Pluspunten

Snelle en perfecte communicatie over prijs, maten, voorkeur uitvoering kleur en super snelle productie en levering!

Zou het echt niet weten of het nog beter kan

Pluspunten

Vlotte reacties op vragen in het beginstadium, prettig meedenken en voorbeeld foto's, mooi resultaat en ook sneller bezorgd dan ingeschat! Heel fijn verlopen allemaal! Ook de instructiefilmpjes om te monteren zijn helder.

Enige puntje zou kunnen zijn dat je in het programma waarin je de bewerking van een foto in jouw keuken niet heel specifiek zelf kunt maken: bv bepalen waar de snijrand komt, of dat je met een andere kleur zou willen combineren, maar dat kan wel na contact met Jolijn!

Pluspunten

Ik werd zeer vriendelijk geholpen, er werd meegedacht en heel snel gereageerd. Alles liep precies volgend afspraak en de levering was sneller dan verwacht! Kortom, erg tevreden.

Pluspunten

Makkelijk om mee in contact te komen, er wordt snel gereageerd op de verstuurde mail. In ons vorige huis hadden we ook een achterwand van PYK, daar hebben we enorm veel plezier van gehad. Dus voor ons was het al snel duidelijk, dat doen we in ons nieuwe huis ook! Jolien heeft fijn meegedacht wat betreft de uitvoering van onze zelfgemaakte foto, de kleur, de afmeting enzovoorts. Ook deze keer hebben we besloten voor "pimp superior", en het resultaat is geweldig. We zijn er echt superblij mee!!

Nee.

Pluspunten

Ze denken actief mee met je bestelling en kunnen eigenlijk elke maat leveren. Wij zijn op bezoek geweest en dat was prettig. Bovendien zijn ze erg zorgvuldig.

Het adres is moeilijk te vinden vanwege de rare huisnummers. Een kaartje op de website zou kunnen helpen.

Pluspunten

Snelle reacties op vragen, goede tips en ideeën. Meedenkend en meeverend. Wij wijzen vrienden/familie/kennissen op PYK en krijgen hele positieve reacties op onze achterwand.

Geen!

Pluspunten

Service en kwaliteit: tijdige en heldere communicatie, snelle opvolging en correcte levering. Kwaliteit van het product uitstekend.

Pluspunten

Positief zijn: het aanbod, technisch adequaat en creatief meedenken, het geduld, enthousiasme, kennis van zaken, prettig contact en persoonlijke samenwerking. Ook kregen we vooraf ongevraagd een voorbeeldstukje opgestuurd en dat was heel fijn.

geen!

Pluspunten

Ik ken het eerlijk gezegd niet en heb alleen contact gehad met Pimp your Kitchen en daar zijn we heel tevreden over.