goede snelle levering

goed vriendelijke chauffeur

Personeel onproffesioneel

Personeel vat de dingen persoonlijk op. Magazijn medewerkers pakken ook de telefoon op en weten geen raad met een gegronde klacht en verbreken de verbinding. Tot grote spijt van werkgever. Voornoemde komt dan wel weer met een passende oplossing.

Snelle levering en makkelijk montage.

Was snel besteld en goed geholpen, montage van de spoeltafel ging snel, het verwijderen van de beschermfolie duurde langer ;)

Eenvoudig te bestellen

Vanaf bestelling tot aflevering werd ik goed geïnformeerd; op de hoogte gehouden van loop van het bestelde door de gehele keten. de producten zijn van hoge kwaliteit.

Snelle service en goed product.

Aardige chauffeur en goed product! Helemaal top!

Goeie rvs spoeltafel

Producten zoals omschreven en verwacht. Snel geleverd

Ik had met spoed een rvs kast nodig. Horeca place heeft mij goed geholpen en binnen de afgesproken termijn geleverd.

Mooie koeling

Prachtige zwarte drank koeling gekocht van sibero voor mijn zaak. Snel geleverd en prima prijs en kwaliteit verhouding.

Top zaak!

Zelden sneller een bestelling ontvangen! Bijzonder in deze tijd. Alles keurig verpakt en goed geprijsd.

niets te klagen

super tevreden top zeker voor herhaling vatbaar

Zoals altijd prima serivce

Wij kopen regelmatig onze producten bij dit bedrijf. Altijd prima, mooie kwaliteit en snel geleverd.

zeer goeie service en goeie kwaliteit.

super ervaring goeie service

Duidelijk, snel, mooi product

Goed en snelle levering, goed product

e wordt prima op de hoogte gehouden over de lever tijd. Jullie waren precies op de aangegeven tijd bij de deur. Super!!! Ga zo door.

TOP!!!

Perfect geholpen door medewerkster, afspraken en levering stipt.

Service die je nergens anders kan vinden

Danku koelkast is netjes geplaatst en oude netjes mee genomen vindt je nergens meer tegenwoordig

Goede communicatie en dienstverlening!

Betrouwbare website bedankt Top product en scherpe prijs. Zelden zo een snelle service meegemaakt

Gemakkelijk

Makkelijk geregeld. Snelle service en acurate productomschrijving.

Good service

Delivery was on time en I am happy with the product

Goed advies

Zelfs in deze tijd mijn bestelling mooi op tijd ontvangen.

Goede ervaring

Mijn bestelling kwam zeer snel binnen. Producten waren goed verpakt en van goede kwaliteit.

Goede service en levering

Goed bedrijf houden zich tenminste aan hun afspraken. Thanks guys

Goede prijs. Snel geleverd

Great experience

Ordered a fridge with glass door for drinks - great quality, fast delivery - thanks !!