Verbluft!

Prima persoonlijk contact, zeer praktisch advies, adequate afhandeling, snelle bezorging! Top!

Zeer snel geleverd

Snel en volgens beschrijving

Valt n beetje tegen

De lampjes zijn niet vlak,dus ruimte bij montage!!!

Snelle levering en mooie spotjes en zeer aardig personeel.

Ik bestel hier altijd de led spots zijn mooi klein van formaat en snel in huis.

zeer snelle levering , super service

spotjes voor mijn veranda besteld , mooi sfeer licht, zeer snelle en goede service

Top bedrijf.

Top bedrijf. Degelijk spul en snelle levering

Perfect product

Zelfe dag geleverd. Product helemaal naar wens en super servicegraad.

adequate en professionele dienstverlening

Super snel geleverd . En goed geïnformeerd.

Monteren onder de keuken kast, netjes plat , prachtig licht.

Deskundige medewerker die graag met je meedenkt.

Het onderdeel dat ik zocht was niet meer leverbaar (trafo/dimmer). Een alternatief was wel leverbaar en na wat aanvullende info kwam de medewerker tot de conclusie dat het alternatief goed zou moeten werken. Dit was dan ook het geval. Snel geleverd, goede prijs en prima service!!

Vlotte levering en kwalitatief goede producten

Bestelde materialen werden vlot geleverd en waren van goede kwaliteit. Ik vond zelf de montage beschrijving summier, maar hier ben ik zelf goed uitgekomen.

Hele vlotte en erg goede service.

Ook bij een (klein) probleem wordt er zeer snel gereageerd en actie ondernomen. Top.

Opkalefateren waren er problemen met bezorgen maar alles keurig opgelost door bedrijf

Service zeer goed

Vier spots besteld nadat op de website stond aangegeven dat ze weer leverbaar waren. Volgende dag al ontvangen. Na inschakelen van de spots bleek één spot een ander kleurtemperatuur te hebben. Dit per email gemeld en direct bericht ontvangen dat ze het probleem ook al van een ander klant gehoord hadden. Als oplossing is een nieuwe spot opgestuurd met retourlabel om de andere spot te retourneren. Problemen kunnen zich altijd voordoen bij een product, maar het gaat erom hoe er daarna mee omgegaan wordt. Dit bedrijf doet dat zeer goed.p

Super klanten service

Zeer tevreden, pakket was te laat binnen na contact te hebben gehad hebben ze gelijk nog een opgestuurd. Deze was wel volgende dag binnen. Nu 2e pakket alleen nog weer terug sturen. Maar zeer tevreden over inbouwledspots.nl keurig opgelost!

Zeer goede correcte behandeling

Alles duidelijk en snel geleverd

Website overzichtelijk en duidelijk. Goede prijsverhouding. Snelle levering.

Super goede en snelle service

Snelle bezorging.

Heel snel verwerkt en verstuurd. Alleen jammer dat je als optie kan kiezen tussen post nl en dhl maar je keuze niet aangehouden wordt.

Prima, mooie kwaliteit en snel geleverd.

Prima, mooie kwaliteit en een nette prijs. Over de levensduur kan ik nog niets zeggen, de toekomst zal dat leren. Mocht het nodig zijn hoop ik op prima support.

super!

Internetshop met advies

Prima,

Snelle en goede levering. Mijn retour en tweede bestelling doordat de lampjes niet pasten, ging soepel en feilloos met goed (telefonisch) advies.

Snelle en goede service

Deskundige klantenservice

Via site kon ik geen bestelling plaatsen. Na telefonisch contact alles snel geregeld. Perfect en volgende dag geleverd

Over Inbouwledspots.nl

Inbouwledspots.nl is dé specialist in inbouw LED verlichting. Of het nu uw woning, bedrijfspand of tuin betreft, bij ons vindt u een ruim assortiment aan innovatieve, zuinige LED verlichting voor binnen- en buitenruimtes.