Pluspunten

snelle levering en mooie producten

Pluspunten

Gelukkig kon het ook in de avond geleverd worden!

Pluspunten

duidelijke site, snelle levering

x

Pluspunten

Duidelijke product omschrijving en zeer snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering en top kwaliteit speelgoed

Pluspunten

Snel

Pluspunten

Prettige klantenservice en mooie producten. Het houten speelkeukentje en de kubus van Hape staat erg mooi in de speelhoek van onze wachtkamer. De eerste kindjes hebben er vandaag mee gespeeld, erg leuk om te zien.

Pluspunten

snelle reactie op mijn vraag en handig dat ik op rekening kan betalen ivm mijn werk

Pluspunten

Kwalitatief goed speelgoed, netjes verpakt en snel geleverd volgens afspraak

Pluspunten

Goede kwaliteit speelgoed, afspraken nagekomen en snel een antwoord op mijn vraag.

Pluspunten

Super snel!! Goed verpakt en speelgoed ziet er prachtig solide uit!!

Pluspunten

Afspraken nagekomen en een vriendelijke klantenservice. Zelfs op zondagavond bereikbaar! Heb nu 3 keer iets besteld, de kwaliteit van het speelgoed goed. Het houten speelgoed is veilig en heeft geen scherpe randjes.

Merken uitbreiden?

Pluspunten

Snelle en nette levering van artikelen!

Pluspunten

prijs is vrij netjes (aangepaste reactie) na wat lever problemen omvang de drukte bij post nl. na eerste beoordeling binnen 2 min reactie dat ze contact met post nl gehad hebben kreeg ik bericht dat het morgen binnen zou komen en zo niet dat ze direct het geld terug zouden storten paket is binnen ik ben tevreden goede en snelle service

deze mail pas sturen als het paket binnen is zou zaterdag binnen komen en is er vandaag nog steets niet status staat nog op word verwacht voor solteercenter aangezien dat dit voor 5 dec is mag hopen dat dit toch nog goed gaat komen????

Beste Ruud, Wat vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Wij hebben zojuist contact gehad met PostNL en zij geven aan dat het pakket morgen wordt bezorgd. Mocht het toch helaas te laat arriveren, laat ons dit dan weten via info@educatiefspeelgoed.nl. U kunt altijd uw geld terug krijgen, dit maken wij dezelfde dag nog aan u over. Ik hoop dat het speelgoed nog op tijd is en onze excuses voor de vertraging.

Pluspunten

Snelle levering en netjes verpakt! Ondanks de drukte rondom Sinterklaas heb ik zaterdag mijn bestelling ontvangen die ik de avond daarvoor had besteld.

Nvt

Pluspunten

Goed meedenken voor een oplossing. Probleem oppakken en tot een goede oplossing komen. Perfecte klantenservice!

Op dit moment geen verbeter punten!

Pluspunten

Vandaag het speelgoed mogen ontvangen van de merken Janod en Little Dutch. Snelle levering en de kwaliteit is echt super. Hier zullen mijn kinderen blij mee zijn. Ook een pluim voor de klantenservice vanwege het zeer snelle reageren, binnen 10 minuten! Ik ben positief over educatiefspeelgoed.nl en beveel het anderen zeker aan.

Pluspunten

De actie die ondernomen wordt indien er iets driegt mis te gaan, super opgelost.

n.v.t.

Pluspunten

Hele goede kwaliteit en snelle bezorging. Ik heb voor 5 december een grote bestelling geplaatst, alles was netjes verpakt. De kwaliteit van het speelgoed is erg mooi, boven verwachting. Ook is de verpakking van het speelgoed erg mooi, ik kan geen verbeterpunten noemen. Zo hoort een webshop te zijn! Na de bestelling ontving ik meerdere e-mails met informatie over de levering.

Pluspunten

snelheid van bezorgen

Pluspunten

Goede website, duidelijke instructies voor de aankoop. Spullen voldoen aan verwachtingen

Link richting betaal mogelijkheden deed het niet.

Pluspunten

Nog niet kunnen ontdekken. Na 2x bericht gehad te hebben dat de verzending geannuleerd is, blijft het stil. Mijn bestelling heb ik tot op heden nog niet mogen ontvangen. Ik kan het dus ook niet beoordelen. Maar de ontduidelijkheid over de verzending geeft mij geen positief beeld. Na bovenstaande ervaring gedeeld te hebben, werd ik snel benaderd met de mededeling dat er iets goed mis gegaan was met de verzending. Er wordt naar een oplossing gezocht. En er wordt aangeboden om (indien gewenst) de bestelling te annuleren en het geld terug te storten. De behandeling van de klacht is heel goed, wordt serieus genomen en goed opgepakt. Nu het speelgoed geleverd is, blijkt het van prima kwaliteit te zijn. Het is heel goed afgewerkt zonder scherpe randjes, in heldere kleuren, van goede materialen.

Misschien eens kijken naar een andere vervoerder?