mooie verlichting, en goede service

mijn pakket is niet door post.nl bezorgd, maar door ff te bellen met inbouwspots .nl werd het dezelfde dag alsnog door inbouwspots.nl zelf nageleverd. bedankt voor de service.

Snelle levering mooi resultaat

Ik had een set van 2 en van 3 besteld. Snelle levering. In de set van 2 miste de schroefjes, hebben we zelf opgelost.

uitstekend

Moest er een extra hebben, fantastisch

Vlotte levering

Top top top

Goede snelle levering en word top op hoogte gehouden en je betaald wat maar dan heb je ook wat

Toplampjes

Prima licht, mooi dimbaar, eenvoudige montage

mooi product

Snelle levering, compleet en een zeer strak design

Mooi complete inbouwledspot set voor een goede prijs

Heel goed, mooi produkt, zeer tevreden, makkelijk aan te sluiten

Ok

Ik haat vragenlijsten…

Prachtige leds!

Prachtig product. Snel geleverd. Goede informatie!

Volgens afspraak geleverd.

Ik heb er een led driver besteld. Werkt prima.

Duidelijke website en duidelijke leveringsvoorwaarden

Aangezien mijn bestelling niet op voorraad was is er duidelijk gecommuniceerd wanneer de levering wel plaats kon vinden .

Toen de door mij bestelde ledlampen niet voorradig waren werd mij een alternatief voorgesteld.

De geleverde lampen voldoen perfect aan mijn wensen.

Goede en snelle service en communicatie!!

Ik heb bij inbouwledspots.nl, 2 leddrivers en een 4 kanaals afstandsbediening besteld. De bestelde producten werden goed en snel geleverd. Toen ik de leddrivers aangesloten had, bleek 1 leddriver niet te werken i.c.m. de 4 kanaals afstandsbediening. Via de mail contact gehad. Snelle reactie op de mail...top!!! In overleg met inbouwledspots.nl de producten (op hun kosten) terug gestuurd voor onderzoek. Door inbouwledspots.nl goed op de hoogte gehouden van de status van het onderzoek. Na een week kreeg ik weer een mail, dat het probleem is opgelost en dat er 2 nieuwe leddrivers met de 4 kanaals afstandsbediening (al ingeprogrammeerd door inbouwledspots.nl) naar mij wordt verzonden. Ik heb leddrivers nu tot volle tevredenheid in gebruik! Alle lof voor inbouwledspots.nl voor hun snelle reactie op de mail, de goede service en de snelheid waarmee het probleem is opgelost!!

Top, goede service

Snelle reactie bij vragen

Deskundig, meedenkend en beleefd.

Zij hebben meegedacht om voor diverse problemen een oplossing te vinden. De reacties zijn snel, betrouwbaar en beleefd.

Super snelle service

Snel geleverd Scherpe prijs

Snelle levering van de goederen

Mooie prijs en snelle afhandeling va de bestelling. Alleen jammer dat PostNL zich niet aan de afspraak houdt om de volgende dag te leveren maar dit een dag later denkt te moeten doen.

Top advies!

Top advies!

Goede prijs,prima kwaliteit en geweldige aftersale service

Had 5 spotjes aangeschaft voor een mooie prijs, werd snel opgestuurd, kwaliteit was boven verwachting, helaas 1 spotje defect, na een mailtje kreeg ik excuses voor het ongemak en werd er direct kostenloos een nieuw exemplaar opgestuurd, geweldige service, bedrijf is aan te raden

goede service , snelle levering , super kwaliteit , nog beter dan verwacht

corect bedrijf gaan verder dan bijna onmogelijk is

Mooie spots

Mooie kleine spots met kleur contrasten..super makkelijk te instaleren..ben er heel blij mee

Snelle reactie op vragen en snelle verzending. Goede prijzen.

Zie boven.

Goed product, snel verzonden

Gewoon goed

Weegschaalstraat 3

5632CW Eindhoven

Over Inbouwledspots.nl

Inbouwledspots.nl is dé specialist in inbouw LED verlichting. Of het nu uw woning, bedrijfspand of tuin betreft, bij ons vindt u een ruim assortiment aan innovatieve, zuinige LED verlichting voor binnen- en buitenruimtes.