Bezorging was perfect

Complimenten voor de bezorger. Hij belde van te voren hoe laat hij er was. Eenmaal hier aan gekomen was hij erg vriendelijk en zette hij de bestelde koelkast op de goede plek hier in de loods. Aardige jonge man!

Top service en snelle levering!

Op kerstavond bestelling geplaatst en de dinsdag na kerst geleverd door een keurige bezorger.

Fantastische en snelle service

Mijn complimenten aan de chauffeur. Ondanks de moeilijke bereikbaarheid en tijdelijke toegang van het pand is hij er toch in geslaagd om zich binnen de afgesproken tijd zijn levering bij ons te doen met een glimlach en tonen van waardering. Een pluim voor mij aan de chauffeur!

Great

Fast delivery en good costumer service. Product is working good, definitely will choose you guys again!!!!!!

Ongelofelijk goede service

Aardige chauffeur en verkoper bedankt voor juiste service

uitstekende service

kan mezelf geen betere partner wensen

duidelijke shop

webshop is duidelijk niet te druk en simpel. Ook het afhalen ging zonder problemen hebben eigen voorraad met kwalitatieve producten

Klantvriendelijk en bekwaam

Ik ben uitstekend en heel klantvriendelijk geholpen!

top koelingkie

mooi koelingkie gekocht hiero werkt zoals het moet toppieee houdoee

Prima firma

Chauffeur belt netjes voor aankomst product is netjes afgeleverd en voldoet aan mijn eisen

Super ervaring

Alles verliep zo als het moet kan de rest nog wat leren

Super koeling

Prachtige koeling hier aangeschaft. Top kwaliteit en werkt perfect

Fantastisch!!

Hele snelle levering en goed ingepakt. Super service !

Alles prima

Al mijn rvs daar gekocht prima service hoor

Snel geleverd product zoals omschreven

Blij met me kasten

Mooi rvs hier besteld super snel geleverd uit hun eigen magazijn. Dit heb ik elders wel anders mee gemaakt, kwaliteit van het Rvs is ook super lekker dik.

snel!!!!!!

meerdere keren geprobeerd bij andere shops eeen bar koelkast te bestellen kreeg telkens me geld terug gestort. Ik belde sibero en deze gaven aan dat ze hun eigen merk altijd op voorraad hadden, ik bestelde de koelkast en volgende dag kwam de chauffeur langs met een mooie koeling! Bedankt

Levering volgens afspraak , goede service.

snelle topservice !!

ervaar ik als zeer prettig

Goede ervaring

Nu al twee keer besteld bij jullie ben super tevreden, service is top. Bij vertraging wordt er netjes gebeld, en de producten zitten goed verpakt.

top service

Alles vlot verlopen . TOP

Alles vlot verlopen TOP

Blij

Zoals het hoort. Leveren snel datgene wat je besteld hebt voor een goede prijs.

Fantastische service

Super mooie koeling gekocht. En de service was ongelooflijk ik ben zeer tevreden met horeca pplace

snelle levering en goede service

Binnen drie dagen geleverd en daar zat het paas weekend bij