Vlotte verwerking van de bestelling, prima artikelen

Ik ben zeer tevreden met wat mij is geleverd. Echter ik heb twee drivers gekocht en had niet de mogelijkheid om in plaats van twee 1-kanaals drivers afstandsbediening te kiezen voor een 4-kanaals afstandsbediening te kiezen. Dat is jammer. Verder geweldig spul.

tot op heden prima resultaat

product goed te bestellen snelle levering goed verpakt .

Snel en keurig verpakt gelverd

Ik had de ledspot snel ontvangen. Makkelijk te monteren en werken perpect, ook een mooie licht opbrengst!

Snel en degelijk

Keukenkast led-spot. Moet nog installeren

Snel en goed afgeleverd!

Snel en goed afgeleverd!

Snelle bezorging en goed product

Snelle levering en een goed product

Zeer snel en correct

Ik heb een goede ervaring maar het product moet nog aangesloten worden

Zeer snelle levering, netjes verpakt.

Veel keus.

Produkt volgens omschrijving en makkelijk te monteren. Zelfs voor iemand die niet veel kluservaring heeft.

Goede en accurate levering. Produkt voldoet aan de verwachting

Prima spotjes met duidelijke montage handleiding

Vriendelijk

De Led verlichtingset voor onder de keukenkastjes is goed in relatie tot de prijs en kwaliteit. Iets beters heb ik niet kunnen vinden voor deze prijs!

TOP geregeld.

Nadat ik de bestelling had gedaan heb ik nog even telefonisch contact gehad. Mijn vraag werd Top beantwoord. Het bleek zelfs nog dat ik een extra kabeltje had moeten bestellen. Toen werd me gezegd die zal ik ook wel even bijdoen.( kosteloos ). Dat noemen we nog eens een TOP SERVICE. Nogmaals dank. LEO

Hele mooie spots

Mooi warm licht, super dun en makkelijk te monteren!

prachtige, sfeervolle lampen, makkelijke installatie

Superdunne verlichting, je ziet de lampjes zelf niet. Wel uitstekend licht op het aanrecht. Heel makkelijk te installeren, dimfunctie is ideaal.

Zeer goede ervaring - prima overleg met deskundig persoon. Goed deugdelijk materiaal.

mooie strakke spotjes

makkelijke installatie, mooi warm dimbaar licht, aan te bevelen!

Netjes en snel

Mooie spots en snel geleverd

Goed!

Goed gewoon! Op tijd geleverd en geen verassingen

Prima bedrijf

Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Alles keurig geleverd volgens aangegeven levertijd.

prima alles netjes ontvangen

alles werkte prima bedankt

Voldoet aan de verwachting

Goed contact. Snelle levering. Uitstekend product met prima hanďleiding.

Snelle en goede service

Het product wat ik wilde was voorlopig niet leverbaar. Heb ik een prima alternatief aangeboden gekregen voor de prijs van het niet te leveren product. Goed en snel contact gehad en de bestelling Werd de volgende dag geleverd, Top dus!

vandaag besteld morgen in huis, prima!

Compleet pakket, overzichtelijk verpakt, plug and play. ik mis alleen de handleiding voor de afstandsbediening. kunt u mij deze nog mailen?

snel en prima

Over Inbouwledspots.nl

Inbouwledspots.nl is dé specialist in inbouw LED verlichting. Of het nu uw woning, bedrijfspand of tuin betreft, bij ons vindt u een ruim assortiment aan innovatieve, zuinige LED verlichting voor binnen- en buitenruimtes.