correct

Levering sneller

Prettig zaken doen

Mooi materialen voor goede prijs

Alles super en netjes geregeld.

Duidelijke webshop, uitgebreid assortiment. Houden je goed op de hoogte qua verzending. Al met al super tevreden.

Goed verpakt

Net als de foto keurig weergegeven

Top product, snel geleverd

Ik had de Ava onderbouw LEDs gekocht. Mooi systeem en eenvoudig te monteren. Kabels en stekkertjes zijn lekker dun en van een goede lengte waardoor ik ze gemakkelijk achter mijn keukenkastjes kon wegwerken.

Goede site, goede service

Door mijn partner werd een G4 led insteeklampje besteld. Dat werd heel snel ontvangen. Tot onze verrassing zaten er twee lampjes in de verpakking. Bleek dat wij de verkeerde lampjes besteld hadden. Een retourformulier i gestuurd en even later (op zondagmiddag) mail terug ontvangen dat de lampjes nier terug gestuurd hoefden te worden. Even daarna van PayPal een mail ontvangen dat de terugbetaling onderweg was.

Kwaliteit en snelle levering

Goede webshop, met mooie producten en goed bereikbare klantenservice, Snelle verzending en levering van het bestelde product.

Mooi spul

Makkelijk te installeren

Super snel gelverd en produkt voldoet aan de gestelde verwachting.

Perfect werkend produkt

Zeer goed!

Snelle levering. Duidelijke track en trace en ben erg tevreden over mijn artikel.

Prima geregeld en snel geleverd

Telefonisch contact gehad over bestelling uit 2021 we wilden verder uitgebreiden daarna hebben ze de oude nota erbij gezocht verdere bestelling snel afgewerkt en op gestuurd 100 % tevreden

Goed advies en snelle levering

Voor het aanrechtblad in de keuken wilden we goede verlichting hebben die dimbaar is. En dimbaar via de inbouwdimmer. Na een goed advies via mail deden wij een bestelling. Daarna werden wij gebeld door Karim om te overleggen en kwam er een betere optie uit de bus. Die hebben wij gekozen en nu hebben wij prachtige verlichting in onze keuken!

Duidelijke omschrijving van het gekochte product

Moderne strakke lampjes, warm licht

De lampjes zijn dun en vallen niet op onder de keukenkastjes. Ze geven warm licht en zijn dimbaar van zacht tot helder licht met de handige ingebouwde touch-schakelaar.

Redelijke prijs en volgende dag in huis!

Superdunne led verlichting onder de keukenkastjes en zoals belooft volgende dag geleverd !

100%

zeer goed 100%

Goed product

Snelle levering en goede service

Goed en snel

Super vriendelijk geholpen via telefoon Order bevestiging per mail Zeer snel bezorgd Voldoet aan mijn en klant verwachting Samengevat geweldige ervaring met inbouwledspots.nl

Gevraagt om advies en deze ook gekregen. Uitstekende service en snelle levering met goede producten.

Prima product, eenvoudige installatie

Keuze makkelijk te maken, overzichtelijk bestelproces, eenvoudige installatie

Uitermate goede klantvriendelijkheid en goede service

Wij waren op zoek naar de juiste dimbare led spotjes voor onze terrasoverkapping, volgens het bedrijf die de overkapping geplaatst hadden bestonden deze niet zoals wij dat wilden. ( inmidddels al 1 jaar bezig) Ik heb via mail contact gezocht met Inbouwledspots.nl en een zeer vriendelijke, heldere en correcte mailwisseling was het gevolg. Uiteindelijk hebben we de lampjes besteld en ze zijn perfect. Een dusdanige klantvriendelijkheid en service waar veel bedrijven van kunnen leren met prima producten. Dank je wel Karim!!

Super mooi

Wat een service dit heb ik nog nooit meegemaakt zoveel berichten over de status van mijn bestelling. De service is perfect, track en tracé code heb het wel 4 x gezien. Mocht er wat mis zijn dan zou er direct gereageert worden. Vind dit een super bedrijf. THANKS.

Vriendelijk en professioneel advies gehad

Goed bedrijf.

Over Inbouwledspots.nl

Inbouwledspots.nl is dé specialist in inbouw LED verlichting. Of het nu uw woning, bedrijfspand of tuin betreft, bij ons vindt u een ruim assortiment aan innovatieve, zuinige LED verlichting voor binnen- en buitenruimtes.