Prima produkt

Snelle levering. Goede kwaliteit. Mooi warm licht en goed dimbaar. Eenvoudig te monteren.

Snelle en vriendelijke klantenservice. Snelle levering en een mooi product

Mooi product, goed verpakt en snel vertuurd

Alles straalt kwaliteit uit.

Echt aan te bevelen!

Goed advies. Snelle verzending en degelijk verpakt.

Goede prijs, snelle levering

Lang gezocht en superstrakke onderbouwspotjes met dimmer gevonden voor in de keuken.

Zeer correct Service !!

Een zeer correct en eerlijk service !! En een mooi en kwaliteits vol product !!

Mooi product, snel geleverd

Onderbouwverlichting keuken besteld, bestelproces ging in eerste instantie niet goed. Telefonisch contact gehad en keurig geholpen, ook goede informatie gekregen over het product. Onderbouwverlichting ziet er mooi uit en gemakkelijk te installeren. Zeer tevreden.

Topservice 👍👍👍

Vrijdagavond besteld, zaterdagochtend bericht dat het klaar stond voor verzending, maandagmiddag bezorgd ondanks de logistieke puzzel op dit moment. Grote klasse 👍👊

Bestelling, levering en de spotjes zijn prima.

Superservice

Voor 2200 uur besteld. Kreeg bevestiging dat het niet de volgende dag geleverd zou worden, maar na één telefoontje is het alsnog geregeld de volgende dag. Super!

Topervaring

Al enkele jaren op zoek naar nieuwe verlichting voor veranda. Eindelijk een site met de leds die ik zoek. De vraag die ik on-line stelde werd binnen het uur beantwoord. Bezorging werd perfect nageleefd en con worden gevolgd via mail en site. Al bij al TOP!!

Ochtends bestelt en de volgende dag geleverd!

Prima webwinkel! Via de mail op de hoogte gehouden van de bestelling/levertijd en betaling achteraf.

We hebben bij Inbouwledspots ledverlichting besteld voor indirecte verlichting op de keukenkastjes. De bestelling werd de volgende dag keurig afgeleverd. Mooie dimbare ledspotjes. Daarom hebben we gelijk nog een set besteld....met dezelfde prima ervaring. Kortom, bij dit bedrijf bestellen we een volgende keer met een gerust hart meer!

Helemaal top

Ik heb Keukenkast verlichting Ava set van 4 stuks besteld. Het ziet er top uit en ook de prijs is vergeleken met andere sites echt aan de lage kant👍

Goed op de hoogte gehouden en snelle levering

Website overzichtelijk, prijs prima. Gehele proces goed op de hoogte gehouden dmv emails. Snelle levering en goed verpakt. Lampjes zien er top uit, dimmen werkt makkelijk en de lampjes geven een mooi, warm licht af.

Snelle levering. Geweldige service.

Omdat er iets mis ging met de bezorging op 24 dec. kwam de levering niet volgens afspraak. Hierop s,avonds een mailtje verzonden, waar ik gelijk een reactie op kreeg. Men had navraag gedaan bij post nl. waar iets was fout gelopen , en wisten me gelijk te vertellen hoe laat het de volgende werkdag afgeleverd zou worden. Dit vond ik erg fijn omdat ik onlangs van een andere firma een bestelling niet had ontvangen en ook niet meer heb ontvangen.Dit terwijl ik al betaald had. Dus geweldige service en voor iedereen aan te bevelen.

Mooie designspots

Na ontvangst van de spotjes in enkele minuten geinstaleerd

Mooie verlichting ,snelle levering een woord super.

Mooie platte verlichting ,mooi licht een woord super.

Mooi product

Afspraken nagekomen en top product

Goede ervaring

Positieve ervaring met dit bedrijf

Cool !!

Belofte ingelost. Mooi, en verrassend licht. en nog makkelijk te bevestigen ook (voor een vrouw ;)) De verrassing was dat het nog dimbaar is ook *jubel*

Mooie lampen, snel geleverd en goed verpakt.

Mooie lampen, snel geleverd en goed verpakt.

De eerste keer iets besteld, en zeer tevreden. Prima kwaliteit voor een schappelijke prijs

Zieboveb

Ik ben zeer tevreden aanrader

snel geleverd en goede kwaliteit

Montage was zeer simpel. Product was uitstekend. Ben zeer tevreden

Over Inbouwledspots.nl

Inbouwledspots.nl is dé specialist in inbouw LED verlichting. Of het nu uw woning, bedrijfspand of tuin betreft, bij ons vindt u een ruim assortiment aan innovatieve, zuinige LED verlichting voor binnen- en buitenruimtes.