driver van de spotjes van mijn tuinmaximaal overkapping was defect. Karim heeft mij prima geholpen, driver met afstandbediening keurig 's avonds nog geleverd prima kwaliteit past allemaal ik ben er heel blij mee. ga binnenkort de spotjes van onze keuken vernieuwen en ga zeker bij inbouwledspots bestellen

Snel en goed geregeld

Er is iets mis gegaan met de bezorging. Na melding is direct een nieuwe set spots verzonden die nog dezelfde dag arriveerden!

Prachtige verlichting

Na een tl-buis onder de keukenkastjes nu deze ledverlchting. Ben er erg blij mee!!!

Mooie spots, warme lichtkleur en met duidelijke beschrijving erbij. Snel in huis.

Ik ontving deels de verkeerde items. Bleek dat de info op de site voor meer dan 1 uitleg vatbaar. Zoals ik het interpreteerde was niet wat de aanbieding beoogde. Dat kon worden opgelost door de verkeerde items te vervangen door nieuwe die duurder waren. Deze werden mij echter direct toegezonden zonder de meerprijs te rekenen. Top service.

Zeer fijne ervaring

Staan je zeer goed te woord en beantwoorden je vragen snel

prachtige inbouwspots

prachtige en zeer dunne inbouwspots led met super verlichting, en snelle levering

Snel geleverd voor een scherpe prijs!

Bestelling gedaan met een goede specificaties over de producten die ik nodig had! Nog telefonisch contact gehad over een aansluiting! Prima bedrijf!!

Van A tot Z perfect.

IK heb de spotjes vast aangeschaft voor mijn keuken die in mei wordt geplaats, dus kan ze nog niet beoordelen. Maar het bestellen op zondag en leveren op maandagavond was super goed geregeld. Dus mijn eerste indruk is zeer positief.

Snelle levering en overzichtelijke website.

Over Inbouwledspots.nl

Inbouwledspots.nl is dé specialist in inbouw LED verlichting. Of het nu uw woning, bedrijfspand of tuin betreft, bij ons vindt u een ruim assortiment aan innovatieve, zuinige LED verlichting voor binnen- en buitenruimtes.