Bestelling correct verlopen.

Ben dik tevreden met bestelling en aflevering.

Snel, goed en prachtig resultaat

Snelle verzending, website biedt duidelijke structuur, spotjes geven een mooi resultaat. Simpel te monteren ook.

Goede en snelle .levering

kwaliteit voor een goede prijs

De zeer snelle levering (de volgende dag) was een goede ervaring met een kwalitatieve aluminium led onderbouwspot. De nagestuurde handleiding was na een mail geen probleem en gelijk ontvangen

Wordt na bestelling dood gespamd

Bestelling was prima en snel, maar daarna krijg je 5 mailtjes van dit bedrijf waarin ik word gevraagd om een review. Bij deze! Ik vraag me zelfs af of dit aantal mails zomaar gestuurd mag worden. Ik zal dit nagaan bij ACM

Gewoon top

Alles prima

De driver van de spotjes van mijn tuinmaximaal overkapping was defect. Karim heeft mij prima geholpen, driver met afstandbediening keurig 's avonds nog geleverd prima kwaliteit past allemaal ik ben er heel blij mee. ga binnenkort de spotjes van onze keuken vernieuwen en ga zeker bij inbouwledspots bestellen

Snel en goed geregeld

Er is iets mis gegaan met de bezorging. Na melding is direct een nieuwe set spots verzonden die nog dezelfde dag arriveerden!

Prachtige verlichting

Na een tl-buis onder de keukenkastjes nu deze ledverlchting. Ben er erg blij mee!!!

Mooie spots, warme lichtkleur en met duidelijke beschrijving erbij. Snel in huis.

Ik ontving deels de verkeerde items. Bleek dat de info op de site voor meer dan 1 uitleg vatbaar. Zoals ik het interpreteerde was niet wat de aanbieding beoogde. Dat kon worden opgelost door de verkeerde items te vervangen door nieuwe die duurder waren. Deze werden mij echter direct toegezonden zonder de meerprijs te rekenen. Top service.

Zeer fijne ervaring

Staan je zeer goed te woord en beantwoorden je vragen snel

prachtige inbouwspots

prachtige en zeer dunne inbouwspots led met super verlichting, en snelle levering

Snel geleverd voor een scherpe prijs!

Bestelling gedaan met een goede specificaties over de producten die ik nodig had! Nog telefonisch contact gehad over een aansluiting! Prima bedrijf!!

Van A tot Z perfect.

IK heb de spotjes vast aangeschaft voor mijn keuken die in mei wordt geplaats, dus kan ze nog niet beoordelen. Maar het bestellen op zondag en leveren op maandagavond was super goed geregeld. Dus mijn eerste indruk is zeer positief.

Snelle levering en overzichtelijke website.

gewoon goed

Zeer goed wat je van alle bedrijfen zou mogen verwachten

Hulp vraag!

Correct, snel en ook nog heel aardig geholpen

Goede leds, snelle verzending.

super snel

Goed bedrijf

Vriendelijk en behulpzaam

op tijd geleverd

heel goed product ,de bedrading en gebruik aanwijzing is goed,

Goed advies en snelle levering!

Een firma waar je goed kan bestellen

Mijn eerste ervaring met inbouwledspots.nl en alles verliep prima, ook aanbevolen aan mijn vriend.

Weegschaalstraat 3

5632CW Eindhoven

Over Inbouwledspots.nl

Inbouwledspots.nl is dé specialist in inbouw LED verlichting. Of het nu uw woning, bedrijfspand of tuin betreft, bij ons vindt u een ruim assortiment aan innovatieve, zuinige LED verlichting voor binnen- en buitenruimtes.