Geven goed advies.

Werkt prima voor ombouwen van bestaande halogeen keuken inbouwspots naar led.

Geven goed advies.

Werkt prima voor ombouwen van bestaande halogeen keuken inbouwspots naar led.

Top super goed

Geweldige service! Reageert snel en denkt mee. Heel fijn!

Na telefonisch kontact en goede uitleg duo dimmer besteld,dit na slechte ervaring met tot tweemaal toe met duo dimmer van het merk Kopp bij Praxis met resultaat knipperende led lampen in onze kamer en dat is heel vervelend dus zeer tevreden met de ION duo dimmer van firma inbouwledspots. Met vriendelijke groet familie Koolmees

Erg goed.

Even controleren of de bestelling klopte met mijn toepassing. Helemaal goed!!! Vervolgens zeer snel leveren.

Goed geholpen aan de juiste producten

Ik ben tijdens een telefoongesprek goed geholpen om de juiste producten te vinden voor een vrij specifieke situatie. Een dag later had ik de producten in huis en werkte alles weer als een zonnetje =)

Uitstekende inbouwled spots

Voor mijn badkamer ledspots besteld die snel geleverd werden, maar bovenal prachtig licht geven. Slechts 5 Watt per spot en met een warme lichtkleur, en uitstekend regelbaar, ben er zeer tevreden over.

Goed geregeld

Na aanschaffen van inbouw leesportefeuille (8 stuks) en blijkbaar dat 1 stuk defect. Contact met hun kreeg ik volgende dag nieuwe vervangen. Erg behulpzaam en snel afgehandeld. Compliment!

Ik had zelf een fout gemaakt bij mijn bestelling. Ben keurig en snel geholpen door de service dienst.

Heel goed geholpen en een heel goede service.

Heel erg tevreden met het meedenken en de service. Ook het voorstel om één of twee lampen gratis op te sturen om het uit te proberen. Hebben wij dan ook gedaan en zijn tevreden met het resultaat.

Goed advies. Makkelijk telefonisch te bereiken. En een heel goed produkt!

Super goed

Snelle levering, mooie spullen

zeer goede service!!

Extreem tevreden met deze partij. Heel behulpzaam, niets is te veel. Reageren snel. Blijven meedenken tot dat het gelukt is. Karim is een topper.

Erg goed geholpen ook toen ik in eerste instantie de verkeerde ledspot had besteld. Deden ze dat bij mijn tweede bestelling gelijk verrekenen. Uitstekend geholpen Prima service.

Zeer snelle levering.

Product goed ontvangen, heeft mooie uitstraling. Makkelijk te monteren.

Netjes verpakt en super snelle levering.

De lampjes zijn heel mooi om te zien. Maar of ze mooi branden, dat kunnen we nog niet zeggen. Het is nu eerst wachten op de nieuwe keuken. Mvg.

Prima produkt

Goed oogende verlichting. Genoeg licht. Prijs kwaliteit verhouding denk ik goed maar geen vergelijking gevonden.

Het eindresultaat is goed. Vraag mij wel af hoe lang de touch schakelaar het blijft doen.

Op intenet is een handleiding te vinden van de fabriant dat slechts één persoon benododigd is voor de installatie. Mijn ervaring is dat het moeilijk is om de units precies uit te lijnen zonder een tweede persoon. Indien alleen, raadt ik het gebruik van tweezijdig plakband aan voor de initiele positionering.

Prachtige ledspots

Ik had ledspots besteld maar die waren niet allemaal uit voorraad te leveren. Direct daarop kreeg ik een prima alternatief aangeboden met de mogelijkheid om deze gratis om te ruilen. De ledspots regelen echt prachtig met een dimmer, van heel laag tot een felle bundel, en dat in een warme kleur. Ik ga deze gebruiken voor onze nieuwe badkamer en ben er uitermate content mee.

Zeer snelle levering

Zeer goede ervaring

Super… en snel.

Keukenverlichting gemakkelijk en snel besteld. Verzending en levering super snel verlopen. Top :-)

Over Inbouwledspots.nl

Inbouwledspots.nl is dé specialist in inbouw LED verlichting. Of het nu uw woning, bedrijfspand of tuin betreft, bij ons vindt u een ruim assortiment aan innovatieve, zuinige LED verlichting voor binnen- en buitenruimtes.